Reserved zaprasza na koncerty i warsztaty. Już dziś!
Mateusz Suda i Magdalena Szklarczyk dla Reserved

Reserved zaprasza na koncerty i warsztaty. Już dziś!

Z okazji premiery kolekcji Scent Of Summer polska marka przygotowała masę atrakcji. Wszystko po to, by wesprzeć polskich artystów.
Zuzanna Szustakiewicz
15.05.2020

W sklepach Reserved dostępna jest już nowa linia Scent Of Summer, a na social mediach polskiej marki pojawiła się informacja o czekających nas wraz z premierą kolekcji atrakcjach — serii wydarzeń online we współpracy z polskimi artystami, ilustratorami, muzykami i florystami w ramach działań #ReservedForUs. Od połowy marca 2020 roku należąca do odzieżowego koncernu LPP marka Reserved w akcji #ReservedForUs wspiera lokalne społeczności,  szpitale i placówki medyczne, m.in. szyjąc i przekazując maseczki, a także przekazując im 10% środków ze sprzedaży kolekcji Joyful #EcoAware. Teraz pora wesprzeć artystów.

Jak wystylizować białą koronkową sukienkę?

Reserved gra dla nas

Każdy piątek do końca tego miesiąca to muzyczna przyjemność od Reserved. Pierwszy koncert już 15 maja o godzinie 17.00 zagra Iga Krefft znana jako Ofelia. Ten i inne koncerty obejrzymy na Instagram Stories na profilu @Reserved.

Poniżej pełny line-up:  

Reserved Scent  Of Summer #reservedforus koncerty wiosna 2020
mat. prasowe Reserved

Niedziele z kwiatami

Oprócz koncertów Reserved zaprasza na florystyczne warsztaty online. 17 maja o godzinie 13:00 będziemy układać kwiaty razem z Anną Wojtalą aka @ k_w_i_a_c_i_a_r_a. Ania nauczy nas jak dobrać i przygotować kwiaty, jaki wazon wybrać i jak zamocować w nim kwiaty. W kolejną niedzielę, 24 maja o godzinie 13:00 czeka na nas warsztat z plecenia kwiatowych wianków na głowę z Honoratą Luchowską z @wroslinach. Więcej szczegółów będzie się pojawiało na bieżąco na profilu Reserved na Instagramie.

A może kolorowanki?

O oprawę graficzną wydarzenia zadbali polscy ilustratorzy Magdalena Szklarczyk, Renata Krawczyk i Mateusz Suda. Stworzyli oni także kolorowanki, które znajdziemy w wyróżnionych relacjach na profilu Reserved. To, co kolorujecie i wrzucacie swoje prace na IG Stories? A może na zabawę skuszą się wasze dzieciaki, moje będą zachwycone! Tylko nie zapomnijcie otagować swoich (lub dziecięcych) pracy profilem @Reserved!

 

Kolekcja pachnąca latem

W samej kolekcji Scent of Summer znajdziemy wszystko, co kojarzy nam się z latem – lekkość, radość i energię. Dominują nasycone kolory, których inspiracją są kwiaty. Intensywny żółty to kolor radosnego słonecznika, koralowy kojarzy się z sielską malwą, a ostry róż z energetyczną fuksją. Całość dopełniają pudrowy róż, soczysta brzoskwinia i świeża biel.

Reserved Scent  Of Summer #reservedforus koncerty wiosna 2020
mat. prasowe Reserved

Tkaniny nadają ubraniom lekkości i dają wrażenie ruchu na wietrze. W kolekcji znajdziemy dużo przezroczystości, marszczeń i ciekawy materiał, jakby stworzony z bąbelków powietrza. Same wzory — klasyczna krata Vichy i lekko rozmazane (jakby złapane w ruchu) kwiaty także kojarzą się z latem.

Reserved Scent  Of Summer #reservedforus koncerty wiosna 2020
mat. prasowe Reserved

Kroje są kobiece, a ułożone kaskadowo falbany i bufiaste rękawy podkreślają romantyczny charakter projektów. Nie brakuje zmysłowych głębokich dekoltów i seksownych cienkich ramiączek.

