Skandynawski minimalizm i kalifornijski vibe w jednym? Tylko w nowej kolekcji Weekday x Santa Cruz
mat. prasowe

Skandynawski minimalizm i kalifornijski vibe w jednym? Tylko w nowej kolekcji Weekday x Santa Cruz

Należąca do H&M marka Weekday zaprosiła do współpracy skateboardowy brand Santa Cruz. W jej wyniku powstał ciekawy miks z neoprenem i ubraniach tie-dye w rolach głównych.
Zuzanna Szustakiewicz
21.07.2020

Tego lata Weekday połączył siły z legendarną marką skateboardową Santa Cruz. W rezultacie dostaliśmy kolekcję, która z jednej strony jest skandynawska — prosta i oszczędna w formie, a drugiej celebruje surfing, jazdę na deskorolce i nawiązuje do psychodelicznej sztuki, czyli ma wszystko to, z czym kojarzy nam się Kalifornia.
 

Wybuch kreatywnej energii
 

Kolekcja Weekday i Santa Cruz to odzież typu basic — uniwersalna i funkcjonalna. Bazuje na luźnych T-shirtach, szortach, sukienkach i strojach kąpielowych.

Modne kostiumy kąpielowe i ciuchy na plażę od Weekday i Santa Cruz
mat. prasowe

Cała kolekcja utrzymana jest w chłodnych odcieniach szarości, czerni, fioletu i szałwii. Moim faworytem jest zdecydowanie sukienka Spot Dress, która występuje w wersji czarnej albo kolorowej, farbowanej metodą tie-dye.

Modne kostiumy kąpielowe i ciuchy na plażę od Weekday i Santa Cruz
mat. prasowe

Ten efekt odbarwienia, charakterystyczna dla Santa Cruz grafika „Screaming Hand” stworzoną przez Jima Philipsa w 1985 roku, a także elementy wykonane z neoprenowej pianki, np. szorty i krótka surfingowa góra, stanowią ciekawą propozycję idealną na lato.
 

„To naprawdę fajna kolekcja...”
 

Mówi Alice Shulman, projektantka odpowiedzialna za dział Womenswear & Co-creation w Weekday i dodaje – „Siedziba Weekday mieści się w północnej Europie i myślę, że wiele osób z północy w pewien sposób idealizuje wszystkie aspekty kreatywnej i wyluzowanej kultury panującej w Kalifornii. Ten charakterystyczny kalifornijski vibe od dekad wywiera wpływ na modę i styl uliczny w kultowy sposób. Przy okazji tej kolekcji chcieliśmy przekonać się, czy uda nam się to przekazać w nowoczesnym kontekście przy zachowaniu bardziej uniwersalnego i przyszłościowego podejścia”.

Z kolei Andrew Cannon Brand Manager NHS, Inc. odpowiedzialny za Santa Cruz Skateboards dopowiada – „To zawsze ciekawe obserwować, jak marka o odmiennym stylu interpretuje twoje grafiki i tworzy coś, co celebruje twoje dziedzictwo i jednocześnie ukazuje wyjątkowy punkt widzenia. Weekday wykonało kawał dobrej roboty i już nie możemy się doczekać, kiedy fani obydwu marek zobaczą efekt tej współpracy”.
 

Streetwearowa marka grupy H&M
 

Marka powstała w 2002 roku, ale zanim zyskała nazwę Weekday, przez dwa lata funkcjonowała jako Weekend. Ten, założony przez czwórkę przyjaciół, sklep z dżinsami i odzieżą second-hand mieścił się na przedmieściach Sztokholmu i był otwarty tylko w soboty i niedziele. Jednak zapotrzebowanie na inspirowane kulturą młodzieżową i stylem ulicznym ciuchy i akcesoria oferowane przez Weekend było tak duże, że wkrótce zmieniono godziny otwarcia sklepu oraz jego nazwę. W 2008 roku marka stała się częścią grupy H&M. Dzisiaj oferta Weekday dostępna jest na 97 rynkach i posiada sklepy w 15 krajach. W każdym z nich znajdziemy limitowane kolekcje, wyselekcjonowane rzeczy innych marek oraz starannie wybrane produkty second-hand i vintage.

