Wracamy do szkoły! A może w bluzie, dresach lub T-shircie Levi’s w stylu lat 80. ze Snoopym?
mat. prasowe

Wracamy do szkoły! A może w bluzie, dresach lub T-shircie Levi’s w stylu lat 80. ze Snoopym?

Pierwszy dzień roku szkolnego bywa trudny, nie tylko dla uczniów, również dla rodziców. Wesoła kolekcja sportowych ubrań od Levi's z gangiem Peanuts, czyli z Fistaszkami to zastrzyk energii w sam raz na 1 września!
Zuzanna Szustakiewicz
01.09.2020

W każdym z nas drzemie dziecko. Czasem domagające się uwagi, a czasem ukryte, ale to ono chce się bawić, śmiać, oglądać kreskówki i czytać komiksy. A moda kocha kultowych rysowanych bohaterów. Oprócz Myszki Mickey ze stajni Disneya i Królika Bugsa wyprodukowanego przez Looney Tunes, projektantów i marki inspirują bohaterowie komiksów.

Sportowe ubrania Levi’s

Być może Charlie Brown nie był najbardziej wysportowanym bohaterem: słabo kopał piłkę i nie trafiał rakietą w piłeczkę, ale jego wesoły pies Snoopy to jednak tryskający energią, wysportowany beagle.

Powrót do szkoły w sportowym stylu z Levi's i Snoopym
mat. prasowe
Właśnie na jego cześć marka Levi’s po raz kolejny nawiązała współpracę z Peanuts® i zaprojektowała ciuchy i dodatki w sportowym stylu. Koszulki, bluzy i dresowe komplety zostały ozdobione grafikami, które przedstawiają Snoopy’ego kopiącego piłkę, grającego w koszykówkę i robiącego tricki na deskorolce.

Niech żyją lata 80.

Oprócz rysunkowych postaci autorstwa Charlesa M. Schulza kolekcję zainspirowały sportowe projekty vintage Levi’s z 1984 roku. Flagowy produkt z linii to uniseksowy dres, przypominający ten z kreszu, czyli fabrycznie gniecionego poliamidu, który nosiliśmy jako dzieci.

Powrót do szkoły w sportowym stylu z Levi's i Snoopym
mat. prasowe
Przez kolekcje przewija się też olimpic logo Levi’s, które widniało na oficjalnych strojach olimpijczyków, zaprojektowanych przez markę Levi’s w 1980 i w 1984 roku.

Powrót do szkoły w sportowym stylu z Levi's i Snoopym
mat. prasowe
Nostalgia za latami 80. widoczna jest także w oversizowych bluzach z okrągłymi dekoltami i prostych T-shirtach w stylu marki Fruit Of The Loom (o których niedawno było głośno dzięki pewnej modowej wpadce Jessiki Mercedes Kirschner). W kolekcji znalazły się także dwustronny wędkarski kapelusik i transparentny niebieski daszek.

Fistaszki mają 70 lat!

Komiks Peanuts zadebiutował w 2 października 1950 i ukazywał się nieprzerwanie do 13 lutego 2020 roku. Komiks ten można uznać za najdłuższą historię opowiedzianą kiedykolwiek. 17897 odcinków ukazało się w ponad 2600 gazetowych tytułach. Narysowany przez Charlesa M. Schulza nieśmiały chłopiec Charlie Brown, jego piesek Snoopy i reszta gangu Peanuts szybko stali się bardzo lubiani i popularni. Ich przygody zostały przetłumaczone na 21 języków i przeczytane przez 355 miliony ludzi w 75 krajach. Dzisiaj postaci z Fistaszków są rozpoznawalne na całym świecie i na stałe wpisane w popkulturę. W 2018 roku Peanuts połączył siły z NASA, podpisując wieloletni Space Act Agreement, który miał na celu wzbudzić pasję do odkrywania kosmosu i nauki, technologii, inżynierii i matematyki (STEM) pośród kolejnego pokolenia uczniów. W zeszłym roku na platformie Apple TV+ pojawiła się nowa seria Snoopy w Kosmosie.

Powrót do szkoły w sportowym stylu z Levi's i Snoopym
mat. prasowe
Powrót do szkoły w sportowym stylu z Levi's i Snoopym
mat. prasowe
Nie wszystko trzeba brać na poważnie i czasem warto założyć kolorową bluzę z postacią z kreskówki. Nasze dziecko, także to wewnętrzne, na pewno to doceni. Kolekcja Levi’s x Peanuts poleca się wszystkim dużym i małym zwłaszcza 1 września!

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Levi's Day 2020 mini kolekcja Tyler Golf Wang kropki
mat. prasowe Levi's

Nosili je Marilyn Monroe i Steve Jobs. Kultowe dżinsy obchodzą urodziny! 

