Łap falę z H&M. Kostiumy kąpielowe nie tylko dla surferek!
mat. prasowe

Łap falę z H&M. Kostiumy kąpielowe nie tylko dla surferek!

Od jakiegoś czasu nie marzymy już o roli dziewczyny surfera, ale same chcemy pływać na desce. Nowa kolekcja H&M to stroje kąpielowe, pianki oraz plażowe akcesoria stworzone we współpracy z kolektywem Woman + Waves.
Zuzanna Szustakiewicz
10.06.2020

Styl bycia i kultura surferów fascynują mnie od dawna. Marzę o tym, by znaleźć się na desce i złapać falę. W tym roku postanowiłam się odważyć i wspólnie z przyjaciółkami planujemy wypad na kilkudniowy kurs surfingu. Chcemy poczuć się wolne i silne, jesteśmy przekonane, że właśnie taką moc ma w sobie pływanie na desce. I wierzcie mi lub nie, ale jednym z ważniejszych aspektów i intensywnie omawianych kwestii związanych z naszą dziewczyńską wyprawą na surfing jest outfit. Dziękuję za tę kolekcję, bo teraz już wiem, w czym zacznę realizować swoje surferskie marzenia.

Jak wystylizować białą koronkową sukienkę?

Surfing tylko dla dziewczyn!

W wieku 16 lat Rachel Murphy poszła na kurs przygotowujący do pracy ratownika. Przez tydzień mieszkała w zdezelowanej przyczepie na plaży w malutkim surferskim miasteczku w Kornwalii. Tak odkryła swoje powołanie. Od tej pory wszystko, co robi w życiu, związane jest z wodą i pływaniem. Rachel przez wiele lat jeździła po świecie i surfowała. Przy okazji zauważyła, jak mało dziewczyn pojawia się w line-upie (czyli czeka w kolejce do fali) i wpadła na pomysł, by w rodzinnej Kornwalii zorganizować surferską społeczności tylko dla dziewczyn.

wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Chodziło o to, by się wspierać i uczyć bez ograniczeń wynikających z wieku czy poziomu umiejętności. I tak w 2017 roku powstało Woman + Waves, które dzisiaj organizuje lekcje, kursy i wyjazdy dla kobiet. „Gdy widzę jak wiele kobiet, dzięki Woman + Waves, zmieniło swoje życie na lepsze, czy to jeśli chodzi o pewność siebie, styl życia czy zdrowie psychiczne to jestem bardzo dumna i szczęśliwa” mówi Rachel.

Z miłości do oceanu!

Oprócz nauki pływania kolektyw Woman + Waves organizuje akcje czyszczenia plaż i stara się edukować i inspirować innych do dbania o to, by ocean był czysty i bezpieczny. „Czuję, że jako surferzy jesteśmy głosem oceanu i musimy go chronić. W końcu nikt z nas nie chce pływać w ściekach i śmieciach”. Z tej ekologicznej potrzeby narodził się także pomysł na kolekcję mądrze zaprojektowanych ciuchów do surfingu, wykonanych z materiałów pozyskanych w etyczny sposób.

wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Tutaj z pomocą przyszedł koncern H&M, który od wielu lat wspiera inicjatywy związane ze zrównoważonym rozwojem w modzie, a także eksperymentuje z ekologicznymi rozwiązaniami, które potem wprowadza do swoich kolekcji z zieloną metką Conscious.

Kolekcja Woman + Waves x H&M

Zamiast jak pierwotnie planowano, u wybrzeży Kornwalii sesja zdjęciowa towarzysząca premierze tej kolekcji H&M odbyła się w Torö na dwukilometrowej, kamienistej plaży na południe od Sztokholmu. Było słonecznie, ale chłodno — idealnie by sprawdzić ciuchy w bojowych warunkach.

wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Oczywiście nie trzeba pływać na desce, by móc cieszyć się z tej kolekcji. Jest ona w równym stopniu surf-ready, co style-ready. Oprócz kombinezonu — wykonanego częściowo z alternatywy dla typowych poliuretanowych pianek, naturalnej gumy Yulex® kolekcja to wygodne kostiumy kąpielowe w dodających energii kolorach szmaragdu, limonki i przygaszonej oliwki. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom możesz mieć pewność, że nie zsuną się one podczas pływania czy biegania po plaży, a dzięki odpornym na słoną wodę suwakom łatwo je włożysz i zdejmiesz. W kolekcji Woman + Waves x H&M jest też coś do założenia poza plażą: T-shirt, bluza, czapeczka z daszkiem czy metalowa butelka.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

