Kup torebkę Chylak, wesprzyj Instytut Matki i Dziecka!
fot. Stanisław Boniecki

Kup torebkę Chylak, wesprzyj Instytut Matki i Dziecka!

O it bag od Chylak marzysz od dawna? Teraz cały dochód ze sprzedaży ośmiu modeli, zostanie przekazany na Instytut Matki i Dziecka. Zrób sobie stylowy prezent na... Dzień Dziecka!
Zuzanna Szustakiewicz
29.05.2020

Nic tak nie poprawia nam nastroju, jak kupno nowej pary butów lub torebki. Często jednak po zakupach cichutki głosik w naszej głowie pyta: czy będziesz to nosić dłużej niż jeden sezon i czy na pewno tego potrzebujesz. W przypadku ponadczasowych torebek ze złotym tłoczeniem „Chylak. Made in Poland” odpowiedź na oba te pytania brzmi tak. Zawsze! Teraz jest dodatkowy argument przemawiający za kupnem jednego z ośmiu wybranych modeli od Zosi, bo ich zakup to bezpośrednie wparcie dla Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.

 

Chylak solidarnie z mamami i dziećmi

 

Na stronie marki czytamy „Ostatnie tygodnie pokazały nam, ile można zdziałać razem i jak ważne jest poczucie wspólnoty. Chcemy być razem i pomagać razem. Możemy to robić dzięki Wam. Marka Chylak została stworzona dla kobiet przez kobiety. Chcemy okazać solidarność z rodzicami walczącymi o zdrowie swoich dzieci. Poczucie bezpieczeństwa jest szczególnie istotne w miejscu, w którym leczą się najmłodsi pacjenci, dlatego wspieramy instytucję wyjątkowo bliską naszemu sercu – Instytut Matki i Dziecka w Warszawie. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji dzieci, ich rodzice i personel szpitala będą mogli poczuć się bezpieczniej i skupić na walce o zdrowie. Bądźmy razem i pomagajmy razem”. Cały dochód ze sprzedaży 8 modeli, wśród których znalazły się 3 kultowe modele marki „Półksiężyc” oraz 3 najmodniejsze w tym sezonie torebki — kubełki, trafi do Instytutu Matki i Dziecka. Akcja trwa do niedzieli 31 maja. Warto się pośpieszyć, by później nie żałować!

 

Kampania Celebrating Motherhood

 

Kampanię towarzyszącą akcje sfotografował Stanisław Boniecki. O ile poprzednie kampanie dla marki Chylak fotografował na ulicach Nowego Jorku, Paryża i Londynu, a ostatnią w willi „Pod Jedlami” w Zakopanem zaprojektowanej przez Stanisława Witkiewicza tym razem zdjęcia powstały w domowych warunkach. Boniecki wykonał je podczas przymusowego lockdownu w swoim nowojorskim mieszkaniu, a w roli modelki wystąpiła jego żona, w ciąży z ich synem.

.

Chylak bags kampania na Dzień Matki 2020 celebrating motherhood
fot. Stanisław Boniecki

Chylak bags kampania na Dzień Matki 2020 celebrating motherhood
fot. Stanisław Boniecki

Chylak bags kampania na Dzień Matki 2020 celebrating motherhood
fot. Stanisław Boniecki

 

Ulubione torebki influencerów

 

Torebki Zosi Chylak cenimy nie tylko za to, że noszą je Alexa Chung czy Blanca Miró. Uwielbiamy je dlatego, że mają ponadczasowy design, świetną jakość i wykonywane są w Polsce. Marka Chylak, założona w 2014 roku jest wizytówką polskiej mody na świecie, od 2018 roku jest dostępna na Net-a-Porter oraz w kilku prestiżowych butikach m.in. Rinascente przy Piazza Duomo w Mediolanie. Zosia Chylak skończyła historię sztuki, początkowo marzyła o karierze projektanta ubrań i uczyła się fachu m.in. u duetu Proenza Schouler w Nowym Jorku. Po powrocie do Polski zdecydowała się jednak na projektowanie torebki, na szczęście, ponieważ okazało się, że ma do tego wyjątkowy talent!