Te ciuchy działają jak orzeźwiający koktajl, poprawiają nam nastrój i dodają energii. Polecamy!

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
moda shopping sieciówki wiosna 2020 po kwarantannie Zara Małgosia Bela
mat. prasowe Zara, Małgosia Bela ma na sobie asymetryczny top (139 zł) i kopertową spódnicę z kieszeniami (199 zł)

Zara, H&M, Mango i Reserved otwarte. Idziemy na zakupy!

Polujemy na ubrania i dodatki w Zarze, H&M, Mango i Reserved. Oczywiście zachowując wszelkie środki ostrożności.
Zuzanna Szustakiewicz
05.05.2020

4 maja została otwarta większość sklepów, także tych z ubraniami i dodatkami. Z przyjemnością wychodzimy z domu, by przejść się na spacer. Tym razem zamiast zatłoczonego parku czy lasu, wybieramy prawie puste sklepy i galerie handlowe. Ale przestrzegamy zasad higieny. Nosimy maseczki, dezynfekujemy ręce i zachowujemy dystans wobec innych kupujących oraz ekspedientów. W kwestii korzystania z przymierzalni stosujemy się do zaleceń obsługi danego sklepu. Przed wyjściem z domu warto sprawdzić godziny otwarcia Zary, H&M, Mango i Reserved, żeby móc zrobić wymarzone zakupy w realu. Warto też zrobić listę, by uniknąć wydawania pieniędzy pod wpływem nagłego impulsu, chociaż w razie czego większość sieciówek wprowadziła 60 dniowe prawo zwrotu lub wymiany. Oto nasza lista marzeń. Możecie się inspirować! Warto upewnić się, które salony Reserved są otwarte, ponieważ firma postanowiła zamknąć część swoich lokalizacji zwłaszcza w dużych galeriach handlowych.

Czytaj dalej
moda trendy wiosna-lato 2020 kolory neony
East News: Stella McCartney, Valentino, Versace

Trendy wiosna-lato 2020 — neony mają moc!

Znamy je... z pracy! Bo to kolory biurowych zakreślaczy. Nosząc jaskrawy róż, zieleń i pomarańcz podkreślisz, że wiesz, co w modzie piszczy.
Zuzanna Szustakiewicz
13.05.2020

O modzie na ubrania  w kolorze limonki pisaliśmy już w kwietniu, ale właśnie teraz rozwijamy temat neonowych barw o mechaniczną pomarańczę i soczystą fuksję. Ten trend, oprócz swoich walorów estetycznych ma też bardzo praktyczny wymiar. Gwarantuje bezpieczeństwo! Odblaskowe zielenie, róże i pomarańcze są nie do przeoczenia. Projektanci lansują je w wersji mono lub przełamane innym mocnym kolorem — choćby na butach. I choć w naszym zestawieniu znalazły się głównie sukienki, neony pasują też do spodni, marynarek i płaszczy.  

Czytaj dalej
kampania Celebration & Other Stories wiosna-lato 2020 kwiaty, party
mat. prasowe & Other Stories

Romantyczna oda do lata w koktajlowej kolekcji & Other Stories

Dla tych, którzy nie mogą się doczekać lata, marka & Other Stories ma przedsmak wakacyjnej sielanki, której tak wszyscy potrzebujemy.
Zuzanna Szustakiewicz
13.05.2020

