Zbierzmy milion dolarów na inicjatywę One Love fundacji UNICEF!
mat. prasowe

Zbierzmy milion dolarów na inicjatywę One Love fundacji UNICEF!

W akcję ochrony dzieci przed skutkami pandemii COVID-19 zaangażowała się Halima Aden — muza biżuterii Pandora oraz rodzina Boba Marleya.
Zuzanna Szustakiewicz
20.07.2020

Modelka i aktywistka, Halima Aden, wraz z marką Pandora, przyłączyła się do działań wspierających inicjatywę One Love, której przyświeca misja stworzenia dobrego i bezpiecznego świata dla wszystkich dzieci. Fundacja UNICEF chce skoncentrować się na zapobieganiu rozprzestrzeniania pandemii COVID-19 i ochronie dzieci przed jej skutkami. W ramach współpracy Pandora zobowiązuje się do podwojenia każdego wpłaconego przez darczyńców dolara, do kwoty miliona dolarów.

 

„Jedna miłość” hymnem 2020 roku?

 

Członkowie rodziny Boba Marleya zdecydowali się wesprzeć ideę fundacji UNICEF i ponownie nagrali przebój One Love, który dzięki pomocy Tuff Gong International i Amplified Music 17 lipca trafił do sieci. Wszystkie dochody z utworu i powiązanych z nim aktywności przekazane zostaną na rzecz kampanii UNICEF. „Ponad 40 lat temu, mój ojciec napisał One Love — utwór o jedności, pokoju i uniwersalnej miłości w czasach, które nie były tym wartościom przychylne. Jego przesłanie pozostaje trafne, szczególnie w tych trudnych obecnie chwilach, kiedy często nie możemy być z naszymi bliskimi i przypomina, że razem jesteśmy w stanie przezwyciężyć każdy kryzys” – mówi Cedella Marley.

 

Piosenka One Love/People Get Ready, nagrana po raz pierwszy w 1977 roku przez Boba Marleya i The Wailers dzięki ponadczasowemu przesłaniu i zachęcie do działania ponad podziałami ma szansę stać się prawdziwym hymnem roku 2020. Oprócz rodziny Marley projekt wsparli także inni, znani muzycy i artyści z całego świata.

 

Razem mamy wielką moc!

 

Halima Aden gorąco zachęca w mediach społecznościowych do wsparcia inicjatywy One Love. Pierwszy zebrany milion dolarów zostanie podwojony przez Pandorę i pozwoli na zapewnienie niezbędnego wyposażenia dla potrzebujących dzieci i młodych ludzi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Help us reach the donation goal with our new filter featuring the iconic song One Love reimagined by the Marley family. Try the filter like @halima and tag a friend, who has been there for you during COVID-19. Each use unlocks a US$1 donation to UNICEF’s One Love activation to reimagine a better world for every child. #OneLoveOneHeart #PandoraForUNICEF From 9 July 2020 – 31 August 2020, jewellery brand Pandora will match every dollar donated by the public to UNICEF's One Love activation; and donate US$1 each time social media users carry out specified actions launching on 17 July 2020; as part of the company’s total contribution of up to US$1 million to the activation. Funds from UNICEF's One Love activation will support UNICEF’s work to help children and their families recover from the impacts of COVID-19. Go to www.unicef.org/one-love to donate and for more information. UNICEF does not endorse any company, brand, product or service.

A post shared by Pandora (@theofficialpandora) on

„Jako Muzę Pandory, cieszy mnie fakt, że marka wspiera swoimi działaniami organizację, która jest tak bliska mojemu sercu. Jako Ambasadorka fundacji UNICEF i osoba, która była odbiorcą ich pomocy dla dzieci dorastających w obozach uchodźców, wiem jak szkodliwy wpływ na takie miejsca, może mieć COVID-19” mówi Aden. „Straty będą niewyobrażalne. W tego typu obozach nie da się utrzymać dystansu społecznego. UNICEF potrzebuje naszej pomocy dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek. Chcę wyrazić ogromną wdzięczność dla mojej rodziny z Pandory i rodziny Marley za ich starania i wysiłek włożone w tę inicjatywę”.

 

Pandora — biżuteria z misją

 

Współpraca Pandory z UNICEF jest wezwaniem do działania i odpowiedzią na przewidywania fundacji, które wskazują na scenariusz, w którym COVID-19 może być powodem śmierci aż 6 000 dzieci dziennie przez kolejne sześć miesięcy, jeżeli nie zostanie podjęta natychmiastowa akcja. „Tak trudne czasy, w których obecnie żyjemy, wymagają od nas zjednoczenia. Nie zapominajmy o osobach, które pomocy potrzebują najbardziej. Współpraca z Halimą Aden i rodziną Marley przy wsparciu fundacji UNICEF umożliwia nam bycie częścią idei, która ma zapewnić najmłodszym bardziej sprawiedliwe i równe warunki życia po pandemii” – mówi Stephen Fairchild, Chief Product Officer Pandora.

