Ta marka z grupy H&M dołączy do Zalando. Znasz ją?
mat. prasowe

Ta marka z grupy H&M dołączy do Zalando. Znasz ją?

Szwedzka marka Arket niedługo dostępna będzie na największej platformie sprzedażowej w Europie. My nie możemy się doczekać!
Zuzanna Szustakiewicz
20.07.2020

Zalando, europejska platforma modowa i lifestylowa, nawiązuje współpracę z marką Arket. Kolekcje damska, męska i dziecięca tego skandynawskiego brandu będą dostępne na platformie od 21 sierpnia.

Arket — czyli market bez „M”

Pamiętam, że gdy trzy lata temu grupa H&M ogłosiła otwarcie pierwszego salonu swojej nowej marki Arket przy Regent Street w londyńskim Soho, akurat byłam w Londynie, więc szybko pobiegłam na zakupy. Jeśli chodzi o koncept i wystrój sklepu to Arket skojarzył mi się z Muji. Ciuchom blisko było do COSa, Acne czy założonej przez Elin Kling marki Totême. Całość stylowa, praktyczna, uniwersalna. Parkę, którą wtedy kupiłam noszę do dzisiaj i co ciekawe wciąż znajduje się ona w ofercie marki. Bo o to chodzi w Arket — po pierwsze marka ma kolekcję bazową, która nie zmienia co sezon, a ciuchy, które są bardziej trendy i sezonowe są na tyle dobre jakościowo, że możesz je nosić latami. W ofercie Arket znajdziecie także zapachy, kosmetyki i wybór produktów do domu.

Nowa modna marka z grupy H&M na Zalando
mat. prasowe
„Naszym celem jest oferowanie pięknie wykonanych przedmiotów codziennego użytku: prostych, funkcjonalnych i wszechstronnych elementów, które łatwo wkomponować w swoją garderobę lub dom, a które przetrwają wiele sezonów. Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z Zalando i czekamy z niecierpliwością na okazję, aby zaprezentować nasze kolekcje szerokiej grupie świadomych i dociekliwych klientów” – mówi Dyrektor Zarządzająca ARKET Pernilla Wohlfahrt.

Zalando poszerza ofertę grupy H&M

Na platformie Zalando są już dostępne marki ze stajni szwedzkiego giganta odzieżowego — streetwearowy Weekday i młodzieżowe Monki, pora na trochę droższy i ponadczasowy Arket. „W celu pogłębienia naszych relacji z klientami, skupiamy się na oferowaniu najlepszego asortymentu modowego. Obszerne, zrównoważone kolekcje marki Arket są doskonałym uzupełnieniem oferty Zalando. Dzięki wprowadzeniu na platformę marki Arket nasi klienci skorzystają z jeszcze szerszej oferty skandynawskiej mody, skupiającej się na dobrze wykonanych, trwałych produktach. Bardzo się cieszymy, że możemy wzmocnić nasze partnerstwo z H&M Group i powitać markę Arket na platformie Zalando”, mówi Boris Ewenstein, Senior Vice President Supply w Zalando.

Przyszłość mody jest zrównoważona

Będąca częścią H&M Group marka Arket powstała w sierpniu 2017 roku i od początku pozycjonuje się na rynku, jako marka, której bliskie są idee mody zrównoważonej. Ten szwedzki brand posiada obecnie 21 sklepów w największych europejskich miastach. m.in. w Kopenhadze, Amsterdamie, Londynie i Berlinie.

Nowa modna marka z grupy H&M na Zalando
mat. prasowe

W ramach sklepów stacjonarnych funkcjonuje również sezonowa wegetariańska kawiarnia i cukiernia, która promuje produkty żywnościowe New Nordic.

