Złota biżuteria jest ponadczasowa. Ta modna polska marka wie to najlepiej!
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Złota biżuteria jest ponadczasowa. Ta modna polska marka wie to najlepiej!

Autorska marka Rosa w swojej najnowszej onirycznej kampanii udowadnia, że piękne biżuteryjne formy są w stanie przetrwać próbę czasu i że moda może zwolnić.
Zuzanna Szustakiewicz
21.07.2020

Najnowsza kampania Rosa Chains jest międzysezonowa, bo na zdjęciach znalazły się modele marki z wcześniejszych kolekcji. Za obiektywem stanęli po raz kolejny Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik, którzy współpracują z marką od początku. Tym razem zabierają nas w sentymentalną podróż, bo zarówno sceneria podwarszawskich ogródków działkowych oraz przewijające się motywy warzyw, oraz ślimaki wędrujące po dłoniach i uszach modelki kojarzą się z beztroskim dzieciństwem.

Bermudy na 5 sposobów!

Moda w rytmie slow

Wszystkie modele, które znajdziemy w butikach Rosy to dzieło Agnieszki. Prototyp może powstać z każdego plastycznego elementu, który wpadnie w jej ręce — np. z aluminiowej folii, którą owija się łodygi kwiatów w bukietach. Pomysły następnie trafiają do pracowni, w której rzemieślnicy złotnicy dopracowują szczegóły i z której wychodzą gotowe produkty.

modna biżuteria na więcej niż jeden sezon
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Wszystkie modele wykonywane są ręcznie, w małych seriach, z najlepszej jakości materiałów — najczęściej złota i kamieni szlachetnych. Marka Rosa to kwintesencja mody zrównoważonej, takiej, która szanuje ludzi i środowisko i której produkty są ponadczasowe.

modna biżuteria na więcej niż jeden sezon
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

„Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają” – mówi Agnieszka Rosa, projektantka. To pierwsza taka sesja marki, w której możemy ponownie zobaczyć kultowe modele z różnych kolekcji.

Biżuteria to zabawa złotem

Projekty Agnieszki charakteryzuje minimalizm oraz nowoczesny design. To, co jest widoczne we wszystkich dotychczasowych kolekcjach marki, to zamiłowanie Agnieszki do zabawy strukturami złota.

modna biżuteria na więcej niż jeden sezon
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

„To bardzo plastyczny i dający dużo rzeźbiarskich możliwości metal” – mówi projektantka. Dzięki użyciu precyzyjnych technik jubilerskich złoto faluje, oddaje wrażenie ruchu, nabiera różnych kolorów i faktur.

Powrót na łono natury

Natura jest bardzo obecna w komunikacji Rosy. Minimalistyczne biżuteryjne formy mają w sobie element organiczny, a w kampaniach zawsze przewija się motyw natury. Bywa też tak, jak w kampanii kolekcji wiosna -lato 2020, która powstała podczas pandemii, że to żywe kwiaty i rośliny oraz martwa natura wcielają się w rolę modelki.

modna biżuteria na więcej niż jeden sezon
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Tym razem na zdjęciach także nie zabrakło roślin, a konkretnie warzyw, bo zdjęcia autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika zostały zrealizowane w idyllicznej scenerii podwarszawskich ogródków działkowych.

Rosa Chains to...

Polska marka biżuterii założona przez Agnieszkę Rosę i jej mamę Ewę. Projektantka wystartowała ze swoim brandem jeszcze podczas studiów na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Projekt, który miał być kreatywną odskocznią od mało artystycznych studiów, okazał się sposobem na życie. Rosa od początku jest biznesem rodzinnym, a który jakiś czas temu zaangażował się także mąż Agnieszki Adam Otto. W zaledwie kilka lat Rosa wypracowała rozpoznawalny styl, zdobywając uznanie klientek w kraju i za granicą. Kolekcje marki dostępne są w dwóch butikach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu oraz na stronie internetowej www.rosachains.com.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
trendy wiosna-lato  2020 łańcuchy, biżuteria, chains, chokers
East News: Chloé, Sacai, Bottega Veneta

Trendy wiosna-lato 2020. Reakcja łańcuchowa na szyi

Krótki łańcuch to biżuteryjny must have sezonu. Możesz go nosić na co dzień z T-shirtem, elegancko z koszulą lub imprezowo z topem na ramiączkach.
Zuzanna Szustakiewicz
10.06.2020

