Ta marka z grupy H&M dołączy do Zalando. Znasz ją?
mat. prasowe

Ta marka z grupy H&M dołączy do Zalando. Znasz ją?

Szwedzka marka Arket niedługo dostępna będzie na największej platformie sprzedażowej w Europie. My nie możemy się doczekać!
Zuzanna Szustakiewicz
20.07.2020

Zalando, europejska platforma modowa i lifestylowa, nawiązuje współpracę z marką Arket. Kolekcje damska, męska i dziecięca tego skandynawskiego brandu będą dostępne na platformie od 21 sierpnia.

Bermudy na 5 sposobów!

Arket — czyli market bez „M”

Pamiętam, że gdy trzy lata temu grupa H&M ogłosiła otwarcie pierwszego salonu swojej nowej marki Arket przy Regent Street w londyńskim Soho, akurat byłam w Londynie, więc szybko pobiegłam na zakupy. Jeśli chodzi o koncept i wystrój sklepu to Arket skojarzył mi się z Muji. Ciuchom blisko było do COSa, Acne czy założonej przez Elin Kling marki Totême. Całość stylowa, praktyczna, uniwersalna. Parkę, którą wtedy kupiłam noszę do dzisiaj i co ciekawe wciąż znajduje się ona w ofercie marki. Bo o to chodzi w Arket — po pierwsze marka ma kolekcję bazową, która nie zmienia co sezon, a ciuchy, które są bardziej trendy i sezonowe są na tyle dobre jakościowo, że możesz je nosić latami. W ofercie Arket znajdziecie także zapachy, kosmetyki i wybór produktów do domu.

Nowa modna marka z grupy H&M na Zalando
mat. prasowe
„Naszym celem jest oferowanie pięknie wykonanych przedmiotów codziennego użytku: prostych, funkcjonalnych i wszechstronnych elementów, które łatwo wkomponować w swoją garderobę lub dom, a które przetrwają wiele sezonów. Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z Zalando i czekamy z niecierpliwością na okazję, aby zaprezentować nasze kolekcje szerokiej grupie świadomych i dociekliwych klientów” – mówi Dyrektor Zarządzająca ARKET Pernilla Wohlfahrt.

Zalando poszerza ofertę grupy H&M

Na platformie Zalando są już dostępne marki ze stajni szwedzkiego giganta odzieżowego — streetwearowy Weekday i młodzieżowe Monki, pora na trochę droższy i ponadczasowy Arket. „W celu pogłębienia naszych relacji z klientami, skupiamy się na oferowaniu najlepszego asortymentu modowego. Obszerne, zrównoważone kolekcje marki Arket są doskonałym uzupełnieniem oferty Zalando. Dzięki wprowadzeniu na platformę marki Arket nasi klienci skorzystają z jeszcze szerszej oferty skandynawskiej mody, skupiającej się na dobrze wykonanych, trwałych produktach. Bardzo się cieszymy, że możemy wzmocnić nasze partnerstwo z H&M Group i powitać markę Arket na platformie Zalando”, mówi Boris Ewenstein, Senior Vice President Supply w Zalando.

Przyszłość mody jest zrównoważona

Będąca częścią H&M Group marka Arket powstała w sierpniu 2017 roku i od początku pozycjonuje się na rynku, jako marka, której bliskie są idee mody zrównoważonej. Ten szwedzki brand posiada obecnie 21 sklepów w największych europejskich miastach. m.in. w Kopenhadze, Amsterdamie, Londynie i Berlinie.

Nowa modna marka z grupy H&M na Zalando
mat. prasowe

W ramach sklepów stacjonarnych funkcjonuje również sezonowa wegetariańska kawiarnia i cukiernia, która promuje produkty żywnościowe New Nordic.

Założone w 2008 roku w Berlinie Zalando, zaopatruje w modę około 32 milionów aktywnych klientów na 17 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria i kosmetyki. Platforma zapowiedziała, że od 2023 roku będzie współpracowało tylko z markami, które spełniają ściśle określone kryteria dotyczące norm etycznych i środowiskowych. Zalando wsparło także branżę mody w dobie kryzysu wywołanego pandemia koronawirusa i od niedawna udostępnia na korzystnych warunkach polskim lokalnym brandom i sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
platforma Zalando rusza z sekcją odzieży używanej
mat. prasowe

Odzież używana z Zalando? Tak! Platforma rusza z ofertą Pre-owned. Niedługo także w Polsce!

