Te kostiumy i dresy będą hitem lata! Oto nowa kolekcja i kampania Muuv.
mat. prasowe Muuv.

Te kostiumy i dresy będą hitem lata! Oto nowa kolekcja i kampania Muuv.

#Muuvgirls po raz kolejny udowodniają, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Kampanię robią zdalnie w Los Angeles, a samą kolekcję dostosowują do nowych czasów.
Zuzanna Szustakiewicz
25.06.2020

Polska marka Muuv. uwielbia zabierać nas w piękne zakątki świata. Tak miało być i w te wakacje. Plaża, woda, słońce oraz świetnie skrojone kostiumy kąpielowe z przemyślanych tkanin, do tego seksowne sukienki na plażę i po plaży. Wszystko było już zaplanowane, ale...

Bermudy na 5 sposobów!

Things, they change! (Rzeczy się zmieniają!)

Na początku marca plan był gotowy: dwa dropy, dwie sesje, dwie lokacje, dwa krańce świata. Odkąd założyły swoją autorską markę w 2015 roku, Malina Kurkowska i Kaja Lizut śmiało realizują swoje marzenia i nikogo nie pytają o pozwolenie. Tym razem to świat powiedział „STOP”. Okazało się, że jedyną pewną rzeczą jest to, że nic nie jest pewne. Jak choćby to, że w każdej chwili można wsiąść w samolot i polecieć tam, gdzie się chce. Okazało się, że zamiast beztroskich wyjazdów i podróży siedzimy zamknięci w domach. #Muuvgirls musiały zareagować szybko i wykombinować po pierwsze, jakie ciuchy będziemy nosić tego nietypowego lata, a także jak zrobić sesję zachowując charakter marki.

Muuv. lato 2020 kolekcja Los Angeles dresy kostiumy
mat. prasowe Muuv.

Kampania „Things, they change” to odpowiedź dziewczyn z Muuv. na nową rzeczywistość, na fakt, że pewne kwestie są poza naszą kontrolą, ale jednocześnie, że każda najbardziej zaskakująca sytuacja to okazja, by się rozwinąć i wyjść poza schemat.

Kampania lato 2020 od Muuv.

Dziewczyny zawsze stawiają na naturalne zdjęcia, w plenerze, bez sztucznego światła, bez retuszu. Gdy w połowie marca okazało się, że muszą zmienić plany, wiedziały jedno: sesja zdjęciowa w studio z ustawioną scenografią nie wchodziła w grę. Postawiły na technologię, w końcu, od czego są telefony i komputery? W dzisiejszych czasach nawet sesję zdjęciową można zrobić zdalnie, co udowodnili w ostatnich miesiącach między innymi Jacquemus czy Zara. Nowa kampania Muuv. to efekt pracy zespołowej ludzi, którzy myślą i działają tak, jak Malina i Kaja. Los Angeles od dawna było na ich liście miejsc do zobaczenia. Nie to znane z kiczowatych pocztówek, pamiątkowych magnesów na lodówkę, czy powielanych zdjęć na Instagramie.

Muuv. lato 2020 kolekcja Los Angeles dresy kostiumy
mat. prasowe Muuv.

„#Muuvgirls tam nie chodzą. Niezależnie od sytuacji wybierają zakątki, gdzie nie tak łatwo się dostać, te pominięte przez przewodniki. Wiedzą swoje. I choć świat wygląda teraz zupełnie inaczej niż jeszcze kilka miesięcy temu, one pozostają sobą. Nieważne, czy w obcisłych sukienkach, wyciętych kostiumach, czy oversize’owych bluzach. To te same pewne siebie, wciąż szczęśliwe i kombinujące #muuvgirls, które jak nikt inny potrafią wyglądać jednocześnie z klasą i dziewczęco”, czytamy w informacji prasowej marki.

Jakie kostiumy będziemy nosić tego lata?

