Zbierzmy milion dolarów na inicjatywę One Love fundacji UNICEF!
mat. prasowe

Zbierzmy milion dolarów na inicjatywę One Love fundacji UNICEF!

W akcję ochrony dzieci przed skutkami pandemii COVID-19 zaangażowała się Halima Aden — muza biżuterii Pandora oraz rodzina Boba Marleya.
Zuzanna Szustakiewicz
20.07.2020

Modelka i aktywistka, Halima Aden, wraz z marką Pandora, przyłączyła się do działań wspierających inicjatywę One Love, której przyświeca misja stworzenia dobrego i bezpiecznego świata dla wszystkich dzieci. Fundacja UNICEF chce skoncentrować się na zapobieganiu rozprzestrzeniania pandemii COVID-19 i ochronie dzieci przed jej skutkami. W ramach współpracy Pandora zobowiązuje się do podwojenia każdego wpłaconego przez darczyńców dolara, do kwoty miliona dolarów.

 

„Jedna miłość” hymnem 2020 roku?

 

Członkowie rodziny Boba Marleya zdecydowali się wesprzeć ideę fundacji UNICEF i ponownie nagrali przebój One Love, który dzięki pomocy Tuff Gong International i Amplified Music 17 lipca trafił do sieci. Wszystkie dochody z utworu i powiązanych z nim aktywności przekazane zostaną na rzecz kampanii UNICEF. „Ponad 40 lat temu, mój ojciec napisał One Love — utwór o jedności, pokoju i uniwersalnej miłości w czasach, które nie były tym wartościom przychylne. Jego przesłanie pozostaje trafne, szczególnie w tych trudnych obecnie chwilach, kiedy często nie możemy być z naszymi bliskimi i przypomina, że razem jesteśmy w stanie przezwyciężyć każdy kryzys” – mówi Cedella Marley.

 

Piosenka One Love/People Get Ready, nagrana po raz pierwszy w 1977 roku przez Boba Marleya i The Wailers dzięki ponadczasowemu przesłaniu i zachęcie do działania ponad podziałami ma szansę stać się prawdziwym hymnem roku 2020. Oprócz rodziny Marley projekt wsparli także inni, znani muzycy i artyści z całego świata.

 

Razem mamy wielką moc!

 

Halima Aden gorąco zachęca w mediach społecznościowych do wsparcia inicjatywy One Love. Pierwszy zebrany milion dolarów zostanie podwojony przez Pandorę i pozwoli na zapewnienie niezbędnego wyposażenia dla potrzebujących dzieci i młodych ludzi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Help us reach the donation goal with our new filter featuring the iconic song One Love reimagined by the Marley family. Try the filter like @halima and tag a friend, who has been there for you during COVID-19. Each use unlocks a US$1 donation to UNICEF’s One Love activation to reimagine a better world for every child. #OneLoveOneHeart #PandoraForUNICEF From 9 July 2020 – 31 August 2020, jewellery brand Pandora will match every dollar donated by the public to UNICEF's One Love activation; and donate US$1 each time social media users carry out specified actions launching on 17 July 2020; as part of the company’s total contribution of up to US$1 million to the activation. Funds from UNICEF's One Love activation will support UNICEF’s work to help children and their families recover from the impacts of COVID-19. Go to www.unicef.org/one-love to donate and for more information. UNICEF does not endorse any company, brand, product or service.

A post shared by Pandora (@theofficialpandora) on

„Jako Muzę Pandory, cieszy mnie fakt, że marka wspiera swoimi działaniami organizację, która jest tak bliska mojemu sercu. Jako Ambasadorka fundacji UNICEF i osoba, która była odbiorcą ich pomocy dla dzieci dorastających w obozach uchodźców, wiem jak szkodliwy wpływ na takie miejsca, może mieć COVID-19” mówi Aden. „Straty będą niewyobrażalne. W tego typu obozach nie da się utrzymać dystansu społecznego. UNICEF potrzebuje naszej pomocy dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek. Chcę wyrazić ogromną wdzięczność dla mojej rodziny z Pandory i rodziny Marley za ich starania i wysiłek włożone w tę inicjatywę”.

 

Pandora — biżuteria z misją

 

Współpraca Pandory z UNICEF jest wezwaniem do działania i odpowiedzią na przewidywania fundacji, które wskazują na scenariusz, w którym COVID-19 może być powodem śmierci aż 6 000 dzieci dziennie przez kolejne sześć miesięcy, jeżeli nie zostanie podjęta natychmiastowa akcja. „Tak trudne czasy, w których obecnie żyjemy, wymagają od nas zjednoczenia. Nie zapominajmy o osobach, które pomocy potrzebują najbardziej. Współpraca z Halimą Aden i rodziną Marley przy wsparciu fundacji UNICEF umożliwia nam bycie częścią idei, która ma zapewnić najmłodszym bardziej sprawiedliwe i równe warunki życia po pandemii” – mówi Stephen Fairchild, Chief Product Officer Pandora.

