Silne kobiety noszą dżinsy Wrangler!
mat. prasowe

Silne kobiety noszą dżinsy Wrangler!

Miriam prowadzi taksówkę w Mexico City i wozi wyłącznie panie. Głównie nocą, kiedy jest niebezpiecznie. Kampania Wrangler x Herder Stories to hołd złożony takim kobietom jak Ona.
Zuzanna Szustakiewicz
07.05.2020

Herder Stories, nowa kampania marki Wrangler przedstawia portrety kobiet, które troszczą się o ludzi ze swojego plemienia. Są niczym pasterze dbający o swoje stado – stąd z resztą hasło kampanii. To kobiety, które żyją pełnią życia i akceptują to, co ono przynosi. Wszystkie noszą dżinsy Wrangler. Każda z tych odważnych i silnych kobiet może być wzorem i inspiracją dla innych. Poznaj codzienne bohaterki. Przy nich nikomu nie stanie się krzywda!

Więcej cennych chwil, mniej rutyny

wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Miriam jest kierowcą taksówki i świadczy usługi wyłącznie dla kobiet. Jej samochód to bezpieczne schronienie i przestrzeń terapeutyczna. Miriam jeździ ulicami Mexico City, ale nie boi się nocy, a jej opanowanie sprawia, że pasażerki też nie odczuwają strachu. Jest jednocześnie aniołem stróżem i doradczynią, która wysłuchuje historii podróżujących z nią kobiet, bezpiecznie dowożąc je do domu.

Więcej jedności mniej podziałów
 

wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Kolejną gwiazdą kampanii jest Maria, właścicielka agencji modelek i castingowej, która promuje różnorodność i inkluzywność. Poszukuje w innych tego, co niekonwencjonalne.

Więcej uczuć, mniej zaprzeczeń

wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Laissa nosi swoja siłę niczym zbroję. Jest wierna sobie i lojalna wobec innych. Jej mocą jest pewność siebie. 

Więcej kwiatów, mniej murów

wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Maria jest totalnie apolityczna i niezależna. Nie dba o zasady ani konwenanse. Nigdy nie żałuje swoich odważnych decyzji. 

Bohaterki zostały uwiecznione w kampanii cyfrowej Olya Oleinic we współpracy z Kyle Weeks i w filmie dokumentalnym Caroline Koning, zrealizowanym w Mexico City. Projekt Herder Stories jest częścigą lobalnej kampanii Wrangler – Wear With Abandon™ realizowanej przez markę od jesieni 2019 roku. Wrangler wierzy, że życie jest o wiele ciekawsze, gdy żyjemy odważnie i w pełni. Wrangler x Herder Stories jest o kobietach, które nie podążają ślepo za tłumem i odważnie konfrontują się z tym, co przynosi każdy dzień. 

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
moda shopping sieciówki wiosna 2020 po kwarantannie Zara Małgosia Bela
mat. prasowe Zara, Małgosia Bela ma na sobie asymetryczny top (139 zł) i kopertową spódnicę z kieszeniami (199 zł)

Zara, H&M, Mango i Reserved otwarte. Idziemy na zakupy!

Polujemy na ubrania i dodatki w Zarze, H&M, Mango i Reserved. Oczywiście zachowując wszelkie środki ostrożności.
Zuzanna Szustakiewicz
05.05.2020

4 maja została otwarta większość sklepów, także tych z ubraniami i dodatkami. Z przyjemnością wychodzimy z domu, by przejść się na spacer. Tym razem zamiast zatłoczonego parku czy lasu, wybieramy prawie puste sklepy i galerie handlowe. Ale przestrzegamy zasad higieny. Nosimy maseczki, dezynfekujemy ręce i zachowujemy dystans wobec innych kupujących oraz ekspedientów. W kwestii korzystania z przymierzalni stosujemy się do zaleceń obsługi danego sklepu. Przed wyjściem z domu warto sprawdzić godziny otwarcia Zary, H&M, Mango i Reserved, żeby móc zrobić wymarzone zakupy w realu. Warto też zrobić listę, by uniknąć wydawania pieniędzy pod wpływem nagłego impulsu, chociaż w razie czego większość sieciówek wprowadziła 60 dniowe prawo zwrotu lub wymiany. Oto nasza lista marzeń. Możecie się inspirować! Warto upewnić się, które salony Reserved są otwarte, ponieważ firma postanowiła zamknąć część swoich lokalizacji zwłaszcza w dużych galeriach handlowych.

