Złota biżuteria jest ponadczasowa. Ta modna polska marka wie to najlepiej!
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Złota biżuteria jest ponadczasowa. Ta modna polska marka wie to najlepiej!

Autorska marka Rosa w swojej najnowszej onirycznej kampanii udowadnia, że piękne biżuteryjne formy są w stanie przetrwać próbę czasu i że moda może zwolnić.
Zuzanna Szustakiewicz
21.07.2020

Najnowsza kampania Rosa Chains jest międzysezonowa, bo na zdjęciach znalazły się modele marki z wcześniejszych kolekcji. Za obiektywem stanęli po raz kolejny Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik, którzy współpracują z marką od początku. Tym razem zabierają nas w sentymentalną podróż, bo zarówno sceneria podwarszawskich ogródków działkowych oraz przewijające się motywy warzyw, oraz ślimaki wędrujące po dłoniach i uszach modelki kojarzą się z beztroskim dzieciństwem.

Moda w rytmie slow

Wszystkie modele, które znajdziemy w butikach Rosy to dzieło Agnieszki. Prototyp może powstać z każdego plastycznego elementu, który wpadnie w jej ręce — np. z aluminiowej folii, którą owija się łodygi kwiatów w bukietach. Pomysły następnie trafiają do pracowni, w której rzemieślnicy złotnicy dopracowują szczegóły i z której wychodzą gotowe produkty.

modna biżuteria na więcej niż jeden sezon
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Wszystkie modele wykonywane są ręcznie, w małych seriach, z najlepszej jakości materiałów — najczęściej złota i kamieni szlachetnych. Marka Rosa to kwintesencja mody zrównoważonej, takiej, która szanuje ludzi i środowisko i której produkty są ponadczasowe.

modna biżuteria na więcej niż jeden sezon
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

„Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają” – mówi Agnieszka Rosa, projektantka. To pierwsza taka sesja marki, w której możemy ponownie zobaczyć kultowe modele z różnych kolekcji.

Biżuteria to zabawa złotem

Projekty Agnieszki charakteryzuje minimalizm oraz nowoczesny design. To, co jest widoczne we wszystkich dotychczasowych kolekcjach marki, to zamiłowanie Agnieszki do zabawy strukturami złota.

modna biżuteria na więcej niż jeden sezon
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

„To bardzo plastyczny i dający dużo rzeźbiarskich możliwości metal” – mówi projektantka. Dzięki użyciu precyzyjnych technik jubilerskich złoto faluje, oddaje wrażenie ruchu, nabiera różnych kolorów i faktur.

Powrót na łono natury

Natura jest bardzo obecna w komunikacji Rosy. Minimalistyczne biżuteryjne formy mają w sobie element organiczny, a w kampaniach zawsze przewija się motyw natury. Bywa też tak, jak w kampanii kolekcji wiosna -lato 2020, która powstała podczas pandemii, że to żywe kwiaty i rośliny oraz martwa natura wcielają się w rolę modelki.

modna biżuteria na więcej niż jeden sezon
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Tym razem na zdjęciach także nie zabrakło roślin, a konkretnie warzyw, bo zdjęcia autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika zostały zrealizowane w idyllicznej scenerii podwarszawskich ogródków działkowych.

Rosa Chains to...

Polska marka biżuterii założona przez Agnieszkę Rosę i jej mamę Ewę. Projektantka wystartowała ze swoim brandem jeszcze podczas studiów na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Projekt, który miał być kreatywną odskocznią od mało artystycznych studiów, okazał się sposobem na życie. Rosa od początku jest biznesem rodzinnym, a który jakiś czas temu zaangażował się także mąż Agnieszki Adam Otto. W zaledwie kilka lat Rosa wypracowała rozpoznawalny styl, zdobywając uznanie klientek w kraju i za granicą. Kolekcje marki dostępne są w dwóch butikach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu oraz na stronie internetowej www.rosachains.com.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
modna biżuteria na lato 2020
fot. Dorota Szulc

Najmodniejsza biżuteria dla silnej kobiety? Sygnet z niebieskim kamieniem mocy

LAU Jewellery, którą modne dziewczyny pokochały za stylowe sygnety, właśnie wypuściła trzecią kolekcję. Dojrzalszą, przemyślaną i idealną na lato 2020!
Zuzanna Szustakiewicz
02.07.2020

Pod skrótem LAU kryje się Love Art Urban , bo założyciela tej biżuteryjnej marki mówią – „Motywuje nas miłość, inspiruje sztuka, napędza rytm miasta”. Jak wielu innych niezależnych polskich twórców także Marta i Szymon musieli zmodyfikować swoje plany w związku z pandemią koronawirusa. Dzięki temu ich trzecia kolekcja jest jeszcze bardziej dopracowana. Dodatkowo prezentując ją w środku lata, przyjaciele udowadniają, że zamiast sezonowości interesuje ich ponadczasowość, a robiona ręcznie w Polsce biżuteria LAU zostanie z wami na lata. LAU Jewellery rozdział III Jak czytamy w informacji towarzyszącej tej premierze trzecia kolekcja LAU Jewellery to zupełnie nowa odsłona polskiej marki. Marta i Szymon pracowali nad nią ciężko przez wiele miesięcy. W efekcie linia jest bardziej dojrzała i projektanci kierują ją do bardziej świadomej klientki . W najnowszej kolekcji znalazły się trzy nowe modele kolczyków o surowych kształtach , delikatne naszyjniki z teksturowanymi blaszkami , minimalistyczne pierścionki w wersji srebrnej i złotej oraz charakterystyczne dla marki sygnety z kamieniami . Jak deklarują właściciele marki — Marta i Szymon, kolekcja dedykowana jest kobietom, które mają w sobie „to coś”, dla których „biżuteria LAU ma być nie tylko dodatkiem, ale i ukoronowaniem ich wyjątkowości”. Kobiety mają głos LAU to projekty dla kobiet, które na co dzień pełnią wiele ról — pracują, są matkami, żonami, siostrami, studentkami. Kobiety te mierzą się z wieloma obowiązkami, ale jednocześnie nie zapominają o sobie — pielęgnują w sobie kobiecość i indywidualny styl . Jeśli chodzi o kampanię, tym razem przyjaciele spotkali się z fotografką Dorotą Szulc nie nad Bałtykiem, ale w studio fotograficznym w Warszawie. Do...

