Seksowne sukienki, Kasia Struss i ambasadorki z Instagrama, czyli kampania Nydyess w duchu body positive
fot. Sonia Szóstak

Seksowne sukienki, Kasia Struss i ambasadorki z Instagrama, czyli kampania Nydyess w duchu body positive

Czy jest sukienka, w której każda kobieta będzie wyglądać jak milion dolarów? Obejrzyjcie kampanię polskiej marki Nudyess na sezon jesień-zima 2020 i zdecydujcie sami!
Zuzanna Szustakiewicz
16.09.2020

Gdy prawie rok temu zobaczyłam sukienki z prążkowanej dzianiny na prasowej prezentacji nowej kolekcji Nudyess pomyślałam, że są zupełnie nie dla mnie. Bardziej z uprzejmości wzięłam jedną z wieszaka i poszłam do przymierzalni. Gdy ja włożyłam i spojrzałam w lustro... zaniemówiłam. Wyglądałam świetnie, choć zazwyczaj daleka jestem od samozachwytu. Z butiku przy ul. Wiejskiej wyszłam z czarną sukienką, która od tej pory jest jedną z moich ulubionych małych czarnych. Zakładam ją, gdy chcę się poczuć kobieco i zmysłowo. Efekt wow tych ubrań znają wszystkie klientki, więc nie dziwi mnie, że wracają po więcej. W sezonie jesień-zima 2020 marka Nudyess zaprosiła sześć z nich do swojej kampanii. Oto efekty!

Seksowne sukienki po raz ósmy

Niektórzy używają modnego, zaczerpniętego od marek streetwearowych hasła DROP, a działająca od niespełna trzech lat marka Nudyess każdą kolejną linię nazywa rozdziałem i je numeruje. Najnowsza kolekcja to już Chapter 8. Ta najnowsza odsłona na jesień/zimę 2020/21 to bardzo wyjątkowy rozdział w historii marki Nudyess. Twórczynie marki do swojej najnowszej kampanii zaprosiły po pierwsze topmodelkę Kasię Struss, ale także, a może przede wszystkim 6 swoich klientek.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
Ambasadorki marki wybrane zostały w drodze castingu zorganizowanego na kanałach społecznościowych marki. „Od początku istnienia marki obserwowałyśmy, jak fantastycznie przyjmowane były nasze kampanie bez retuszu, gdzie modelka miała na nodze bliznę lub boczki na brzuchu. Była prawdziwa i każda kobieta, mogła w jej wizerunku zobaczyć siebie. W kolejnej kampanii Nudyess postanowiłyśmy jednak pójść o krok dalej i stworzyć grupę Ambasadorek marki, które zostały gwiazdami kampanii” - opowiadają Sandra do Manh i Agnieszka Sołoń.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
„Zależało nam, by pokazać kobietom, iż dopasowane, przylegające do ciała ubrania są dla wszystkich niezależnie od rozmiaru i typu figury”. Sądząc po zdjęciach, zabieg się udał, bo bohaterki emanują kobiecością i bije od nich pewność siebie.

Kolekcja Nudyess na sezon jesień-zima 2020

Sama nazwa marki to gra ze słowem „nude” - oznaczającym po angielsku i nagość i kolor ciała. Sandra do Manh i Agnieszka Sołoń szybko odkryły, że dopasowana do kobiecych kształtów, prążkowana dzianina w kolorze ciała to przepis na modowy sukces.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
Od trzech lat konsekwentnie lansują zmysłowe sukienki uszyte właśnie z niej. Co sezon eksperymentują z rękawami i dekoltami, ale forma sukienek zawsze jest prosta i minimalistyczna, bo tak dyktuje tkanina. W kolekcji Chapter 8 tradycyjnie znalazły się klasyczne sukienki, topy i spódnice, a także wygodne legginsy, body czy kardigany.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
Kolekcja utrzymana jest w stonowanych kolorach: beżu, écru, brązu, delikatnej oliwki oraz klasycznej czerni. Wszystkie projekty zostały uszyte w polskiej szwalni z wysokiej jakości certyfikowanej, prążkowanej dzianiny.
ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak

Body Positive co to takiego?

Za zdjęcia Nudyess po raz kolejny odpowiedzialna jest Sonia Szóstak. I tak jak we wcześniejszych kampaniach zdjęcia nie zostały poddane żadnej obróbce ani photoshopowym zabiegom. Nudyess wraz z fotografką przekonują, że każde ciało — także to z niedoskonałościami skóry czy figury jest piękne. Wpisują się tym samym w szerszy ruch, który nasilił się ostatnio w modzie, i w podejściu do ciała w ogóle, czyli ruch body positive.

ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak
Ciałopozytywność rozumiana jako budowanie akceptacji społecznej dla osób wszystkich rozmiarów, płci i kolorów skóry nie jest bynajmniej niczym nowym, a jej początki są ściśle związane z większymi ruchami społecznymi, choćby emancypacyjnymi i feministycznymi. Ostatnie 10 lat i rozwój social mediów przyczyniły się do coraz większej widoczności i budowania akceptacji dla innych sylwetek. Obecnie często zastępuje się ciałopozytywność hasłem ciałoneutralność, które wydaje się mniej nacechowane emocjonalnie. Częścią kampanii Nudyess są filmiki video, autorstwa duetu Tatiana + Karol. Bohaterki sesji: Beata Walendzik, Katarzyna Lysy, Karina Tarnowska, Suzan Allawiah, Magdalena Władowska, Ewelina Mazurek opowiadają w nich o udziale w kampanii i m.in. o swoim stosunku do ciała i tego, jak siebie teraz postrzegają.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Magdalena ❤️

A post shared by NUDYESS (@nudyess) on

Okazuje się, że udział w takim projekcie jak kampania Nudyess, ale także same ciuchy zmieniają spojrzenie na siebie i swoje ciało. Polecam spróbować!

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Elementy Basic Denim lato 2020 kampania i kolekcja polskiej etycznej marki
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Szafa od podstaw, czyli Elementy Basic/Denim

Cztery modele jeansów, dwie kurtki, kilkanaście topów, bluzek, spódnic, sukienek oraz jeden trencz. Wszystkie wykonane z tkanin przyjaznych planecie. I szafa gra!
Zuzanna Szustakiewicz
29.06.2020

Świat kocha dżins. Jednocześnie klasyczna metoda wytworzenia pary dżinsowych spodni to nieprzyzwoicie wysoki koszt środowiskowy. Staram się dokonywać bardziej świadomych wyborów i z zaciekawieniem śledzę nowatorskie rozwiązania ekologiczne m.in. w kwestii produkowania denimu . O dżinsach marki Elementy miałam napisać wcześniej, bo pierwsze modele polska marka wypuściła już w kwietniu tego roku. Cieszę się, że poczekałam, bo teraz pojawił się jeszcze lepszy pretekst — czyli duża łączona kolekcja Basic/Denim. Kolekcja Basic/Denim Linia Denim składa się z czterech modeli spodni . Dopracowany krój oraz rozmiary od XXS do XL sprawiają, że każda sylwetka znajdzie model dla siebie. Uzupełnieniem denimowego looku są dwie kurtki: interpretacja klasycznej  truckerki oraz katany , obie z charakterystycznymi przeszyciami i kieszeniami. Przy produkcji materiału użytego w kolekcji denimowej  oszczędzono do 83% wody . Tkanina wykonana jest z certyfikowanej, częściowo recyklingowanej przędzy z Brazylii, przy której produkcji wykorzystywane są alternatywne źródła energii . Każdy model z kolekcji denimowej jest uszyty i wykończony w Polsce i sygnowany jest dodatkami wyprodukowanymi lokalnie — napami, guzikami i metką z ręcznie tłoczonej, wegańskiej skóry. Linia Denim to trzy kolory: pudrowa biel, modry błękit oraz popielata czerń. Modele z linii Basic to kilkanaście wzorów. Wśród nich: otulające ciało niczym druga skóra topy i T-shirty , zmysłowe semi-transparentne i żakardowe bluzki oraz swobodne spódnice i sukienki z nowoczesnych tkanin przyjaznych planecie. Nie zabrakło też dobrze znanego klientkom Elementów trencza. Tym razem nosi imię Stella i jest wykonany z błyszczącej, przeciwdeszczowej tkaniny wiskozowej w odcieniu gwieździstej...

