Rihanna i Amina Muaddi łączą siły. Ich pierwsze buty dla Fenty już w sprzedaży!
mat. prasowe Fenty, fot. Valentin Herfray

Rihanna i Amina Muaddi łączą siły. Ich pierwsze buty dla Fenty już w sprzedaży!

Wszystko, czego dotknie Rihanna, zamienia się w złoto. Najnowsza kolekcja Fenty to seksowne klapki i sandały zaprojektowane przez jedno z gorętszych nazwisk mody ostatnich miesięcy — Muaddi.
Zuzanna Szustakiewicz
15.07.2020

Pochodząca z Barbadosu amerykańska piosenkarka, aktorka i bizneswoman Robyn Rihanna Fenty jest wymarzoną ambasadorką dla marek na całym świecie. Jej 85 milionów fanów na Instagramie to potencjał, który gwiazda postanowiła jednak wykorzystać sama, tworząc pod własną marką FENTY.

Bermudy na 5 sposobów!

Fenty — inny pomysł na modę

Najpopularniejszą markę spod znaku Fenty jest Fenty Beauty, która oferuje produkty do makijażu m.in. podkłady dla wszystkich kolorów skóry. Rihanna dostrzegła niszę na rynku i idealnie się w nią wpasowała. Podobnie zrobiła z bielizną, tworząc brand Savage X Fenty. Ta sygnowana przez Rihannę marka z jednej strony oferuje bieliznę na co dzień w bardzo szerokiej gamie cielistych odcieni i rozmiarów, z drugiej pokazuje odważne modele, stawiając tym samym na ciałopozytywność i inkluzywność. Jeśli chodzi o same ciuchy, to początkowo Rihanna połączyła siły z marką Puma i zrobiła kilka limitowanych kolekcji sportowych ubrań i obuwia pod brandem Fenty x Puma. Np. modowe szaleństwo na basenowe klapki z futerkiem, które ogarnęło świat w 2016 roku to jej dzieło, ale to był dopiero początek.

Fenty, czyli czarny as w talii LVMH

Dwa lata temu francuski koncern LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) ogłosił, że marka Fenty dołącza do ich stajni. Bernard Arnault — prezes LVMH, z dumą podkreślał, że Rihanna zostaje tym samym pierwszą kobietą oraz czarnoskórą osobą na czele własnego brandu w sektorze marek luksusowym. Przy okazji warto dodać, że nadal pozostaje jedną z trzech czarnoskórych osób na czele luksusowej marki (pozostali to Olivier Rousteing w Balmain oraz Virgil Abloh odpowiedzialny za męską linię Louis Vuitton). Od 2014 roku, czyli od założenia firmy Fenty, Rihanna blisko współpracuje ze swoim stylistą. Jahleel Weaver i ona rozumieją się podobno bez słów i to właśnie on został jej prawą ręką w należącym do LVMH Fenty. To, że Fenty opiera się na sprzedaży online i działa w systemie See Now Buy Now to ich wspólny pomysł. Każdy kolejny drop, do ostatniej chwili trzymany jest w tajemnicy i ma swoją premierę w sieci — podobnie jak kolejne single składające się ostatecznie na pełen album. Najnowszy singiel Rihanny i Fenty, czyli release 7-20 to buty zaprojektowane wspólnie z Aminą Muaddi.

Release 7-20, czyli Fenty x Amina Muaddi

Amina Muaddi urodziła się w Jordanii, wychowywała w Rumunii, studiowała we Włoszech. Piękna i przebojowa 32-latka od dwóch lat ma własną markę butów, jedną z popularniejszych obecnie w Paryżu. Przyjaźni się z Gildą Ambrosio i Giorgią Tordinii (twórczyniami marki The Attico), a buty jej projektu, z charakterystycznym stożkowym obcasem noszą stylowe dziewczyny takie jak Dua Lipa, Kendall Jenner, Rosie Huntington-Whiteley czy Rihanna. To stylista i prawa ręka Rihanny — Jahleel wpadł na pomysł, by skontaktować ją z Aminą.

Okazało się, że dziewczyny szybko znalazły wspólny język. Kolekcja Aminy dla Fenty to pół roku ciężkiej pracy, której efekt — seksowne buty z charakterem, będzie można od 15 lipca kupić na stronie Fenty.com. Jeśli dysponujecie kwotą około 600 dolarów amerykańskich i chcecie mieć najmodniejsze buty lata 2020, to warto się pośpieszyć, bo zarówno projekty Fenty, jak i buty Aminy wyprzedają się na pniu.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
billie eilish tadashi murakami uniqlo wiosna 2020 kolekcja
mat. prasowe Uniqlo

Kolekcja Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo już jest!

