Lata 30. w modzie. Nowa kolekcja answear.LAB jest inspirowana serialem „Król” na podstawie powieści Twardocha!
fot. Marta Wojtal

Lata 30. w modzie. Nowa kolekcja answear.LAB jest inspirowana serialem „Król” na podstawie powieści Twardocha!

Światy mody i filmu często wzajemnie się przenikają. Canal+ i answear.LAB właśnie pokazały limitowaną kolekcję inspirowaną serialem „Król” i latami 30.
Zuzanna Szustakiewicz
23.09.2020

Projektanci często inspirują się filmami. Wystarczy przypomnieć sobie kolekcję na Prady na sezon jesień-zima 2013, by znaleźć odniesienia do „Mulholland Drive”, czy kolekcję Anny Sui na sezon jesień zima 2014, by dostrzec na wybiegu estetykę z filmu „Grand Budapest Hotel”. Tak jak za granicą świat mody kocha Davida Lyncha i Wesa Andersona, tak polska moda kocha Szczepana Twardocha, a raczej kocha „Króla” i wyprodukowany przez Canal+ serial na podstawie tej bestsellerowej powieści. Zanim w listopadzie obejrzymy serial, przyglądamy się kolekcji nim inspirowanej.

Kolekcja Król

Na premierę serialu Król poczekamy do listopada, ale już teraz na stronie Answear.com dostępna jest limitowana kolekcja inspirowana tym serialem — efekt niezwykłej współpracy wchodzącej na rynek marki answear.LAB i CANAL+. W tej niezwykłej kolekcji znajdziemy współczesną interpretację wzorów i fasonów z czasów serialu, którego akcja toczy się w 1937 r. w przedwojennej Warszawie. 

Modne ubrania w stylu serialu wg. bestsellerowej powieści Król
fot. Marta Wojtal
Kolekcja answear.LAB KRÓL złożona jest z blisko 100 modeli ubrań, tworzących łącznie ponad 20 pełnych damskich stylizacji i 3 męskie. Limitowana kolekcja czerpie z estetyki serialowych kostiumów, ale także tworzy nową historię, w której bohaterką jest silna i niezależna współczesna kobieta.

„Kiedy stanęłam na planie »Króla«, zobaczyłam ogromną skalę tego projektu. Jego jakość scenograficzną, dbałość o każdy detal rekwizytorski i przede wszystkim fenomenalne kostiumy, te specjalnie szyte, jak i te ściągane z różnych stron świata od kolekcjonerek – pasjonatek przedwojennych czasów. Nie miałam żadnych wątpliwości, że jako answear.LAB chcemy współpracować z CANAL+ przy tym serialu. Czułam, że ten modowy projekt ma szansę być niepowtarzalnym” – mówi autorka kolekcji, Agnieszka Korsak-Pospiszyl.

Modne ubrania w stylu serialu wg. bestsellerowej powieści Król
fot. Marta Wojtal
Kolekcja jest debiutem wchodzącej na rynek marki answear.LAB, modowego projektu answear.com. Moda z lat. 30 jest w niej wyjątkowo nowoczesna, a trendy z tego okresu są wyjątkowo na czasie. Oto mój wybór modnych ubrań z kolekcji, które wg mnie idealnie sprawdzą się w tym sezonie!

1\6
Skórzana sukienka
Skórzana sukienka
mat. prasowe answear.LAB

Zapinana na zatrzaski, wiązana w pasie, 899,90 zł, dostępna na www.krol.answear.com

2\6
Skórzana rękawiczki
Skórzana rękawiczki
mat. prasowe answear.LAB

Super modny dodatek, jeden z must-have'ów sezonu jesień-zima 2020, 129,90 zł, dostępne na www.krol.answear.com

3\6
Spódnica z frędzlami
Spódnica z frędzlami
mat. prasowe answear.LAB

O długości midi, o kopertowym kroju, wykończona delikatnymi frędzlami, 349,90 zł, dostępna na www.krol.answear.com

