Zalando udostępnia swoją platformę, by wesprzeć sklepy w Polsce!
mat. prasowe

Zalando udostępnia swoją platformę, by wesprzeć sklepy w Polsce!

Od lipca Zalando uruchamia w Polsce usługę Connected Retail – pakiet wsparcia dla sklepów stacjonarnych. Jak to działa?
Zuzanna Szustakiewicz
29.06.2020

Obecnie do platformy Zalando jest podłączonych ponad 1800 sklepów. Wysyłają one w sumie do 41 tys. zamówień dziennie, te odnoszące największe sukcesy nawet 6400 w ciągu jednego dnia. Który sklep nie marzy o takiej sprzedaży, zwłaszcza w dobie kryzysu? Teraz jeszcze więcej marek będzie mogło skorzystać z platformy Zalando — także tych lokalnych!

Bermudy na 5 sposobów!

Zalando odpowiada na kryzys wywołany pandemią

1 lipca Zalando uruchomi specjalną ofertę dla partnerów w ramach Connected Retail. Firma umożliwi sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy i przez pierwsze miesiące zrezygnuje z pobierania opłat prowizyjnych od członków programu, do końca roku będzie także rozliczać się z nimi w cyklu tygodniowym. Connected Retail to odpowiedź na znaczne spadki sprzedaży stacjonarnych sklepów spowodowane pandemią Covid-19. Zalando rozszerza swój program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, aby wesprzeć je w kryzysie.

Trzeba działać szybko!

„Kiedy tylko zdobyliśmy pierwsze doświadczenia z kryzysu spowodowanego przez Covid-19 i poznaliśmy jego konsekwencje dla sprzedawców offline, wiedzieliśmy, że chcemy szybko zaoferować im wsparcie — nie tylko teraz, ale także w dłuższej perspektywie. Polska potrafi sobie skutecznie radzić z kryzysami, co udowadniała zarówno w przeszłości, jak i obecnie. Program Connected Retail oferuje sklepom stacjonarnym możliwość sprzedaży asortymentu online i przyspieszenie powrotu do biznesu. Ten strategiczny krok to dla nas również nowa szansa, dzięki której możemy stworzyć jeszcze bardziej ekscytujące i zrównoważone zakupy dla polskich klientów: szerszy, bardziej zlokalizowany asortyment, wysyłany od lokalnych sprzedawców jeszcze szybciej” — mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead na Polskę w Zalando SE.

Zalando w duchu mody zrównoważonej

Europejska platforma sprzedażowa, jak na odpowiedzialnego lidera przystało, w obliczu kryzysu wspiera lokalne sklepy stacjonarne, a w szerszej perspektywie odpowiada na kryzys klimatyczny, stawiając na modę zrównoważoną. Niedawno firma zapowiedziała, że począwszy od 2023 roku, będzie współpracować jedynie z markami, które spełniają określone kryteria, jeśli chodzi o normy etyczne i środowiskowe. Już teraz ci, którzy szukają marek ekologicznych na Zalando znajdą duży wybór takich właśnie produktów. Wystarczy szukać zielonego logo Przyjazność Środowisku lub przeszukując ofertę platformy wybrać filtr Zrównoważona Moda. Bohaterami kampanii promującej ten dział zostali sami pracownicy Zalando, którym leży na sercu los naszej planety.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
trendy wiosna-lato 2020 torby na lato w rozmiarze xxl
East News: Bottgega Veneta, Jacquemus, Jonathan Simkhai

Trendy wiosna-lato 2020. Najmodniejsza torebka na lato to torba XXL!

