Romantyczną kolekcję Zary na wiosnę-lato 2020 sfotografował Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

Romantyczną kolekcję Zary na wiosnę-lato 2020 sfotografował Steven Meisel

Znany fotograf po raz kolejny udowadnia, że jak nikt potrafi uchwycić na zdjęciach kobiece piękno. A hiszpańska sieciówka pokazuje, na co ją stać i ucieka konkurencji.
Zuzanna Szustakiewicz
03.05.2020

Steven Meisel jest jednym z najbardziej znanych fotografów modowych na świecie. Urodzony w 1954 roku Amerykanin zaczynał pracę w branży jako ilustrator, dopiero pod koniec lat 70. profesjonalnie zajął się fotografią. Przez ponad 40 lat swojej kariery robił zdjęcia największym gwiazdom m.in. Mickowi Jaggerowi czy Madonnie (z którą prywatnie się przyjaźni).


Steven Meisel i supermodelki


Ma na koncie kampanie dla największych domów mody, z których niektóre zatrudniały go co sezon, np. Prada (a ostatnio Marc Jacobs). W branży mówi się, że Meisel stoi za karierami większości topmodelek, w latach 90. wypromował supermodelki: Naomi Campbell, Cindy Crawford i Christy Turlington. Dzięki jego zdjęciom karierę zrobiła Gisele Bündchen, a w ostatnich latach siostry Gigi i Bella Hadid czy Kaia Gerber.


Fotograf niezależny i zaangażowany


Meisel protegowany naczelnej amerykańskiego Vogue’a Anny Wintour i ulubieniec Franki Sozzani, redaktor naczelnej włoskiego Vogue’a, fotografował każdą kolejną okładkę włoskiej edycji Vogue'a od 1988 roku do 2015, co jest absolutnym fenomenem w branży mody. Sam fotograf ceni sobie bardzo niezależność artystyczną, a jego ulubione edytoriale to te, którymi może coś przekazać. Jak np. w słynnym numerze włoskiego Vogue’a „Black Beauty” z 2006 roku , w którym wystapiły wyłącznie czarnoskóre modelki (tak branża mody miała wtedy i nadal ma z tym problem) czy sesja z 2007 roku zrealizowana na oddziale psychiatrycznym (także z włoskiego Vogue’a). Oczywiście prawdziwe pieniądze fotografowie zarabiają nie na edytorialach, ale na komercyjnych projektach. Od kilku lat Steven Meisel co sezon fotografuje kampanie Zary. To, że hiszpańską markę stać na zatrudnienie fotografa takiego jak Meisel w sumie nie dziwi, w końcu Inditex to największy gracz na modowym rynku fast fashion.
 

Zara wiosna-lato 2020


Zara kampania wiosna-lato 2020 Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

W wiosennej kampanii Zary przed obiektywem Amerykanina wystąpiły Mona Tougaard, Abby Champion, Julia Nobis, Sacha Quenby, Lexi Boling i Xing. Kampania nosi nazwę The Romantics i jest jednocześnie romantyczna i grunge’owa. Kwieciste, żakardowe slip dresses zestawione są z kowbojskimi botkami. Sukienki w klimacie lat 30. połączone są z podkolanówkami i sznurowanymi botkami. Całość jest dekadencka i boho. Co ciekawe zdjęcia są czarno-białe, co rzadko zdarza się w komercyjnych projektach, a dodatkowo podkreśla piękno zarówno dziewczyn, jak i ubrań.

Zara kampania wiosna-lato 2020 Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

Zara kampania wiosna-lato 2020 Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

Zara kampania wiosna-lato 2020 Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

Zara kampania wiosna-lato 2020 Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

Zara kampania wiosna-lato 2020 Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

Zara kampania wiosna-lato 2020 Steven Meisel
mat. prasowe Zara, fot. Steven Meisel

 

 

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Reserved kolekcja Re.Design wiosna lato 2020
mat. prasowe Reserved, fot. Bartek Wieczorek

Romantyczne sukienki, sportowe bluzy i futurystyczne dodatki od Reserved

RE.DESIGN to jak na razie najodważniejsza kolekcja polskiej sieciówki! Sprawdź, czym jeszcze zaskoczyli nas projektanci marki.
Zuzanna Szustakiewicz
26.04.2020