 

W najbliższych tygodniach Pandora i UNICEF skoncentrują się na nagłośnieniu problemu dotykającego wiele dzieci na całym świecie poprzez angażowanie fanów Pandory oraz influencerów do zbierania funduszy na rzecz inicjatywy One Love. Wśród planowanych działań znajdą się pozwalająca na przekazanie funduszy funkcja „swipe-up”, promocja specjalnego filtra AR na Instagramie, którego użycie spowoduje donację dla UNICEF oraz aktywacje na platformie TikTok, powiązane z premierą piosenki.

 

Każdy z nas może pomóc. Jak? Możliwości wsparcia można sprawdzić na unicef.org/ONE-LOVE.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Kino
Pixabay.com/zdjęcie ilustracyjne

To będzie największy festiwal filmowy świata: Cannes, Sundance, Berlin razem!

Przez koronawirusa cierpimy wszyscy – mniej lub bardziej. Zubożał również świat kultury. Już wiemy, że festiwale filmowe w Cannes i Wenecji w tym roku się nie odbędą. Na kinomanów czeka jednak wielka uczta – i to niedługo!
Sylwia Arlak
29.04.2020

Koniecznie zapiszcie sobie te daty w kalendarzu: 29 maja – 7 czerwca. W tych dniach odbędzie się prawdopodobnie największy festiwal filmowy na świecie WeAre One: A Global Film Festival. Powstanie z połączenia ponad 20 najważniejszych festiwali filmowych na świecie, które co roku odbywają się m.in. w Cannes, Wenecji, Berlinie, Tribece, Sundance, Karlovych Warach, Londynie czy Toronto. Czegoś takiego jeszcze nie było.  We Are One: A Global Film Festival będzie pierwszym festiwalem filmowym o globalnym zasięgu. Połączy wszystkie największe wydarzenia filmowe i ludzi, którzy mają w tym biznesie najwięcej do powiedzenia. Na ten niecodzienny pomysł wpadła należąca do Roberta De Niro firma Tribeca Enterprises, ta sama, która organizuje nowojorski Tribeca Film Festival.         Wyświetl ten post na Instagramie.                   The world’s major film festivals have come together to host We Are One: A Global Film Festival’ which will be hosted on YouTube from 29 May. The free event includes Berlin, Cannes, Toronto and Venice film festivals, and will run as a 10-day series to help raise money for the World Health Organisation’s Covid-19 response fund. . . . #filmfestivals #dailypost #torontofilmfestival #cannesfilmfestival #tribecafilmfestival #tribecanyc Post udostępniony przez The FAKE Magazine (@thefakemagazine) Kwi 28, 2020 o 9:29 PDT   WeAre One: A Global Film Festival będzie dostępny dla wszystkich, bo będziemy mogli wziąć nim udział poprzez   oficjalny kanał Youtube .  Podczas dziesięciu festiwalowych dni  na przełomie maja i czerwca będziemy mogli online i zupełnie za darmo...

Czytaj dalej
wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Łap falę z H&M. Kostiumy kąpielowe nie tylko dla surferek!

Od jakiegoś czasu nie marzymy już o roli dziewczyny surfera, ale same chcemy pływać na desce. Nowa kolekcja H&M to stroje kąpielowe, pianki oraz plażowe akcesoria stworzone we współpracy z kolektywem Woman + Waves.
Zuzanna Szustakiewicz
10.06.2020

Styl bycia i kultura surferów fascynują mnie od dawna. Marzę o tym, by znaleźć się na desce i złapać falę. W tym roku postanowiłam się odważyć i wspólnie z przyjaciółkami planujemy wypad na kilkudniowy kurs surfingu. Chcemy poczuć się wolne i silne, jesteśmy przekonane, że właśnie taką moc ma w sobie pływanie na desce. I wierzcie mi lub nie, ale jednym z ważniejszych aspektów i intensywnie omawianych kwestii związanych z naszą dziewczyńską wyprawą na surfing jest outfit. Dziękuję za tę kolekcję, bo teraz już wiem, w czym zacznę realizować swoje surferskie marzenia. Surfing tylko dla dziewczyn! W wieku 16 lat Rachel Murphy poszła na kurs przygotowujący do pracy ratownika. Przez tydzień mieszkała w zdezelowanej przyczepie na plaży w malutkim surferskim miasteczku w Kornwalii. Tak odkryła swoje powołanie. Od tej pory wszystko, co robi w życiu, związane jest z wodą i pływaniem. Rachel przez wiele lat jeździła po świecie i surfowała. Przy okazji zauważyła, jak mało dziewczyn pojawia się w line-upie (czyli czeka w kolejce do fali) i wpadła na pomysł, by w rodzinnej Kornwalii zorganizować surferską społeczności tylko dla dziewczyn. Chodziło o to, by się wspierać i uczyć bez ograniczeń wynikających z wieku czy poziomu umiejętności. I tak w 2017 roku powstało Woman + Waves, które dzisiaj organizuje lekcje, kursy i wyjazdy dla kobiet. „Gdy widzę jak wiele kobiet, dzięki Woman + Waves, zmieniło swoje życie na lepsze, czy to jeśli chodzi o pewność siebie, styl życia czy zdrowie psychiczne to jestem bardzo dumna i szczęśliwa” mówi Rachel. Z miłości do oceanu! Oprócz nauki pływania kolektyw Woman + Waves organizuje akcje czyszczenia plaż i stara się edukować i inspirować innych do dbania o to, by ocean był czysty i bezpieczny. „Czuję, że jako surferzy jesteśmy głosem...

