
Złota biżuteria jest ponadczasowa. Ta modna polska marka wie to najlepiej!
Najnowsza kampania Rosa Chains jest międzysezonowa, bo na zdjęciach znalazły się modele marki z wcześniejszych kolekcji. Za obiektywem stanęli po raz kolejny Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik, którzy współpracują z marką od początku. Tym razem zabierają nas w sentymentalną podróż, bo zarówno sceneria podwarszawskich ogródków działkowych oraz przewijające się motywy warzyw, oraz ślimaki wędrujące po dłoniach i uszach modelki kojarzą się z beztroskim dzieciństwem.
Moda w rytmie slow
Wszystkie modele, które znajdziemy w butikach Rosy to dzieło Agnieszki. Prototyp może powstać z każdego plastycznego elementu, który wpadnie w jej ręce — np. z aluminiowej folii, którą owija się łodygi kwiatów w bukietach. Pomysły następnie trafiają do pracowni, w której rzemieślnicy złotnicy dopracowują szczegóły i z której wychodzą gotowe produkty.
Wszystkie modele wykonywane są ręcznie, w małych seriach, z najlepszej jakości materiałów — najczęściej złota i kamieni szlachetnych. Marka Rosa to kwintesencja mody zrównoważonej, takiej, która szanuje ludzi i środowisko i której produkty są ponadczasowe.
„Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają” – mówi Agnieszka Rosa, projektantka. To pierwsza taka sesja marki, w której możemy ponownie zobaczyć kultowe modele z różnych kolekcji.
Biżuteria to zabawa złotem
Projekty Agnieszki charakteryzuje minimalizm oraz nowoczesny design. To, co jest widoczne we wszystkich dotychczasowych kolekcjach marki, to zamiłowanie Agnieszki do zabawy strukturami złota.
„To bardzo plastyczny i dający dużo rzeźbiarskich możliwości metal” – mówi projektantka. Dzięki użyciu precyzyjnych technik jubilerskich złoto faluje, oddaje wrażenie ruchu, nabiera różnych kolorów i faktur.
Powrót na łono natury
Natura jest bardzo obecna w komunikacji Rosy. Minimalistyczne biżuteryjne formy mają w sobie element organiczny, a w kampaniach zawsze przewija się motyw natury. Bywa też tak, jak w kampanii kolekcji wiosna -lato 2020, która powstała podczas pandemii, że to żywe kwiaty i rośliny oraz martwa natura wcielają się w rolę modelki.
Tym razem na zdjęciach także nie zabrakło roślin, a konkretnie warzyw, bo zdjęcia autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika zostały zrealizowane w idyllicznej scenerii podwarszawskich ogródków działkowych.
Rosa Chains to...
Polska marka biżuterii założona przez Agnieszkę Rosę i jej mamę Ewę. Projektantka wystartowała ze swoim brandem jeszcze podczas studiów na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Projekt, który miał być kreatywną odskocznią od mało artystycznych studiów, okazał się sposobem na życie. Rosa od początku jest biznesem rodzinnym, a który jakiś czas temu zaangażował się także mąż Agnieszki Adam Otto. W zaledwie kilka lat Rosa wypracowała rozpoznawalny styl, zdobywając uznanie klientek w kraju i za granicą. Kolekcje marki dostępne są w dwóch butikach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu oraz na stronie internetowej www.rosachains.com.