Małgorzata Kożuchowska i Natalia Siwiec noszą sukienki tej polskiej marki. Vicher znowu zawiał!
fot. Łukasz Pukowiec

Małgorzata Kożuchowska i Natalia Siwiec noszą sukienki tej polskiej marki. Vicher znowu zawiał!

Siostry Vicher zaprezentowały kolekcję zapowiadającą jesień, ale romantyczne sukienki, kolorowe swetry i dresy z nowym monogramem marki nosimy już teraz.
Zuzanna Szustakiewicz
08.07.2020

Kolekcja na sezon wiosna-lato 2020 „Wild at Heart” powstała chwilę przed pandemią, podobnie jak towarzysząca jej słoneczna i kolorowa kampania na kalifornijskim wybrzeżu. „Kokoro” to druga kolekcja, którą założycielki i projektantki marki Vicher prezentują w czasie pandemii, ale pierwsza, która została wymyślona, zaprojektowana i uszyta w czasie lockdownu. Czas zamknięcia w domu i odcięcia od świata sprawił, że świat wygląda inaczej, ale mimo wszystko nadchodząca jesień zapowiada się pięknie, przynajmniej wg. Inez i Katarzyny.

Wiatr z Japonii

Projektantki marki Vicher tworzą w Poznaniu — tutaj zatrudniają krawcowe i rzemieślników, bez których nie byłoby żadnej kolekcji. Inez i Kasia znane są z lokalnego patriotyzmu. Jeśli chodzi o inspiracje, dziewczyny czerpią je z całego świata. Najnowsza mini kolekcja zapowiadająca nowy sezon jest ukłonem w stronę Japonii i japońskiego sposobu myślenia o świecie.

Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

Punktem wyjścia jest Kokoro, określenie, które trudno zrozumieć człowiekowi Zachodu. Bo Kokoro to jednocześnie serce i umysł... Dwa byty, które my zupełnie oddzielamy, w Japonii stanowią jedność i rozumie to każdy. Ostatni czas skłonił nas wszystkich, także projektantki do pochwały codzienności. I tę filozofię projektantki także znalazły w Japonii.

Kwiat w rozkwicie

W sercu kolekcji „Kokoro” jest kwiat, który manifestuje energię, piękno i ulotność chwili. Najpiękniejszy projekt z kolekcji — bladoróżowa sukienka z tafty, z rękawem uformowanym w kwiatowy pąk nosi nazwę Sakura — kwiat wiśni i symbol tego azjatyckiego kraju.

Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

Z jednej strony projektantki proponują pochwałę zmysłowości poprzez delikatne transparentne jedwabne suknie, koronkowe body, głębokie dekolty i asymetrię; z drugiej zaś w kolekcji widoczne są charakterystyczne mocne ramiona, geometryczne kształty i printy.

Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

Całość jest namacalna i ulotna jednocześnie. Ta huśtawka uczuć to także efekt doświadczenia projektantek z czasu dobrowolnego zamknięcia w domu spowodowanego pandemią.

Dresy z logo VHR

Doświadczenie ostatnich kilku miesięcy sprawiło, że wszyscy doceniliśmy wygodę. Dzięki muślinowym, romantycznym sukienkom, które uwielbiają fanki marki — Małgosia Kożuchowska i Natalia Siwiec oderwiemy się na chwile od szarej rzeczywistości, to prawda jest taka, że w swojej szafie najbardziej potrzebujemy teraz dresów. To także wiedzą Inez i Katarzyna.

Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

W ich najnowszej kolekcji pre-fall dresowe bluzy i spodnie pojawiają się w wersji fuksjowej i czarnej z mocnym i charakterystycznym monogram, tworzący skrót nazwy marki od najmocniejszych liter – VHR. Oczywiście dresy Vicher są z akcentem na kobiecość — podkreślają ramiona oraz talię. 

Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

Monogram pojawia się także na jedwabnej apaszce, asymetrycznej sukience, a także bikini, z figami z wysokim stanem.

Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Burberry Monogram - Kendall Jenner w wirtualnym świecie
fot. Nick Knight dla Burberry

Kendall Jenner jako awatar w nowej kampanii Burberry!