Odpowiedź Muuv. brzmi: jednoczęściowe i dwuczęściowe z dzianiny o gofrowanej strukturze, która doskonale opina sylwetkę. Ten materiał to mieszanka poliamidu i elastanu. Dzięki pierwszemu ubrania szybko wysychają, są przyjemne dla skóry, pozwalają jej swobodnie oddychać. Drugi zapewnia komfort użytkowania, chroni tkaninę przed odkształcaniem się, zapewnia doskonałe przyleganie do ciała. Kostiumy są odporne na działanie chloru, promieni UV, a do ich farbowania zużywa się o połowę wody mniej niż standardowo.

Muuv. lato 2020 kolekcja Los Angeles dresy kostiumy
mat. prasowe Muuv.

Tego lata dziewczyny pierwszy raz zaprojektowały biustonosz typu balkonetka z fiszbiną, który ładnie unosi biust i go formuje. W kolekcji znalazły się zarówno bardziej zabudowane figi, z podwyższonym stanem, dla osób o nieidealnych kształtach, jak i niskie, mocno wycięte, dla tych odważniejszych. Wszystko dostępne w opcji „mix and match”.

Dres jest dobry na wszystko

Oprócz pomysłu na sesję Malina i Kaja zmodyfikowały też samą kolekcję. Obok kostiumów kąpielowych pojawiły się ubrania idealne do domu. Krótkie spodenki, longsleevy oraz spodnie i bluzy dresowe założymy i na wycieczkę plener i do pracy w domu (ja na pewno). Projektantki z Muuv. kochają basicowe kroje, a na wygodne dresy stawiają w swoich zimowych kolekcjach. Tym razem wystarczyło ciepłą dresówkę zamienić na tę o lżejszej gramaturze, idealną na letnie dni.

Muuv. lato 2020 kolekcja Los Angeles dresy kostiumy
mat. prasowe Muuv.

Spodnie i szorty mają wyższy stan, a bluzy długość odpowiednią do takich spodni. Dresy dostępne są w ulubionych kolorach Muuv., czyli black i grey oraz w nowym odcieniu smoke blue. W kolekcji nie mogła zabraknąć sukienek — są dopasowane modele Racer i Halter Strap mocno podkreślające sylwetkę, ale także oversize'owa i swobodna Boyfriend T-shirt. Chyba zostanie moim faworytem.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

Małgorzata Kożuchowska i Natalia Siwiec noszą sukienki tej polskiej marki. Vicher znowu zawiał!

Siostry Vicher zaprezentowały kolekcję zapowiadającą jesień, ale romantyczne sukienki, kolorowe swetry i dresy z nowym monogramem marki nosimy już teraz.
Zuzanna Szustakiewicz
08.07.2020

Kolekcja na sezon wiosna-lato 2020 „Wild at Heart” powstała chwilę przed pandemią, podobnie jak towarzysząca jej słoneczna i kolorowa kampania na kalifornijskim wybrzeżu. „Kokoro” to druga kolekcja, którą założycielki i projektantki marki Vicher prezentują w czasie pandemii, ale pierwsza, która została wymyślona, zaprojektowana i uszyta w czasie lockdownu. Czas zamknięcia w domu i odcięcia od świata sprawił, że świat wygląda inaczej, ale mimo wszystko nadchodząca jesień zapowiada się pięknie, przynajmniej wg. Inez i Katarzyny. Wiatr z Japonii Projektantki marki Vicher tworzą w Poznaniu — tutaj zatrudniają krawcowe i rzemieślników, bez których nie byłoby żadnej kolekcji. Inez i Kasia znane są z lokalnego patriotyzmu. Jeśli chodzi o inspiracje, dziewczyny czerpią je z całego świata. Najnowsza mini kolekcja zapowiadająca nowy sezon jest ukłonem w stronę Japonii i japońskiego sposobu myślenia o świecie. Punktem wyjścia jest Kokoro, określenie, które trudno zrozumieć człowiekowi Zachodu. Bo Kokoro to jednocześnie serce i umysł... Dwa byty, które my zupełnie oddzielamy, w Japonii stanowią jedność i rozumie to każdy. Ostatni czas skłonił nas wszystkich, także projektantki do pochwały codzienności. I tę filozofię projektantki także znalazły w Japonii. Kwiat w rozkwicie W sercu kolekcji „Kokoro” jest kwiat, który manifestuje energię, piękno i ulotność chwili. Najpiękniejszy projekt z kolekcji — bladoróżowa sukienka z tafty, z rękawem uformowanym w kwiatowy pąk nosi nazwę Sakura — kwiat wiśni i symbol tego azjatyckiego kraju. Z jednej strony projektantki proponują pochwałę zmysłowości poprzez delikatne transparentne jedwabne suknie, koronkowe body, głębokie dekolty i asymetrię; z...

