Polska marka CCC na ulicach Paryża i wybiegach Paris Fashion Week
Szymon Brzóska

Polska marka CCC na ulicach Paryża i wybiegach Paris Fashion Week

CCC podbiło Paris Fashion Week. Polskie i międzynarodowe influencerki olśniewały w butach Gino Rossi i Jenny Fairy.
Sylwia Arlak
07.10.2020

Najważniejsze wydarzenie modowe na świecie, Paris Fashion Week, za każdym razem przyciąga największe sławy świata fashion. Podczas tegorocznej edycji, ulice i wybiegi podbiła polska marka CCC.  

W botkach i kozakach od Gino Rossi pokazały się między innymi Géraldine Boublil, Justyna Czerniak, Dagmara Jarzynka oraz Xayian. Buty Jenny Fairy prezentowały Leonie Hanne, a także Ellie Nesmon.

Jak wam się podobają?

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Szymon Brzóska

Autorem wszystkich zdjęć jest Szymon Brzóska (@TheStyleStalker).

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
sesja moda wiosna 2020 trendy angielska sielanka polo, konie
fot. Bartek Wieczorek/LAF AM

Moda w plenerze. Tych stylizacji nie powstydziłaby się Kate Middleton!

Niby klasyczny, ale z poczuciem humoru i dystansem. Angielki mają świetny styl! Bierzemy płaszcz w kratkę, tweedową marynarkę, sukienkę w kwiatki i jedziemy na piknik.
Zuzanna Szustakiewicz
06.05.2020

Krawcy z londyńskiej Savile Row szyją najlepsze garnitury na świecie. Liberty słynie z najpiękniejszych kwiatowych wzorów, a trencz z podszewką w kratkę Burberry każda z nas chciałaby mieć w swojej szafie. To Anglia dała światu Alexandra McQueena, Johna Galliano czy królową estetyki punk Vivienne Westwood. Kochamy styl Kate Middleton z jednej strony i Kate Moss z drugiej strony. Ale i tak, to Królowa Elżbieta II nosi jedwabne apaszki, jak nikt inny! Mając na uwadze to bogate modowe dziedzictwo i te wspaniałe inspiracje zaplanuj dzień za miastem. Na łonie natury, z końmi, a może grając w polo?  Wszyscy teraz potrzebujemy chwil przyjemności. Oderwij się na chwilę i pobaw modą w angielskim stylu. Zdjęcia: Bartek Wieczorek/LAF AM Stylizacja: Agnieszka Ścibior Makijaż: Marianna Yurkiewicz Fryzury: Kacper Rączkowski/Buku Team Modelka: Anna Cholewa/Division Asystentka stylisty: Paulina Tarnowicz Produkcja: Paulina Aleksiejuk Za pomoc w realizacji sesji serdecznie dziękujemy Buksza Polo & Riding Club. Buksza Polo & Riding Club to kolebka polskiego polo od 2002 roku. W sezonie 2018 drużyna klubowa zdobyła po raz trzeci tytuł wicemistrza Polski, a klubowa drużyna kobieca po raz trzeci została mistrzem Polski. W Buksza Polo & Riding Club działają także trzy drużyny juniorów under 18. Sesja ukazała się w „Urodzie Życia” 11/2018 

Czytaj dalej
sesja moda Ścibior klasyka 2020 fashion timeless
Aldona Karczmarczyk/Van Dorsen Artists

Moda na klasykę – czyli więcej niż trendy

Wyprzedaże to dobry czas na zakupy (na razie online), ale nie dajmy się zwariować. Inwestujmy teraz w klasyki, które zostaną z nami na dłużej!
Zuzanna Szustakiewicz
23.04.2020

W czasach gdy marki kuszą nasz przecenami, międzysezonowymi i nie tylko, warto zapolować na ponadczasowe fasony. Przytulne swetry, wełniane marynarki, garniturowe spodnie i uniwersalne koszule. Ważne są jakość tkanin, stonowana paleta barw i to, czy czujemy się w ubraniu wygodnie. Potem taką garderobę możemy nosić w swoim stylu: klasycznie lub przełamując evergreeny ekscentrycznymi dodatkami. I będzie nam służyła przez lata! Zdjęcia: Aldona Karczmarczyk/Van Dorsen Artists Stylizacja: Agnieszka Ścibior Modelka: Zosia Nowak/Avant Makijaż: Wilson Fryzury: Kacper Rączkowski Asystentka stylistki: Paulina Tarnowicz Manicure: Pardon My French Produkcja: Paulina Aleksiejuk/Bombonierka Sesja ukazała się w „Urodzie Życia” 3/2020.

