Silne kobiety noszą dżinsy Wrangler!
mat. prasowe

Silne kobiety noszą dżinsy Wrangler!

Miriam prowadzi taksówkę w Mexico City i wozi wyłącznie panie. Głównie nocą, kiedy jest niebezpiecznie. Kampania Wrangler x Herder Stories to hołd złożony takim kobietom jak Ona.
Zuzanna Szustakiewicz
07.05.2020

Herder Stories, nowa kampania marki Wrangler przedstawia portrety kobiet, które troszczą się o ludzi ze swojego plemienia. Są niczym pasterze dbający o swoje stado – stąd z resztą hasło kampanii. To kobiety, które żyją pełnią życia i akceptują to, co ono przynosi. Wszystkie noszą dżinsy Wrangler. Każda z tych odważnych i silnych kobiet może być wzorem i inspiracją dla innych. Poznaj codzienne bohaterki. Przy nich nikomu nie stanie się krzywda!

Więcej cennych chwil, mniej rutyny

wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Miriam jest kierowcą taksówki i świadczy usługi wyłącznie dla kobiet. Jej samochód to bezpieczne schronienie i przestrzeń terapeutyczna. Miriam jeździ ulicami Mexico City, ale nie boi się nocy, a jej opanowanie sprawia, że pasażerki też nie odczuwają strachu. Jest jednocześnie aniołem stróżem i doradczynią, która wysłuchuje historii podróżujących z nią kobiet, bezpiecznie dowożąc je do domu.

Więcej jedności mniej podziałów
 

wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Kolejną gwiazdą kampanii jest Maria, właścicielka agencji modelek i castingowej, która promuje różnorodność i inkluzywność. Poszukuje w innych tego, co niekonwencjonalne.

Więcej uczuć, mniej zaprzeczeń

wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Laissa nosi swoja siłę niczym zbroję. Jest wierna sobie i lojalna wobec innych. Jej mocą jest pewność siebie. 

Więcej kwiatów, mniej murów

wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Maria jest totalnie apolityczna i niezależna. Nie dba o zasady ani konwenanse. Nigdy nie żałuje swoich odważnych decyzji. 

Bohaterki zostały uwiecznione w kampanii cyfrowej Olya Oleinic we współpracy z Kyle Weeks i w filmie dokumentalnym Caroline Koning, zrealizowanym w Mexico City. Projekt Herder Stories jest częścigą lobalnej kampanii Wrangler – Wear With Abandon™ realizowanej przez markę od jesieni 2019 roku. Wrangler wierzy, że życie jest o wiele ciekawsze, gdy żyjemy odważnie i w pełni. Wrangler x Herder Stories jest o kobietach, które nie podążają ślepo za tłumem i odważnie konfrontują się z tym, co przynosi każdy dzień. 

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
moda zalando sustainability wiosna spring 2020
mat. prasowe Zalando, fot. Brett Lloyd

Pracownicy bohaterami akcji „Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando”

Platforma sprzedażowa Zalando stawia na modę etyczną. W najnowszej kampanii występują pracownicy firmy, którzy i zawodowo i prywatnie dbają o środowisko.
Zuzanna Szustakiewicz
05.05.2020