 

W najbliższych tygodniach Pandora i UNICEF skoncentrują się na nagłośnieniu problemu dotykającego wiele dzieci na całym świecie poprzez angażowanie fanów Pandory oraz influencerów do zbierania funduszy na rzecz inicjatywy One Love. Wśród planowanych działań znajdą się pozwalająca na przekazanie funduszy funkcja „swipe-up”, promocja specjalnego filtra AR na Instagramie, którego użycie spowoduje donację dla UNICEF oraz aktywacje na platformie TikTok, powiązane z premierą piosenki.

 

Każdy z nas może pomóc. Jak? Możliwości wsparcia można sprawdzić na unicef.org/ONE-LOVE.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Modne zmysłowe sukienki od Risk
fot. Antoni Mroziński

Nowa kolekcja Risk Made in Warsaw i rozmowy o seksie

Sukienki blisko ciała. Zmysłowe dekolty i zaskakujące rozcięcia. Do tego akty Schielego. Kolekcja i kampania „Nie mam nic do ukrycia” to pretekst do snucia opowieści o seksie i przyjemności.
Zuzanna Szustakiewicz
20.07.2020

Czerwiec upłynął polskiej marce Risk Made in Warsaw pod znakiem tęczy. Kolorowa kolekcja powstała we współpracy z Kampanią Przeciw Homofobii , a w kampanii wzięły udział osoby i pary nieheteronormatywne. Bo dla Riska nie ma znaczenia, jaka jest miłość pod warunkiem, że jest prawdziwa. W lipcu Risk podejmuje temat miłości cielesnej . Zapytacie, dlaczego marka ubrań porusza ten temat? Jak to dlaczego? Ubranie to coś, co nosimy najbliżej ciała, coś, dzięki czemu możemy poczuć się pewniejsze siebie, bardziej atrakcyjne, to także dzięki ubraniu możemy wcielić się w różne role, również podczas erotycznych zabaw. Porozmawiajmy o seksie! Przyszedł czas na kolejną odsłonę Lata Miłości . Tym razem Klara Kowtun i Antosia Samecka mówią „Nie mam nic do ukrycia”. Sama kolekcja to ubrania zmysłowe, ale wcale nie dosłownie seksowne. Wystarczy się im bliżej przyjrzeć, aby zobaczyć więcej... Biały print widniejący na delikatnie różowym tle: bluzy (Lucy in the Sky), spódnicy (Prima 3/4) i sukienki  (Buena Vista midi) to odważne akty Egona Schielego . Niebieska satynowa sukienka (I'll Be Back) na plecach ma zmysłowy dekolt, podobnie jak niepozorne na pierwszy rzut oka T-shirty mają ciekawe pęknięcia w nieoczywistym miejscu. Do udziału w sesji założycielki polskiej marki zaprosiły kobiety, które na co dzień zajmują się seksem nie tylko w praktyce, ale także czasem w teorii. Bohaterki nocą fotografował Antoni Mroziński , w miejscach, które kojarzą się dziewczynom z ciałem, seksem i przyjemnością. Sesjom towarzyszyły rozmowy, które można przeczytać na profilu Risk Made in Warsaw na Instagramie . Do tej pory ukazały się dwa rozdziały, które cytujemy poniżej. „Jestem sapioseksualna, kręci mnie wiedza” – czytamy na profilu Risk Made in Warsaw na Instagramie Karolina...

Czytaj dalej
Czy Kanye West i Yeezy uratują Gap?
East News, mat. prasowe

Gap x Yeezy! Czy Kanye West, popularny raper i miliarder uratuje kultową amerykańską markę?