Czytaj dalej
Moda na wygodę, dresy i casual od polskiej marki
fot. Łukasz Żyłka

Trendy jesień 2020: dresy w wersji romantycznej i nowych kolorach. Premiera kolekcji SaintBy

Skąd taka popularność tzw. streetwearu? Bo coraz częściej w modzie wybieramy jakość i wygodę. Polska marka serwuje jedno i drugie. I robi to z wielkim wdziękiem.
Zuzanna Szustakiewicz
11.08.2020

Spodnie i bluzy wykonane z miękkich dzianin to część streetwearu , który od kilku sezonów przenika do szaf, nawet tych bardzo eleganckich. Jeśli jednak część z was, tak jak ja, nie uległa do tej pory temu trendowi, to ostatnie miesiące postawiły na głowie nasze potrzeby. Kto by podejrzewał pół roku temu, że w dresach będziemy „chodzić” do pracy? Wakacyjna beztroska i praca w trybie homeoffice to sprawcy obecnego dresowego zamieszania w modzie. Polska marka SaintBy przekonuje, że tak szybko z dresów nie zrezygnujemy. Komfort ubranie jest jak comfort food „W ostatnim czasie słowo »komfort« nabrało nowego znaczenia. Szukaliśmy go też w modzie. Zdefiniowaliśmy na nowo swoje garderoby. Zostawiliśmy ubrania jakościowe i ponadczasowe , ale też komfortowe , w których czujemy się po prostu dobrze”, mówi Ania Baj, właścicielka polskiej marki ubrań SaintBy, dzięki której określenie „dresy damskie” nabiera nowego znaczenia. Przekonując nas, że komfort to teraz przewodni trend, jej marka SaintBy na nowy sezon proponuje dwie wygodne odsłony: basic i casual. W linii Basic znajdziemy oczywiście dresy. Jesienią do wiosennego różu i złamanej bieli, dołączyły dwa nowe kolory: ciepły camel i głęboką zieleń . Odszyte z nich zostały spodnie, tunika oraz bluzy : klasyczna z kapturem, oversizowa bez kaptura i krótka odsłaniająca brzuch. Casual w wersji romantycznej Drugą częścią nowej kolekcji marki jest linia casual. Jeśli wydaje Wam się, że znajdziecie tu spodnie typu chino i kurtki z kieszeniami to się zdziwicie, bo casual w wersji SaintBy jest dziewczęcy i romantyczny . Marka lansuje m.in. sukienki z falbanami z bawełny oraz zmysłową slipp dress wykonaną ze szlachetnego jedwabiu. Na sukienkę zarzucamy swetry z wełny...

Czytaj dalej
modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks

Trendy jesień zima 2020: Bluzy i spodnie dresowe plus mocne kolory i wzory: nowa kolekcja Femi Stories!

Polska marka na sezon jesień-zima 2020/21 zrobiła nie jedną, a aż 5 kolekcji i pokazała je w zapierającej dech scenerii Alpejskich gór i jezior
Zuzanna Szustakiewicz
08.09.2020

