Seksowne sukienki, Kasia Struss i ambasadorki z Instagrama, czyli kampania Nydyess w duchu body positive
fot. Sonia Szóstak

Seksowne sukienki, Kasia Struss i ambasadorki z Instagrama, czyli kampania Nydyess w duchu body positive

Czy jest sukienka, w której każda kobieta będzie wyglądać jak milion dolarów? Obejrzyjcie kampanię polskiej marki Nudyess na sezon jesień-zima 2020 i zdecydujcie sami!
Zuzanna Szustakiewicz
16.09.2020

Gdy prawie rok temu zobaczyłam sukienki z prążkowanej dzianiny na prasowej prezentacji nowej kolekcji Nudyess pomyślałam, że są zupełnie nie dla mnie. Bardziej z uprzejmości wzięłam jedną z wieszaka i poszłam do przymierzalni. Gdy ja włożyłam i spojrzałam w lustro... zaniemówiłam. Wyglądałam świetnie, choć zazwyczaj daleka jestem od samozachwytu. Z butiku przy ul. Wiejskiej wyszłam z czarną sukienką, która od tej pory jest jedną z moich ulubionych małych czarnych. Zakładam ją, gdy chcę się poczuć kobieco i zmysłowo. Efekt wow tych ubrań znają wszystkie klientki, więc nie dziwi mnie, że wracają po więcej. W sezonie jesień-zima 2020 marka Nudyess zaprosiła sześć z nich do swojej kampanii. Oto efekty!

Jak wystylizować białą koronkową sukienkę?

Seksowne sukienki po raz ósmy

Niektórzy używają modnego, zaczerpniętego od marek streetwearowych hasła DROP, a działająca od niespełna trzech lat marka Nudyess każdą kolejną linię nazywa rozdziałem i je numeruje. Najnowsza kolekcja to już Chapter 8. Ta najnowsza odsłona na jesień/zimę 2020/21 to bardzo wyjątkowy rozdział w historii marki Nudyess. Twórczynie marki do swojej najnowszej kampanii zaprosiły po pierwsze topmodelkę Kasię Struss, ale także, a może przede wszystkim 6 swoich klientek.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
Ambasadorki marki wybrane zostały w drodze castingu zorganizowanego na kanałach społecznościowych marki. „Od początku istnienia marki obserwowałyśmy, jak fantastycznie przyjmowane były nasze kampanie bez retuszu, gdzie modelka miała na nodze bliznę lub boczki na brzuchu. Była prawdziwa i każda kobieta, mogła w jej wizerunku zobaczyć siebie. W kolejnej kampanii Nudyess postanowiłyśmy jednak pójść o krok dalej i stworzyć grupę Ambasadorek marki, które zostały gwiazdami kampanii” - opowiadają Sandra do Manh i Agnieszka Sołoń.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
„Zależało nam, by pokazać kobietom, iż dopasowane, przylegające do ciała ubrania są dla wszystkich niezależnie od rozmiaru i typu figury”. Sądząc po zdjęciach, zabieg się udał, bo bohaterki emanują kobiecością i bije od nich pewność siebie.

Kolekcja Nudyess na sezon jesień-zima 2020

Sama nazwa marki to gra ze słowem „nude” - oznaczającym po angielsku i nagość i kolor ciała. Sandra do Manh i Agnieszka Sołoń szybko odkryły, że dopasowana do kobiecych kształtów, prążkowana dzianina w kolorze ciała to przepis na modowy sukces.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
Od trzech lat konsekwentnie lansują zmysłowe sukienki uszyte właśnie z niej. Co sezon eksperymentują z rękawami i dekoltami, ale forma sukienek zawsze jest prosta i minimalistyczna, bo tak dyktuje tkanina. W kolekcji Chapter 8 tradycyjnie znalazły się klasyczne sukienki, topy i spódnice, a także wygodne legginsy, body czy kardigany.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
Kolekcja utrzymana jest w stonowanych kolorach: beżu, écru, brązu, delikatnej oliwki oraz klasycznej czerni. Wszystkie projekty zostały uszyte w polskiej szwalni z wysokiej jakości certyfikowanej, prążkowanej dzianiny.
ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak

Body Positive co to takiego?