Modne kostiumy kąpielowe i ciuchy na plażę od Weekday i Santa Cruz
Otwarty w maju 2020 sklep Weekday w Elektrowni Powiśle, mat. prasowe

W Polsce marka ma swój sklep w Galerii Kazimierz w Krakowie oraz w Elektrowni Powiśle w Warszawie.
 

Kalifornijska marka związana z kulturą skateboardingu
 

Santa Cruz Skateboards powstała w Santa Cruz w Kalifornii w 1973 roku. To jedna z oryginalnych marek deskorolkowych, która narodziła się w Kalifornii i przetrwała na rynku ponad 40 lat, przyczyniając się do popularyzacji skateboardingu, a także rozwoju technologicznego deskorolek. Jej założyciele — Richard Novak, Doug Haut i Jay Shuirman powołali do życia NHS Inc., firmę, do której Santa Cruz Skateboards należy do dziś.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Łap falę z H&M. Kostiumy kąpielowe nie tylko dla surferek!

Od jakiegoś czasu nie marzymy już o roli dziewczyny surfera, ale same chcemy pływać na desce. Nowa kolekcja H&M to stroje kąpielowe, pianki oraz plażowe akcesoria stworzone we współpracy z kolektywem Woman + Waves.
Zuzanna Szustakiewicz
10.06.2020

Styl bycia i kultura surferów fascynują mnie od dawna. Marzę o tym, by znaleźć się na desce i złapać falę. W tym roku postanowiłam się odważyć i wspólnie z przyjaciółkami planujemy wypad na kilkudniowy kurs surfingu. Chcemy poczuć się wolne i silne, jesteśmy przekonane, że właśnie taką moc ma w sobie pływanie na desce. I wierzcie mi lub nie, ale jednym z ważniejszych aspektów i intensywnie omawianych kwestii związanych z naszą dziewczyńską wyprawą na surfing jest outfit. Dziękuję za tę kolekcję, bo teraz już wiem, w czym zacznę realizować swoje surferskie marzenia. Surfing tylko dla dziewczyn! W wieku 16 lat Rachel Murphy poszła na kurs przygotowujący do pracy ratownika. Przez tydzień mieszkała w zdezelowanej przyczepie na plaży w malutkim surferskim miasteczku w Kornwalii. Tak odkryła swoje powołanie. Od tej pory wszystko, co robi w życiu, związane jest z wodą i pływaniem. Rachel przez wiele lat jeździła po świecie i surfowała. Przy okazji zauważyła, jak mało dziewczyn pojawia się w line-upie (czyli czeka w kolejce do fali) i wpadła na pomysł, by w rodzinnej Kornwalii zorganizować surferską społeczności tylko dla dziewczyn. Chodziło o to, by się wspierać i uczyć bez ograniczeń wynikających z wieku czy poziomu umiejętności. I tak w 2017 roku powstało Woman + Waves, które dzisiaj organizuje lekcje, kursy i wyjazdy dla kobiet. „Gdy widzę jak wiele kobiet, dzięki Woman + Waves, zmieniło swoje życie na lepsze, czy to jeśli chodzi o pewność siebie, styl życia czy zdrowie psychiczne to jestem bardzo dumna i szczęśliwa” mówi Rachel. Z miłości do oceanu! Oprócz nauki pływania kolektyw Woman + Waves organizuje akcje czyszczenia plaż i stara się edukować i inspirować innych do dbania o to, by ocean był czysty i bezpieczny. „Czuję, że jako surferzy jesteśmy głosem...

Czytaj dalej
Muuv. lato 2020 kolekcja Los Angeles dresy kostiumy
mat. prasowe Muuv.

Te kostiumy i dresy będą hitem lata! Oto nowa kolekcja i kampania Muuv.

