Trendy wiosna-lato 2020. Najmodniejsza torebka na lato to torba XXL!
East News: Bottgega Veneta, Jacquemus, Jonathan Simkhai

Trendy wiosna-lato 2020. Najmodniejsza torebka na lato to torba XXL!

Pomieści wszystkie twoje skarby i... zakupy. Torebka XXL, ta do ręki czy na ramię to must have tego lata. Wyjątkowo piękny i praktyczny. Przetestuj go na plaży i w mieście.
Zuzanna Szustakiewicz
26.06.2020

Niedopinająca się torebka, z której wszystko wypada to zmora każdej kobiety. Dlatego trend na torbę w rozmiarze maksi każda z nas pokocha, bezwarunkowo. Ja tego lata zapakuję do niej wszystko, co potrzebne mi i trójce moich dzieci. Zmieszczę się do niej nawet spontaniczne zakupy zrobione po drodze. To torba bez... dna. Serio!

Bermudy na 5 sposobów!

Torebka na lato 2020

Skórzana czy płócienna, w kształcie prostokąta czy luźnego worka, noszona na ramieniu czy przewieszona na skos. To wszystko sprawy drugorzędne, bo najważniejsza jest jej pojemność. Wzorując się na kolekcjach Jacquemusa i uwielbianej ostatnio Bottegi Venety w tym sezonie wybieramy torebkę w rozmiarze XXL. I wcale się tego dużego rozmiaru nie wstydzimy. Bo duże jest piękne. I wygodne! A właśnie wygoda jest teraz najważniejsza.

Ponieważ sama torba jest duża (tzn. ciężka), szczególnie polecamy modele z cienkiego materiału, takie, który nie obciążą dodatkowo naszych pleców.

1\8
Torba Ania Kuczyńska
Torba Ania Kuczyńska
mat. prasowe

Kultowy model Shanghai w kolorze energetycznej limonki, 270 zł

2\8
Torba Arket
Torba Arket
mat. prasowe

Z pikowanej tkaniny, 220 zł

3\8
Torba Mako
Torba Mako
mat. prasowe

Klasyczny model marki w nowym letnim kolorze, 990 zł

4\8
Torba Balagan
Torba Balagan
mat. prasowe

O trapezowym kształcie, z miękkiej skóry, 899 zł

5\8
Torba Nago
Torba Nago
mat. prasowe

Z ekologicznej bawełny, 199 zł

6\8
Torba MMC Studio
Torba MMC Studio
mat. prasowe

Ze skóry, na ramię i do ręki, 1400 zł

7\8
Torba Reserved
Torba Reserved
mat. prasowe

Z paskiem z wiązaniem, 59,99 zł

8\8
Torba Zara
Torba Zara
mat. prasowe

Z lekkiej tkaniny, 69,90 zł

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Zalando connected retail covid-19 shopping 2020
mat. prasowe

Zalando udostępnia swoją platformę, by wesprzeć sklepy w Polsce!

Od lipca Zalando uruchamia w Polsce usługę Connected Retail – pakiet wsparcia dla sklepów stacjonarnych. Jak to działa?
Zuzanna Szustakiewicz
29.06.2020

Obecnie do platformy Zalando jest podłączonych ponad 1800 sklepów . Wysyłają one w sumie do 41 tys. zamówień dziennie, te odnoszące największe sukcesy nawet 6400 w ciągu jednego dnia. Który sklep nie marzy o takiej sprzedaży, zwłaszcza w dobie kryzysu? Teraz jeszcze więcej marek będzie mogło skorzystać z platformy Zalando — także tych lokalnych! Zalando odpowiada na kryzys wywołany pandemią 1 lipca  Zalando uruchomi specjalną ofertę dla partnerów w ramach Connected Retail . Firma umożliwi sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy i przez pierwsze miesiące zrezygnuje z pobierania opłat prowizyjnych od członków programu, do końca roku będzie także rozliczać się z nimi w cyklu tygodniowym. Connected Retail to odpowiedź na znaczne spadki sprzedaży stacjonarnych sklepów spowodowane pandemią Covid-19. Zalando rozszerza swój program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, aby wesprzeć je w kryzysie. Trzeba działać szybko! „Kiedy tylko zdobyliśmy pierwsze doświadczenia z kryzysu spowodowanego przez Covid-19 i poznaliśmy jego konsekwencje dla sprzedawców offline, wiedzieliśmy, że chcemy szybko zaoferować im wsparcie — nie tylko teraz, ale także w dłuższej perspektywie. Polska potrafi sobie skutecznie radzić z kryzysami, co udowadniała zarówno w przeszłości, jak i obecnie. Program Connected Retail oferuje sklepom stacjonarnym możliwość sprzedaży asortymentu online i przyspieszenie powrotu do biznesu. Ten strategiczny krok to dla nas również nowa szansa, dzięki której możemy stworzyć jeszcze bardziej ekscytujące i zrównoważone zakupy dla polskich klientów: szerszy, bardziej zlokalizowany asortyment , wysyłany od lokalnych sprzedawców jeszcze szybciej” — mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead na Polskę w Zalando SE. Zalando w duchu mody...

