
Kup torebkę Chylak, wesprzyj Instytut Matki i Dziecka!
Nic tak nie poprawia nam nastroju, jak kupno nowej pary butów lub torebki. Często jednak po zakupach cichutki głosik w naszej głowie pyta: czy będziesz to nosić dłużej niż jeden sezon i czy na pewno tego potrzebujesz. W przypadku ponadczasowych torebek ze złotym tłoczeniem „Chylak. Made in Poland” odpowiedź na oba te pytania brzmi tak. Zawsze! Teraz jest dodatkowy argument przemawiający za kupnem jednego z ośmiu wybranych modeli od Zosi, bo ich zakup to bezpośrednie wparcie dla Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.
Chylak solidarnie z mamami i dziećmi
Na stronie marki czytamy „Ostatnie tygodnie pokazały nam, ile można zdziałać razem i jak ważne jest poczucie wspólnoty. Chcemy być razem i pomagać razem. Możemy to robić dzięki Wam. Marka Chylak została stworzona dla kobiet przez kobiety. Chcemy okazać solidarność z rodzicami walczącymi o zdrowie swoich dzieci. Poczucie bezpieczeństwa jest szczególnie istotne w miejscu, w którym leczą się najmłodsi pacjenci, dlatego wspieramy instytucję wyjątkowo bliską naszemu sercu – Instytut Matki i Dziecka w Warszawie. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji dzieci, ich rodzice i personel szpitala będą mogli poczuć się bezpieczniej i skupić na walce o zdrowie. Bądźmy razem i pomagajmy razem”. Cały dochód ze sprzedaży 8 modeli, wśród których znalazły się 3 kultowe modele marki „Półksiężyc” oraz 3 najmodniejsze w tym sezonie torebki — kubełki, trafi do Instytutu Matki i Dziecka. Akcja trwa do niedzieli 31 maja. Warto się pośpieszyć, by później nie żałować!
Kampania Celebrating Motherhood
Kampanię towarzyszącą akcje sfotografował Stanisław Boniecki. O ile poprzednie kampanie dla marki Chylak fotografował na ulicach Nowego Jorku, Paryża i Londynu, a ostatnią w willi „Pod Jedlami” w Zakopanem zaprojektowanej przez Stanisława Witkiewicza tym razem zdjęcia powstały w domowych warunkach. Boniecki wykonał je podczas przymusowego lockdownu w swoim nowojorskim mieszkaniu, a w roli modelki wystąpiła jego żona, w ciąży z ich synem.
.
Ulubione torebki influencerów
Torebki Zosi Chylak cenimy nie tylko za to, że noszą je Alexa Chung czy Blanca Miró. Uwielbiamy je dlatego, że mają ponadczasowy design, świetną jakość i wykonywane są w Polsce. Marka Chylak, założona w 2014 roku jest wizytówką polskiej mody na świecie, od 2018 roku jest dostępna na Net-a-Porter oraz w kilku prestiżowych butikach m.in. Rinascente przy Piazza Duomo w Mediolanie. Zosia Chylak skończyła historię sztuki, początkowo marzyła o karierze projektanta ubrań i uczyła się fachu m.in. u duetu Proenza Schouler w Nowym Jorku. Po powrocie do Polski zdecydowała się jednak na projektowanie torebki, na szczęście, ponieważ okazało się, że ma do tego wyjątkowy talent!