Założone w 2008 roku w Berlinie Zalando, zaopatruje w modę około 32 milionów aktywnych klientów na 17 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria i kosmetyki. Platforma zapowiedziała, że od 2023 roku będzie współpracowało tylko z markami, które spełniają ściśle określone kryteria dotyczące norm etycznych i środowiskowych. Zalando wsparło także branżę mody w dobie kryzysu wywołanego pandemia koronawirusa i od niedawna udostępnia na korzystnych warunkach polskim lokalnym brandom i sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Modne zmysłowe sukienki od Risk
fot. Antoni Mroziński

Nowa kolekcja Risk Made in Warsaw i rozmowy o seksie

Sukienki blisko ciała. Zmysłowe dekolty i zaskakujące rozcięcia. Do tego akty Schielego. Kolekcja i kampania „Nie mam nic do ukrycia” to pretekst do snucia opowieści o seksie i przyjemności.
Zuzanna Szustakiewicz
20.07.2020

Czerwiec upłynął polskiej marce Risk Made in Warsaw pod znakiem tęczy. Kolorowa kolekcja powstała we współpracy z Kampanią Przeciw Homofobii , a w kampanii wzięły udział osoby i pary nieheteronormatywne. Bo dla Riska nie ma znaczenia, jaka jest miłość pod warunkiem, że jest prawdziwa. W lipcu Risk podejmuje temat miłości cielesnej . Zapytacie, dlaczego marka ubrań porusza ten temat? Jak to dlaczego? Ubranie to coś, co nosimy najbliżej ciała, coś, dzięki czemu możemy poczuć się pewniejsze siebie, bardziej atrakcyjne, to także dzięki ubraniu możemy wcielić się w różne role, również podczas erotycznych zabaw. Porozmawiajmy o seksie! Przyszedł czas na kolejną odsłonę Lata Miłości . Tym razem Klara Kowtun i Antosia Samecka mówią „Nie mam nic do ukrycia”. Sama kolekcja to ubrania zmysłowe, ale wcale nie dosłownie seksowne. Wystarczy się im bliżej przyjrzeć, aby zobaczyć więcej... Biały print widniejący na delikatnie różowym tle: bluzy (Lucy in the Sky), spódnicy (Prima 3/4) i sukienki  (Buena Vista midi) to odważne akty Egona Schielego . Niebieska satynowa sukienka (I'll Be Back) na plecach ma zmysłowy dekolt, podobnie jak niepozorne na pierwszy rzut oka T-shirty mają ciekawe pęknięcia w nieoczywistym miejscu. Do udziału w sesji założycielki polskiej marki zaprosiły kobiety, które na co dzień zajmują się seksem nie tylko w praktyce, ale także czasem w teorii. Bohaterki nocą fotografował Antoni Mroziński , w miejscach, które kojarzą się dziewczynom z ciałem, seksem i przyjemnością. Sesjom towarzyszyły rozmowy, które można przeczytać na profilu Risk Made in Warsaw na Instagramie . Do tej pory ukazały się dwa rozdziały, które cytujemy poniżej. „Jestem sapioseksualna, kręci mnie wiedza” – czytamy na profilu Risk Made in Warsaw na Instagramie Karolina...

Czytaj dalej
Nowe buty Rihanny i jej ulubionej projektantki butów Aminy Muaddi
mat. prasowe Fenty, fot. Valentin Herfray

Rihanna i Amina Muaddi łączą siły. Ich pierwsze buty dla Fenty już w sprzedaży!

Wszystko, czego dotknie Rihanna, zamienia się w złoto. Najnowsza kolekcja Fenty to seksowne klapki i sandały zaprojektowane przez jedno z gorętszych nazwisk mody ostatnich miesięcy — Muaddi.
Zuzanna Szustakiewicz
15.07.2020