Czytaj dalej
Czy Kanye West i Yeezy uratują Gap?
East News, mat. prasowe

Gap x Yeezy! Czy Kanye West, popularny raper i miliarder uratuje kultową amerykańską markę?

Marka, która wymyśliła styl casual, ogłosiła 10-letnią współpracę z Kanye Westem. Jego brand Yeezy jest wyceniany na 2.9 miliarda $. Kto zyska więcej?
Zuzanna Szustakiewicz
13.07.2020

Nie wierzę w american dream i nie marzę o podróży po Stanach Zjednoczonych. Uważam, że jedyne, co warto w tym kraju zobaczyć, to wspaniała przyroda, której udało się jeszcze Amerykanom nie zniszczyć w całości. Pamiętam jednak, że gdy w 1991 roku pierwszy raz byłam w Nowym Jorku to nie piękno natury i krajobrazy zrobiły na mnie największe wrażenie, ale GAP. Bo dla 10-letniej dziewczynki zakupy w tej amerykańskiej sieciówce były spełnieniem marzeń o wygodnych, kolorowych ciuchach. I nic na to nie poradzę, że sentyment do tej marki pozostał mi do dziś. Kanye West – rycerz na białym koniu W drugim kwartale 2020 roku Gap Inc. zanotowała stratę wysokości prawie miliarda dolarów. W wyniku pandemii COVID-19 i wyhamowania sprzedaży należących do niej marek m.in. Old Navy, Banana Republic oraz Gap, firma wstrzymała realizację zamówień oraz wypłatę wynagrodzeń za gotowe już do wysyłki dostawy. Niedawno w mediach pojawiły się informacje, że zamierza zrekompensować swoim dostawcom te straty, ale na razie nie wiadomo w jaki sposób. Wiadomo natomiast, że, aby zwiększyć zainteresowanie i ruszyć sprzedaż marka Gap postawiła na czarnego konia – Kanye Westa. West jest raperem, showmanem i właścicielem autorskiej marki Yeezy Supply. Przyjaźni się z Virgilem Ablohem i Elonem Muskiem, a projektowane przez niego sneakersy produkowane we współpracy z Adidasem, przy każdym kolejnym dropie wyprzedają się jak świeże bułeczki. West x GAP, czyli historia zatacza koło Kanye West od kilku lat marzył o tym, by projektować dla Gapa. W 2015 roku w wywiadzie dla portalu style.com wyznał, że chciałby być dla Gapa tym, kim Steve Jobs dla Apple'a. W wieku 15 lat Kanye West pracował w sklepie tej marki przy Michigan Avenue w Chicago i jak twierdzi, to właśnie tam poczuł, że kiedyś zajmie się modą. Po ogłoszeniu...

Czytaj dalej
Black Lives Matter moda rasizm Benetton Oliviero Toscani afera o murzyna 2020
mat. prasowe Benetton, fot. Oliviero Toscani

Nie jestem rasistką, ale... Czyli o rasizmie w modzie

Ruch Black Lives Matter obalił kilka pomników, czy rozprawi się z rasizmem raz na zawsze? Raczej nie, bo ten jest zbyt głęboko zakorzeniony w naszej białej kulturze, w tym również w modzie.
Zuzanna Szustakiewicz
30.06.2020