Chain, chain, chain... Chain of fools!” śpiewała Aretha Franklin. I choć u Królowej Soulu łańcuch stanowił metaforę skomplikowanej miłości, to nasze uczucia względem biżuterii są czyste i proste. Kochamy błyskotki! W tym sezonie do kolekcji dorzucamy wyraziste łańcuchy i nosimy je nawet po kilka na raz. Krótki łańcuch, czyli brakujące modowe ogniwo. Moje pierwsze skojarzenia z masywnym, złotym łańcuchem blisko szyi nie są zbyt pozytywne i raczej związane z subkulturami, z którymi się nie utożsamiam. Gdyby więc ktoś mi powiedział pół roku temu, że taki gangsterski łańcuch będzie moim ulubionym dodatkiem biżuteryjnym tej wiosny, to popukałabym się w czoło. A jednak... Warto czasem zmienić zdanie, z resztą nie tylko w kwestiach mody, polecam! Wracając do ogniw. Wystarczy zerknąć na wybiegi Sacai, Chloé czy Bottegi Venety , by totalnie stracić głowę i dać się „zakuć w stylowe łańcuchy”. Jak nosić choker w 2020? Najważniejsze to nie bać się nosić go do wszystkiego. Przekonałam się, że w weekend świetnie wygląda do białej koszulki i dżinsowych szortów . W tygodniu dodaje modowego sznytu oficjalnej koszuli — najlepiej założyć go zresztą na wierzch, na kołnierzyk. Wieczorem pięknie podkreśla dekolt noszony do jedwabnej slip dress , nawet jeśli chwilowo stroje się tylko dla siebie w domu. Wiosenne łańcuchy lubią towarzystwo. Warto albo nosić kilka krótkich chokerów na raz, albo do krótszego łańcucha przy szyi dołączyć dłuższy naszyjnik, który zawsze ładnie wysmukla dekolt i wydłuża całą sylwetkę.

Czytaj dalej
Modne piżamy i sukienki na lato na łonie natury
fot. Sebastian Ćwik i Monika Kandefer

Sukienki boho i eleganckie piżamy polskiej marki Son Trava uwielbia m.in. Lena Perminova

Son Trava zaprasza nas w okolice Morza Czarnego, gdzie na tzw. daczach lato spędzała rosyjska bohema końca XX wieku. Jej znaki rozpoznawcze? Romantyczne sukienki, piżamy noszone za dnia i trawa we włosach...
Zuzanna Szustakiewicz
10.08.2020

Przedstawiam wam markę, w której poczujecie się jak na wakacjach w luksusowej daczy nad Morzem Czarnym. Piżamowe koszule, szorty i spodnie , a także wdzięczne sukienki z bawełny i jedwabiu sprawią, że będziecie chciały zwolnić tempa i oddać się słodkiemu lenistwu z głową w chmurach i zieloną trawą pod bosymi stopami. Modne wakacje 2020? Te na daczy! Środowisko rosyjskiej bohemy XX wieku i spędzanie przez tych artystów letnich miesięcy w domkach letniskowych, od początku miały największy wpływ na idee i projekty marki Son Trava. Victoria Kapriz, właścicielka i projektantka marki inspiracje do tworzenia kolekcji czerpie z regionu, z którego pochodzi jej rodzina, czyli z okolic Morza Czarnego . W najnowszej kampanii jej marki znajdziemy pełne słońce, błękit nieba i bujną zieleń . W wakacje spędzamy czas blisko natury, czujemy się swobodnie i błogo. W takie idealne lato na rosyjskiej daczy doskonale wpisują się lekkie i zwiewne ubrania, przede wszystkim wygodne, ale i eleganckie i romantyczne. Relaks na łonie natury Kolekcje projektowane przez Victorię są nierozerwalnie związane z relaksem na łonie natury, z dala od dusznego miasta. Ubrania mają zapewnić błogość i spotęgować przyjemność towarzyszącą nam podczas urlopu czy spędzania wolnego czasu w domu. „Ubrania, które tworzę, idealnie wpisują się w klimat spędzania czasu na daczy, na łonie natury. Są częścią każdego dnia, biorą udział w codziennych rytuałach. Historia zatacza koło – w tym roku powrócimy do wakacji blisko natury, w domu czy jego otoczeniu. Będziemy potrzebować ubrań, które są nie tylko wygodne, ale też ładne. Wierzę, że strój wpływa na jakościowe spędzanie czasu, że poprawia nasze samopoczucie. Dlatego będę namawiać kobiety, by zwracały uwagę na swój wygląd, nie tylko poza domem,...

