Uwaga Vicher! Wreszcie jest kolekcja polskiej marki na wiosnę i lato 2020
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

Uwaga Vicher! Wreszcie jest kolekcja polskiej marki na wiosnę i lato 2020

Najnowsza odsłona jednej z najbardziej pożądanych polskich marek jest jak tlen. Wnosi tak potrzebny nam powiew optymizmu, wolności i energii. Chcemy więcej!
Zuzanna Szustakiewicz
04.05.2020

Do sukienek projektowanych przez Inez i Katarzynę Wicher wzdychamy już od kilku sezonów (podobnie jak cała branża mody). Na obecną kolekcją przyszło nam jednak czekać dłużej niż zwykle. Bo choć kolekcja już w styczniu była pokazywana na prestiżowych targach Who's Next w Paryżu, a wszystko było gotowe do sprzedaży w marcu, to projektantki zdecydowały się poczekać z premierą. Teraz gdy powoli wracamy do „normalności”, siostry Wicher startują z kampanią i kolekcją „Wild at Heart”. Wspaniale, bo ile można czekać?!
 

„Wild At Heart” na wiosnę-lato 2020

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

Kalifornijskim wzgórza, niebo i ocean. Na tym tle zamaszyste, jedwabne sukienki maksi w nasyconych kolorach. Najnowsza kampania duetu Vicher „Wild at Heart” została sfotografowana na wybrzeżach Los Angeles. Zdjęcia robił Łukasz Pukowiec, a za stylizacje odpowiadała Ewelina Gralak. Na kolekcję składa się 30 looków, w których znajdziemy mocne kobiece sylwetki, eksplozję kolorów i fasony będące kwintesencją wolności. W tym idealnym równaniu nie mogło zabraknąć autorskich wzorów projektantek. W tym sezonie jest to zebra — klasycznie czarno-biała i ta elektryzująca różowo-pomarańczowa. Motywem przewodnim konstrukcji projektów z tej kolekcji jest koło. Figura koła została zastosowana w tworzących formę słońca promienistych plisowaniach w sukniach i na rękawach. Koło to symbol nieskończoności, odradzania i doskonałości. W kolekcji znalazło się miejsca także dla jasnego dżinsu, z przekornie postrzępionymi brzegami oraz lekko  plisowanych tkanin, które powstały w małych manufakturach w Polsce. Dzięki delikatnemu, transparentnemu jedwabiowi i warstwom projekty są wspaniale przestrzenne i pełne oddechu.

W większości sylwetek znajdziemy wszystko to, co kochamy w projektach duetu Vicher – podkreślone ramiona i talię. Bo Vicher to ubrania tworzone przez kobiety dla kobiet. Pełnych namiętności i pragnień indywidualistek ceniących sobie wolność i autentyczność.

Polska marka na Who's Next w Paryżu

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

Marka Vicher powstała w 2016 roku. Założyły ją siostry Katarzyna i Inez Wicher, humanistki z wykształcenia, wcześniej związane zawodowo z sektorem designu. Być może to kwestia doświadczenia i dojrzałości sprawia, że projektantki mają tak fantastyczne wyczucie trendów. Tworzą lekkie, nonszalanckie i odważne sylwetki, w których kobiety kochają chodzić. Charakterystyczne dla marki są oversizowe fasony, ręcznie malowane printy i ilustracje, oraz cudowna zabawa kolorami i kontrastami. Katarzyna i Inez współpracują z lokalnymi rzemieślnikami i przedstawicielami ginących zawodów np. mistrzyniami koronkarstwa.

Wszystko to zostało docenione podczas ostrej selekcji do tegorocznej edycji prestiżowych targów Who's Next, które odbyły się w dniach 17-22 stycznia w Paryżu. To międzynarodowe wydarzenie od niemal ćwierć wieku przyciąga najważniejsze i najbardziej obiecujące marki z całego świata, które mają okazję pokazać się szerokiemu gronu odwiedzających (około 50 tys. osób), w tym kupców i producentów oraz dziennikarzy i stylistów z blisko 100 krajów. Przed duetem Vicher na Who's Next udało się zaprezentować trzem polskim projektantom m.in. Michałowi Szulcowi. W tym roku duet Vicher ze swoją kolekcją zakwalifikował się do sekcji VIP. Stoisko Vicher miało formę instalacji artystycznej zaprojektowanej przez znanego rzeźbiarza i architekta Piotra Wełniaka, a ubraniom polskiej marki towarzyszyły charakterystyczne meble polskiego designera i architekta Oskara Zięty, który był Partnerem paryskiej strefy Vicher.