Wiesz, chyba jestem rasistką” – powiedziałam niedawno mojej przyjaciółce. Usłyszałam, że przesadzam... Z podobną reakcją spotkała się decyzja, o wycofaniu niektórych filmów z oferty platform streamingowych m.in. „Przeminęło z wiatrem”, a tekst Magdy Żakowskiej o rewizji kanonu literatury i filmów, która nas czeka , wzbudził gorące emocje. Bo i ja i wszyscy wkoło lubimy myśleć o sobie, że jesteśmy otwarci, tolerancyjni i pozbawieni uprzedzeń.  White caucasian type – typ kaukaski Codziennie szukam tematów i inspiracji. Przeglądam setki zdjęć i wybieram te, które pojawią się potem w moich modowych kolumnach. Właśnie te niepozorne decyzje, których dokonuję każdego dnia, skłoniły mnie do kontrowersyjnego stwierdzenia, że mam uprzedzenia rasowe . Dlaczego tak pomyślałam? Ponieważ zamiast widzieć na zdjęciach z wybiegów kobiety, widzę kolory: biały, czarny, żółty i, co ważniejsze, częściej wybieram biały . Czy robię to, bo sama jestem biała, więc biała dziewczyna na obrazku jest mi bliższa? Nie! Robię to, bo tak zostałam nauczona! Bo wykładowcy i profesorowie Uniwersytetu Warszawskiego zajmujący się mediami i komunikacją włożyli mi do głowy, że w naszej szerokości geograficznej mój czytelnik bardziej identyfikuje się z typem kaukaskim . A ja bezrefleksyjnie przyjęłam to do wiadomości i wdrożyłam to w życie. I nie tylko ja, ale wszyscy moi koledzy i koleżanki dziennikarze. Pracowałam w różnych redakcjach, z bardzo różnymi osobami i każda z nich, KAŻDA, przynajmniej raz zwróciła mi uwagę – „wymieńmy kilka sylwetek, bo za dużo jest czarnych dziewczyn”. A ja nigdy nie czułam potrzeby, aby z tym dyskutować i robiłam to, o co mnie proszono. Moją pierwszą reakcją na falę protestów w USA było zrobienie...

Czytaj dalej
trendy wiosna-lato 2020 sportowe sandały ugly moda zakupy
East News: Vivetta, Sportmax, Issey Miyake

Trendy wiosna-lato 2020. Sportowe sandały na wybiegach

Miuccia Prada sprawiła, że świat mody pokochał je kilka sezonów temu. Tego lata nosimy sandały w stylu marki Teva nawet do wieczorowych sukienek!
Zuzanna Szustakiewicz
24.06.2020

Zastanawiacie się, jak to się stało, że kolejne buty z nurtu „ugly shoes” (obok przerysowanych, kolorowych sneakersów ) zrobiły tak spektakularną karierę w branży mody? Wszystko za sprawą włoskiej projektantki Miucci Prady, która wyszła w nich na wybieg, by wykonać tradycyjny ukłon w finale pokazu swojej kolekcji Miu Miu na sezon wiosna-lato 2017. Skoro wyrocznia mody uznała, że Tevy są cool, to chciał je nosić każdy. I chce do dziś. Znaczenie ma też aspekt sentymentalny — mi kojarzą się z wakacjami z czasów dzieciństwa. Krótka historia marki Teva Marka Teva ma swój początek w Wielkim Kanionie w 1984 roku. By nie zgubić butów w wartkim nurcie rzeki, jeden z przewodników obsługujących spływy przy pomocy dwóch pasków na rzep (od zegarka) przymocował do stóp stare japonki. Jak wiadomo, najlepsze pomysły rodzą się spontanicznie. Dziś marka Teva sprzedaje miliony par swoich sandałów, a od jakiegoś czasu do produkcji swoich rzepów używa wyłącznie plastiku pochodzącego z recyklingu — rocznie wykorzystując na ten cel 9 mln butelek PET przeznaczonych na wysypisko. Sama nazwa TEVA pochodzi z hebrajskiego i oznacza „naturę”. Nic dziwnego, że oprócz Pani Prady fankami są aktywistki na rzecz klimatu, które, o zgrozo, noszą Tevy ze skarpetkami. Sportowe sandały na sezon wiosna-lato 2020 Chwilowo my raczej nie nosimy ich ze skarpetkami (chyba że ktoś bardzo chce, w końcu ważniejsze, by mieć swój styl, a nie ślepo podążać za trendami). Jeśli jednak ktoś chciałby zainspirować się, tym co projektanci proponują na wybiegach, to proszę bardzo. Sandały w stylu kultowej Tevy najlepiej nosić z tym sezonie do dziewczęcych sukienek jak u Vivetty. Można je nawet ozdobić własnoręcznie w domu, w ramach zabaw DIY. Latem takie sandały sprawdzą się...

Czytaj dalej