Uwaga Vicher! Wreszcie jest kolekcja polskiej marki na wiosnę i lato 2020
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

Uwaga Vicher! Wreszcie jest kolekcja polskiej marki na wiosnę i lato 2020

Najnowsza odsłona jednej z najbardziej pożądanych polskich marek jest jak tlen. Wnosi tak potrzebny nam powiew optymizmu, wolności i energii. Chcemy więcej!
Zuzanna Szustakiewicz
04.05.2020

Do sukienek projektowanych przez Inez i Katarzynę Wicher wzdychamy już od kilku sezonów (podobnie jak cała branża mody). Na obecną kolekcją przyszło nam jednak czekać dłużej niż zwykle. Bo choć kolekcja już w styczniu była pokazywana na prestiżowych targach Who's Next w Paryżu, a wszystko było gotowe do sprzedaży w marcu, to projektantki zdecydowały się poczekać z premierą. Teraz gdy powoli wracamy do „normalności”, siostry Wicher startują z kampanią i kolekcją „Wild at Heart”. Wspaniale, bo ile można czekać?!
 

„Wild At Heart” na wiosnę-lato 2020

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

Kalifornijskim wzgórza, niebo i ocean. Na tym tle zamaszyste, jedwabne sukienki maksi w nasyconych kolorach. Najnowsza kampania duetu Vicher „Wild at Heart” została sfotografowana na wybrzeżach Los Angeles. Zdjęcia robił Łukasz Pukowiec, a za stylizacje odpowiadała Ewelina Gralak. Na kolekcję składa się 30 looków, w których znajdziemy mocne kobiece sylwetki, eksplozję kolorów i fasony będące kwintesencją wolności. W tym idealnym równaniu nie mogło zabraknąć autorskich wzorów projektantek. W tym sezonie jest to zebra — klasycznie czarno-biała i ta elektryzująca różowo-pomarańczowa. Motywem przewodnim konstrukcji projektów z tej kolekcji jest koło. Figura koła została zastosowana w tworzących formę słońca promienistych plisowaniach w sukniach i na rękawach. Koło to symbol nieskończoności, odradzania i doskonałości. W kolekcji znalazło się miejsca także dla jasnego dżinsu, z przekornie postrzępionymi brzegami oraz lekko  plisowanych tkanin, które powstały w małych manufakturach w Polsce. Dzięki delikatnemu, transparentnemu jedwabiowi i warstwom projekty są wspaniale przestrzenne i pełne oddechu.

W większości sylwetek znajdziemy wszystko to, co kochamy w projektach duetu Vicher – podkreślone ramiona i talię. Bo Vicher to ubrania tworzone przez kobiety dla kobiet. Pełnych namiętności i pragnień indywidualistek ceniących sobie wolność i autentyczność.

Polska marka na Who's Next w Paryżu

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

Marka Vicher powstała w 2016 roku. Założyły ją siostry Katarzyna i Inez Wicher, humanistki z wykształcenia, wcześniej związane zawodowo z sektorem designu. Być może to kwestia doświadczenia i dojrzałości sprawia, że projektantki mają tak fantastyczne wyczucie trendów. Tworzą lekkie, nonszalanckie i odważne sylwetki, w których kobiety kochają chodzić. Charakterystyczne dla marki są oversizowe fasony, ręcznie malowane printy i ilustracje, oraz cudowna zabawa kolorami i kontrastami. Katarzyna i Inez współpracują z lokalnymi rzemieślnikami i przedstawicielami ginących zawodów np. mistrzyniami koronkarstwa.

Wszystko to zostało docenione podczas ostrej selekcji do tegorocznej edycji prestiżowych targów Who's Next, które odbyły się w dniach 17-22 stycznia w Paryżu. To międzynarodowe wydarzenie od niemal ćwierć wieku przyciąga najważniejsze i najbardziej obiecujące marki z całego świata, które mają okazję pokazać się szerokiemu gronu odwiedzających (około 50 tys. osób), w tym kupców i producentów oraz dziennikarzy i stylistów z blisko 100 krajów. Przed duetem Vicher na Who's Next udało się zaprezentować trzem polskim projektantom m.in. Michałowi Szulcowi. W tym roku duet Vicher ze swoją kolekcją zakwalifikował się do sekcji VIP. Stoisko Vicher miało formę instalacji artystycznej zaprojektowanej przez znanego rzeźbiarza i architekta Piotra Wełniaka, a ubraniom polskiej marki towarzyszyły charakterystyczne meble polskiego designera i architekta Oskara Zięty, który był Partnerem paryskiej strefy Vicher.

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

moda sesja kampania Vicher
mat. prasowe Vicher, fot. Łukasz Pukowiec

Fotograf: Łukasz Pukowiec 
Stylistka: Ewelina Gralak
Make up & hair: Jo Bredzinska
Modelka: Alice Metza / DT Model Management, Bianca Feliciano / Ford Models
Koordynacja produkcji: Kornelia Strzelecka
Producent: Olga Janicka

 

 

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Zara kampania wiosna-lato 2020 Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

Romantyczną kolekcję Zary na wiosnę-lato 2020 sfotografował Steven Meisel

Znany fotograf po raz kolejny udowadnia, że jak nikt potrafi uchwycić na zdjęciach kobiece piękno. A hiszpańska sieciówka pokazuje, na co ją stać i ucieka konkurencji.
Zuzanna Szustakiewicz
03.05.2020