Za zdjęcia Nudyess po raz kolejny odpowiedzialna jest Sonia Szóstak. I tak jak we wcześniejszych kampaniach zdjęcia nie zostały poddane żadnej obróbce ani photoshopowym zabiegom. Nudyess wraz z fotografką przekonują, że każde ciało — także to z niedoskonałościami skóry czy figury jest piękne. Wpisują się tym samym w szerszy ruch, który nasilił się ostatnio w modzie, i w podejściu do ciała w ogóle, czyli ruch body positive.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
Ciałopozytywność rozumiana jako budowanie akceptacji społecznej dla osób wszystkich rozmiarów, płci i kolorów skóry nie jest bynajmniej niczym nowym, a jej początki są ściśle związane z większymi ruchami społecznymi, choćby emancypacyjnymi i feministycznymi. Ostatnie 10 lat i rozwój social mediów przyczyniły się do coraz większej widoczności i budowania akceptacji dla innych sylwetek. Obecnie często zastępuje się ciałopozytywność hasłem ciałoneutralność, które wydaje się mniej nacechowane emocjonalnie. Częścią kampanii Nudyess są filmiki video, autorstwa duetu Tatiana + Karol. Bohaterki sesji: Beata Walendzik, Katarzyna Lysy, Karina Tarnowska, Suzan Allawiah, Magdalena Władowska, Ewelina Mazurek opowiadają w nich o udziale w kampanii i m.in. o swoim stosunku do ciała i tego, jak siebie teraz postrzegają.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Magdalena ❤️

A post shared by NUDYESS (@nudyess) on

Okazuje się, że udział w takim projekcie jak kampania Nudyess, ale także same ciuchy zmieniają spojrzenie na siebie i swoje ciało. Polecam spróbować!

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Modne sukienki i swetry w nowej kolekcji H&M
mat. prasowe

Bądź buntownikiem – namawia H&M w kolekcji Studio. 7 rzeczy z designerskiej linii, które chcemy mieć!

H&M lansuje odważny i buntowniczy styl, w którym punk, miesza się z disco, a bohaterowie sesji m.in. influencerka Veronika Heilbrunner i topmodel Alton Mason kreują swój wizerunek.
Zuzanna Szustakiewicz
08.09.2020

Szwedzki koncern pokazał swoją najnowszą, tradycyjnie najbardziej modową kolekcję: H&M Studio na jesień-zimę 2020. „The Refined Rebel” została zainspirowana tymi, których styl, podobnie jak sposób bycia jest wyrazisty i odważny. W samej kolekcji znalazły się między innymi nawiązania do XIX wiecznej pisarki Violet Paget, znanej jako Vernon Lee i jej rezydencji we Florencji. Jednak swój wyjątkowy i buntowniczy charakter ciuchy zawdzięczają także tym, którzy się w nich pokazali w niezwykłej kampanii szwedzkiej marki. Niezwykła kampania H&M Studio „H&M uwielbia wszelkie innowacje, dlatego zespół H&M Studio postanowił poeksperymentować z nowym formatem kampanii. Biorąc pod uwagę aktualne wydarzenia, chcieliśmy dać naszym bohaterom swobodę tworzenia i możliwość wyrażenia siebie w zaciszu ich własnej przestrzeni. Mamy nadzieję, że nowa kolekcja i kampania zachęcą wszystkich do celebrowania swojego wyjątkowego stylu” – mówi Kattis Bahrke z H&M. Kampania linii H&M Studio na ten sezon jest inna niż dotychczasowe kampanie. Sposób powstania zdjęć, poniekąd wynikający z ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa i zmianą podejścia do produkcji sesji w całym sektorze odzieżowym, stał się pretekstem do kreatywnej zabawy. Na zdjęciach wystąpili: Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, duet Young Emperors i Mia Kong. Każdy z nich współtworzył kampanię z innego zakątka globu i każdy z nich mógł zinterpretować kolekcję po swojemu. To właśnie unikalny sposób noszenia ubrań wynikający z indywidualnego stylu bohaterów zdjęć jest tu kluczowy.  Disco, punk, rock – miksuj style razem z H&M Studio Miks rocka, disco i punka lat 70., który znajdziemy w kolekcji H&M Studio to idealna koktajl stylów na...