Japońska marka Uniqlo dzisiaj rano wystartowała ze sprzedażą kolekcji powstałej we współpracy z wokalistką i genialnym artystą. Chcesz upolować T-shirt z tej kolekcji? Nie czekaj!
Zuzanna Szustakiewicz
25.05.2020

Takashi Murakami to jeden z najbardziej znanych współczesnych japońskich artystów. Billie Eilish to jedna z najbardziej utalentowanych piosenkarek młodego pokolenia, o bardzo wyrazistym stylu. Kultowy brand Uniqlo właśnie wypuścił ich wspólną kolekcję. To, że te T-shirty będą hitem, nie ma najmniejszych wątpliwości. Pytanie tylko, czy znikną ze sklepu w kilka, czy w kilkanaście godzin?   Eilish x Murakami nie po raz pierwszy   Efekty wspólnej pracy tego artystycznego duetu można było podziwiać już w marcu zeszłego roku. Wtedy ukazała się oficjalny klip do kawałka „You should see me in the crown”. Wyreżyserowane i animowane przez Murakamiego video powstawało aż osiem miesięcy. W klipie przewijają się zarówno motywy znane z twórczości Japończyka – słynne kwiatki, jak i logo „Blohsh” wykorzystywane przez Eilish. Na tych samych motywach zbudowana jest kolekcja dla Uniqlo.   Moda kocha Murakamiego   Takashi uważa za zupełnie naturalne przenikanie się sztuki wysokiej z użytkową. Uważa, że jest to naturalne dla powojennej Japonii podejście, a którym artysta pracujący komercyjnie nie jest za to krytykowany, a wręcz przeciwnie.           View this post on Instagram                   New figures and masks. It is a double face flower. A post shared by Takashi Murakami (@takashipom) on Apr 30, 2020 at 4:19am PDT Dlatego Murakami chętnie wchodzi w modowe współprace. Najsłynniejszą do tej pory kolaboracją była ta z marką Louis Vuitton. W 2002 roku zaprosił go do niej ówczesny dyrektor kreatywny LV Marc Jacobs. Stworzona...

Czytaj dalej
Modne mokasyny
mat. prasowe

Co łączy Gino Rossi, Loft37, Sept. i Balagan? To, że ich modne mokasyny nosimy non stop!

Te wygodne buty wymyślili Norwegowie, pokochali Włosi, a nosi je cały świat! Te polskie marki wiedzą jak robić modne i stylowe mokasyny!
Zuzanna Szustakiewicz
24.09.2020

Nieprzerwanie twierdzę, że mokasyny to najwygodniejsze buty świata . Ponadto uważam, że są w dodatku najbardziej stylowym i najbardziej uniwersalnym obuwiem, które pasuje do wszystkiego i które można nosić bez względu na porę roku. Nie tylko ja mam do nich słabość, ale także projektanci, którzy w sezonie jesień-zima 2020/21 lansują je na swoich wybiegach. Jak nosić mokasyny jesienią? Te wsuwane buty na płaskiej podeszwie zwane też loafersami czy lordsami można nosić do garnituru, do sukienki, do mini spódnicy — jednego z must-have'ów tej jesieni, a nawet do dresowych spodni (jak przekonuje marka Commitment). W tym sezonie modnym sposobem na wystylizowanie mokasynów jest założenie ich na grubsze wełniane skarpetki, na podkolanówki lub przynajmniej na cienkie, krótkie skarpetki — tak poleca je nosić marka Sept. Oto kilka polskich marek i ich mokasyny na jesień 2020, które skradły nasze serca, a raczej stopy! Mokasyny Gino Rossi, 249,99 zł, dostępne na Ccc.eu Elegancja, jakość, znajomość trendów i kreatywne spojrzenie na klasykę. Firma Gino Rossi powstała w 1992 roku w Słupsku. Do dzisiaj tam znajduje się główna siedziba spółki oraz fabryka wytwarzająca buty tej marki. Firma została założona dzięki współpracy polskich i włoskich partnerów i zawdzięcza swoją nazwę jednemu z sześciu założycieli, włoskiemu fabrykantowi signorowi Gino Rossi, który wraz z udziałami podarował firmie swoje imię i nazwisko. W zeszłym roku Gino Rossi zostało kupione przez grupę CCC — która zainwestowała w kreatywne talenty, które dzisiaj pracują na sukces tej marki. Z kolekcji jesień zima 2020 wybieramy m.in. bordowe mokasyny ze skóry tłoczone we wzór krokodyla, ozdobione metalowym wędzidełkiem....

Czytaj dalej
Burberry Monogram - Kendall Jenner w wirtualnym świecie
fot. Nick Knight dla Burberry

Kendall Jenner jako awatar w nowej kampanii Burberry!