Marka Femi Stories co sezon opowiada nam piękne modowe historie. Są pełne energetycznych kolorów, printów — kwiatów i charakterystycznej dla marki panterki w różnych odcieniach. To wygodne, sportowe ubrania dla żyjących aktywnie dziewczyn, które tak jak założycielki tej marki — siostry Anita i Kamila nie boją się wskoczyć na deskorolkę, złapać falę na surfingu, powyginać ciało na macie czy poszaleć na snowboardzie. Wygodne bluzy, dresy, sukienki, bielizna czy funkcyjna odzież sygnowane przez Femi sprawiają, że wszystkie dziewczyny, które kochają góry i wodę, dostają dodatkowy zastrzyk energii. Na trudne dla autorskich modowych marek czasy i nowy sezon jesień-zima 2020/21 Femi Stories przygotowała dla nas cudowną — dodającą otuchy kampanię i aż pięć energetycznych kolekcji. Góry i jeziora w kampanii Femi Stories Turkusowe jeziora, w których można się przejrzeć, szczyty górskie, które wzbudzają nasz zachwyt i jednocześnie szacunek oraz bajeczne doliny. Kampania Femi Stories na sezon jesień-zima 20/21 to podróż w miejsca, które zapierają dech w piersi i skłaniają do refleksji. Bo ostatnie trudne miesiące skłoniły wszystkich nas, by jeszcze bardziej doceniać otaczającą nas przyrodę. „Poszukując nowych inspiracji, wybraliśmy się do Austrii i Włoch — krajów, które są tak blisko nie tylko Polski, ale przede wszystkim naszego serca. Chcieliśmy odkryć je na nowo i zobaczyć jak wiele mają nam jeszcze do zaoferowania”. - mówi Anita Nawarkiewicz, współzałożycielka i projektantka marki. Kolekcja 5 w 1 Pięć różnych historii, pięć różnych kolekcji kapsułowych. Każda z nich inna, każda zainspirowana emocjami,...

Czytaj dalej
Powrót do szkoły w sportowym stylu z Levi's i Snoopym
mat. prasowe

Wracamy do szkoły! A może w bluzie, dresach lub T-shircie Levi’s w stylu lat 80. ze Snoopym?

Pierwszy dzień roku szkolnego bywa trudny, nie tylko dla uczniów, również dla rodziców. Wesoła kolekcja sportowych ubrań od Levi's z gangiem Peanuts, czyli z Fistaszkami to zastrzyk energii w sam raz na 1 września!
Zuzanna Szustakiewicz
01.09.2020

W każdym z nas drzemie dziecko. Czasem domagające się uwagi, a czasem ukryte, ale to ono chce się bawić, śmiać, oglądać kreskówki i czytać komiksy. A moda kocha kultowych rysowanych bohaterów. Oprócz Myszki Mickey ze stajni Disneya i Królika Bugsa wyprodukowanego przez Looney Tunes, projektantów i marki inspirują bohaterowie komiksów . Sportowe ubrania Levi’s Być może Charlie Brown nie był najbardziej wysportowanym bohaterem: słabo kopał piłkę i nie trafiał rakietą w piłeczkę, ale jego wesoły pies Snoopy to jednak tryskający energią, wysportowany beagle. Właśnie na jego cześć marka Levi’s po raz kolejny nawiązała współpracę z Peanuts® i zaprojektowała ciuchy i dodatki w sportowym stylu. Koszulki, bluzy i dresowe komplety zostały ozdobione grafikami , które przedstawiają Snoopy’ego kopiącego piłkę , grającego w koszykówkę i robiącego tricki na deskorolce. Niech żyją lata 80. Oprócz rysunkowych postaci autorstwa Charlesa M. Schulza kolekcję zainspirowały sportowe projekty vintage Levi’s z 1984 roku . Flagowy produkt z linii to uniseksowy dres , przypominający ten z kreszu , czyli fabrycznie gniecionego poliamidu, który nosiliśmy jako dzieci. Przez kolekcje przewija się też olimpic logo Levi’s , które widniało na oficjalnych strojach olimpijczyków, zaprojektowanych przez markę Levi’s w 1980 i w 1984 roku. Nostalgia za latami 80 . widoczna jest także w oversizowych bluzach z okrągłymi dekoltami i prostych T-shirtach w stylu marki Fruit Of The Loom (o których niedawno było głośno dzięki pewnej modowej wpadce Jessiki Mercedes Kirschner ). W kolekcji znalazły się także dwustronny wędkarski kapelusik i transparentny niebieski daszek . Fistaszki mają 70 lat! Komiks...

Czytaj dalej