#Muuvgirls po raz kolejny udowodniają, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Kampanię robią zdalnie w Los Angeles, a samą kolekcję dostosowują do nowych czasów.
Zuzanna Szustakiewicz
25.06.2020

Polska marka Muuv. uwielbia zabierać nas w piękne zakątki świata. Tak miało być i w te wakacje. Plaża, woda, słońce oraz świetnie skrojone kostiumy kąpielowe z przemyślanych tkanin, do tego seksowne sukienki na plażę i po plaży. Wszystko było już zaplanowane, ale... Things, they change! (Rzeczy się zmieniają!) Na początku marca plan był gotowy: dwa dropy, dwie sesje, dwie lokacje, dwa krańce świata. Odkąd założyły swoją autorską markę w 2015 roku, Malina Kurkowska i Kaja Lizut śmiało realizują swoje marzenia i nikogo nie pytają o pozwolenie. Tym razem to świat powiedział „STOP”. Okazało się, że jedyną pewną rzeczą jest to, że nic nie jest pewne. Jak choćby to, że w każdej chwili można wsiąść w samolot i polecieć tam, gdzie się chce. Okazało się, że zamiast beztroskich wyjazdów i podróży siedzimy zamknięci w domach. #Muuvgirls musiały zareagować szybko i wykombinować po pierwsze, jakie ciuchy będziemy nosić tego nietypowego lata, a także jak zrobić sesję zachowując charakter marki. Kampania „Things, they change” to odpowiedź dziewczyn z Muuv. na nową rzeczywistość, na fakt, że pewne kwestie są poza naszą kontrolą, ale jednocześnie, że każda najbardziej zaskakująca sytuacja to okazja, by się rozwinąć i wyjść poza schemat. Kampania lato 2020 od Muuv. Dziewczyny zawsze stawiają na naturalne zdjęcia, w plenerze, bez sztucznego światła, bez retuszu. Gdy w połowie marca okazało się, że muszą zmienić plany, wiedziały jedno: sesja zdjęciowa w studio z ustawioną scenografią nie wchodziła w grę. Postawiły na technologię, w końcu, od czego są telefony i komputery? W dzisiejszych czasach nawet sesję zdjęciową można zrobić zdalnie , co udowodnili w ostatnich miesiącach między innymi Jacquemus czy Zara. Nowa kampania Muuv. to efekt pracy zespołowej ludzi, którzy myślą i działają...

Czytaj dalej
Kositumy kapielowe i sukienki na plażę od TheOdderSide już są
fot. Jason Lee Parry

Kostium, sukienka, top i szorty na plażę w kolekcji Playa od TheOdderSide!

Ciuchy na plażę muszą być na luzie, ale cieszymy się, jeśli przy okazji są dziewczęce i seksowne. Niezawodny team z TheOdderSide wie jak zaprojektować hot ubrania na lato!
Zuzanna Szustakiewicz
20.07.2020

W informacji prasowej, towarzyszącej tej modowej premierzy czytamy, że ta kolekcja to list miłosny do lata . Ale moim zdaniem założycielki i projektantki marki Brygida i Justyna napisały po prostu list miłosny do dziewczyn, które noszą ciuchy TheOdderSide . To oda do odsłoniętych pleców, ud oraz ramion ich klientek. Podejrzewam, że fanki polskiej marki odwzajemnią to gorące uczucie i wykupią kolekcję Playa , nawet jeśli nie wybierają się w tym sezonie nad morze. American Dream trwa Poprzednio duet TheOdderSide spełnił swój amerykański sen, realizując kampanię w Los Angeles, w której wystąpiła Erin Wasson . Także w tym słonecznym mieście marka planuje otworzyć swój drugi (po Paryżu!) zagraniczny butik , gdy tylko sytuacja na to pozwoli. Nie powinno więc nas dziwić, że letnia odsłona kolekcji również została sfotografowana w Mieście Aniołów . Na zmysłowych zdjęciach widzimy kalifornijską piękność Hannah Kirkelie , którą sfotografował Jason Lee Perry, z którym team TheOdderSide współpracował już przy okazji wiosennej kampanii. Stylowy plażowy niezbędnik W kolekcji Playa znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz na wakacje. Wykonane z muślinowej bawełny minisukienki, koszule, topy oraz wygodne szorty odszyte zostały w odcieniach szmaragdu, rdzy oraz kremu . Z myślą o środowisku naturalnym kostiumy kąpielowe wykonane zostały z poliestru z recyklingu, a kolekcję uzupełniają ręcznik oraz kosmetyczka i torba na plażę. Chcecie wiedzieć, co spakujemy do swojej plażowej torby? Oto co: Bikini Cascais Sapphire Góra jest w kształcie trójkątów, dół z wiązaniem z boku, pozwalającym dopasować strój do sylwetki, 229 zł Zestaw Hannah Off White Za ażurowej białej bawełny, na...

Czytaj dalej