Marka, która wymyśliła styl casual, ogłosiła 10-letnią współpracę z Kanye Westem. Jego brand Yeezy jest wyceniany na 2.9 miliarda $. Kto zyska więcej?
Zuzanna Szustakiewicz
13.07.2020

Nie wierzę w american dream i nie marzę o podróży po Stanach Zjednoczonych. Uważam, że jedyne, co warto w tym kraju zobaczyć, to wspaniała przyroda, której udało się jeszcze Amerykanom nie zniszczyć w całości. Pamiętam jednak, że gdy w 1991 roku pierwszy raz byłam w Nowym Jorku to nie piękno natury i krajobrazy zrobiły na mnie największe wrażenie, ale GAP. Bo dla 10-letniej dziewczynki zakupy w tej amerykańskiej sieciówce były spełnieniem marzeń o wygodnych, kolorowych ciuchach. I nic na to nie poradzę, że sentyment do tej marki pozostał mi do dziś. Kanye West – rycerz na białym koniu W drugim kwartale 2020 roku Gap Inc. zanotowała stratę wysokości prawie miliarda dolarów. W wyniku pandemii COVID-19 i wyhamowania sprzedaży należących do niej marek m.in. Old Navy, Banana Republic oraz Gap, firma wstrzymała realizację zamówień oraz wypłatę wynagrodzeń za gotowe już do wysyłki dostawy. Niedawno w mediach pojawiły się informacje, że zamierza zrekompensować swoim dostawcom te straty, ale na razie nie wiadomo w jaki sposób. Wiadomo natomiast, że, aby zwiększyć zainteresowanie i ruszyć sprzedaż marka Gap postawiła na czarnego konia – Kanye Westa. West jest raperem, showmanem i właścicielem autorskiej marki Yeezy Supply. Przyjaźni się z Virgilem Ablohem i Elonem Muskiem, a projektowane przez niego sneakersy produkowane we współpracy z Adidasem, przy każdym kolejnym dropie wyprzedają się jak świeże bułeczki. West x GAP, czyli historia zatacza koło Kanye West od kilku lat marzył o tym, by projektować dla Gapa. W 2015 roku w wywiadzie dla portalu style.com wyznał, że chciałby być dla Gapa tym, kim Steve Jobs dla Apple'a. W wieku 15 lat Kanye West pracował w sklepie tej marki przy Michigan Avenue w Chicago i jak twierdzi, to właśnie tam poczuł, że kiedyś zajmie się modą. Po ogłoszeniu...

Czytaj dalej
Nowe buty Rihanny i jej ulubionej projektantki butów Aminy Muaddi
mat. prasowe Fenty, fot. Valentin Herfray

Rihanna i Amina Muaddi łączą siły. Ich pierwsze buty dla Fenty już w sprzedaży!

Wszystko, czego dotknie Rihanna, zamienia się w złoto. Najnowsza kolekcja Fenty to seksowne klapki i sandały zaprojektowane przez jedno z gorętszych nazwisk mody ostatnich miesięcy — Muaddi.
Zuzanna Szustakiewicz
15.07.2020

Pochodząca z Barbadosu amerykańska piosenkarka, aktorka i bizneswoman Robyn Rihanna Fenty jest wymarzoną ambasadorką dla marek na całym świecie. Jej 85 milionów fanów na Instagramie to potencjał, który gwiazda postanowiła jednak wykorzystać sama, tworząc pod własną marką FENTY. Fenty — inny pomysł na modę Najpopularniejszą markę spod znaku Fenty jest Fenty Beauty, która oferuje produkty do makijażu m.in. podkłady dla wszystkich kolorów skóry. Rihanna dostrzegła niszę na rynku i idealnie się w nią wpasowała. Podobnie zrobiła z bielizną, tworząc brand Savage X Fenty. Ta sygnowana przez Rihannę marka z jednej strony oferuje bieliznę na co dzień w bardzo szerokiej gamie cielistych odcieni i rozmiarów, z drugiej pokazuje odważne modele, stawiając tym samym na ciałopozytywność i inkluzywność. Jeśli chodzi o same ciuchy, to początkowo Rihanna połączyła siły z marką Puma i zrobiła kilka limitowanych kolekcji sportowych ubrań i obuwia pod brandem Fenty x Puma. Np. modowe szaleństwo na basenowe klapki z futerkiem, które ogarnęło świat w 2016 roku to jej dzieło, ale to był dopiero początek. Fenty, czyli czarny as w talii LVMH Dwa lata temu francuski koncern LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) ogłosił, że marka Fenty dołącza do ich stajni. Bernard Arnault — prezes LVMH, z dumą podkreślał, że Rihanna zostaje tym samym pierwszą kobietą oraz czarnoskórą osobą na czele własnego brandu w sektorze marek luksusowym. Przy okazji warto dodać, że nadal pozostaje jedną z trzech czarnoskórych osób na czele luksusowej marki (pozostali to Olivier Rousteing w Balmain oraz Virgil Abloh odpowiedzialny za męską linię Louis Vuitton). Od 2014 roku, czyli od...

Czytaj dalej