Czytaj dalej

Plany na weekend? Trening w minimalistycznym stylu!

Siostra H&M, słynąca z prostoty i architektonicznych form marka COS, wypuściła sportową kolekcję Active. W takich ciuchach od razy chce nam się wejść na matę lub pobiegać.
Zuzanna Szustakiewicz
09.05.2020

Są tacy, którzy kochają „Skalpel” Ewy Chodakowskiej, inni wolą Healthy Plan By Ann autorstwa Ani Lewandowskiej. Niektórzy biegają, podczas gdy inni doskonalą asany na macie. Bez względu na to, jaką aktywność wybieramy, podczas treningu chcemy się czuć wygodnie i komfortowo. Zapewniają nam to ciuchy stworzone do tego celu. Dzięki nim możemy skupić się w pełni na wykonywanej aktywności. Jeśli tak jak my uwielbiacie minimalizm i nie chcecie rezygnować z tego stylu, nawet podczas uprawiania sportu, ucieszy was, że światło dzienne ujrzała właśnie sportowa linia COS! Kolekcja sportowa pełna innowacji Szwedzka sieciówka, należąca do grupy H&M, wprowadza nową kategorię produktową — odzież sportową. Linii Active łączy ponadczasowy, minimalistyczny styl marki z przyjaznymi środowisku metodami produkcji. W kolekcji zastosowano nowoczesne włókna funkcyjne wykonane z organicznej bawełny i odnawialnych tworzyw — pozyskanego z recyclingu nylonu i poliestru. Ciuchy zaprojektowano nie tylko z dbałością o środowisko naturalne, ale przede wszystkim z myślą o kobiecej sylwetce. Połączenie kroju, funkcyjnych materiałów i bezszwowych rozwiązań pozwala na pełną swobodę ruchu. Innowacje kryją się w niewidocznych detalach. Tkanina zastosowana w T-shircie idealnie odprowadza wilgoć, a sportowy biustonosz (z kompresyjnej dzianiny) zapewnia komfort nawet podczas dynamicznych ćwiczeń. Stanik w zestawie z szortami lub legginsami to sztandarowe produkty kolekcji. Wykorzystują żeberkową strukturę materiału, dzięki której są elastyczne i stylowo przylegają do ciała . Są dostępne w trzech wersjach kolorystycznych. Całą linię COS Active wyróżnia stonowana i szlachetna paleta barw: oliwkowy brąz, głęboki granat i naftowy błękit kontrastują z lodowym różem i cyjanowym niebieskim. Kolekcję odzieży uzupełnią...

Czytaj dalej
billie eilish tadashi murakami uniqlo wiosna 2020 kolekcja
mat. prasowe Uniqlo

Kolekcja Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo już jest!

Japońska marka Uniqlo dzisiaj rano wystartowała ze sprzedażą kolekcji powstałej we współpracy z wokalistką i genialnym artystą. Chcesz upolować T-shirt z tej kolekcji? Nie czekaj!
Zuzanna Szustakiewicz
25.05.2020