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
H&M Conscious wiosna 2020 dress collection sukienki
mat. prasowe

Najpiękniejsze sukienki w nowej kolekcji H&M Conscious

Nowa kolekcja szwedzkiej sieciówki z ekologicznej linii Conscious to idealne sukienki na wiosenne i letnie wyjścia. Ceny modeli zaczynają się już od 69,99 zł!
Zuzanna Szustakiewicz
27.05.2020

Na każdą kolekcję H&M ze znaczkiem Conscious czekamy z niecierpliwością. Tegoroczna wiosenna odsłona Conscious Exclusive była absolutnie zjawiskowa. Powiedzmy sobie jednak szczerze — ceny rzeczy z tej luksusowej linii są spore i możemy sobie pozwolić góra na jedną, niech będzie dwie sukienki. Za to z najnowszej ekologicznej kolekcji możemy kupić kilka, a najchętniej wszystkie sukienki. W dodatku nie będziemy mieć ekologicznych wyrzutów sumienia.   Conscious Dress Collection od H&M   W kolekcji znajdziemy kilka modeli sukienek od długości mini do maksi. Inspirowane latami 80. fasony są ultrakobiece, ale jednocześnie luźne i wygodne. Dominują trapezowe kroje, bufiaste ramiona i zwiewne falbany . W palecie kolorystycznej rządzą lila, soczysty róż i uniwersalna czerń . W wiosennej linii nie mogło zabraknąć kwiatowych printów. Najważniejsza jednak w tej kolekcji jest ekologia. Większość elementów kolekcji została wykonana w całości z materiałów pochodzących z recyklingu lub zrównoważonych źródeł. W składach znajdziemy organiczną bawełnę, TencelTM i poliester z recyklingu.   H&M na drodze do mody zrównoważonej   Szwedzka sieciówka jest w czołówce dużych marek modowych, jeśli chodzi o wprowadzanie zrównoważonych praktyk w swojej działalności. W opublikowanym w marcu przez Fashion Revolution „The Fashion Transparency Index 2020” marka H&M zajęła pierwsze miejsce. Awansowała z zeszłorocznej piątej lokaty, a jej wynik poprawił się o 12 punktów z 61% do 73%.   Na chwilę obecną udział materiałów pochodzących z recyklingu oraz zrównoważonych źródeł w ubraniach H&M wynosi 50%. Do roku 2030 marka planuje, że będzie to 100%. Do końca 2020 roku z kolei 100% bawełny...

Czytaj dalej
CCC
mat. prasowe

Idealne prezenty dla kobiet dostępne w sklepach CCC

W poszukiwaniu gwiazdkowego prezentu dla partnerki, żony, przyjaciółki, siostry, mamy, cioci czy babci, warto zajrzeć do bogatej oferty sklepów CCC. Dzięki dużemu wyborowi butów i akcesoriów takich marek, jak Gino Rossi, Lasocki, Acccessories czy Jenny Fairy znalezienie najlepszego prezentu staje się dużo łatwiejsze.
Materiał partnera
07.12.2019

W kolekcji Gino Rossi kupimy między innymi eleganckie, burgundowe kozaki na wysokim słupku czy stylowe i poręczne torebki na złotym łańcuszku lub z oryginalną skórzaną rączką – odcieniach wina lub karmelu. Marka, oprócz klasycznych, skórzanych akcesoriów, proponuje też aromatyczne świece i pałeczki, które umilą nam czas spędzony w domu oraz damskie perfumy. Do wyboru mamy dwa zapachy. Energie Sportive jest drzewny, pachnie piżmem, szałwią, solą morską i grejpfrutem. Drugi – Pour Femme – bursztynem, wanilią, mirrą balsamiczną i bobem tonka.  Z kolei Jenny Fairy już dzisiaj pozwala nam pomarzyć o karnawale i wieczornych wyjściach. Czarne, satynowe szpilki z ozdobnymi klamrami to wciąż zachwycający klasyk, który wypromowała Sarah Jessica Parker jako niezapomniana Carrie Bradshaw. Poszukującym modnych innowacji i trendów spodobają się dzianinowe botki na metalicznym, połyskującym słupku, a praktycznym i ceniącym wygodę – wysokie, kremowe sneakersy wykończone ciepłym misiem. Złota czy brokatowa torebka wieczorowa do ręki lub na ramię to prezenty, które sprawdzą się zawsze – w końcu znajdzie się niejedna okazja, żeby zabłysnąć z nimi w dłoni. Podobnie jak ozdobne, wyszywane kamieniami czy perłami opaski do włosów lub pozłacana biżuteria – tu szeroki wybór oferuje marka Acccessories.  W kolekcji Lasocki można wybierać spośród wielu styli i modeli. Mogą to być czarne, klasyczne kozaki na wysokim słupku, czółenka ozdobione kokardką albo z uszyte czerwonego zamszu. Małe, ale praktyczne i wyposażone w wiele przegródek torebki na ramię na złotym łańcuchu albo – specjalnie dla kobiet potrzebujących większej przestrzeni, by zmieścić najpotrzebniejsze rzeczy – prostokątne, klasyczne torebki...

Czytaj dalej
Modne mokasyny
mat. prasowe

Co łączy Gino Rossi, Loft37, Sept. i Balagan? To, że ich modne mokasyny nosimy non stop!