Największa platforma sprzedażowa w Europie uruchamia właśnie sekcję, w której każdy może kupić i sprzedać ubrania z drugiej ręki! To kolejny krok ku bardziej zrównoważonej modzie!
Zuzanna Szustakiewicz
21.09.2020

Jeszcze niedawno mówienie o tym, że ubieramy się w second-handach, nie było popularne. W ciągu ostatnich kilku lat podejście do zakupów z drugiej ręki zmieniło się diametralnie, a kryzys klimatyczny i ten wywołany pandemią tylko przyspieszyły zmiany. Dzisiaj upolowanie jedwabnej sukienki, swetra z kaszmiru czy wełnianego płaszcza w sklepie vintage to fakt, którym można pochwalić się w gronie przyjaciółek. Dzięki temu czujemy się trochę mniej winne i mamy pewną namiastkę nieulegania konsumpcjonizmowi, przynajmniej ja tak mam... Odzież z drugiej ręki jest trendy! Rynek odzieży używanej jest jednym z prężniej rozwijających się sektorów w modzie. Wg badania GlobalData szacuje się, że wartość rynku „resale” wzrośnie z 24 miliardów $ w 2018 do 51 miliardów $ w 2023 roku. Trend ten widać też gołym okiem — modne jest choćby korzystanie z francuskiego Vestiaire Collective, amerykańskiego RealReal czy polskiego Vinted. Warszawski Bazar Miejski jest tak popularny, że ostatnio otworzył swoją trzecią lokalizację w popularnej galerii handlowej i jak grzyby po deszczu powstają kolejne podobne miejsca. Swój kawałek tortu w sektorze pre-owned chcą mieć też najwięksi gracze. Grupa H&M we wrześniu tego roku uruchomiła serwis Resell z używanymi ubraniami COS. Choć bardziej sceptyczni eksperci mody zrównoważonej i modelu zamkniętego obiegu w modzie twierdzą, że takie działania nie są motywowane etycznymi przesłankami, to jednak są pozytywne skutki takich ruchów, jak choćby wzrost zainteresowania odzieżą używaną i rezygnowanie z zakupów ubrań w pierwszym obiegu. Pre-owned na Zalando Modowa i lifestyle’owa platforma Zalando dołącza do nurtu sprzedawania odzieży używanej i uruchamia swoją nową ofertę Pre-owned. Ogłoszona po raz pierwszy w lutym tego roku nowa oferta skierowana...

Czytaj dalej
modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks

Trendy jesień zima 2020: Bluzy i spodnie dresowe plus mocne kolory i wzory: nowa kolekcja Femi Stories!

Polska marka na sezon jesień-zima 2020/21 zrobiła nie jedną, a aż 5 kolekcji i pokazała je w zapierającej dech scenerii Alpejskich gór i jezior
Zuzanna Szustakiewicz
08.09.2020

Marka Femi Stories co sezon opowiada nam piękne modowe historie. Są pełne energetycznych kolorów, printów — kwiatów i charakterystycznej dla marki panterki w różnych odcieniach. To wygodne, sportowe ubrania dla żyjących aktywnie dziewczyn, które tak jak założycielki tej marki — siostry Anita i Kamila nie boją się wskoczyć na deskorolkę, złapać falę na surfingu, powyginać ciało na macie czy poszaleć na snowboardzie. Wygodne bluzy, dresy, sukienki, bielizna czy funkcyjna odzież sygnowane przez Femi sprawiają, że wszystkie dziewczyny, które kochają góry i wodę, dostają dodatkowy zastrzyk energii. Na trudne dla autorskich modowych marek czasy i nowy sezon jesień-zima 2020/21 Femi Stories przygotowała dla nas cudowną — dodającą otuchy kampanię i aż pięć energetycznych kolekcji. Góry i jeziora w kampanii Femi Stories Turkusowe jeziora, w których można się przejrzeć, szczyty górskie, które wzbudzają nasz zachwyt i jednocześnie szacunek oraz bajeczne doliny. Kampania Femi Stories na sezon jesień-zima 20/21 to podróż w miejsca, które zapierają dech w piersi i skłaniają do refleksji. Bo ostatnie trudne miesiące skłoniły wszystkich nas, by jeszcze bardziej doceniać otaczającą nas przyrodę. „Poszukując nowych inspiracji, wybraliśmy się do Austrii i Włoch — krajów, które są tak blisko nie tylko Polski, ale przede wszystkim naszego serca. Chcieliśmy odkryć je na nowo i zobaczyć jak wiele mają nam jeszcze do zaoferowania”. - mówi Anita Nawarkiewicz, współzałożycielka i projektantka marki. Kolekcja 5 w 1 Pięć różnych historii, pięć różnych kolekcji kapsułowych. Każda z nich inna, każda zainspirowana emocjami,...