Pochodząca z Barbadosu amerykańska piosenkarka, aktorka i bizneswoman Robyn Rihanna Fenty jest wymarzoną ambasadorką dla marek na całym świecie. Jej 85 milionów fanów na Instagramie to potencjał, który gwiazda postanowiła jednak wykorzystać sama, tworząc pod własną marką FENTY. Fenty — inny pomysł na modę Najpopularniejszą markę spod znaku Fenty jest Fenty Beauty, która oferuje produkty do makijażu m.in. podkłady dla wszystkich kolorów skóry. Rihanna dostrzegła niszę na rynku i idealnie się w nią wpasowała. Podobnie zrobiła z bielizną, tworząc brand Savage X Fenty. Ta sygnowana przez Rihannę marka z jednej strony oferuje bieliznę na co dzień w bardzo szerokiej gamie cielistych odcieni i rozmiarów, z drugiej pokazuje odważne modele, stawiając tym samym na ciałopozytywność i inkluzywność. Jeśli chodzi o same ciuchy, to początkowo Rihanna połączyła siły z marką Puma i zrobiła kilka limitowanych kolekcji sportowych ubrań i obuwia pod brandem Fenty x Puma. Np. modowe szaleństwo na basenowe klapki z futerkiem, które ogarnęło świat w 2016 roku to jej dzieło, ale to był dopiero początek. Fenty, czyli czarny as w talii LVMH Dwa lata temu francuski koncern LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) ogłosił, że marka Fenty dołącza do ich stajni. Bernard Arnault — prezes LVMH, z dumą podkreślał, że Rihanna zostaje tym samym pierwszą kobietą oraz czarnoskórą osobą na czele własnego brandu w sektorze marek luksusowym. Przy okazji warto dodać, że nadal pozostaje jedną z trzech czarnoskórych osób na czele luksusowej marki (pozostali to Olivier Rousteing w Balmain oraz Virgil Abloh odpowiedzialny za męską linię Louis Vuitton). Od 2014 roku, czyli od...

Czytaj dalej
Czy Kanye West i Yeezy uratują Gap?
East News, mat. prasowe

Gap x Yeezy! Czy Kanye West, popularny raper i miliarder uratuje kultową amerykańską markę?

Marka, która wymyśliła styl casual, ogłosiła 10-letnią współpracę z Kanye Westem. Jego brand Yeezy jest wyceniany na 2.9 miliarda $. Kto zyska więcej?
Zuzanna Szustakiewicz
13.07.2020

Nie wierzę w american dream i nie marzę o podróży po Stanach Zjednoczonych. Uważam, że jedyne, co warto w tym kraju zobaczyć, to wspaniała przyroda, której udało się jeszcze Amerykanom nie zniszczyć w całości. Pamiętam jednak, że gdy w 1991 roku pierwszy raz byłam w Nowym Jorku to nie piękno natury i krajobrazy zrobiły na mnie największe wrażenie, ale GAP. Bo dla 10-letniej dziewczynki zakupy w tej amerykańskiej sieciówce były spełnieniem marzeń o wygodnych, kolorowych ciuchach. I nic na to nie poradzę, że sentyment do tej marki pozostał mi do dziś. Kanye West – rycerz na białym koniu W drugim kwartale 2020 roku Gap Inc. zanotowała stratę wysokości prawie miliarda dolarów. W wyniku pandemii COVID-19 i wyhamowania sprzedaży należących do niej marek m.in. Old Navy, Banana Republic oraz Gap, firma wstrzymała realizację zamówień oraz wypłatę wynagrodzeń za gotowe już do wysyłki dostawy. Niedawno w mediach pojawiły się informacje, że zamierza zrekompensować swoim dostawcom te straty, ale na razie nie wiadomo w jaki sposób. Wiadomo natomiast, że, aby zwiększyć zainteresowanie i ruszyć sprzedaż marka Gap postawiła na czarnego konia – Kanye Westa. West jest raperem, showmanem i właścicielem autorskiej marki Yeezy Supply. Przyjaźni się z Virgilem Ablohem i Elonem Muskiem, a projektowane przez niego sneakersy produkowane we współpracy z Adidasem, przy każdym kolejnym dropie wyprzedają się jak świeże bułeczki. West x GAP, czyli historia zatacza koło Kanye West od kilku lat marzył o tym, by projektować dla Gapa. W 2015 roku w wywiadzie dla portalu style.com wyznał, że chciałby być dla Gapa tym, kim Steve Jobs dla Apple'a. W wieku 15 lat Kanye West pracował w sklepie tej marki przy Michigan Avenue w Chicago i jak twierdzi, to właśnie tam poczuł, że kiedyś zajmie się modą. Po ogłoszeniu...

Czytaj dalej