Czytaj dalej
sesja moda trendy 2020 wiosna
Bartek Wieczorek/LAF AM

Moda nie jedno ma imię. Co twój styl mówi o tobie?

Ubrania to znacznie więcej niż tylko kawałek materiału. Ciuchy to sposób komunikowania światu tego, jakie jesteśmy, jaką odgrywamy rolę i jak się czujemy.
Zuzanna Szustakiewicz
16.04.2020

Każda z nas jest inna! Brzmi banalnie, ale warto o tym pamiętać. Nie chodzi tylko o to, że inaczej wyglądamy, ale przede wszystkim o to, że inaczej postrzegamy świat, inne rzeczy nas kręcą, a często wyznajemy inne wartości. I każda z nas w tej inności jest piękna! Moda lansuje pewien kanon urody, często taki, z którym trudno się identyfikować i na pewno taki, za którym nie warto gonić. Na szczęście od kilku lat to się zmienia. Projektanci coraz częściej dostrzegają różnorodność i stawiają na indywidualizm. Ubrania są dla nas nie my dla ubrań, więc trendy nosimy tak, jak chcemy i tak jak czujemy! Bo współcześnie ubranie potrafi opowiedzieć historię każdej kobiety. Zdjęcia: Bartek Wieczorek/LAF AM Stylizacja: Agnieszka Ścibior Modelki: Julia Szydełko/Model Plus, Magda Nowicka/ModelPlus, Nati Nowak/ UncoverModels Makijaż: Kasia Biały/Art Faces Fryzury: Kacper Rączkowski/Buku Team Manicure: Pardon My French Asystent stylistki: Konrad Sławiński Produkcja: Paulina Aleksiejuk Sesja ukazała się w „Urodzie Życia” 4/2019.

Czytaj dalej
Fashion Revolution 2020 who made my clothes kampania
mat. prasowe

Dziś pytamy marki #whomademyclothes? Przyłączysz się?

Co roku 24 kwietnia, w rocznice tragedii w Rana Plaza warto zastanowić się, kto uszył nasze ubrania i zapytać o to nasze ulubione marki.
Zuzanna Szustakiewicz
24.04.2020

Dzisiaj mija siedem lat od tragicznych wydarzeń w Dhace w Bangladeszu. 24 kwietnia 2013 roku zawalił się kompleks fabryczny Rana Plaza , w którym znajdowały się szwalnie wielu znanych sieciówek, których ubrania nosi każdy z nas. W związku z tą tragedią, w której zginęło 1138 osób (głównie młodych kobiet), a kilkaset zostało ciężko rannych, światło dzienne ujrzało parę brudnych sekretów branży fast fashion. Okazało się, nie tylko że nasze ubrania ktoś na drugim końcu świata szyje w trudnych warunkach za niewielkie wynagrodzenie, ale przede wszystkim, że wiele marek ma tak nieprzejrzysty łańcuch dostaw, że nawet nie wie, gdzie powstają ich ubrania. W wyniku zdarzeń w Rana Plaza powstało wiele międzynarodowych inicjatyw mających na celu polepszenie warunków pracy w branży tekstylnej w Bangladeszu, a także poprawę przepisów budowlanych i przeciwpożarowych w tamtejszych zakładach pracy. Wielu ekspertów dość negatywnie ocenia to, czy przyniosły one pożądany rezultat. Jedną z inicjatyw, która narodziła się w bezpośredniej reakcji na wydarzenia z 24 kwietnia 2013, jest Fashion Revolution. Założony w Wielkiej Brytanii przez Orsolę de Castro i Carry Somers ruch społeczny ma za zadanie dać głos każdemu z 75 milionów pracowników, którzy uczestniczą w produkowaniu naszych ubrań. Na stronie Fashion Revolution czytamy - „Celem Fashion Revolution jest świętowanie pozytywnego wpływu mody na świat oraz wszystkich tych, którzy codziennie się do tego przyczyniają. Jako przedsięwzięcie na skalę globalną ma ono także ponownie połączyć poszczególne elementy całego łańcucha dostaw w jedną całość, gdzie każdy pracownik jest ważny i szanowany za swoją pracę”. Co roku w trzeci tydzień kwietnia przypada Fashion Revolution Week, w ramach którego odbywa...

Czytaj dalej