Czytaj dalej
Nowe marki na Zalando jesień 2020
fot. Felix Cooper

Zalando — nowe luksusowe marki i nowi niezwykli bohaterowie kampanii

Platforma sprzedażowa Zalando pyta bohaterów swojej kampanii — zwykłych ludzi, czym jest dla nich luksus i moda. Przy okazji wprowadza nowe modowe marki m.in. Victorię Beckham, Roksandę i Mary Katrantzou.
Zuzanna Szustakiewicz
07.09.2020

Zalando rozszerza katalog luksusowych marek, by móc zaoferować swoim klientom jeszcze większy wachlarz mody i związanych z nią emocji. Nowe marki, nowa nazwa działu i nowa kampania, w której, podobnie jak wiosną, występują prawdziwi bohaterowie . Luksus dla wszystkich według Zalando Zalando właśnie pokazało swoją kampanię na sezon jesień-zima 2020/21. Nosi ona nazwę „Real life luxury”, jej reżyserem i autorem zdjęć jest pochodzący z Wielkiej Brytanii Felix Cooper, a jej bohaterami nie są profesjonalni modele, ale autentyczni, zwykli ludzie, a konkretnie mieszkańcy małego holenderskiego miasta Monnickendam.   Kampania opowiada o tym, że luksus może mieć wiele znaczeń i dla każdego może oznaczać co innego. To bohaterowie zdjęć opowiadają o tym, czym jest dla nich „real life luxury”, czyli luksus w życiu codziennym. Dla jednych jest ucieczką na łono natury, dla drugich czasem spędzony z rodziną, dla jeszcze innych spełnianiem marzeń z przyjaciółmi czy wolnością w wyrażaniu własnej tożsamości, także tej wynikającej z korzeni kulturowych.                               Nawet pozornie zwykłe, codzienne doświadczenia, mogą być odbierane jako luksusowe. „Praca nad tą kampanią dała mi mnóstwo radości. Czas spędzony z każdym z jej bohaterów, poznawanie ich i obserwowanie ich relacji były po prostu piękne.  Cieszę się, że mogłem zobaczyć, jak każda z tych osób zmienia swoje postrzeganie siebie i co daje im moda” – mówi autor zdjęć i filmu. Felix Cooper towarzyszył przez kilka dni: grupie obserwatorów ptaków, ekipie młodych kreatywnych twórców, rodzinie z burundyjskimi korzeniami i kapeli muzycznej. Dokumentował ich codzienne życie, odwiedzał ważne...

Czytaj dalej
moda zalando sustainability wiosna spring 2020
mat. prasowe Zalando, fot. Brett Lloyd

Pracownicy bohaterami akcji „Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando”

Platforma sprzedażowa Zalando stawia na modę etyczną. W najnowszej kampanii występują pracownicy firmy, którzy i zawodowo i prywatnie dbają o środowisko.
Zuzanna Szustakiewicz
05.05.2020

Zalando ma ponad 30 mln klientów na 17 rynkach. Dla firmy to więcej niż imponujące liczby. To potencjał, który można wykorzystać w słusznej sprawie, np. po to, by zbudować większą świadomość ekologiczną wśród tych 30 mln ludzi. My także wierzymy w metodę „baby steps” – małe kroki składają się na coś o wiele większego. Zalando w stronę zrównoważonego rozwoj Marka od 2016 roku prowadzi szereg działań promujących modę bardziej etyczną. Cel jest jeden — być platformą zrównoważonej mody z pozytywnym wpływem na ludzi i planetę. Opakowania z materiałów z recyclingu czy umożliwianie klientom kompensacji śladu węglowego za ich zakupy to niektóre przykłady bardziej odpowiedzialnego podejścia do zakupów. „Chcemy umożliwić klientom odkrywanie i kupowanie bardziej zrównoważonej mody: ponad 30 tys. produktów w naszym asortymencie oznaczyliśmy flagą przyjazność środowisku oraz udzielamy informacji ułatwiających podjęcie świadomych decyzji zakupowych” – mówi Kate Heiny, dyrektor zrównoważonego rozwoju w Zalando. Ten projekt to trzecia odsłona strategii do.MORE, kontynuacja pierwszej kampanii oraz kapsułowej kolekcji premium „Małe kroki. Duża zmiana”, stworzonej przy współpracy z dziewięcioma skandynawskimi markami w styczniu 2020. Działajmy razem z Zalando! Hasłem przewodnim najnowszej kampanii jest „Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando”. Na zdjęciach tym razem nie zobaczymy modelek ani influencerów, ale pracowników firmy. Kampania przedstawia działania związane ze zrównoważonym rozwojem z punktu widzenia siedmiu osób z różnych działów Zalando, takich jak Sustainability, Partner Communications, Marketing, Category Management, Tech czy...

Czytaj dalej