Linia Celebration została stworzona z myślą o beztroskich letnich dniach. I nawet jeśli chwilowo trudno nam sobie wyobrazić, że czasy radosnych spotkanie w plenerze wrócą tego lata, to pomarzyć zawsze można . Sukienki i impreza jak w „Ukrytych pragnieniach” Ubrania  z kolekcji & Other Stories wprawiają nas marzycielski nastrój, a sama sesja ma klimat trochę jak z filmu „Ukryte pragnienia” Bernardo Bertolucciego. Ekskluzywna linia składa się z dziesięciu projektów — siedmiu sukienek, jednego kompletu i wyjątkowej marynarko-sukienka, którą łączy frywolność sukienki z klasycznym krawiectwem, pierwiastek żeński z męskim. „Nasza kolekcja jest odą do wiosny i lata. Przywołuje to uczucie, gdy wszystko w naturze dookoła budzi się do życia. Dzięki grze proporcji stworzyliśmy efektowne, ale swobodne kreacje,” mówi Marie Nilsson, projektantka & Other Stories. W ubraniach &Other Stories zawsze liczą się detale – nie inaczej jest i tym razem. Uroku sukienkom dodają ręcznie haftowany kołnierz, plisy i falbany, bufiaste rękawy czy jedwabne guziki. Delikatne kolory potęgują wrażenie lekkości, a kwiatowe wzory nadają całości bardzo romantycznego charakteru. & Other Stories stawia na jakość i ekologię W kolekcji wykorzystano materiały klasy premium – np. surowy jedwab o rustykalnej fakturze czy przyjazny środowisku Tencel™ Lyocell. Ubrania dopełniają, nowe w ofercie marki, wegańskie buty. Sandały z cienkich paseczków w czarnym i beżowym kolorze zostały wykonane z nowoczesnego tworzywa VEGEA — alternatywy dla naturalnej skóry, którą wcześniej znaleźliśmy w kolekcji Conscious Exclusive H&M , siostrzanej marki & Other Stories. W kampanii zobaczymy Mię Moretti...

Czytaj dalej
Burberry Monogram - Kendall Jenner w wirtualnym świecie
fot. Nick Knight dla Burberry

Kendall Jenner jako awatar w nowej kampanii Burberry!

Brytyjska marka i Riccardo Tisci nie boją się eksperymentów z technologią. W najnowszej kampanii Burberry Monogram, skomputeryzowana Kendall Jenner żyje w wirtualnym świecie!
Zuzanna Szustakiewicz
07.07.2020

Brytyjski dom mody słynie z najbardziej znanej kratki na świecie i ze spopularyzowania trencza. Ale nie tylko, bo oprócz poszanowania tradycji i historii, Burberry stawia na nowe technologie. Burberry marka na miarę XXI wieku W 2016 roku – jeszcze za czasów poprzedniego dyrektora kreatywnego i CEO Christophera Baileya  –Burberry jako pierwsza marka na świcie robiła streaming swojego pokazu online w czasie rzeczywistym. W tym samym roku sprzedawała kolekcję pokazywaną na wybiegu na podstawie modelu „see-now, buy-now”, czyli tuż po zaprezentowaniu kolekcji. Także jako pierwsza marka luksusowa doceniła moc Snapchata oraz Instagrama. Teraz pora na CGI (computer-generated imagery). Nowy projekt kreatywny Burberry Pandemia postawiła branżę mody w trudnej sytuacji. Sparaliżowała nie tylko sprzedaż w fizycznych sklepach, ale także uniemożliwiła realizację kampanii i sesji zdjęciowych. Niektóre marki radziły sobie całkiem nieźle, realizując sesje zdjęciowe zdalnie. np. Jacquemus sfotografował Bellę Hadid przez Facetime'a! Burberry poszło o krok dalej. Bohaterka sesji, Kendall Jenner — przyrodnia siostra Kim Kardashian – sfotografowała się sama w domu. Zdalnie pomogli jej projektant Burberry Riccardo Tisci, dyrektor artystyczny projektu TB Monogram Peter Saville, fotograf Nick Knight i stylistka Katie Grand. Tradycyjne zdjęcia to tylko fragment projekty. Druga część kampanii to video, w którym występuje skomputeryzowana wersja topmodelki. Na podobieństwo wirtualnych influencerek z Instagrama (jeśli nie znacie Shadu i Lil Miqueli to sprawdźcie ich profile) ubrana w ciuchy i akcesoria z kolekcji TB Monogram Summer Collection Jenner, a raczej je awatar przemierza minimalistyczną, futurystyczną, białą wirtualną...

Czytaj dalej