20 maja 1873 roku Levi's opatentował słynny model 501®. To dobry dzień, by przypomnieć sobie historię denimu.
Zuzanna Szustakiewicz
20.05.2020

Niebieski dżins, średni stan, prosta nogawka, rozporek zapinany na guziki. Taki jest prosty przepis na pierwsze i najsłynniejsze dżinsy świata – model 501® marki Levi’s. Wiele osób nie wyobraża sobie bez nich szafy.   Światowa ikona mody Gdy myślimy o amerykańskiej modzie, a nawet szerzej kulturze nie wyobrażamy sobie jej bez „pięćsetjedynek". Tę ikonę popkultury kochają ludzie na całym świecie, bez względu na wiek, płeć, przekonania polityczne czy wyznawaną religię. Trudno wyobrazić sobie bardziej demokratyczne ubranie. Każdego roku 20 maja marka Levi’s świętuje narodziny swojego sztandarowego modelu.   Żyła złota odkryta w czasie gorączki złota Podczas gorączki złota napływający na Zachód Stanów Zjednoczonych robotnicy potrzebowali wytrzymałej odzieży roboczej. Levi Strauss i jego wspólnik Jacob Davis wynaleźli spodnie idealne — wykonane z dżinsu i wzmocnione nitami na tylnych kieszeniach , w miejscach najbardziej narażonym na rozdarcia.   Tak powstała pierwsza para dżinsów. Spodnie Levi’s® 501® Original – wtedy pod nazwą XX dostały patent 20 maja 1873 roku. Co ciekawe dopiero w 1890 roku zyskały swoją nazwę, a właściwie numerek – 501, który pochodził po prostu od numeru partii spodni wyprodukowanych przez firmę. Dzisiaj sprzedaż netto produktów wszystkich marek zgromadzonych w ramach Levi Strauss & Co. to ponad 5,5 miliarda dolarów.   Sto lat, sto lat! A może 501 lat? W tym roku z okazji 501 Day marka wypuszcza minikolekcję zaprojektowaną we współpracy z amerykańskim artystą Tylerem, który nosi przydomek The Creator. Ten raper, producent, reżyser i projektant mody w jednym to doskonały przykład multiartysty, którego kreatywność nie mieści się w sztywnych ramach....

Czytaj dalej
wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Silne kobiety noszą dżinsy Wrangler!

Miriam prowadzi taksówkę w Mexico City i wozi wyłącznie panie. Głównie nocą, kiedy jest niebezpiecznie. Kampania Wrangler x Herder Stories to hołd złożony takim kobietom jak Ona.
Zuzanna Szustakiewicz
07.05.2020

Herder Stories, nowa kampania marki Wrangler przedstawia portrety kobiet, które troszczą się o ludzi ze swojego plemienia. Są niczym pasterze dbający o swoje stado – stąd z resztą hasło kampanii. To kobiety, które żyją pełnią życia i akceptują to, co ono przynosi. Wszystkie noszą dżinsy Wrangler. Każda z tych odważnych i silnych kobiet może być wzorem i inspiracją dla innych. Poznaj codzienne bohaterki. Przy nich nikomu nie stanie się krzywda! Więcej cennych chwil, mniej rutyny Miriam jest kierowcą taksówki i świadczy usługi wyłącznie dla kobiet. Jej samochód to bezpieczne schronienie i przestrzeń terapeutyczna. Miriam jeździ ulicami Mexico City, ale nie boi się nocy, a jej opanowanie sprawia, że pasażerki też nie odczuwają strachu. Jest jednocześnie aniołem stróżem i doradczynią, która wysłuchuje historii podróżujących z nią kobiet, bezpiecznie dowożąc je do domu. Więcej jedności mniej podziałów   Kolejną gwiazdą kampanii jest Maria, właścicielka agencji modelek i castingowej, która promuje różnorodność i inkluzywność. Poszukuje w innych tego, co niekonwencjonalne. Więcej uczuć, mniej zaprzeczeń Laissa  nosi swoja siłę niczym zbroję. Jest wierna sobie i lojalna wobec innych. Jej mocą jest pewność siebie.  Więcej kwiatów, mniej murów Maria  jest totalnie apolityczna i niezależna. Nie dba o zasady ani konwenanse. Nigdy nie żałuje swoich odważnych decyzji.  Bohaterki zostały uwiecznione w kampanii cyfrowej Olya Oleinic we współpracy z Kyle Weeks i w filmie dokumentalnym Caroline Koning, zrealizowanym w Mexico City. Projekt Herder Stories jest częścigą lobalnej kampanii Wrangler – Wear With Abandon™ realizowanej przez...

Czytaj dalej
Fot. Mariusz Grzelak / Reporter

Kreszowe dresy, biust Sabriny i marzenia o złotym życiu. Max Cegielski wspomina lata 80.