Zalando ma ponad 30 mln klientów na 17 rynkach. Dla firmy to więcej niż imponujące liczby. To potencjał, który można wykorzystać w słusznej sprawie, np. po to, by zbudować większą świadomość ekologiczną wśród tych 30 mln ludzi. My także wierzymy w metodę „baby steps” – małe kroki składają się na coś o wiele większego. Zalando w stronę zrównoważonego rozwoj Marka od 2016 roku prowadzi szereg działań promujących modę bardziej etyczną. Cel jest jeden — być platformą zrównoważonej mody z pozytywnym wpływem na ludzi i planetę. Opakowania z materiałów z recyclingu czy umożliwianie klientom kompensacji śladu węglowego za ich zakupy to niektóre przykłady bardziej odpowiedzialnego podejścia do zakupów. „Chcemy umożliwić klientom odkrywanie i kupowanie bardziej zrównoważonej mody: ponad 30 tys. produktów w naszym asortymencie oznaczyliśmy flagą przyjazność środowisku oraz udzielamy informacji ułatwiających podjęcie świadomych decyzji zakupowych” – mówi Kate Heiny, dyrektor zrównoważonego rozwoju w Zalando. Ten projekt to trzecia odsłona strategii do.MORE, kontynuacja pierwszej kampanii oraz kapsułowej kolekcji premium „Małe kroki. Duża zmiana”, stworzonej przy współpracy z dziewięcioma skandynawskimi markami w styczniu 2020. Działajmy razem z Zalando! Hasłem przewodnim najnowszej kampanii jest „Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando”. Na zdjęciach tym razem nie zobaczymy modelek ani influencerów, ale pracowników firmy. Kampania przedstawia działania związane ze zrównoważonym rozwojem z punktu widzenia siedmiu osób z różnych działów Zalando, takich jak Sustainability, Partner Communications, Marketing, Category Management, Tech czy...

Czytaj dalej
moda shopping sieciówki wiosna 2020 po kwarantannie Zara Małgosia Bela
mat. prasowe Zara, Małgosia Bela ma na sobie asymetryczny top (139 zł) i kopertową spódnicę z kieszeniami (199 zł)

Zara, H&M, Mango i Reserved otwarte. Idziemy na zakupy!

Polujemy na ubrania i dodatki w Zarze, H&M, Mango i Reserved. Oczywiście zachowując wszelkie środki ostrożności.
Zuzanna Szustakiewicz
05.05.2020

4 maja została otwarta większość sklepów, także tych z ubraniami i dodatkami. Z przyjemnością wychodzimy z domu, by przejść się na spacer. Tym razem zamiast zatłoczonego parku czy lasu, wybieramy prawie puste sklepy i galerie handlowe. Ale przestrzegamy zasad higieny. Nosimy maseczki, dezynfekujemy ręce i zachowujemy dystans wobec innych kupujących oraz ekspedientów. W kwestii korzystania z przymierzalni stosujemy się do zaleceń obsługi danego sklepu. Przed wyjściem z domu warto sprawdzić godziny otwarcia Zary, H&M, Mango i Reserved, żeby móc zrobić wymarzone zakupy w realu. Warto też zrobić listę, by uniknąć wydawania pieniędzy pod wpływem nagłego impulsu, chociaż w razie czego większość sieciówek wprowadziła 60 dniowe prawo zwrotu lub wymiany. Oto nasza lista marzeń. Możecie się inspirować! Warto upewnić się, które salony Reserved są otwarte, ponieważ firma postanowiła zamknąć część swoich lokalizacji zwłaszcza w dużych galeriach handlowych.

Czytaj dalej
Reserved kolekcja Re.Design wiosna lato 2020
mat. prasowe Reserved, fot. Bartek Wieczorek

Romantyczne sukienki, sportowe bluzy i futurystyczne dodatki od Reserved

RE.DESIGN to jak na razie najodważniejsza kolekcja polskiej sieciówki! Sprawdź, czym jeszcze zaskoczyli nas projektanci marki.
Zuzanna Szustakiewicz
26.04.2020