4\6
Botki wojskowe
Botki wojskowe
mat. prasowe answear.LAB

Sznurowane, na masywnej podeszwie, 299,90 zł, dostępne na www.krol.answear.com

5\6
Koszula
Koszula
mat. prasowe answear.LAB

Z lekkiej wiskozy, o obniżonej linii ramion, z obszernymi rękawami, 199,90 zł, dostępna na www.krol.answear.com

6\6
Jedwabna apaszka
Jedwabna apaszka
mat. prasowe answear.LAB

we wzór, o wymiarach 62x62 cm, 149,90 zł, dostępna na www.krol.answear.com

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
COS jesienią lansuje minimalizm
mat. prasowe

Modny minimalizm i artyści, czyli kampania „New Perspectives” marki COS na sezon jesień-zima 2020

COS – siostra marki H&M, w nowym sezonie stawia na proste, ponadczasowe ubrania, artystyczne zdjęcia i niezwykłych bohaterów – tancerzy, poetów, muzyków i zaangażowane modelki
Zuzanna Szustakiewicz
31.08.2020

W dzisiejszych czasach, by skutecznie sprzedawać ubrania, bez względu na to, czy są to sukienki, marynarki, T-shirty czy dżinsy trzeba opowiedzieć klientowi pewną historię. Gdyby nie stojące za marką wartości ciuchy byłyby tylko kawałkami materiału. Świetnym tego przykładem jest najnowsza kampania marki COS. Filozofia siostry H&M  Należąca do giganta fast fashion H&M, marka COS od początku, czyli od 2007 roku stawia na nowoczesną klasykę, świetną jakość i ponadczasowy design . Budując konsekwentnie swoje DNA, ten brand współpracuje z artystami na całym świecie, wspiera młodych designerów i angażuje się w przeróżne kreatywne inicjatywy. Inspirowane sztuką i kulturą projekty COS owszem prezentowane są co sezon, ale założenie jest takie, że zgodnie z etycznym podejściem marki mają wytrwać wiele sezonów.  Niezwykła jesień-zima 2020 u COS Tej jesieni, znana z minimalizmu, marka stawia na różnorodność . W najnowszej kampanii na jesień-zimę 2020 COS przedstawia serię portretów „New Perspectives” autorstwa Jacka Davidsona. Do sesji zaproszone piętnastu przedstawicieli i przedstawicielek kreatywnej społeczności (głównie z Londynu, w którym pochodząca ze Szwecji marka ma swoją siedzibę). W stylizacjach Clare Richardson wystąpili m.in. stylista Ibrahim Kamara, modelka Lara Stone, poetka Greta Bellamacina i artystka Rhea Dillon. Ubrania z najnowszej kolekcji na jesień-zimę 20-20/21, w których wystąpili bohaterowie kampanii, łączą tradycyjne krawiectwo i innowacyjne pomysły . W kolekcji znajdziemy znane u COS  oversizowe kroje, asymetrie, cięcia i przeszycia w nieoczywistych miejscach. Gama kolorystyczna to złamana biel, beże, szarości przełamane mocnym błękitem, oranżem i zielenią. Na...

Czytaj dalej
modna biżuteria z łańcucha na jesień
Fot. Magdalena Kozicka

Najmodniejsza biżuteria sezonu jesień-zima 2020 to łańcuch. Ta polska marka wie to bardzo dobrze!

Setki małych ogniw składają się na modne minimalistyczne łańcuchy, tak jak pojedyncze emocje budują skomplikowane relacje. O tym opowiada nowa kampania Więzi marki Umiar.
Zuzanna Szustakiewicz
22.09.2020