Brytyjska marka i Riccardo Tisci nie boją się eksperymentów z technologią. W najnowszej kampanii Burberry Monogram, skomputeryzowana Kendall Jenner żyje w wirtualnym świecie!
Zuzanna Szustakiewicz
07.07.2020

Brytyjski dom mody słynie z najbardziej znanej kratki na świecie i ze spopularyzowania trencza. Ale nie tylko, bo oprócz poszanowania tradycji i historii, Burberry stawia na nowe technologie. Burberry marka na miarę XXI wieku W 2016 roku – jeszcze za czasów poprzedniego dyrektora kreatywnego i CEO Christophera Baileya  –Burberry jako pierwsza marka na świcie robiła streaming swojego pokazu online w czasie rzeczywistym. W tym samym roku sprzedawała kolekcję pokazywaną na wybiegu na podstawie modelu „see-now, buy-now”, czyli tuż po zaprezentowaniu kolekcji. Także jako pierwsza marka luksusowa doceniła moc Snapchata oraz Instagrama. Teraz pora na CGI (computer-generated imagery). Nowy projekt kreatywny Burberry Pandemia postawiła branżę mody w trudnej sytuacji. Sparaliżowała nie tylko sprzedaż w fizycznych sklepach, ale także uniemożliwiła realizację kampanii i sesji zdjęciowych. Niektóre marki radziły sobie całkiem nieźle, realizując sesje zdjęciowe zdalnie. np. Jacquemus sfotografował Bellę Hadid przez Facetime'a! Burberry poszło o krok dalej. Bohaterka sesji, Kendall Jenner — przyrodnia siostra Kim Kardashian – sfotografowała się sama w domu. Zdalnie pomogli jej projektant Burberry Riccardo Tisci, dyrektor artystyczny projektu TB Monogram Peter Saville, fotograf Nick Knight i stylistka Katie Grand. Tradycyjne zdjęcia to tylko fragment projekty. Druga część kampanii to video, w którym występuje skomputeryzowana wersja topmodelki. Na podobieństwo wirtualnych influencerek z Instagrama (jeśli nie znacie Shadu i Lil Miqueli to sprawdźcie ich profile) ubrana w ciuchy i akcesoria z kolekcji TB Monogram Summer Collection Jenner, a raczej je awatar przemierza minimalistyczną, futurystyczną, białą wirtualną...

Czytaj dalej
Modne torebki koszyki najlepsze na lato 2020, Roboty Ręczne robią je najlepiej
fot. Jan Kochański

Modne torebki koszyki na lato 2020 – te najlepsze w Polsce wyplatają Roboty Ręczne!

Ręcznie robione torebki koszyki: jedyne takie, niepowtarzalne. Jak ty!
Zuzanna Szustakiewicz
06.07.2020

Już wiecie, że torebki koszyki to modowy hit tego lata , a także, że szukając inspiracji jak je nosić, warto zerknąć na archiwalne zdjęcia Jane Birkin i aktualne zdjęcia marki Jacquemus. Ale czy wiecie, kto projektuje najlepsze koszyki w Polsce? Roboty Ręczne! Niedawno miała miejsce premiera nowej kolekcji tej polskiej marki wraz z nostalgiczną kampanią Alone But Not Lonely (ang. Sama, ale nie samotna). Polska moda na plaży nad Bałtykiem Marta Iwanina-Kochańska z Robotów Ręcznych zabiera nas na swoją ukochaną plażę w Kuźnicy. Kontynuuje na niej opowieść o wędrówce w głąb siebie. To jak tytuł kampanii wskazuje, to podróż w odosobnieniu, ale nie w samotności. Marta napisała, że niezmienność Morza Bałtyckiego jest inspirująca, uspokajająca i tajemnicza. Ten nostalgiczny krajobraz, pustka i przestrzeń skłaniają do refleksji. Tym razem refleksja dotyczy nowej dla nas wszystkich sytuacji. Chociaż dla nas świat się bardzo zmienił — nadmorska mgła, wiatr, szum traw i zapach lasu są niezmienne i niewzruszone. Nowa kolekcja Robotów Ręcznych na lato 2020 Jaka jest? Naturalna. Zmysłowa. Bazując na wiklinowych i rogożynowych koszykach, Marta stworzyła nowe unikatowe modele torebek. To, co klientki RR znają i kochają, projektantka rozwinęła i udoskonaliła skórzanymi detalami: dynamicznymi chwostami, wymiennymi paskami i rączkami. Jak zawsze wszystkie produkty wykonywane są ręcznie w Polsce na zamówienie. Chociaż Marta chciałaby pozostawić nas z tymi pięknymi obrazami, bez zbędnych słów, to przeczytajcie, jak pięknie opowiada o swoich nowych torebkach – a raczej to im samym oddaje głos.  Oto pięć nowych modeli koszyków marki Roboty Ręczne. Ich wykonanie zajmuje od 14 dni do kilku tygodni, ale warto poczekać, bo każdy koszyk jest...

Czytaj dalej
Kostium kąpielowy idealny do każdej figury
mat. prasowe

Jak dobrać kostium kąpielowy do figury? Bodymaps wie to najlepiej!