⚡ WOMEN + WAVES X H&M ⚡⁠ ⁠ It actually brings a small tear to my eye to be able to finally announce this...⁠ ⁠ This is the biggest secret we’ve been keeping and we are so excited to officially be able to announce our launch of the Women + Waves X H&M collaboration - our very own sustainable surfwear collection! ?¬チᅠ ⁠ For the very first time, H&M has collaborated with a surf community like ours! The aim to help empower and inspire togetherness amongst women all over the world! ?￰゚マᄏ⁠ ⁠ This swimwear collection features designs with a subtle 1990s look and cuts for an active lifestyle. With a range of modern swimwear, one-pieces, rash guards and most importantly a sustainable wetsuit that we're extra excited about! This wetsuit is partly made from Yulex®: a high-quality natural rubber alternative. ♻️⁠ ⁠ The Women + Waves x H&M collection performs equally well in the ocean and on land — it’s surf and style ready.?￰゚マᄒ‍♀️⁠ ⁠ This whole collaboration has had so much thought and time put into it to create these perfect sustainable pieces. Made from sustainably sourced materials including recycled polyamide, recycled polyester and organic cotton. Not to mention beautiful designs from fellow surf club member @clara.m.jonas ?￯ᄌマ⁠ ⁠ We are so proud to have worked with H&M on this project and now we are so stoked to be able to share it with you.?¬チᅠ ⁠ The Women + Waves x H&M collection is now available on hm.com and in selected stores from today. ⁠ ⁠ https://www2.hm.com/en_gb/ladies/shop-by-feature/1231a-women-waves-hm.html⁠ ⁠ Hope you like it! ⁠ ⁠ Love ⁠ ⁠ W+W + H&M ⁠ ⁠ x ⁠ ⁠ @hm⁠ ⁠ #WOMENANDWAVESxHM #HMxME⁠ #HMConscious⁠ #womenandwaves #swimwear #surfwear #sustainableswimwear #hm #womenssurfing

A post shared by Women + Waves - Surf Society (@womenandwaves) on

Kolekcja Woman + Waves x H&M dostępna w wybranych sklepach oraz na www.hm.com od 1 czerwca 2020.  Chcesz poznać nasze redakcyjne typy z tej linii? Oto one:

wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Bikini z grubego materiału z podszewką na całości. Ergonomiczne szwy i elastyczna talia w majtkach sprawiają, że nie przesuwają się one w czasie surfowania. Dół 69,99 zł. Suwak z tyłu stanika ułatwia jego zakładanie i zdejmowanie. Góra 79,99 zł.

wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Bikini z dżerseju o splocie interlokowym – materiału, który jest jednocześnie miękki i bardzo wytrzymały oraz zapewnia wygodę i swobodę ruchów na plaży. Dół 69,99 zł, góra 79,99 zł

wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe
Jednoczęściowy kostium kąpielowy z miseczkami z wyjmowanymi wkładkami, które dobrze podtrzymują biust. Poliamid i poliester zawarte w produkcie pochodzą z recyklingu, 79,90 zł

wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Kombinezon do sportów wodnych wykonany z naturalnej gumy Yulex® laminowanej poliestrem, 399,99 zł, torebka z wodoszczelnego materiału funkcjonalnego, 79,90 zł

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
H&M Conscious wiosna 2020 dress collection sukienki
mat. prasowe

Najpiękniejsze sukienki w nowej kolekcji H&M Conscious

Nowa kolekcja szwedzkiej sieciówki z ekologicznej linii Conscious to idealne sukienki na wiosenne i letnie wyjścia. Ceny modeli zaczynają się już od 69,99 zł!
Zuzanna Szustakiewicz
27.05.2020