Czytaj dalej
modne swetry i sukienki w nowej kampanii TheOdderSide
fot. Morgane Lay i Jonny Cochrane

Zmysłowe sukienki, modne swetry i... Tina Kunakey w nowej kampanii TheOdderSide!

Na sezon jesień-zima 2020/21 polska marka proponuje ponad 70 modnych ubrań, a do kampanii zabookowała jedno z najgorętszych nazwisk mody — Tinę Kunakey.
Zuzanna Szustakiewicz
10.09.2020

Lubię polskie marki, zwłaszcza te powstające z autentycznej potrzeby robienia fajnych ubrań. Ubrań, które są proste i kobiece, ale dodają nam pewności siebie i sprawiają, że czujemy się w nich jednocześnie delikatne i silne. Lubię, gdy takie marki odnoszą sukces. Podobnie jak ich klientki z ciekawością i niecierpliwością czekam na każdą kolejną kolekcję i kampanię. Jakie ubrania zaprojektują? Jakie modne kolory pokażą? Kogo zatrudnią do kampanii? Czym zaskoczą? Jedną z takich marek jest The Odder Side i ponownie się na niej nie zawiodłam, bo projektantki marki Brygida i Justyna właśnie pokazały świetną kolekcję na sezon jesień-zima 2020/21 i kampanię z superobsadą! Kampania The Odder Side jesień-zima 2020/21 Jeden dzień zdjęciowy, piękne Biarritz we Francji, zmysłowa modelka, zaprzyjaźniona z nią fotografka i zmysłowe sukienki i swetry od The Odder Side. Tylko tyle i aż tyle wystarczyło, by powstała ta słoneczna kampania. Niemałą rolę odegrały tutaj też wnętrza willi Magnan, otaczający ją ogród, renesansowe rzeźby oraz meble art deco. Dzięki nim całość nabrała romantycznego i lekko dekadenckiego klimatu co z kolei idealnie podkreśla charakter ubrań. Założycielki i projektantki marki Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska od samego początku lansują wygodne i zmysłowe ubrania. Ich projekty odsłaniają dekolt i plecy, są jednak luźne i komfortowe.  W zależności od tego, jak są wystylizowane, idealnie sprawdzają się i na dzień, i na wieczorne wyjście. Co na jesień proponuje polska marka? Oprócz typowych dla siebie, bestsellerowych sukienek bez pleców i koszul z oversizowymi rękawami w kolekcji znalazły się nowości. Top na jedno ramię z jedwabistego cupro (syntetycznego materiału pochodzenia naturalnego), czarno-biały i biało-miodowy wzór zebry na krótkim swetrze...

Czytaj dalej
modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks

Trendy jesień zima 2020: Bluzy i spodnie dresowe plus mocne kolory i wzory: nowa kolekcja Femi Stories!

Polska marka na sezon jesień-zima 2020/21 zrobiła nie jedną, a aż 5 kolekcji i pokazała je w zapierającej dech scenerii Alpejskich gór i jezior
Zuzanna Szustakiewicz
08.09.2020