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

Fotograf: Łukasz Pukowiec 
Stylistka: Ewelina Gralak
Make up & hair: Jo Bredzinska
Modelka: Alice Metza / DT Model Management, Bianca Feliciano / Ford Models
Koordynacja produkcji: Kornelia Strzelecka
Producent: Olga Janicka

 

 

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
dress sukienka wiosna 2020 moda
mat.prasowe Jenesequa

Top 9 sukienek od polskich marek na wiosnę 2020!

Wspieramy rodzimy biznes, więc wybraliśmy najpiękniejsze sukienki od polskich projektantów, oczywiście te dostępne online. Bo sukienka jest dobra na wszystko!
Zuzanna Szustakiewicz
10.04.2020

Polskie marki wspierają szpitale, a my wspieramy polskie marki. Wspieramy też swoje zdrowie psychiczne, bo zakup nowej sukienki (oczywiście w granicach rozsądku, raz na jakiś czas) to jedna z większych modowych przyjemności, jakie znamy. A jeśli dodatkowo ta sukienka jest ze świetnej jakości materiału i zaprojektowana z dbałością o najmniejszy detal to szczęście jest podwójne. Oto sukienki, które są i lekarstwem na poprawę humoru i inwestycją w stylową garderobę. Voila!

Czytaj dalej
sesja moda wiosna 2020 trendy angielska sielanka polo, konie
fot. Bartek Wieczorek/LAF AM

Moda w plenerze. Tych stylizacji nie powstydziłaby się Kate Middleton!

Niby klasyczny, ale z poczuciem humoru i dystansem. Angielki mają świetny styl! Bierzemy płaszcz w kratkę, tweedową marynarkę, sukienkę w kwiatki i jedziemy na piknik.
Zuzanna Szustakiewicz
06.05.2020

Krawcy z londyńskiej Savile Row szyją najlepsze garnitury na świecie. Liberty słynie z najpiękniejszych kwiatowych wzorów, a trencz z podszewką w kratkę Burberry każda z nas chciałaby mieć w swojej szafie. To Anglia dała światu Alexandra McQueena, Johna Galliano czy królową estetyki punk Vivienne Westwood. Kochamy styl Kate Middleton z jednej strony i Kate Moss z drugiej strony. Ale i tak, to Królowa Elżbieta II nosi jedwabne apaszki, jak nikt inny! Mając na uwadze to bogate modowe dziedzictwo i te wspaniałe inspiracje zaplanuj dzień za miastem. Na łonie natury, z końmi, a może grając w polo?  Wszyscy teraz potrzebujemy chwil przyjemności. Oderwij się na chwilę i pobaw modą w angielskim stylu. Zdjęcia: Bartek Wieczorek/LAF AM Stylizacja: Agnieszka Ścibior Makijaż: Marianna Yurkiewicz Fryzury: Kacper Rączkowski/Buku Team Modelka: Anna Cholewa/Division Asystentka stylisty: Paulina Tarnowicz Produkcja: Paulina Aleksiejuk Za pomoc w realizacji sesji serdecznie dziękujemy Buksza Polo & Riding Club. Buksza Polo & Riding Club to kolebka polskiego polo od 2002 roku. W sezonie 2018 drużyna klubowa zdobyła po raz trzeci tytuł wicemistrza Polski, a klubowa drużyna kobieca po raz trzeci została mistrzem Polski. W Buksza Polo & Riding Club działają także trzy drużyny juniorów under 18. Sesja ukazała się w „Urodzie Życia” 11/2018 

Czytaj dalej
Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

Małgorzata Kożuchowska i Natalia Siwiec noszą sukienki tej polskiej marki. Vicher znowu zawiał!