Jeśli kiedyś zdarzyło nam się zapomnieć, jak ważne w naszym codziennym życiu są relacje, to ostatnie pół roku pozwoliło nam sobie o tym przypomnieć! Lockdown, ograniczenia w kontakcie z najbliższymi i brak spotkań towarzyskich uzmysłowiły nam, że najważniejsze w naszym życiu są więzi, które budujemy z innymi ludźmi. Z tymi, których kochamy, z tymi, z którymi się przyjaźnimy, z tymi, z którymi pracujemy, a nawet z nieznajomymi, z którymi mieszkamy na jednej klatce czy osiedlu. Wszystkie one budują skomplikowaną sieć relacji, bez której trudno wyobrazić sobie nasze życie. Modny łańcuch na jesień 2020 O wadze naszych relacji z innymi w swojej nowej kampanii opowiada marka biżuterii Umiar, a modne proste łańcuchy i ażurowe formy są pięknym punktem wyjścia tej opowieści. Więzi — tak nazywa się nowa kolekcja marki Umiar, która została stworzona dla niej i dla niego, aby za pomocą biżuterii opowiedzieć o wadze codziennych relacji. „Dzięki temu, że istnieją połączenia pomiędzy elementami, czyli więzi, może powstać coś pełnego i pięknego, zarówno w tworzeniu wyjątkowej biżuterii, jak i relacji z drugim człowiekiem” - mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska, właścicielki i projektantki tej polskiej marki. Minimalizm i rzemiosło zawsze na czasie Biżuteria polskiej marki Umiar to pochwała minimalizmu w formie i wyrazie. Projekty z nowej kolekcji Więzi są również hołdem dla prostoty. Istotę kolekcji oddają użyte w niej materiały i tradycyjne techniki rzemieślnicze. Łańcuchy, które stanowią bazę kolekcji, zostały wyplecione ręcznie z setek małych ogniw, w niewielkiej pracowni pod Warszawą. Wykonano je z trzech rodzajów splotów. Nowością w ofercie marki są ażurowe siatki —...

Czytaj dalej
modne czółenka i botki na jesień od Gino Rossi z limitowanej kolekcji
for. Magda Wunsche & Agnieszka Samsel

Modne i proste czółenka, półbuty oraz botki na jesień. W limitowanej kolekcji Gino Rossi stawia na minimalizm!

Słynąca z designu i jakości marka Gino Rossi pokazała limitowaną kolekcję butów i torebek Soft Minimalism. Zachwyciły nas proste formy, stonowane kolory i przystępna cena!
Zuzanna Szustakiewicz
17.09.2020

Mniej znaczy więcej — to jedna z moich ulubionych maksym. W modzie to popularne hasło oznacza prostotę i objawia się w trendzie pod tytułem minimalizm. Wystarczy spojrzeć na wybiegi Jil Sander czy The Row, by przekonać się, że minimalizm jest zawsze modny. Ten uniwersalny i ponadczasowy styl jest też jednym z bardziej etycznych i ekologicznych zjawisk w modzie. Dlatego nowa kolekcja, należącej do grupy CCC marki Gino Rossi mnie po prostu zachwyciła i przyznaję, że, trochę mało minimalistycznie, chciałabym mieć z niej wszystko... Soft Minimalism od Gino Rossi i CCC Nowa limitowana kolekcja kapsułowa to ukłon w stronę pięknego, prostego designu oraz czystych, szlachetnych materiałów. Modele butów i torebek z linii Soft Minimalizm wyróżnia: proste wzornictwo, klasyczne bryły i brak elementów ozdobnych. W kolekcji wykorzystano naturalną skórę: bez obszycia, o gładkiej, czystej strukturze. Ta ekskluzywna linia to pochwała stylowego i delikatnego minimalizmu, który jest niezwykle funkcjonalny i zda egzamin zarówno w stylizacjach biznesowych, casualowych, jak i tych na wieczór. Valeriya Musina, Dyrektor Kreatywna marki CCC, mówi - „Klasyczne projekty to najlepsza inwestycja w jesienną garderobę. Pracując nad limitowaną kolekcją Gino Rossi i CCC, staraliśmy się stworzyć ponadczasowe fasony torebek i butów, które będą gustownym, eleganckim dodatkiem do stylizacji." „Cieszę się, że kapsuła zachowuje balans między prostotą, na której nam zależało, a najnowszymi trendami. Mam nadzieję, że docenią to również klienci” – kontynuuje Valeriya Musina. Minimalistyczne czółenka, półbuty i botki Co znajdziemy w tej kolekcji? W ekskluzywnej kapsule od Gino Rossi i CCC prym wiodą modele butów o prostych bryłach. Pierwsze z nich to botki z...

Czytaj dalej