Marka Femi Stories co sezon opowiada nam piękne modowe historie. Są pełne energetycznych kolorów, printów — kwiatów i charakterystycznej dla marki panterki w różnych odcieniach. To wygodne, sportowe ubrania dla żyjących aktywnie dziewczyn, które tak jak założycielki tej marki — siostry Anita i Kamila nie boją się wskoczyć na deskorolkę, złapać falę na surfingu, powyginać ciało na macie czy poszaleć na snowboardzie. Wygodne bluzy, dresy, sukienki, bielizna czy funkcyjna odzież sygnowane przez Femi sprawiają, że wszystkie dziewczyny, które kochają góry i wodę, dostają dodatkowy zastrzyk energii. Na trudne dla autorskich modowych marek czasy i nowy sezon jesień-zima 2020/21 Femi Stories przygotowała dla nas cudowną — dodającą otuchy kampanię i aż pięć energetycznych kolekcji. Góry i jeziora w kampanii Femi Stories Turkusowe jeziora, w których można się przejrzeć, szczyty górskie, które wzbudzają nasz zachwyt i jednocześnie szacunek oraz bajeczne doliny. Kampania Femi Stories na sezon jesień-zima 20/21 to podróż w miejsca, które zapierają dech w piersi i skłaniają do refleksji. Bo ostatnie trudne miesiące skłoniły wszystkich nas, by jeszcze bardziej doceniać otaczającą nas przyrodę. „Poszukując nowych inspiracji, wybraliśmy się do Austrii i Włoch — krajów, które są tak blisko nie tylko Polski, ale przede wszystkim naszego serca. Chcieliśmy odkryć je na nowo i zobaczyć jak wiele mają nam jeszcze do zaoferowania”. - mówi Anita Nawarkiewicz, współzałożycielka i projektantka marki. Kolekcja 5 w 1 Pięć różnych historii, pięć różnych kolekcji kapsułowych. Każda z nich inna, każda zainspirowana emocjami,...

Czytaj dalej
COS jesienią lansuje minimalizm
mat. prasowe

Modny minimalizm i artyści, czyli kampania „New Perspectives” marki COS na sezon jesień-zima 2020

COS – siostra marki H&M, w nowym sezonie stawia na proste, ponadczasowe ubrania, artystyczne zdjęcia i niezwykłych bohaterów – tancerzy, poetów, muzyków i zaangażowane modelki
Zuzanna Szustakiewicz
31.08.2020

W dzisiejszych czasach, by skutecznie sprzedawać ubrania, bez względu na to, czy są to sukienki, marynarki, T-shirty czy dżinsy trzeba opowiedzieć klientowi pewną historię. Gdyby nie stojące za marką wartości ciuchy byłyby tylko kawałkami materiału. Świetnym tego przykładem jest najnowsza kampania marki COS. Filozofia siostry H&M  Należąca do giganta fast fashion H&M, marka COS od początku, czyli od 2007 roku stawia na nowoczesną klasykę, świetną jakość i ponadczasowy design . Budując konsekwentnie swoje DNA, ten brand współpracuje z artystami na całym świecie, wspiera młodych designerów i angażuje się w przeróżne kreatywne inicjatywy. Inspirowane sztuką i kulturą projekty COS owszem prezentowane są co sezon, ale założenie jest takie, że zgodnie z etycznym podejściem marki mają wytrwać wiele sezonów.  Niezwykła jesień-zima 2020 u COS Tej jesieni, znana z minimalizmu, marka stawia na różnorodność . W najnowszej kampanii na jesień-zimę 2020 COS przedstawia serię portretów „New Perspectives” autorstwa Jacka Davidsona. Do sesji zaproszone piętnastu przedstawicieli i przedstawicielek kreatywnej społeczności (głównie z Londynu, w którym pochodząca ze Szwecji marka ma swoją siedzibę). W stylizacjach Clare Richardson wystąpili m.in. stylista Ibrahim Kamara, modelka Lara Stone, poetka Greta Bellamacina i artystka Rhea Dillon. Ubrania z najnowszej kolekcji na jesień-zimę 20-20/21, w których wystąpili bohaterowie kampanii, łączą tradycyjne krawiectwo i innowacyjne pomysły . W kolekcji znajdziemy znane u COS  oversizowe kroje, asymetrie, cięcia i przeszycia w nieoczywistych miejscach. Gama kolorystyczna to złamana biel, beże, szarości przełamane mocnym błękitem, oranżem i zielenią. Na...

Czytaj dalej