
Zalando udostępnia swoją platformę, by wesprzeć sklepy w Polsce!
Obecnie do platformy Zalando jest podłączonych ponad 1800 sklepów. Wysyłają one w sumie do 41 tys. zamówień dziennie, te odnoszące największe sukcesy nawet 6400 w ciągu jednego dnia. Który sklep nie marzy o takiej sprzedaży, zwłaszcza w dobie kryzysu? Teraz jeszcze więcej marek będzie mogło skorzystać z platformy Zalando — także tych lokalnych!
Zalando odpowiada na kryzys wywołany pandemią
1 lipca Zalando uruchomi specjalną ofertę dla partnerów w ramach Connected Retail. Firma umożliwi sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy i przez pierwsze miesiące zrezygnuje z pobierania opłat prowizyjnych od członków programu, do końca roku będzie także rozliczać się z nimi w cyklu tygodniowym. Connected Retail to odpowiedź na znaczne spadki sprzedaży stacjonarnych sklepów spowodowane pandemią Covid-19. Zalando rozszerza swój program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, aby wesprzeć je w kryzysie.
Trzeba działać szybko!
„Kiedy tylko zdobyliśmy pierwsze doświadczenia z kryzysu spowodowanego przez Covid-19 i poznaliśmy jego konsekwencje dla sprzedawców offline, wiedzieliśmy, że chcemy szybko zaoferować im wsparcie — nie tylko teraz, ale także w dłuższej perspektywie. Polska potrafi sobie skutecznie radzić z kryzysami, co udowadniała zarówno w przeszłości, jak i obecnie. Program Connected Retail oferuje sklepom stacjonarnym możliwość sprzedaży asortymentu online i przyspieszenie powrotu do biznesu. Ten strategiczny krok to dla nas również nowa szansa, dzięki której możemy stworzyć jeszcze bardziej ekscytujące i zrównoważone zakupy dla polskich klientów: szerszy, bardziej zlokalizowany asortyment, wysyłany od lokalnych sprzedawców jeszcze szybciej” — mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead na Polskę w Zalando SE.
Zalando w duchu mody zrównoważonej
Europejska platforma sprzedażowa, jak na odpowiedzialnego lidera przystało, w obliczu kryzysu wspiera lokalne sklepy stacjonarne, a w szerszej perspektywie odpowiada na kryzys klimatyczny, stawiając na modę zrównoważoną. Niedawno firma zapowiedziała, że począwszy od 2023 roku, będzie współpracować jedynie z markami, które spełniają określone kryteria, jeśli chodzi o normy etyczne i środowiskowe. Już teraz ci, którzy szukają marek ekologicznych na Zalando znajdą duży wybór takich właśnie produktów. Wystarczy szukać zielonego logo Przyjazność Środowisku lub przeszukując ofertę platformy wybrać filtr Zrównoważona Moda. Bohaterami kampanii promującej ten dział zostali sami pracownicy Zalando, którym leży na sercu los naszej planety.