Siostry Vicher zaprezentowały kolekcję zapowiadającą jesień, ale romantyczne sukienki, kolorowe swetry i dresy z nowym monogramem marki nosimy już teraz.
Zuzanna Szustakiewicz
08.07.2020

Kolekcja na sezon wiosna-lato 2020 „Wild at Heart” powstała chwilę przed pandemią, podobnie jak towarzysząca jej słoneczna i kolorowa kampania na kalifornijskim wybrzeżu. „Kokoro” to druga kolekcja, którą założycielki i projektantki marki Vicher prezentują w czasie pandemii, ale pierwsza, która została wymyślona, zaprojektowana i uszyta w czasie lockdownu. Czas zamknięcia w domu i odcięcia od świata sprawił, że świat wygląda inaczej, ale mimo wszystko nadchodząca jesień zapowiada się pięknie, przynajmniej wg. Inez i Katarzyny. Wiatr z Japonii Projektantki marki Vicher tworzą w Poznaniu — tutaj zatrudniają krawcowe i rzemieślników, bez których nie byłoby żadnej kolekcji. Inez i Kasia znane są z lokalnego patriotyzmu. Jeśli chodzi o inspiracje, dziewczyny czerpią je z całego świata. Najnowsza mini kolekcja zapowiadająca nowy sezon jest ukłonem w stronę Japonii i japońskiego sposobu myślenia o świecie. Punktem wyjścia jest Kokoro, określenie, które trudno zrozumieć człowiekowi Zachodu. Bo Kokoro to jednocześnie serce i umysł... Dwa byty, które my zupełnie oddzielamy, w Japonii stanowią jedność i rozumie to każdy. Ostatni czas skłonił nas wszystkich, także projektantki do pochwały codzienności. I tę filozofię projektantki także znalazły w Japonii. Kwiat w rozkwicie W sercu kolekcji „Kokoro” jest kwiat, który manifestuje energię, piękno i ulotność chwili. Najpiękniejszy projekt z kolekcji — bladoróżowa sukienka z tafty, z rękawem uformowanym w kwiatowy pąk nosi nazwę Sakura — kwiat wiśni i symbol tego azjatyckiego kraju. Z jednej strony projektantki proponują pochwałę zmysłowości poprzez delikatne transparentne jedwabne suknie, koronkowe body, głębokie dekolty i asymetrię; z...

Czytaj dalej
Nowy pokaz mody MMC odbywa się online!
mat. prasowe MMC

Przepiękny pokaz online nowej kolekcji MMC: minimalizm, oversize i unisex

Dziś o 20:30 polska marka MMC pokazała na żywo kolekcję online. To odpowiedź na nowe czasy. To także demokratyzacja mody, bo wyjątkowe show może zobaczyć każdy.
Zuzanna Szustakiewicz
01.07.2020

Już dziś 1 lipca o 20:30 kilkadziesiąt osób, w tym gwiazdy, influencerzy i ludzie związani z modą zasiądzie na swoich miejscach w Studiu Las. Czekamy na spóźnialskich, w końcu rozbrzmiewa muzyka i modelki wchodzą na wybieg, by zaprezentować kolekcję Ilony Majer i Rafała Michalaka z MMC na sezon jesień-zima 2020/21. Potem są brawa i afterparty. Rano publikujemy w swoich serwisach recenzje kolekcji i wrażenia z poprzedniego wieczoru… Tak jeszcze do niedawna wyglądał każdy pokaz mody, ale dzisiaj zamiast fizycznie, spotkamy się online, a duet MMC robi to jako pierwszy w Polsce. Polska marka MMC w awangardzie Pierwszy lipcowy wieczór 2020 roku zapisze się w historii polskich pokazów mody jako pierwszy pokaz online . Projektanci MMC Ilona Majer i Rafał Michalak są w awangardzie nie, tylko jeśli chodzi o swoje projekty, ale także w kwestii komunikacji. Dzisiaj pokazali swoją kolekcję Jesień-zima 2020/21 w formie video-pokazu , a wszyscy miłośnicy mody mogli obejrzeć go u siebie na kanapie. Reżyserka pokazów mody Kasia Sokołowska od wielu lat współpracuje z MMC i także tym razem odpowiada za ten projekt medialny, któremu bliżej do artystycznego video niż klasycznej prezentacji ubrań. Paradoksalnie pojawiające się ograniczenia wyzwoliły jeszcze większą kreatywność, a dzięki technologii można było zrealizować pomysły, które inaczej pozostałyby tylko w artystycznych głowach duetu MMC i Kasi Sokołowskiej. Jeszcze moda czy już sztuka? Alexandre de Betak — najsłynniejszy reżyser i producent pokazów mody na świecie przewiduje, że tradycyjne prezentacje kolekcji w formie pokazów, a także tygodnie mody odbywające się tak jak do tej pory to przeszłość. Jako jedną z potencjalnych alternatyw wskazuje właśnie na video performance, który podobnie jak pokaz mody na żywo potrafi przekazać...

Czytaj dalej