Steven Meisel jest jednym z najbardziej znanych fotografów modowych na świecie. Urodzony w 1954 roku Amerykanin zaczynał pracę w branży jako ilustrator, dopiero pod koniec lat 70. profesjonalnie zajął się fotografią. Przez ponad 40 lat swojej kariery robił zdjęcia największym gwiazdom m.in. Mickowi Jaggerowi czy Madonnie (z którą prywatnie się przyjaźni). Steven Meisel i supermodelki Ma na koncie kampanie dla największych domów mody, z których niektóre zatrudniały go co sezon, np. Prada (a ostatnio Marc Jacobs). W branży mówi się, że Meisel stoi za karierami większości topmodelek, w latach 90. wypromował supermodelki: Naomi Campbell, Cindy Crawford i Christy Turlington. Dzięki jego zdjęciom karierę zrobiła Gisele Bündchen, a w ostatnich latach siostry Gigi i Bella Hadid czy Kaia Gerber. Fotograf niezależny i zaangażowany Meisel protegowany naczelnej amerykańskiego Vogue’a Anny Wintour i ulubieniec Franki Sozzani, redaktor naczelnej włoskiego Vogue’a, fotografował każdą kolejną okładkę włoskiej edycji Vogue'a od 1988 roku do 2015 , co jest absolutnym fenomenem w branży mody. Sam fotograf ceni sobie bardzo niezależność artystyczną, a jego ulubione edytoriale to te, którymi może coś przekazać. Jak np. w słynnym numerze włoskiego Vogue’a „Black Beauty” z 2006 roku , w którym wystapiły wyłącznie czarnoskóre modelki (tak branża mody miała wtedy i nadal ma z tym problem) czy sesja z 2007 roku zrealizowana na oddziale psychiatrycznym (także z włoskiego Vogue’a). Oczywiście prawdziwe pieniądze fotografowie zarabiają nie na edytorialach, ale na komercyjnych projektach. Od kilku lat Steven Meisel co sezon fotografuje kampanie Zary. To, że hiszpańską markę stać na zatrudnienie fotografa takiego jak Meisel w sumie nie dziwi, w końcu Inditex to największy gracz na...

Czytaj dalej
dress sukienka wiosna 2020 moda
mat.prasowe Jenesequa

Top 9 sukienek od polskich marek na wiosnę 2020!

Wspieramy rodzimy biznes, więc wybraliśmy najpiękniejsze sukienki od polskich projektantów, oczywiście te dostępne online. Bo sukienka jest dobra na wszystko!
Zuzanna Szustakiewicz
10.04.2020

Polskie marki wspierają szpitale, a my wspieramy polskie marki. Wspieramy też swoje zdrowie psychiczne, bo zakup nowej sukienki (oczywiście w granicach rozsądku, raz na jakiś czas) to jedna z większych modowych przyjemności, jakie znamy. A jeśli dodatkowo ta sukienka jest ze świetnej jakości materiału i zaprojektowana z dbałością o najmniejszy detal to szczęście jest podwójne. Oto sukienki, które są i lekarstwem na poprawę humoru i inwestycją w stylową garderobę. Voila!

Czytaj dalej
sesja moda wiosna 2020 trendy angielska sielanka polo, konie
fot. Bartek Wieczorek/LAF AM

Moda w plenerze. Tych stylizacji nie powstydziłaby się Kate Middleton!

Niby klasyczny, ale z poczuciem humoru i dystansem. Angielki mają świetny styl! Bierzemy płaszcz w kratkę, tweedową marynarkę, sukienkę w kwiatki i jedziemy na piknik.
Zuzanna Szustakiewicz
06.05.2020

Krawcy z londyńskiej Savile Row szyją najlepsze garnitury na świecie. Liberty słynie z najpiękniejszych kwiatowych wzorów, a trencz z podszewką w kratkę Burberry każda z nas chciałaby mieć w swojej szafie. To Anglia dała światu Alexandra McQueena, Johna Galliano czy królową estetyki punk Vivienne Westwood. Kochamy styl Kate Middleton z jednej strony i Kate Moss z drugiej strony. Ale i tak, to Królowa Elżbieta II nosi jedwabne apaszki, jak nikt inny! Mając na uwadze to bogate modowe dziedzictwo i te wspaniałe inspiracje zaplanuj dzień za miastem. Na łonie natury, z końmi, a może grając w polo?  Wszyscy teraz potrzebujemy chwil przyjemności. Oderwij się na chwilę i pobaw modą w angielskim stylu. Zdjęcia: Bartek Wieczorek/LAF AM Stylizacja: Agnieszka Ścibior Makijaż: Marianna Yurkiewicz Fryzury: Kacper Rączkowski/Buku Team Modelka: Anna Cholewa/Division Asystentka stylisty: Paulina Tarnowicz Produkcja: Paulina Aleksiejuk Za pomoc w realizacji sesji serdecznie dziękujemy Buksza Polo & Riding Club. Buksza Polo & Riding Club to kolebka polskiego polo od 2002 roku. W sezonie 2018 drużyna klubowa zdobyła po raz trzeci tytuł wicemistrza Polski, a klubowa drużyna kobieca po raz trzeci została mistrzem Polski. W Buksza Polo & Riding Club działają także trzy drużyny juniorów under 18. Sesja ukazała się w „Urodzie Życia” 11/2018 

Czytaj dalej