Czytaj dalej
East News

Kelly Preston nie wierzyła w miłość od pierwszego wejrzenia. Póki nie spotkała Johna Travolty

John Travolta i Kelly Preston przez niemal 30 lat byli ukochaną parą Hollywood. Ale ich uczucie, nieraz wystawiane na próby, nigdy nie przypominało scenariusza filmu romantycznego.
Sylwia Arlak
13.07.2020

Byli ze sobą prawie 30 lat, na dobre i na złe – a w ich związku nie brakowało ani tego pierwszego, ani drugiego. Byli jednym z najdłuższych i najbardziej kochających się małżeństw w Hollywood. Rozłączyła ich dopiero śmierć: Kelly Preston, żona Johna Travolty zmarła w niedzielę 12 lipca po dwuletniej chorobie. Miała 57 lat. Ponad połowę życia spędziła z jednym mężczyzną.  „Z rozdartym sercem informuję o śmierci mojej pięknej żony, Kelly, która przegrała dwuletnią walkę z rakiem piersi. Walczyła odważnie, czerpała wsparcie z miłości bliskich. Potrzebuję teraz czasu, by pobyć z moimi dziećmi, które właśnie straciły matkę. Wybaczcie, jeśli przez jakiś czas będziemy nieobecni” – napisał na Instagramie John Travolta. Jak grom z jasnego nieba John Travolta i Kelly Preston poznali się na planie komedii „Eksperci” w 1989 roku. Dla niego to była miłość od pierwszego wejrzenia, Kelly uwierzyła mu – i zakochała się w nim – dużo później. Chociaż wszyscy znajomi byli przekonani, że między nimi jest chemia, oni sami byli ostrożni. Oboje mieli za sobą nieudane związki i przeżyli tragedie miłosne.  Po raz pierwszy w życiu Kelly Preston wyszła za mąż w 1985 r. za Kevina Gaga, ale ich burzliwe małżeństwo trwało zaledwie dwa lata. „Byłam z niewłaściwą osobą”  — mówiła w jednym z wywiadów. Potem związała się z George'em Clooneyem, a następnie zaręczyła się z Charliem Sheenem. Travolta też miał na koncie kilka związków. Najpoważniejszy z nich stworzył z Diane Hyland, którą poznał na planie filmu „Chłopiec w plastikowej bańce” w 1976 roku. Aktorka grała w nim matkę Travolty. Była od niego starsza o 18 lat. Mieli obsesję na swoim...

Czytaj dalej
Pride 2020 Levi’s kolekcja czerwiec pride month LGBTQ+ Use Your Voice
Mella, Elise Peterson fot. iO Tillett Wright

Z okazji światowego Pride Month Levi's dumnie wspiera osoby LGBT

Kultowa marka dżinsów wypuściła kolekcję PRIDE 2020. Premierze towarzyszy kampania Use Your Voice, w której występują osoby nieheteronormatywne.
Zuzanna Szustakiewicz
23.06.2020

Czy orientacja seksualna to kwestia polityczna? Nie! To, kogo kochamy, z kim tworzymy związek i budujemy rodzinę, jest naszą prywatną sprawą. Każdy z nas, bez względu na swój wybór powinien mieć zagwarantowane równe prawa. Koniec kropka! Płciowość człowieka nie mieści się w heteronormatywnych ramach. Miłość ma wiele twarzy i kolorów, całe spektrum tęczy! Pisaliśmy już o trendzie na kolorowe paski, a także o tęczowej kolekcji Risk Made in Warsaw . Miesiąc dumy trwa, więc napiszemy jeszcze o najnowszej niezwykłej kampanii marki Levi’s. LGBT to ludzie, nie ideologia! Levi's , który wynalazł i opatentował dżinsy, jest naturalnym liderem innowacyjności i postępu. Marka od początku stawia na równość i inkluzywność, a u jej podstaw leży idea swobodnego wyrażanie siebie. W 1992 roku Levi’s był pierwszą firmą (z rankingu Fortune 500), która zaoferowała ubezpieczenie zdrowotne dla partnerów pracowników pozostających w związkach jednopłciowych. W 2008 roku w witrynach sklepów Levi’s pojawiły się pary manekinów tej samej płci, których dłonie połączone były białą wstążką. Od 2014 roku co roku w czerwcu Levi’s wypuszcza kolekcje Pride. Jest ona nie tyle ukłonem w stronę środowisk LGBT, ile realnym wsparciem finansowym dla organizacji walczących o prawa osób nieheteronormatywnych. „Marka Levi’s od zawsze opowiada się za równością i nigdy nie boi się zabierać głosu, aby zrobić to, co dobre dla swoich pracowników, partnerów czy fanów. Z dumą wspieramy także tych, którzy stają w obronie równości i opowiadają się za postępem i powodowaniem pozytywnej zmiany w swoich społecznościach” – mówi...

Czytaj dalej