Takashi Murakami to jeden z najbardziej znanych współczesnych japońskich artystów. Billie Eilish to jedna z najbardziej utalentowanych piosenkarek młodego pokolenia, o bardzo wyrazistym stylu. Kultowy brand Uniqlo właśnie wypuścił ich wspólną kolekcję. To, że te T-shirty będą hitem, nie ma najmniejszych wątpliwości. Pytanie tylko, czy znikną ze sklepu w kilka, czy w kilkanaście godzin?   Eilish x Murakami nie po raz pierwszy   Efekty wspólnej pracy tego artystycznego duetu można było podziwiać już w marcu zeszłego roku. Wtedy ukazała się oficjalny klip do kawałka „You should see me in the crown”. Wyreżyserowane i animowane przez Murakamiego video powstawało aż osiem miesięcy. W klipie przewijają się zarówno motywy znane z twórczości Japończyka – słynne kwiatki, jak i logo „Blohsh” wykorzystywane przez Eilish. Na tych samych motywach zbudowana jest kolekcja dla Uniqlo.   Moda kocha Murakamiego   Takashi uważa za zupełnie naturalne przenikanie się sztuki wysokiej z użytkową. Uważa, że jest to naturalne dla powojennej Japonii podejście, a którym artysta pracujący komercyjnie nie jest za to krytykowany, a wręcz przeciwnie.           View this post on Instagram                   New figures and masks. It is a double face flower. A post shared by Takashi Murakami (@takashipom) on Apr 30, 2020 at 4:19am PDT Dlatego Murakami chętnie wchodzi w modowe współprace. Najsłynniejszą do tej pory kolaboracją była ta z marką Louis Vuitton. W 2002 roku zaprosił go do niej ówczesny dyrektor kreatywny LV Marc Jacobs. Stworzona...

Czytaj dalej
ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak

Seksowne sukienki, Kasia Struss i ambasadorki z Instagrama, czyli kampania Nydyess w duchu body positive

Czy jest sukienka, w której każda kobieta będzie wyglądać jak milion dolarów? Obejrzyjcie kampanię polskiej marki Nudyess na sezon jesień-zima 2020 i zdecydujcie sami!
Zuzanna Szustakiewicz
16.09.2020

Gdy prawie rok temu zobaczyłam sukienki z prążkowanej dzianiny na prasowej prezentacji nowej kolekcji Nudyess pomyślałam, że są zupełnie nie dla mnie. Bardziej z uprzejmości wzięłam jedną z wieszaka i poszłam do przymierzalni. Gdy ja włożyłam i spojrzałam w lustro... zaniemówiłam. Wyglądałam świetnie, choć zazwyczaj daleka jestem od samozachwytu. Z butiku przy ul. Wiejskiej wyszłam z czarną sukienką, która od tej pory jest jedną z moich ulubionych małych czarnych. Zakładam ją, gdy chcę się poczuć kobieco i zmysłowo. Efekt wow tych ubrań znają wszystkie klientki, więc nie dziwi mnie, że wracają po więcej. W sezonie jesień-zima 2020 marka Nudyess zaprosiła sześć z nich do swojej kampanii. Oto efekty! Seksowne sukienki po raz ósmy Niektórzy używają modnego, zaczerpniętego od marek streetwearowych hasła DROP, a działająca od niespełna trzech lat marka Nudyess każdą kolejną linię nazywa rozdziałem i je numeruje. Najnowsza kolekcja to już Chapter 8. Ta najnowsza odsłona na jesień/zimę 2020/21 to bardzo wyjątkowy rozdział w historii marki Nudyess. Twórczynie marki do swojej najnowszej kampanii zaprosiły po pierwsze topmodelkę Kasię Struss, ale także, a może przede wszystkim 6 swoich klientek. Ambasadorki marki wybrane zostały w drodze castingu zorganizowanego na kanałach społecznościowych marki. „Od początku istnienia marki obserwowałyśmy, jak fantastycznie przyjmowane były nasze kampanie bez retuszu, gdzie modelka miała na nodze bliznę lub boczki na brzuchu. Była prawdziwa i każda kobieta, mogła w jej wizerunku zobaczyć siebie. W kolejnej kampanii Nudyess postanowiłyśmy jednak pójść o krok dalej i stworzyć grupę Ambasadorek marki, które zostały gwiazdami kampanii” - opowiadają Sandra do Manh i Agnieszka Sołoń. „Zależało nam, by pokazać kobietom, iż dopasowane, przylegające do...

Czytaj dalej