
Sportowe ubrania od Ani Lewandowskiej. Kolekcja F4 już w sprzedaży!
Ania Lewandowska do tej pory w 4F pełniła rolę ambasadorki w ramach kampanii „Welcome To The Club”, teraz debiutuje w roli projektantki swojej linii dla tej polskiej marki. Sprawdźmy, jak wygląda kolekcja treningowa na sezon jesień-zima 2020, zaprojektowana przez Lewandowską dla 4F?
Strój sportowy jest ważny!
Każdy, kto uprawia sport w dzisiejszych czasach, wie, że strój sportowy jest niezmiernie istotny. W przypadku zawodowych sportowców dostępne obecnie technologie to często możliwość polepszenia wyników. Przy amatorskim uprawianiu sportu wybór odpowiedniej odzieży to bardziej kwestia komfortu i wygody. Anna Lewandowska, z którą trenują miliony Polek o treningach i sportowych ciuchach wie wszystko i postanowiła podzielić się swoim doświadczeniem projektując własną linię dla 4F.
„Wiem, jak ważnym elementem treningu jest dobrany strój, zarówno pod kątem designu, jak i rozwiązań technologicznych. Swoboda ruchów, pewność siebie, komfort… Tymi wszystkimi kryteriami kierowaliśmy się z zespołem 4F w procesie projektowania. Mam nadzieję, że dzięki naszej wspólnej pracy ta wyjątkowa kolekcja stanie się przyjemną motywacją do rozpoczęcia przygody ze sportem dla wielu kobiet, odkryciem wewnętrznej pasji i siły. Moim celem jest dzielić się nimi z innymi kobietami, żeby codziennie stawały się inspiracją i oparciem dla siebie nawzajem!” – opowiada Anna Lewandowska.
Legginsy i topy Ani Lewandowskiej w kolekcji 4F
Przede wszystkim nieważne czy zaczynasz trenować, czy ćwiczysz już na zaawansowanym poziomie, bo ta kolekcja treningowa jest idealna dla wszystkich osób, które po prostu chcą uprawiać aktywność fizyczną. Legginsy, topy i szorty są jednocześnie zaawansowane technologicznie i stylowe. Zostały stworzone z myślą o swobodzie ruchów, ale także podkreśleniu naturalnej linii kobiecej sylwetki.
W swojej linii Ania Lewandowska stawia na swój ulubiony zestaw na trening — stanik i legginsy z wysokim stanem. Motywem przewodnim kolekcji jest zastosowanie kontrastujących materiałów matowych i połyskujących z przykuwającymi wzrok metalicznymi gumami w odcieniach srebra, złota czy różu.
Z nowości w kolekcji pojawiły się: zabudowany top, krótkie szorty do ćwiczeń z brandingiem na gumie oraz koszulka funkcyjna typu longsleeve. Konstrukcja każdego z produktów została stworzona tak, by zapewnić najlepszą wygodę i swobodę ruchów.
W kolekcji Anny Lewandowskiej wykorzystano technologia 4F Dry, dzięki której materiał szybko absorbuje wilgoć i odprowadza ją na zewnątrz, zwiększając tym samym uczucie komfortu podczas aktywności fizycznej. Zastosowano także płaskie szwy, które ograniczają ryzyko otarć oraz wstawki z siateczki dla lepszej wentylacji. Modele staników w kolekcji oferują średnie wsparcie (medium support).
My, kobiety mamy siłę!
Siła, która napędza do działania. Siła, która motywuje i daje nadzieję. 4F chce by ta idea kobiecego „empowermentu”, towarzyszyła nam każdego dnia i jednoczyła kolejne pokolenia kobiet. Kampania „Welcome To The Club” marki 4F i Anny Lewandowskiej zachęca kobiety ze wszystkich stron Polski, żeby podjęły wyzwanie i dołączyły do drużyny.
To właśnie motyw „woman empowerment” stał się główną inspiracją jesiennej odsłony tej kampanii. Zarówno zdjęcia, jak i kadry filmu wizerunkowego z udziałem Anny Lewandowskiej prezentują siłę i dynamizm w połączeniu z niewymuszoną naturalnością. Ambasadorka 4F wraz ze swoim zespołem udowadnia, że to właśnie odnalezienie pasji w życiu i upór w dążeniu do celu kształtuje nasz charakter.
Współczesna kobieta to taka, która ma siłę, dzięki której każdego dnia kreują swoje „ja”, swoją rzeczywistość i rzeczywistość innych. Gotowe by podjąć wyzwanie?
Pełna kolekcja dostępna w sklepach stacjonarnych oraz online na 4f.com.pl.