Czytaj dalej
20 urodziny Pandora Moments Pandora recykling wiosna lato 2020
mat. prasowe

Biżuteria z recyklingu? Pandora pozytywnie zaskakuje!

Wszystkie fanki duńskiej marki biżuteryjnej ucieszy fakt, że teraz srebrne i złote koraliki Pandory, które kolekcjonują na swoim nadgarstku, będą bardziej przyjazne dla środowiska.
Zuzanna Szustakiewicz
04.06.2020

W opublikowanym w tym tygodniu na oficjalnej stronie Grupy Pandora oświadczeniu czytamy, że do 2025 roku marka będzie korzystać tylko ze srebra i złota pochodzących z recyklingu . Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną, więc jej decyzja ma realny wpływ na ilość wydobywanego surowca . To także dobry przykład dla pozostałych firm z biżuteryjnej branży.   Biżuteria przyszłości z przeszłością   Winnie Liljeborg i Per Enevoldsen zaczęli swoją przygodę z biżuterią na przełomie lat 70. i 80. Początkowo biznes polegał na tym, że importowali biżuterię z Tajlandii na zamówienie duńskich firm. Pod koniec lat 80. zatrudnili pierwszego projektanta i zaczęli tworzyć własne produkty, które powstawały w sprawdzonych zakładach produkcyjnych pod Bangkokiem. Choć wtedy nikt nie używał hasła zrównoważony rozwój, to para Duńczyków po prostu prowadziła swój biznes uczciwie i odpowiedzialnie.   Wyjątkowe wspomnienia, czyli bransoletka Moments   W 2000 roku powstał flagowy produkt duńskiej marki – bransoletka Pandora Moments . Nowatorski pomysł na bransoletkę, na której gromadzisz pojedyncze koraliki związane z jakimś wydarzeniem czy wspomnieniem, tak bardzo spodobał się klientom, że wkrótce Pandora weszła na rynek amerykański, niemiecki oraz australijski i stała się marką globalną. Od 2010 roku firma jest notowana na kopenhaskiej giełdzie. Obecnie marka sprzedaje biżuterię w ponad 100 krajach , w 7500 sklepach, z których 2700 to autorskie concept story, zatrudnia ponad 26 tysięcy ludzi, ponad 11 tysięcy w Tajlandii, gdzie powstają produkty Pandory.   Z szacunku dla ludzi, środowiska i surowców.   Pandora jest członkiem Responsible Jewellery Council i częścią UN Global Compact. Marka stawia na niskoemisyjny...

Czytaj dalej
trendy wiosna-lato  2020 łańcuchy, biżuteria, chains, chokers
East News: Chloé, Sacai, Bottega Veneta

Trendy wiosna-lato 2020. Reakcja łańcuchowa na szyi

Krótki łańcuch to biżuteryjny must have sezonu. Możesz go nosić na co dzień z T-shirtem, elegancko z koszulą lub imprezowo z topem na ramiączkach.
Zuzanna Szustakiewicz
10.06.2020

Chain, chain, chain... Chain of fools!” śpiewała Aretha Franklin. I choć u Królowej Soulu łańcuch stanowił metaforę skomplikowanej miłości, to nasze uczucia względem biżuterii są czyste i proste. Kochamy błyskotki! W tym sezonie do kolekcji dorzucamy wyraziste łańcuchy i nosimy je nawet po kilka na raz. Krótki łańcuch, czyli brakujące modowe ogniwo. Moje pierwsze skojarzenia z masywnym, złotym łańcuchem blisko szyi nie są zbyt pozytywne i raczej związane z subkulturami, z którymi się nie utożsamiam. Gdyby więc ktoś mi powiedział pół roku temu, że taki gangsterski łańcuch będzie moim ulubionym dodatkiem biżuteryjnym tej wiosny, to popukałabym się w czoło. A jednak... Warto czasem zmienić zdanie, z resztą nie tylko w kwestiach mody, polecam! Wracając do ogniw. Wystarczy zerknąć na wybiegi Sacai, Chloé czy Bottegi Venety , by totalnie stracić głowę i dać się „zakuć w stylowe łańcuchy”. Jak nosić choker w 2020? Najważniejsze to nie bać się nosić go do wszystkiego. Przekonałam się, że w weekend świetnie wygląda do białej koszulki i dżinsowych szortów . W tygodniu dodaje modowego sznytu oficjalnej koszuli — najlepiej założyć go zresztą na wierzch, na kołnierzyk. Wieczorem pięknie podkreśla dekolt noszony do jedwabnej slip dress , nawet jeśli chwilowo stroje się tylko dla siebie w domu. Wiosenne łańcuchy lubią towarzystwo. Warto albo nosić kilka krótkich chokerów na raz, albo do krótszego łańcucha przy szyi dołączyć dłuższy naszyjnik, który zawsze ładnie wysmukla dekolt i wydłuża całą sylwetkę.

Czytaj dalej