Pomieści wszystkie twoje skarby i... zakupy. Torebka XXL, ta do ręki czy na ramię to must have tego lata. Wyjątkowo piękny i praktyczny. Przetestuj go na plaży i w mieście.
Zuzanna Szustakiewicz
26.06.2020

Niedopinająca się torebka, z której wszystko wypada to zmora każdej kobiety. Dlatego trend na torbę w rozmiarze maksi każda z nas pokocha, bezwarunkowo. Ja tego lata zapakuję do niej wszystko, co potrzebne mi i trójce moich dzieci. Zmieszczę się do niej nawet spontaniczne zakupy zrobione po drodze. To torba bez... dna. Serio! Torebka na lato 2020 Skórzana czy płócienna, w kształcie prostokąta czy luźnego worka, noszona na ramieniu czy przewieszona na skos. To wszystko sprawy drugorzędne, bo najważniejsza jest jej pojemność. Wzorując się na kolekcjach Jacquemusa i uwielbianej ostatnio Bottegi Venety w tym sezonie wybieramy torebkę w rozmiarze XXL. I wcale się tego dużego rozmiaru nie wstydzimy. Bo duże jest piękne. I wygodne! A właśnie wygoda jest teraz najważniejsza. Ponieważ sama torba jest duża (tzn. ciężka), szczególnie polecamy  modele z cienkiego materiału, takie, który nie obciążą dodatkowo naszych pleców.

Czytaj dalej
trendy wiosna-lato 2020 sportowe sandały ugly moda zakupy
East News: Vivetta, Sportmax, Issey Miyake

Trendy wiosna-lato 2020. Sportowe sandały na wybiegach

Miuccia Prada sprawiła, że świat mody pokochał je kilka sezonów temu. Tego lata nosimy sandały w stylu marki Teva nawet do wieczorowych sukienek!
Zuzanna Szustakiewicz
24.06.2020

Zastanawiacie się, jak to się stało, że kolejne buty z nurtu „ugly shoes” (obok przerysowanych, kolorowych sneakersów ) zrobiły tak spektakularną karierę w branży mody? Wszystko za sprawą włoskiej projektantki Miucci Prady, która wyszła w nich na wybieg, by wykonać tradycyjny ukłon w finale pokazu swojej kolekcji Miu Miu na sezon wiosna-lato 2017. Skoro wyrocznia mody uznała, że Tevy są cool, to chciał je nosić każdy. I chce do dziś. Znaczenie ma też aspekt sentymentalny — mi kojarzą się z wakacjami z czasów dzieciństwa. Krótka historia marki Teva Marka Teva ma swój początek w Wielkim Kanionie w 1984 roku. By nie zgubić butów w wartkim nurcie rzeki, jeden z przewodników obsługujących spływy przy pomocy dwóch pasków na rzep (od zegarka) przymocował do stóp stare japonki. Jak wiadomo, najlepsze pomysły rodzą się spontanicznie. Dziś marka Teva sprzedaje miliony par swoich sandałów, a od jakiegoś czasu do produkcji swoich rzepów używa wyłącznie plastiku pochodzącego z recyklingu — rocznie wykorzystując na ten cel 9 mln butelek PET przeznaczonych na wysypisko. Sama nazwa TEVA pochodzi z hebrajskiego i oznacza „naturę”. Nic dziwnego, że oprócz Pani Prady fankami są aktywistki na rzecz klimatu, które, o zgrozo, noszą Tevy ze skarpetkami. Sportowe sandały na sezon wiosna-lato 2020 Chwilowo my raczej nie nosimy ich ze skarpetkami (chyba że ktoś bardzo chce, w końcu ważniejsze, by mieć swój styl, a nie ślepo podążać za trendami). Jeśli jednak ktoś chciałby zainspirować się, tym co projektanci proponują na wybiegach, to proszę bardzo. Sandały w stylu kultowej Tevy najlepiej nosić z tym sezonie do dziewczęcych sukienek jak u Vivetty. Można je nawet ozdobić własnoręcznie w domu, w ramach zabaw DIY. Latem takie sandały sprawdzą się...

Czytaj dalej
Nowa modna marka z grupy H&M na Zalando
mat. prasowe

Ta marka z grupy H&M dołączy do Zalando. Znasz ją?