Jedną z wizualnych inspiracji stała się szekspirowska Ofelia, która, jak w obrazie Johna Everetta Millaisa, unosi się na wodzie w długiej sukni ozdobionej wyhaftowanymi srebrną nicią kwiatami” - czytamy w materiałach prasowych marki Reserved. Pracując nad wiosenną kolekcją RE.DESIGN, projektanci inspirowali się przyrodą ogólnie, a wodą w szczególności. Połysk, przezroczystości i gra świateł na powierzchni tkanin to pierwsze co rzuca się w oczy, gdy patrzymy na tę kolekcję. Gdy przyjrzymy się bliżej, dostrzeżemy też algi, wodną roślinność i wyłaniające się z czarnej toni kwiaty. Jeśli chodzi o same fasony to RE.DESIGN, prezentuje mix romantycznych sukienek ze sportowymi szortami typu biker. Z jednej strony mamy bluzki z balonowymi rękawami, z drugiej sportowe kangurki ze ściągaczami. Nie powinno to nikogo dziwić, bo kolekcje Re.Design to od samego początku najbardziej odważne estetycznie propozycja polskiej marki w sezonie. Zawsze są odbiciem światowych tendencji. W tej konkretnej znajdziemy i mroczny romantyzm i modern vintage i trend piżamowy. Jak czytamy w opisie kolekcji - „Kolejną, ważną dla projektantów marki, inspiracją – jest sztuka współczesna – a w szczególności dzieła tych artystów, którzy potrafią bawić się przestrzenią i ludzkimi zmysłami. Zacierają granice między tym, co realne i dobrze znane, a tym, co złudne. Tutaj duży wpływ miały wielobarwne i abstrakcyjne instalacje Ólafura Elíassona, malarstwo Petera Doiga i twórczość Ann Veronicy Janssens, a przede wszystkim jej wykonana z brokatu iluzja piany morskiej”. Dla wszystkich mniej wtajemniczonych inspirację tę znajdziemy w połyskliwych tkaninach i onirycznych nadrukach, które znalazły się w kolekcji, także w jej męskiej części. Na szczególną...

Czytaj dalej

Plany na weekend? Trening w minimalistycznym stylu!

Siostra H&M, słynąca z prostoty i architektonicznych form marka COS, wypuściła sportową kolekcję Active. W takich ciuchach od razy chce nam się wejść na matę lub pobiegać.
Zuzanna Szustakiewicz
09.05.2020

Są tacy, którzy kochają „Skalpel” Ewy Chodakowskiej, inni wolą Healthy Plan By Ann autorstwa Ani Lewandowskiej. Niektórzy biegają, podczas gdy inni doskonalą asany na macie. Bez względu na to, jaką aktywność wybieramy, podczas treningu chcemy się czuć wygodnie i komfortowo. Zapewniają nam to ciuchy stworzone do tego celu. Dzięki nim możemy skupić się w pełni na wykonywanej aktywności. Jeśli tak jak my uwielbiacie minimalizm i nie chcecie rezygnować z tego stylu, nawet podczas uprawiania sportu, ucieszy was, że światło dzienne ujrzała właśnie sportowa linia COS! Kolekcja sportowa pełna innowacji Szwedzka sieciówka, należąca do grupy H&M, wprowadza nową kategorię produktową — odzież sportową. Linii Active łączy ponadczasowy, minimalistyczny styl marki z przyjaznymi środowisku metodami produkcji. W kolekcji zastosowano nowoczesne włókna funkcyjne wykonane z organicznej bawełny i odnawialnych tworzyw — pozyskanego z recyclingu nylonu i poliestru. Ciuchy zaprojektowano nie tylko z dbałością o środowisko naturalne, ale przede wszystkim z myślą o kobiecej sylwetce. Połączenie kroju, funkcyjnych materiałów i bezszwowych rozwiązań pozwala na pełną swobodę ruchu. Innowacje kryją się w niewidocznych detalach. Tkanina zastosowana w T-shircie idealnie odprowadza wilgoć, a sportowy biustonosz (z kompresyjnej dzianiny) zapewnia komfort nawet podczas dynamicznych ćwiczeń. Stanik w zestawie z szortami lub legginsami to sztandarowe produkty kolekcji. Wykorzystują żeberkową strukturę materiału, dzięki której są elastyczne i stylowo przylegają do ciała . Są dostępne w trzech wersjach kolorystycznych. Całą linię COS Active wyróżnia stonowana i szlachetna paleta barw: oliwkowy brąz, głęboki granat i naftowy błękit kontrastują z lodowym różem i cyjanowym niebieskim. Kolekcję odzieży uzupełnią...

Czytaj dalej