Neoklasyczne buty i torebki, czyli cały ten Balagan!
mat.prasowe Balagan Studio, fot. Hanna Ferenc i Agata Matlak-Lutyk

Neoklasyczne buty i torebki, czyli cały ten Balagan!

Balagan Studio prezentuje swoje nowości na sezon wiosna-lato 2020 i zabiera nas do modernistycznego Tel Awiwu.
Zuzanna Szustakiewicz
09.04.2020

Nowoczesny design, wysokiej jakości rzemiosło i wygoda. Tak najkrócej można by opisać filozofię polskiej marki Balagan. W tym sezonie założycielki marki Hanna Ferenc i Agata Matlak-Lutyk lansują swoje klasyczne wzory. Leilot to udoskonalona wersja znanego już modelu Laila — klasycznych czółenek z nutką vintage na oblekanym skórą 5 pięciocentymetrowym obcasie. Dostępne są w jedenastu kolorach, w wersji zamszowej i z licowej skóry. Kolejny, dobrze znany klientkom Balaganu model, półbuty Opera również zmieniły kolory i dostały nową, cieńszą podeszwę, która sprawia, że but jest bardziej elastyczny i miękko dopasowuje się do stopy.

Sesja zdjęciowa nowej kolekcji powstała w Tel Awiwie. Tak jak marka jest przywiązana do swoich modeli, tak jest konsekwentna również w swoich odniesieniach. Białe Miasto – wizytówka modernistycznej architektury Bauhausu, a także niezobowiązujący klimat ulic tego miasta inspiruje projektantki. Hania i Agata od początku, same dokumentują swoje kolekcje i robią to, wykorzystując fotografię analogową. W tym sezonie zdjęcia powstały w nadmorskim budynku biurowym położonym niedaleko historycznej dzielnicy Neve Tzedek. Niemal zupełnie opuszczony i przeznaczony do rozbiórki gmach sprawia wrażenie, jakby zatrzymał się w nim czas.

„Zafascynowała nas nadmorska architektura budynku, z opływowymi liniami, okrągłymi oknami, wszystkimi nawiązaniami do statków i skojarzeniami z architekturą Miami – opowiadają Hania i Agata – w środku biurowca znajduje się ogród z palmami i kafeteria pachnąca daniami ze smażonym ryżem i kurczakiem. Wizualnie to sewentisowa reinterpretacja Bauhausu, symbolicznie portret Izraela z dawnych lat”.

Premiera kolekcji przypada na trudny czas dla wszystkich niewielkich, lokalnych marek. By oswoić nieco ten okres, marka zainicjowała w mediach społecznościowych akcję #Balaganwdomu. Balagan zachęca do większego dystansu i do pozwolenia sobie na nieco bałaganu. Każdy, kto wrzuci na swój profil na Instagramie zdjęcie z hasztagiem #Balaganwdomu, na którym widać produkt marki Balagan w domowym otoczeniu, otrzyma 20% zniżki na zakupy, a najciekawsze prace zostaną nagrodzone voucherami. Akcja trwa do 12 kwietnia. Oczywiście chwilowo wszystkie zakupy robimy online — na stronie balaganstudio.com.

Razem z kilkoma kadrami z kampanii Togetherstate prezentujemy buty i torebki z wiosennej kolekcji Balagan Studio.

1\8
Togetherstate 1
Togetherstate 1
mat.prasowe

Buty Leilot

2\8
Czółenka
 Czółenka
mat.prasowe

Leilot, 389 zł

3\8
Togetherstate 2
Togetherstate 2
mat.prasowe

Czółenka Leilot, Torba Sal

4\8
Torba
Torba
mat.prasowe

Sal, wersja pozioma, 649 zł

5\8
Togetherstate 3
Togetherstate 3
mat.prasowe

Torebka Rofe, Półbuty sznurowane Serge

6\8
Torebka
Torebka
mat.prasowe

Rofe, rozmiar S, 349 zł

7\8
Togetherstate 4
Togetherstate 4
mat.prasowe

Botki sznurowane Parizai

8\8
Mokasyny
Mokasyny
mat.prasowe

Saba, 439 zł

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Swatch zegarek swatchtakesmeplaces wiosna 2020
mat.prasowe

