
Zalando — nowe luksusowe marki i nowi niezwykli bohaterowie kampanii
Zalando rozszerza katalog luksusowych marek, by móc zaoferować swoim klientom jeszcze większy wachlarz mody i związanych z nią emocji. Nowe marki, nowa nazwa działu i nowa kampania, w której, podobnie jak wiosną, występują prawdziwi bohaterowie.
Luksus dla wszystkich według Zalando
Zalando właśnie pokazało swoją kampanię na sezon jesień-zima 2020/21. Nosi ona nazwę „Real life luxury”, jej reżyserem i autorem zdjęć jest pochodzący z Wielkiej Brytanii Felix Cooper, a jej bohaterami nie są profesjonalni modele, ale autentyczni, zwykli ludzie, a konkretnie mieszkańcy małego holenderskiego miasta Monnickendam.
Zalando – nowe marki
Ambicją platformy sprzedażowej jest nie tylko być liderem zrównoważonego podejścia do mody, ale także stać się „starting point of fashion”. Zalando chce być pierwszym miejscem, do którego trafiają konsumenci, gdy myślą o modzie. Chcąc zaoferować swoim klientom wszystko, czego poszukują — jak najszerszy asortyment ubrań i dodatków, w każdym przedziale cenowym Zalando wprowadza więc do sprzedaży nowe marki, aby rozszerzyć ofertę kategorii premium i rozwijać ją w kierunku kategorii luksusowej. W gronie ponad 260 luksusowych marek, dostępnych na Zalando, już znajdują się lub znajdą się w następnym sezonie m.in.: Victoria Beckham, Roksanda, GCDS (God Can't Destroy Streetwear), Theory, Mary Katrantzou i Cult Gaia.
Nie Premium, tylko Designer
Niedawno Zalando zmieniło także nazwę kategorii z Premium na Designer. Nowa nazwa jest bardziej inkluzywna i opisuje szeroki asortyment produktów, które Zalando chce oferować swoim klientom. Określenie Designer używane jest na wszystkich siedemnastu rynkach europejskich, z wyjątkiem Francji, w której kategoria nazwana została Espace Créeateurs. „Zgodnie z zapowiedziami z początku roku, promujemy modę premium i rozwijamy tę kategorię w kierunku mody współczesnej i luksusowej. Nowe marki, nowa nazwa kategorii oraz dedykowana kampania marketingowa podkreślają, że postrzegamy asortyment Designer w inny sposób. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy zaproponować naszym klientom zupełnie nowe doświadczenia zakupowe online, a zarazem stworzyć dla marek odpowiednią przestrzeń, zgodną z ich standardami” – mówi Lena-Sophie Roeper, dyrektor zakupów Premium & Luxury w Zalando.
Zalando brand shops
Dzisiaj sprzedając modę, trzeba się czymś wyróżnić. Oprócz tego, co kupujemy, Zalando stawia na sposób, w jaki kupujemy. Poza wprowadzeniem do sprzedaży nowych marek w ramach kategorii Designer, Zalando nieprzerwanie doskonali luksusowe doświadczenia zakupowe klientów. Po pierwsze kategoria Designer wyróżnia się na stronie głównej Zalando — dzięki wyodrębnionym treściom i ekskluzywnym kampaniom tworzonym przez dedykowany im zespół kreatywny i produkcyjny, który pracuje nad przedstawieniem tych marek w wyjątkowy sposób. Po drugie podstrony marek tzw. brand shops na Zalando, umożliwiają projektantom, markom premium oraz markom luksusowym zaprezentowanie się na platformie w swoim stylu.