Czytaj dalej
moda zalando sustainability wiosna spring 2020
mat. prasowe Zalando, fot. Brett Lloyd

Pracownicy bohaterami akcji „Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando”

Platforma sprzedażowa Zalando stawia na modę etyczną. W najnowszej kampanii występują pracownicy firmy, którzy i zawodowo i prywatnie dbają o środowisko.
Zuzanna Szustakiewicz
05.05.2020

Zalando ma ponad 30 mln klientów na 17 rynkach. Dla firmy to więcej niż imponujące liczby. To potencjał, który można wykorzystać w słusznej sprawie, np. po to, by zbudować większą świadomość ekologiczną wśród tych 30 mln ludzi. My także wierzymy w metodę „baby steps” – małe kroki składają się na coś o wiele większego. Zalando w stronę zrównoważonego rozwoj Marka od 2016 roku prowadzi szereg działań promujących modę bardziej etyczną. Cel jest jeden — być platformą zrównoważonej mody z pozytywnym wpływem na ludzi i planetę. Opakowania z materiałów z recyclingu czy umożliwianie klientom kompensacji śladu węglowego za ich zakupy to niektóre przykłady bardziej odpowiedzialnego podejścia do zakupów. „Chcemy umożliwić klientom odkrywanie i kupowanie bardziej zrównoważonej mody: ponad 30 tys. produktów w naszym asortymencie oznaczyliśmy flagą przyjazność środowisku oraz udzielamy informacji ułatwiających podjęcie świadomych decyzji zakupowych” – mówi Kate Heiny, dyrektor zrównoważonego rozwoju w Zalando. Ten projekt to trzecia odsłona strategii do.MORE, kontynuacja pierwszej kampanii oraz kapsułowej kolekcji premium „Małe kroki. Duża zmiana”, stworzonej przy współpracy z dziewięcioma skandynawskimi markami w styczniu 2020. Działajmy razem z Zalando! Hasłem przewodnim najnowszej kampanii jest „Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando”. Na zdjęciach tym razem nie zobaczymy modelek ani influencerów, ale pracowników firmy. Kampania przedstawia działania związane ze zrównoważonym rozwojem z punktu widzenia siedmiu osób z różnych działów Zalando, takich jak Sustainability, Partner Communications, Marketing, Category Management, Tech czy...

Czytaj dalej
Modne sukienki i swetry w nowej kolekcji H&M
mat. prasowe

Bądź buntownikiem – namawia H&M w kolekcji Studio. 7 rzeczy z designerskiej linii, które chcemy mieć!

H&M lansuje odważny i buntowniczy styl, w którym punk, miesza się z disco, a bohaterowie sesji m.in. influencerka Veronika Heilbrunner i topmodel Alton Mason kreują swój wizerunek.
Zuzanna Szustakiewicz
08.09.2020

Szwedzki koncern pokazał swoją najnowszą, tradycyjnie najbardziej modową kolekcję: H&M Studio na jesień-zimę 2020. „The Refined Rebel” została zainspirowana tymi, których styl, podobnie jak sposób bycia jest wyrazisty i odważny. W samej kolekcji znalazły się między innymi nawiązania do XIX wiecznej pisarki Violet Paget, znanej jako Vernon Lee i jej rezydencji we Florencji. Jednak swój wyjątkowy i buntowniczy charakter ciuchy zawdzięczają także tym, którzy się w nich pokazali w niezwykłej kampanii szwedzkiej marki. Niezwykła kampania H&M Studio „H&M uwielbia wszelkie innowacje, dlatego zespół H&M Studio postanowił poeksperymentować z nowym formatem kampanii. Biorąc pod uwagę aktualne wydarzenia, chcieliśmy dać naszym bohaterom swobodę tworzenia i możliwość wyrażenia siebie w zaciszu ich własnej przestrzeni. Mamy nadzieję, że nowa kolekcja i kampania zachęcą wszystkich do celebrowania swojego wyjątkowego stylu” – mówi Kattis Bahrke z H&M. Kampania linii H&M Studio na ten sezon jest inna niż dotychczasowe kampanie. Sposób powstania zdjęć, poniekąd wynikający z ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa i zmianą podejścia do produkcji sesji w całym sektorze odzieżowym, stał się pretekstem do kreatywnej zabawy. Na zdjęciach wystąpili: Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, duet Young Emperors i Mia Kong. Każdy z nich współtworzył kampanię z innego zakątka globu i każdy z nich mógł zinterpretować kolekcję po swojemu. To właśnie unikalny sposób noszenia ubrań wynikający z indywidualnego stylu bohaterów zdjęć jest tu kluczowy.  Disco, punk, rock – miksuj style razem z H&M Studio Miks rocka, disco i punka lat 70., który znajdziemy w kolekcji H&M Studio to idealna koktajl stylów na...

Czytaj dalej