Marzysz o podróży? Swatch ma dla Ciebie propozycję

Popularna marka kolorowych zegarków zaprasza w podróż dookoła świata! Oczywiście w podróż wirtualną.
Zuzanna Szustakiewicz
09.04.2020

Podczas gdy sklepy i butiki pozostają zamknięte, a cała sprzedaż ubrań i dodatków odbywa się online, firmy prześcigają się w pomysłach na promowanie swoich produktów i zaangażowanie swoich klientów. Spora część tej działalności odbywa się poprzez social media. Jedną z takich właśnie akcji jest # swatchtakesmeplaces . Każdego dnia, przez cały kwiecień na  Instagramie  marki Swatch pojawia się jedno z 30 miast (a właściwie 29 miast, bo jedna stacja końcowa to Mars). Klikając w post, przenosimy się  na profil dedykowany konkretnemu miejscu. Na każdym z tych indywidualnych profili możemy poznać ciekawostki dotyczące danego miejsca, wirtualnie zwiedzić różne atrakcje lub podjąć jedno z wyzwań, nie ruszając się z własnej kanapy. I o ile nie każdy ma w tej chwili ochotę na zakupy to na wirtualną zabawę już raczej tak. Kolorowe grafiki poświęcone każdemu z 30 celi podróży # swatchtakesmeplaces znajdują się nie tylko na Instagramie, ale też na stronie marki Swatch, gdzie w zakładce z kolekcją Swatch x You można zaprojektować własny zegarek, korzystając z jednego z tych 30 szablonów. Miłej podróży!

Czytaj dalej
Madelle wiosna-lato 2020 kolekcja kampania Paryżanki francuskie styl  sukienki made in poland
Fot. Magdalena Kozicka

Wiosna u Madelle, czyli bądź Paryżanką nad Wisłą!

Wreszcie jest najnowsza kolekcja polskiej marki. A w niej to, co lubimy najbardziej: idealnie skrojone sukienki, cudowne tkaniny, dopracowane detale i wiosenna dawka wdzięku.
Zuzanna Szustakiewicz
03.06.2020

Na nową kolekcję polskiej marki czekałam długo. Bardzo dłuuugo. Co jakiś czas dzwoniłam do Magdy Magnon i dopytywałam: czy to już? Wiem, że nie byłam jedyna, bo w projektach Madelle łatwo się zakochać. Każdy, a raczej każda, która ma już jedną sukienkę tej polskiej marki, chce więcej i więcej. Dlaczego?   Rozpoznawalny styl Madelle   Magda Magnon – założycielka i projektantka marki jest wierna sobie. Bardziej niż światowe trendy interesuje ją konsekwentne budowanie DNA marki. Od sezonowości woli ponadczasowość . „Od 2013 roku pracuję nad tym, aby styl Madelle był harmonijny i rozpoznawalny, ale też zgodny z moim własnym. Uwielbiam nosić ubrania Madelle i to właśnie w nich czuję się najlepiej” – mówi Magda.   W najnowszej kolekcji tradycyjnie czeka na nas inspiracja modą lat 60. i 70. oraz niezobowiązującym stylem dziewczyn znad Sekwany. Znajdziemy w niej również modne w tym sezonie białe romantyczne sukienki.     Vintage forever   Madelle najbardziej słynie z sukienek – wdzięcznych, słodkich, ultrakobiecych. Często są zapinane na ręcznie powlekane guziczki, z precyzyjnie wszytym długim lub krótkim rękawem, z mankietem wykończonym delikatną plisą lub falbanką.     Niewiele marek w dzisiejszych czasach przykłada taką wagę do szczegółów . Kiedyś Magda w rozmowie ze mną powiedziała, że inspirują ją sukienkowe perełki, które wyszukuje w sklepach vintage, a czasem w zwykłych second-handach. Ma kilka takich zdobyczy w swojej szafie i kiedyś przekaże je swojej córce. Chciałaby, aby ubrania, które projektuje przetrwały podobną próbę czasu.   Jedwabie z printem   Niewiele marek tak świadomie wybiera materiały, to one są dla...

Czytaj dalej