Polska marka nie chce być marką globalną, ale chce by każda kobieta czuła się komfortowo na plaży. Pewność siebie i samoakceptacja górą!
Zuzanna Szustakiewicz
06.07.2020

Gdy rozmawiałam z Ewą Stepnowską pod koniec kwietnia, obie nie byłyśmy pewne, jak będzie wyglądało nadchodzące lato. Pandemia zmieniła i plany urlopowe Polaków i ich tendencje zakupowe, co odbiło się najbardziej na niezależnych polskich markach. Kolekcja lato 2020 od Bodymaps była już gotowa, ale nie odszyta, kolejny film z serii Summer Stories nakręcony, ale nie zmontowany, a pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie zaklepany, ale nie umeblowany. Na szczęście na początku wakacji udało się zrealizować wszystkie plany. Body positive to podstawa! Każde ciało jest piękne, bez względu na jego rozmiar, kolor i formę. To przekonanie leży u postaw Bodymaps. – Większość z nas nie ma figur idealnych, zresztą coś takiego jak idealne ciało po prostu nie istnieje. Moim zadaniem jest by każda dziewczyna, bez względu na to, w jakim jest wieku, jaki ma biust, odcień skóry i jak dużą pupę znalazła strój na plażę, w którym poczuje się super – mówi Ewa. – Na rynku jest dużo marek dla szczupłych, opalonych nastolatek, ale dla innych figur jest dużo mniejszy wybór. Dziewczyny długo szukają stroju kąpielowego, w którym poczują się pewnie i wygodnie, a gdy już go znajdą to bardzo się cieszą i to jest dla mnie największą nagrodą. Marka Ewy stawia na coraz więcej opcji na coraz więcej, różnych figur. – Ponieważ dużo sprzedajemy przez internet, staramy się, by nasze kostiumy nie były zbyt skomplikowane i by łatwo dopasowywały się do różnych sylwetek, a modele, które się sprawdzają, zostawiamy w ofercie i odszywamy w nowych kolorach czy wzorach – mówi projektantka. Bodymaps powstało dla dziewczyn, które nie chcą wpisywać się w stereotypowy obrazek „dziewczyny w bikini”. Sama Ewa przyznaje, że zawsze miała problem, by przełożyć wizerunek szczupłej...

Czytaj dalej
Noś lniane sukienki jak gwiazdy z Instagrama
Instagram @mija_mija i @bellathomas

Nosimy modne lniane sukienki! Jak? W stylu instagramerek @mija_mija i @belenhostalet

Sukienka z lnu to ideał na lato. Jeśli nie wiesz jak taką sukienkę wystylizować, zajrzyj na Instagrama. Na profilach modnych dziewczyn @mija_mija, @belenhostalet czy @hedvigso czeka porcja inspiracji!
Zuzanna Szustakiewicz
06.07.2020

Nie ma przyjemniejszej tkaniny na lato niż naturalny len. Pozwala skórze oddychać, wchłania wilgoć, jest antybakteryjny i antyalergiczny. To, że trochę się mnie absolutnie nie przeszkadza, a wręcz dodaje mu artystycznego sznytu. Dziewczyny, które śledzimy na Instagramie to kopalnia pomysłów jak nosić lniane sukienki latem 2020. Lniana sukienka w mocnym kolorze Jeśli len kojarzy Ci się z szaroburymi kolorami ziemi to czas zmienić zdania. W tym sezonie w naszej szafie rządzą mocne kolory i ta zasada dotyczy także lnianych sukienek. Wybierz intensywny niebieski, żółty, czerwony czy różowy. Albo zostań przy klasycznej bieli lub czerni. Do wyboru do koloru. Wybierz model z dużym dekoltem i bufkami. Jeśli chodzi o sam styl lnianej sukienki to latem 2020 najlepiej postawić na wersję romantyczną, lekko rustykalną. W fasonach szukaj bufek, marszczeń, plisek, falban i kokardek. Dekolty wybieraj duże: kwadraty, głębokie łódki lub takie w hiszpańskim stylu. Oprócz dekoltu sukienka ta może także podkreślać talię. Masz się w niej poczuć jak stuprocentowa kobieta! Z czym nosić lnianą sukienkę? Nasze muzy z Instagrama stawiają na kapelusze z przeskalowanymi rondami oraz duże torebki-koszyki , które w tym sezonie weźmiesz nie tylko na plażę, ale i do miasta. Słomka, rafia i wiklina to naturalni towarzysze lnianych ciuchów. Na stopach sprawdzą się espadryle, skórzane klapki , najlepiej takie na płaskiej podeszwie i sandały z cienkich pasków z kwadratowymi noskami. Niech nie przestraszy was cena, bo len to wysoko ceniona tkanina, którą ponosicie długie lata, bo jest niezwykle trwała, a także bardzo przyjazna środowisku i w pełni biodegradowalna. Oto nasz wybór lnianych sukienek, które będziemy nosić latem 2020.

Czytaj dalej