Jedną z wizualnych inspiracji stała się szekspirowska Ofelia, która, jak w obrazie Johna Everetta Millaisa, unosi się na wodzie w długiej sukni ozdobionej wyhaftowanymi srebrną nicią kwiatami” - czytamy w materiałach prasowych marki Reserved. Pracując nad wiosenną kolekcją RE.DESIGN, projektanci inspirowali się przyrodą ogólnie, a wodą w szczególności. Połysk, przezroczystości i gra świateł na powierzchni tkanin to pierwsze co rzuca się w oczy, gdy patrzymy na tę kolekcję. Gdy przyjrzymy się bliżej, dostrzeżemy też algi, wodną roślinność i wyłaniające się z czarnej toni kwiaty. Jeśli chodzi o same fasony to RE.DESIGN, prezentuje mix romantycznych sukienek ze sportowymi szortami typu biker. Z jednej strony mamy bluzki z balonowymi rękawami, z drugiej sportowe kangurki ze ściągaczami. Nie powinno to nikogo dziwić, bo kolekcje Re.Design to od samego początku najbardziej odważne estetycznie propozycja polskiej marki w sezonie. Zawsze są odbiciem światowych tendencji. W tej konkretnej znajdziemy i mroczny romantyzm i modern vintage i trend piżamowy. Jak czytamy w opisie kolekcji - „Kolejną, ważną dla projektantów marki, inspiracją – jest sztuka współczesna – a w szczególności dzieła tych artystów, którzy potrafią bawić się przestrzenią i ludzkimi zmysłami. Zacierają granice między tym, co realne i dobrze znane, a tym, co złudne. Tutaj duży wpływ miały wielobarwne i abstrakcyjne instalacje Ólafura Elíassona, malarstwo Petera Doiga i twórczość Ann Veronicy Janssens, a przede wszystkim jej wykonana z brokatu iluzja piany morskiej”. Dla wszystkich mniej wtajemniczonych inspirację tę znajdziemy w połyskliwych tkaninach i onirycznych nadrukach, które znalazły się w kolekcji, także w jej męskiej części. Na szczególną...

Czytaj dalej
koszula H&M kolekcja Desmond&Dempsey moda wiosna lato 2020
mat. prasowe H&M

Najnowsza kolekcja H&M już dostępna online. Nie przegap!

Z kreatywnego spotkania szwedzkiego giganta i londyńskiej marki Desmond&Dempsey powstała kolekcja, która swoim słonecznym klimatem poprawi ci nastrój.
Zuzanna Szustakiewicz
22.04.2020

Markę H&M zna cały świat, markę Desmond&Dempsey powinny znać wszystkie modne dziewczyny. Zwłaszcza te, które lubią chodzić po domu w koszulach swojego partnera i kochają niedziele. Bo właśnie od niedzielnego noszenia przez Molly koszul Joela narodził się pomysł na Desmond&Dempsey – markę ekskluzywnych piżam, którą Molly Goddard i Joel Jeffery założyli w Londynie w 2014 roku. W tym roku we współpracę z H&M Molly i Joel stworzyli linię letnich sukienek, tunik oraz szortów. Desmond&Dempsey słynie z autorskich, ręcznie robionych printów, a każdy z nich zaczyna się od jakiejś przygody. Tę kolekcję zainspirowała słoneczna Australia, z której pochodzi Molly. Palmy i inne botaniczne motywy pojawiają się na tłach w przytłumionych kolorach: żółtym, niebieskim, różowym i zielonym. Tkaniny są lekkie i naturalne. Kolekcja dostępna na hm.com od 23 kwietnia 2020 . Oto, na co z tej kolekcji zapolujemy my.

Czytaj dalej
shopping butiki The Odder Side, veclaim, Rosa moda wiosna 2020
Od lewej: The Odder Side, Rosa, Veclaim, mat. prasowe

Otwierają się nasze ulubione butiki. Małe zakupy na poprawę humoru?

A jeśli dodatkowo zrobimy je u polskich marek, w pięknych wnętrzach i w kameralnej atmosferze to przyjemność z kupowania będzie jeszcze większa!
Zuzanna Szustakiewicz
08.05.2020

Oczywiście, my też robimy zakupy online. Uważamy, że taka forma kupowania ciuchów i dodatków to przyszłość. Na pewno e-commerce będzie tylko rosnąć zwłaszcza w obecnej sytuacji. Jednocześnie kochamy zakupy tradycyjne . Dzięki nim możemy poczuć daną rzecz wszystkimi zmysłami. I zawsze miło jest po prostu porozmawiać ze sprzedawcą. Mamy szansę poradzić się czy dobrze w czymś wyglądamy, czy jednak powinniśmy przymierzyć coś innego... Top butiki z modą Nie bez znaczenia jest też miejsce, w którym kupujemy. Wystrój, światło, zapach. Wszystko składa się na wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Czasem potrzebne jest nam ono bardziej niż kolejna rzecz w szafie. I tego nigdy nie zastąpi sklep online. Oto nasza szczęśliwa dziewiątka. To miejsca, które odwiedzamy regularnie, a teraz, po prawie dwóch miesiącach siedzenia w domu, odwiedzimy je z jeszcze większą rozkoszą. Zaczynamy od Saskiej Kępy w wyjątkowym miejscu, w którym znajdziemy absolutnie wszystkie fajne, rodzime marki.  W centrum odwiedzamy wyjątkowy Dom Handlowy Mysia 3 i ulice: Mokotowską, Wilczą, Koszykową. Zatrzymujemy się na chwilę przy Łazienkach i kończymy na Mokotowie, w naszym ulubionym miejscu z rzeczami pre-loved, bo wierzymy, że vintage to przyszłość mody. Proszę, wybaczcie nam, że to same warszawskie adresy, jeśli macie ochotę, polecajcie nam swoje miejsca z innych miast w komentarzach!  

Czytaj dalej