Te wygodne buty wymyślili Norwegowie, pokochali Włosi, a nosi je cały świat! Te polskie marki wiedzą jak robić modne i stylowe mokasyny!
Zuzanna Szustakiewicz
24.09.2020

Nieprzerwanie twierdzę, że mokasyny to najwygodniejsze buty świata . Ponadto uważam, że są w dodatku najbardziej stylowym i najbardziej uniwersalnym obuwiem, które pasuje do wszystkiego i które można nosić bez względu na porę roku. Nie tylko ja mam do nich słabość, ale także projektanci, którzy w sezonie jesień-zima 2020/21 lansują je na swoich wybiegach. Jak nosić mokasyny jesienią? Te wsuwane buty na płaskiej podeszwie zwane też loafersami czy lordsami można nosić do garnituru, do sukienki, do mini spódnicy — jednego z must-have'ów tej jesieni, a nawet do dresowych spodni (jak przekonuje marka Commitment). W tym sezonie modnym sposobem na wystylizowanie mokasynów jest założenie ich na grubsze wełniane skarpetki, na podkolanówki lub przynajmniej na cienkie, krótkie skarpetki — tak poleca je nosić marka Sept. Oto kilka polskich marek i ich mokasyny na jesień 2020, które skradły nasze serca, a raczej stopy! Mokasyny Gino Rossi, 249,99 zł, dostępne na Ccc.eu Elegancja, jakość, znajomość trendów i kreatywne spojrzenie na klasykę. Firma Gino Rossi powstała w 1992 roku w Słupsku. Do dzisiaj tam znajduje się główna siedziba spółki oraz fabryka wytwarzająca buty tej marki. Firma została założona dzięki współpracy polskich i włoskich partnerów i zawdzięcza swoją nazwę jednemu z sześciu założycieli, włoskiemu fabrykantowi signorowi Gino Rossi, który wraz z udziałami podarował firmie swoje imię i nazwisko. W zeszłym roku Gino Rossi zostało kupione przez grupę CCC — która zainwestowała w kreatywne talenty, które dzisiaj pracują na sukces tej marki. Z kolekcji jesień zima 2020 wybieramy m.in. bordowe mokasyny ze skóry tłoczone we wzór krokodyla, ozdobione metalowym wędzidełkiem....

Czytaj dalej
Mandel Wiosna lato 2020 Londyn Kampania
fot. Ina Lekiewicz

Najmodniejsza torebka sezonu? Pastelowa, w rozmiarze mini, z metką „Made in Poland”

Na pokazach na wiosnę i lato 2020 zaroiło się od kolorowych minitorebeczek. Chociaż taka it-bag nie mieści zazwyczaj dużo, to ta polskiej marki Mandel cię zaskoczy!
Zuzanna Szustakiewicz
01.06.2020

Dla pięknych torebek potrafimy stracić głowę! A jeśli oprócz wyglądu są superfunkcjonalne, to jesteśmy w siódmym niebie! Być może torebki Mandla odziedziczą kiedyś nasze córki. Bo moda zatacza koła, a dobra jakość i rzemiosło zawsze są na czasie.   It-bags Made in Poland   Dobrze pamiętam, gdy pierwszy raz trzymałam w rękach torebkę marki Mandel. Było to jakieś cztery lata temu na jednych z warszawskich targów Mustache lub Hush Warsaw (które niestety przeszło już do historii). Właściwie to nie była nawet torebka, ale bardzo praktyczne połączenie torebki z etui na telefon . Pamiętam, że zdziwiona powiedziałam: „Niesamowite, że też nikt tego wcześniej nie wymyślił”, a sprzedająca torebki uśmiechnięta brunetka odpowiedziała, że słyszała te słowa sporo razy tego dnia. Zupełnie nie zdziwiło mnie więc, że Mandel szybko stał się nie tylko jedną z moich ulubionych marek torebek „Made in Paland” i od 4 lat odnosi kolejne sukcesy. Monika Kalicińska z sezonu na sezon udoskonala wnętrza swoich torebek, by były jeszcze bardziej praktyczne. A ja cały czas zastanawiam się, jak jej się to udaje!?   Mandel znaczy migdał   Almond to obok kultowej Phone Purse flagowy produkt marki. Co zresztą ma sens, bo Mandel i Almond znaczy to samo, czyli migdał. Różowy, miętowy, holo i nude , w matowej i lakierowanej skórze — to nowa paleta limitowanych, letnich kolorów migdałów. Tej wiosny projektantka zabawiała się nie tylko kolorem, ale i rozmiarem Almonda. Wersja Micro zmieści telefon, karty płatnicze, klucze i pomadkę, ma odpinaną rączkę tak jak każdy Almond. Nano to urocza miniaturka na klucze i karty płatnicze, którą można przypinać do paska czy też przewiązać na nadgarstku. Oprócz migdała w...

Czytaj dalej