Na każdą kolekcję H&M ze znaczkiem Conscious czekamy z niecierpliwością. Tegoroczna wiosenna odsłona Conscious Exclusive była absolutnie zjawiskowa. Powiedzmy sobie jednak szczerze — ceny rzeczy z tej luksusowej linii są spore i możemy sobie pozwolić góra na jedną, niech będzie dwie sukienki. Za to z najnowszej ekologicznej kolekcji możemy kupić kilka, a najchętniej wszystkie sukienki. W dodatku nie będziemy mieć ekologicznych wyrzutów sumienia.   Conscious Dress Collection od H&M   W kolekcji znajdziemy kilka modeli sukienek od długości mini do maksi. Inspirowane latami 80. fasony są ultrakobiece, ale jednocześnie luźne i wygodne. Dominują trapezowe kroje, bufiaste ramiona i zwiewne falbany . W palecie kolorystycznej rządzą lila, soczysty róż i uniwersalna czerń . W wiosennej linii nie mogło zabraknąć kwiatowych printów. Najważniejsza jednak w tej kolekcji jest ekologia. Większość elementów kolekcji została wykonana w całości z materiałów pochodzących z recyklingu lub zrównoważonych źródeł. W składach znajdziemy organiczną bawełnę, TencelTM i poliester z recyklingu.   H&M na drodze do mody zrównoważonej   Szwedzka sieciówka jest w czołówce dużych marek modowych, jeśli chodzi o wprowadzanie zrównoważonych praktyk w swojej działalności. W opublikowanym w marcu przez Fashion Revolution „The Fashion Transparency Index 2020” marka H&M zajęła pierwsze miejsce. Awansowała z zeszłorocznej piątej lokaty, a jej wynik poprawił się o 12 punktów z 61% do 73%.   Na chwilę obecną udział materiałów pochodzących z recyklingu oraz zrównoważonych źródeł w ubraniach H&M wynosi 50%. Do roku 2030 marka planuje, że będzie to 100%. Do końca 2020 roku z kolei 100% bawełny...

Czytaj dalej
Oceania
fot. Małgorzata Sobońska-Szylińska

Kiritimati – największy na świecie atol koralowy!

Byle cieplej, bardziej dziewiczo, ciekawie. Daleko od cywilizacji. Ale żeby było trochę swojsko. Czy można znaleźć miejsce, które spełnia te kryteria? Tak! To mało znana wyspa Kiritimati.
Małgorzata Sobońska-Szylińska
15.06.2020

Kiritimati jest największym na świecie atolem koralowym. Należy do państwa Kiribati , które składa się z 33 wysp i wysepek – skrawków lądu rozrzuconych w centralnej części Oceanu Spokojnego. To właśnie Republika Kiribati najwcześniej wita dzień. Każdego roku też, 31 grudnia, jej nazwa powtarzana jest w serwisach informacyjnych na całym świecie, bo jest pierwszym miejscem (obok Wysp Salomona), które świętuje nadejście Nowego Roku.   Wyspa Kiritimati Sama wyspa jest łatwa do zlokalizowania, leży bowiem niemal idealnie na przecięciu równika i linii zmiany daty (umownej granicy czasowej, po której przekroczeniu zyskujemy albo tracimy dobę). Nie zmienia to faktu, że aby tam dotrzeć, trzeba się nieźle nakombinować. Większość z nas zapewne nigdy nie słyszała o Wyspie Bożego Narodzenia (bo tak brzmi tłumaczenie mikronezyjskiej nazwy Kiritimati), nie mówiąc o tym, jak niewiele osób do niej kiedykolwiek dotarło. Sam archipelag został rozsławiony przez książkę „Życie seksualne kanibali” J. Marteena Troosta, przez wielu uważaną za najbardziej dowcipną pozycję literatury podróżniczej. Przeczytałam ją i od razu zapragnęłam tam polecieć. Pióropusz na oceanie Podróż jest wieloetapowa i zajmuje sporo czasu. Z Warszawy można tam dolecieć z przesiadkami w Singapurze i na Fidżi. Spędziłam w powietrzu 27 godzin, przelatując przy okazji przez różne strefy czasowe. Już samo lądowanie na prowizorycznym lotnisku w Kiritimati dostarcza nieziemskich widoków. Podziurawiony ląd o oczkach wypełnionych różnymi kolorami wody rozciąga się aż po zatopiony w błękicie horyzont. Ziemia tutaj wygląda jak pudełko z farbami, porośnięte pióropuszami wszechobecnych palm kokosowych. Dominuje turkus, ale zdarza się też granat, pomarańcz i róż. Wszystko otacza...