Brytyjska marka i Riccardo Tisci nie boją się eksperymentów z technologią. W najnowszej kampanii Burberry Monogram, skomputeryzowana Kendall Jenner żyje w wirtualnym świecie!
Zuzanna Szustakiewicz
07.07.2020

Brytyjski dom mody słynie z najbardziej znanej kratki na świecie i ze spopularyzowania trencza. Ale nie tylko, bo oprócz poszanowania tradycji i historii, Burberry stawia na nowe technologie. Burberry marka na miarę XXI wieku W 2016 roku – jeszcze za czasów poprzedniego dyrektora kreatywnego i CEO Christophera Baileya  –Burberry jako pierwsza marka na świcie robiła streaming swojego pokazu online w czasie rzeczywistym. W tym samym roku sprzedawała kolekcję pokazywaną na wybiegu na podstawie modelu „see-now, buy-now”, czyli tuż po zaprezentowaniu kolekcji. Także jako pierwsza marka luksusowa doceniła moc Snapchata oraz Instagrama. Teraz pora na CGI (computer-generated imagery). Nowy projekt kreatywny Burberry Pandemia postawiła branżę mody w trudnej sytuacji. Sparaliżowała nie tylko sprzedaż w fizycznych sklepach, ale także uniemożliwiła realizację kampanii i sesji zdjęciowych. Niektóre marki radziły sobie całkiem nieźle, realizując sesje zdjęciowe zdalnie. np. Jacquemus sfotografował Bellę Hadid przez Facetime'a! Burberry poszło o krok dalej. Bohaterka sesji, Kendall Jenner — przyrodnia siostra Kim Kardashian – sfotografowała się sama w domu. Zdalnie pomogli jej projektant Burberry Riccardo Tisci, dyrektor artystyczny projektu TB Monogram Peter Saville, fotograf Nick Knight i stylistka Katie Grand. Tradycyjne zdjęcia to tylko fragment projekty. Druga część kampanii to video, w którym występuje skomputeryzowana wersja topmodelki. Na podobieństwo wirtualnych influencerek z Instagrama (jeśli nie znacie Shadu i Lil Miqueli to sprawdźcie ich profile) ubrana w ciuchy i akcesoria z kolekcji TB Monogram Summer Collection Jenner, a raczej je awatar przemierza minimalistyczną, futurystyczną, białą wirtualną...

Czytaj dalej
Od Reserved do etycznej mody, czyli o nowej marce Commitment
Mat. prasowe, fot. Wunsche & Samsel

Od Reserved do etycznej mody, czyli o nowej marce Commitment i ciuchach nie tylko do jogi

Commitment to po angielsku zobowiązanie. Nowa polska marka zobowiązuje się, że da nam wygodne i modne ubrania dobrej jakości, które ponosimy wiele sezonów. Jedne sprawdzą się na macie, inne na imprezie.
Zuzanna Szustakiewicz
30.07.2020

Commitment  to pomysł, który nie powstał z dnia na dzień. Narodził się z wielu lat przemyśleń i doświadczeń w branży mody. Za marką stoi Monika Kapłan , odpowiedzialna za strategie marketingowe największych polskich marek odzieżowych, m.in. za kampanie Reserved z Kate Moss czy Kendall Jenner. Teraz razem z Kamą Bojarczuk i Eweliną Wydrą chcą robić modę inaczej i lepiej. Jak? Mniej, lepiej i w Polsce! Zobowiązanie nowej marki to przede wszystkim tworzenie mody zrównoważonej . Bardziej etyczne podejście widać w wielu aspektach działalności Commitment. Po pierwsze marka nie jest przywiązana do sezonów, ubrania są zaprojektowane do noszenia przez cały rok , a poszczególne elementy kolekcji łatwo łączyć w różnorodne, ale spójne zestawy . Po drugie Commitment w swoich kolekcjach wykorzystuje materiały pochodzące z dead stocku , czyli partie tkanin zalegające w magazynach, przeznaczone do zniszczenia. W swoich sportowych modelach marka korzysta z recyklingowanego poliamidu, a część kolekcji wykonuje ze szlachetnych surowców wysokiej jakości — naturalnej skóry, jedwabiu i wełny z merynosów, co sprawia, że dłużej ponosimy ich ubrania. Po trzecie całą swoją produkcję Commitment realizuje w Polsce . Sport, minimalizm i wygoda Commitment czerpie inspiracje z jogi . W kolekcji widać fascynację sportem, retro estetyką oraz minimalizmem . Proste kroje, spójna kolorystyka i duża uwaga przywiązywana do detali. Tworząc swoją markę Monika, Kama i Ewelina zdecydowały się na komfort i wygodę. „Współczesny tryb życia stawia przed modą nowe wymagania. Zamiast dopasowanych marynarek i wąskich spódnic coraz częściej pozwalamy sobie na nieformalne ubrania , w których po prostu czujemy się swobodnie. To, jaki nadamy im...

Czytaj dalej