Szwedzka marka Arket niedługo dostępna będzie na największej platformie sprzedażowej w Europie. My nie możemy się doczekać!
Zuzanna Szustakiewicz
20.07.2020

Zalando , europejska platforma modowa i lifestylowa, nawiązuje współpracę z marką  Arket . Kolekcje damska, męska i dziecięca tego skandynawskiego brandu będą dostępne na platformie od 21 sierpnia . Arket — czyli market bez „M” Pamiętam, że gdy trzy lata temu grupa H&M ogłosiła otwarcie pierwszego salonu swojej nowej marki Arket przy Regent Street w londyńskim Soho, akurat byłam w Londynie, więc szybko pobiegłam na zakupy. Jeśli chodzi o koncept i wystrój sklepu to Arket skojarzył mi się z Muji. Ciuchom blisko było do COSa, Acne czy założonej przez Elin Kling marki Totême. Całość stylowa, praktyczna, uniwersalna . Parkę, którą wtedy kupiłam noszę do dzisiaj i co ciekawe wciąż znajduje się ona w ofercie marki. Bo o to chodzi w Arket — po pierwsze marka ma kolekcję bazową , która nie zmienia co sezon, a ciuchy, które są bardziej trendy i sezonowe są na tyle dobre jakościowo, że możesz je nosić latami. W ofercie Arket znajdziecie także zapachy, kosmetyki i wybór produktów do domu . „Naszym celem jest oferowanie pięknie wykonanych przedmiotów codziennego użytku : prostych, funkcjonalnych i wszechstronnych elementów, które łatwo wkomponować w swoją garderobę lub dom, a które przetrwają wiele sezonów . Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z Zalando i czekamy z niecierpliwością na okazję, aby zaprezentować nasze kolekcje szerokiej grupie świadomych i dociekliwych klientów” – mówi Dyrektor Zarządzająca ARKET Pernilla Wohlfahrt. Zalando poszerza ofertę grupy H&M Na platformie Zalando są już dostępne marki ze stajni szwedzkiego giganta odzieżowego...

Czytaj dalej
Nowe marki na Zalando jesień 2020
fot. Felix Cooper

Zalando — nowe luksusowe marki i nowi niezwykli bohaterowie kampanii

Platforma sprzedażowa Zalando pyta bohaterów swojej kampanii — zwykłych ludzi, czym jest dla nich luksus i moda. Przy okazji wprowadza nowe modowe marki m.in. Victorię Beckham, Roksandę i Mary Katrantzou.
Zuzanna Szustakiewicz
07.09.2020

Zalando rozszerza katalog luksusowych marek, by móc zaoferować swoim klientom jeszcze większy wachlarz mody i związanych z nią emocji. Nowe marki, nowa nazwa działu i nowa kampania, w której, podobnie jak wiosną, występują prawdziwi bohaterowie . Luksus dla wszystkich według Zalando Zalando właśnie pokazało swoją kampanię na sezon jesień-zima 2020/21. Nosi ona nazwę „Real life luxury”, jej reżyserem i autorem zdjęć jest pochodzący z Wielkiej Brytanii Felix Cooper, a jej bohaterami nie są profesjonalni modele, ale autentyczni, zwykli ludzie, a konkretnie mieszkańcy małego holenderskiego miasta Monnickendam.   Kampania opowiada o tym, że luksus może mieć wiele znaczeń i dla każdego może oznaczać co innego. To bohaterowie zdjęć opowiadają o tym, czym jest dla nich „real life luxury”, czyli luksus w życiu codziennym. Dla jednych jest ucieczką na łono natury, dla drugich czasem spędzony z rodziną, dla jeszcze innych spełnianiem marzeń z przyjaciółmi czy wolnością w wyrażaniu własnej tożsamości, także tej wynikającej z korzeni kulturowych.                               Nawet pozornie zwykłe, codzienne doświadczenia, mogą być odbierane jako luksusowe. „Praca nad tą kampanią dała mi mnóstwo radości. Czas spędzony z każdym z jej bohaterów, poznawanie ich i obserwowanie ich relacji były po prostu piękne.  Cieszę się, że mogłem zobaczyć, jak każda z tych osób zmienia swoje postrzeganie siebie i co daje im moda” – mówi autor zdjęć i filmu. Felix Cooper towarzyszył przez kilka dni: grupie obserwatorów ptaków, ekipie młodych kreatywnych twórców, rodzinie z burundyjskimi korzeniami i kapeli muzycznej. Dokumentował ich codzienne życie, odwiedzał ważne...

Czytaj dalej