Czytaj dalej
Mango Summer 2020 surfer model Julia Stegner at home
fot. Benny Horne

Sukienki, topy i spódnice Mango idealne na wakacje

Zdjęcia, które powstały w domu surferki i topmodelki Julii Stegner wprowadzą was w wakacyjny klimat. Naturalne tkaniny, luźne kroje, soczysta zieleń i paski są stworzone do noszenia latem!
Zuzanna Szustakiewicz
22.06.2020

Hiszpańska sieciówka w maju robiła domowy edytorial #Mangogirls Calling, w której zaprzyjaźnione z Mango influencerki Pernille Teisbaek, Nuria Val i Leia Sfez rozmawiały przez aplikacje video ze swoich domów w Kopenhadze, Barcelonie i Paryżu. Wymieniały się radami stylizacyjnymi i sposobami na stylowy domowy look podczas lockdownu. W czerwcu na stronie marki pojawiły się zdjęcia Julii Von Os, które zrobił jej chłopak Max Papendieck w ich mieszkaniu i na ulicach Nowego Jorku, podczas spacerów z Boston Terrierką — Sią. Those summer afternoons z Mango Tym razem w sesji Mango także wystąpił pies — Kasper. Ten Beagle ma już całkiem imponujące portfolio — w zeszłym roku pojawił się ze swoją właścicielką na okładce niemieckiego Vogue'a. Także tym razem główną bohaterką zdjęć jest Julia Stegner. Niemiecka surferka i topmodelka dzieli swój czas między Australię, skąd pochodzi jej mąż, a Nowy Jork, gdzie oboje pracują i wychowują swoją córkę. Zresztą zdjęcia dla Mango zrobił właśnie mąż Julii — Benny Horne. Uwiecznił beztroskie chwile, które Julia spędza w ich nowojorskim domu i ogrodzie po powrocie z surfingu. Ubrania oddają niezobowiązującą atmosferę tego słonecznego popołudnia. Liczy się wygoda, naturalne kolory i przewiewne tkaniny. Na letnich sukienkach i bluzkach pojawiają się paski lub tropikalna roślinność. Całość w sam raz na wakacje na luzie. Wnioski nasuwają się same — po pierwsze marki coraz częściej stawiają na sesje robione w domu często przez samych bohaterów zdjęć, patrz edytoriale Zary i Jacquemusa, po drugie warto mieć partnera, który umie robić zdjęcia, no a po trzecie (najważniejsze) moda kocha psy, które zawsze kradną uwagę.

Czytaj dalej
Mat. prasowe

Jane Fonda w domku na drzewie! 82-letnia aktorka w nowej eko-kampanii Gucci

Nowa kolekcja „Gucci Off The Grid” Alessandro Michele wykonana jest w całości z organicznych materiałów z recyklingu. Promuje ją m.in. znana z zaangażowania w ekologię Jane Fonda.
Sylwia Arlak
17.06.2020

Jane Fonda stoi na schodkach domku na drzewie, ubrana cała na biało w rzeczy uszyte z materiałów pochodzących z recyklingu. W nowej kampanii Gucci: „Gucci Off The Grid” moda idzie pod rękę z ekologią! To kolejna odsłona ekologicznej polityki marki – już cztery lata temu Gucci zaczęło używać materiałów pochodzących w 100 procentach z recyklingu. Teraz idzie o krok dalej. Włoski dom mody, pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Alessandro Michele wprowadza na rynek swoją pierwszą zrównoważoną kolekcję „Gucci Off The Grid”.  Jane Fonda i Gucci razem w trosce o środowisko Twarzą kampanii jest Jane Fonda oraz japoński wokalista Miyavi, brytyjski ekolog David Mayer de Rothschild, raper Lil Nas X i piosenkarka King Princess. W wideo wyreżyserowanym przez samego Allesandro Michele widzimy jak gwiazdy budujące domek na drzewie w samym sercu miasta.  — Kolekcja jest efektem pracy zespołowej. Każdy wniósł coś od siebie. W tej kampanii promujemy ideę dialogu pomiędzy ludźmi, którzy tworzą coś na nowo. Wyobraziłem sobie, że wspólnie zbudujemy dom na drzewie w centrum miasta, jak dzieci bawiące się w parku. Każdy z nas powinien zbudować taki dom, aby zrozumieć, że nasza planeta istnieje — mówi dyrektor kreatywny Gucci.         View this post on Instagram                   @janefonda leads the cast of the campaign for the first Gucci sustainable line which also includes David Mayer de Rothschild @thelostexplorer, @lilnasx, @kingprincess69 and @miyavi_ishihara. They each wear pieces from the #GucciOffTheGrid collection, standing and...

Czytaj dalej