Max Cegielski napisał świetną powieść o latach 80. „Prince Polonia” to historia o maturzystach ze Szczecina, którzy w czasach, kiedy w Polsce rodził się kapitalizm, postanawiają zbić fortunę. Nie do końca legalnie.
Anna Zaleska
30.06.2020

Dżinsy marmurki, getry z lajkry, wielkie plastikowe klipsy, włosy układane na cukier, szkolne dyskoteki przy muzyce Modern Talking i Papa Dance... Każda z nas ma własne wspomnienia z lat osiemdziesiątych, ale Max Cegielski na kartach powieści „Prince Polonia” (wyd. Marginesy) dowodzi, że wiele doświadczeń mamy wspólnych. Jego opowieść o czasach, kiedy w Polsce rodził się kapitalizm, otwierając przed młodymi ludźmi nieznane wcześniej możliwości, jest fascynująca i chwilami bardzo zabawna. Anna Zaleska: Ludziom, którzy jak ja w latach 80. chodzili do liceum, serwujesz swoją książką „Prince Polonia” kapitalny powrót do przeszłości. Skąd pomysł, by o tych czasach napisać powieść? Max Cegielski: Jednym z głównych powodów było to, że chciałem wrócić do mojego okresu nastoletniego, do tamtych wspomnień i tamtych emocji. Urodziłem się w 1975 roku, ale pod koniec lat 80. byłem już całkiem dojrzałym chłopakiem. Mieszkałem tylko z matką, więc musiałem szybko dorosnąć. Zresztą rodzice w ogóle starali się wychowywać mnie tak, by dawać mi sporo wolności. Mając 12 lat robiłem różne rzeczy, których normalnie dzieciaki nie robią. Naszą sąsiadką w bloku na Stegnach była Helena Łuczywo. Z jej córką Łucją regularnie nosiliśmy Tygodnik Solidarność do mieszkań po drugiej stronie osiedla albo jakieś bibuły do Wujców. Helena zabierała nas też na demonstracje. No i często były u niej naloty tajniaków, więc i to mogłem obserwować. Licealiści w twojej powieści to z jednej strony poeci, początkujący opozycjoniści lub artyści, z drugiej młodociani cinkciarze i złodzieje samochodów. Ale w większości to „złoty środek”, czyli „ludzie wahający się między ambicją zdawania na studia a potrzebą zarobienia na wieżę stereo”. Ty gdzie się...

Czytaj dalej
Muuv. lato 2020 kolekcja Los Angeles dresy kostiumy
mat. prasowe Muuv.

Te kostiumy i dresy będą hitem lata! Oto nowa kolekcja i kampania Muuv.

#Muuvgirls po raz kolejny udowodniają, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Kampanię robią zdalnie w Los Angeles, a samą kolekcję dostosowują do nowych czasów.
Zuzanna Szustakiewicz
25.06.2020

Polska marka Muuv. uwielbia zabierać nas w piękne zakątki świata. Tak miało być i w te wakacje. Plaża, woda, słońce oraz świetnie skrojone kostiumy kąpielowe z przemyślanych tkanin, do tego seksowne sukienki na plażę i po plaży. Wszystko było już zaplanowane, ale... Things, they change! (Rzeczy się zmieniają!) Na początku marca plan był gotowy: dwa dropy, dwie sesje, dwie lokacje, dwa krańce świata. Odkąd założyły swoją autorską markę w 2015 roku, Malina Kurkowska i Kaja Lizut śmiało realizują swoje marzenia i nikogo nie pytają o pozwolenie. Tym razem to świat powiedział „STOP”. Okazało się, że jedyną pewną rzeczą jest to, że nic nie jest pewne. Jak choćby to, że w każdej chwili można wsiąść w samolot i polecieć tam, gdzie się chce. Okazało się, że zamiast beztroskich wyjazdów i podróży siedzimy zamknięci w domach. #Muuvgirls musiały zareagować szybko i wykombinować po pierwsze, jakie ciuchy będziemy nosić tego nietypowego lata, a także jak zrobić sesję zachowując charakter marki. Kampania „Things, they change” to odpowiedź dziewczyn z Muuv. na nową rzeczywistość, na fakt, że pewne kwestie są poza naszą kontrolą, ale jednocześnie, że każda najbardziej zaskakująca sytuacja to okazja, by się rozwinąć i wyjść poza schemat. Kampania lato 2020 od Muuv. Dziewczyny zawsze stawiają na naturalne zdjęcia, w plenerze, bez sztucznego światła, bez retuszu. Gdy w połowie marca okazało się, że muszą zmienić plany, wiedziały jedno: sesja zdjęciowa w studio z ustawioną scenografią nie wchodziła w grę. Postawiły na technologię, w końcu, od czego są telefony i komputery? W dzisiejszych czasach nawet sesję zdjęciową można zrobić zdalnie , co udowodnili w ostatnich miesiącach między innymi Jacquemus czy Zara. Nowa kampania Muuv. to efekt pracy zespołowej ludzi, którzy myślą i działają...

Czytaj dalej