Czytaj dalej
moda sesja Bizuu Apres Midi Summer lato 2020
fot. Asia Typek

Alpaki, kucyki i... kury, czyli letnia odsłona kolekcji Bizuu

Projektantki marki przenoszą nas na Podlasie. Ich słynne sukienki w kwiaty jeszcze nigdy nie wyglądały tak sielsko i wdzięcznie!
Zuzanna Szustakiewicz
19.05.2020

Letnia moda kocha podróże, zwłaszcza te spektakularne i egzotyczne. Nie ma nic wspanialszego niż bajeczna lokalizacja, odległa o tysiące kilometrów? Ostatnie miesiące zweryfikowały to przekonanie. Okazało się, że da się zupełnie inaczej. Można zrobić fajną sesję mody czy edytorial w domu, patrz Jacquemus i Zara. Można też bardziej docenić to, co mamy bliżej siebie, w zasięgu kilkaset kilometrów. From Poland with love Dziewczyna Bizuu to typ podróżniczki, ciekawej świata, ludzi i przyrody. Razem z marką Bizuu i ich popołudniową linią odwiedziliśmy już niejeden kontynent. I choć tym razem podróż nie jest daleka, to jednak wciąż inspirująca. Teraz polska Bizuu zamiast na drugi koniec świata, zabiera nas na Podlasie. Scenerią do najnowszej kampanii Bizuu Après Midi Summer 2020 jest farmę Alpak. Kwieciste sukienki projektowane przez Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak, nie tylko doskonale wpisują się w ten polski, sielski krajobraz, a wręcz zyskują. Stają się bardziej autentyczne i bliższe. Słowiańska, dziewczęca uroda modelki i towarzyszące jej alpaki, kucyki i ozdobne kury dodają wdzięku projektom Bizuu. Flower power Kolekcję zainspirowały długie letnie dni i ciepłe wieczory spędzone na łonie pięknej, polskiej przyrody. Marka konsekwentnie lansuje ukwiecone sylwetki – i co sezon wypuszcza ze swojej pracowni porcję autorskich kwiatowych deseni. W najnowszej kolekcji królują modele mini, ale znajdą też coś dla siebie fanki długości midi i maxi. Letnie sukienki często są asymetryczne i wyjątkowo dziewczęce — dzięki odsłoniętym ramionom, bufkom, falbanom czy wiązaniom podkreślającym talię. Wygoda i luz na czasie W swoich kolekcjach Zuzia i Blanka pamiętają, że dziewczyny chcą nie tylko wyglądać modnie, ale również czuć się wygodnie....

Czytaj dalej
modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks

Trendy jesień zima 2020: Bluzy i spodnie dresowe plus mocne kolory i wzory: nowa kolekcja Femi Stories!

Polska marka na sezon jesień-zima 2020/21 zrobiła nie jedną, a aż 5 kolekcji i pokazała je w zapierającej dech scenerii Alpejskich gór i jezior
Zuzanna Szustakiewicz
08.09.2020

Marka Femi Stories co sezon opowiada nam piękne modowe historie. Są pełne energetycznych kolorów, printów — kwiatów i charakterystycznej dla marki panterki w różnych odcieniach. To wygodne, sportowe ubrania dla żyjących aktywnie dziewczyn, które tak jak założycielki tej marki — siostry Anita i Kamila nie boją się wskoczyć na deskorolkę, złapać falę na surfingu, powyginać ciało na macie czy poszaleć na snowboardzie. Wygodne bluzy, dresy, sukienki, bielizna czy funkcyjna odzież sygnowane przez Femi sprawiają, że wszystkie dziewczyny, które kochają góry i wodę, dostają dodatkowy zastrzyk energii. Na trudne dla autorskich modowych marek czasy i nowy sezon jesień-zima 2020/21 Femi Stories przygotowała dla nas cudowną — dodającą otuchy kampanię i aż pięć energetycznych kolekcji. Góry i jeziora w kampanii Femi Stories Turkusowe jeziora, w których można się przejrzeć, szczyty górskie, które wzbudzają nasz zachwyt i jednocześnie szacunek oraz bajeczne doliny. Kampania Femi Stories na sezon jesień-zima 20/21 to podróż w miejsca, które zapierają dech w piersi i skłaniają do refleksji. Bo ostatnie trudne miesiące skłoniły wszystkich nas, by jeszcze bardziej doceniać otaczającą nas przyrodę. „Poszukując nowych inspiracji, wybraliśmy się do Austrii i Włoch — krajów, które są tak blisko nie tylko Polski, ale przede wszystkim naszego serca. Chcieliśmy odkryć je na nowo i zobaczyć jak wiele mają nam jeszcze do zaoferowania”. - mówi Anita Nawarkiewicz, współzałożycielka i projektantka marki. Kolekcja 5 w 1 Pięć różnych historii, pięć różnych kolekcji kapsułowych. Każda z nich inna, każda zainspirowana emocjami,...

Czytaj dalej