Kupując, pomagasz. Wspieraj polskie szpitale w walce z Covid-19!
mat.prasowe Ania Kuczyńska

Kupując, pomagasz. Wspieraj polskie szpitale w walce z Covid-19!

Polskie marki modowe zaangażowały się w pomoc polskim szpitalom. Sprawdź, które ubrania i dodatki wybrać, aby włączyć się do akcji.
Zuzanna Szustakiewicz
10.04.2020

Choć firmy modowe dotkliwie odczuwają ekonomiczne skutki aktualne sytuacji w Polsce i na świecie, to jednak solidarnie niosą pomoc polskiej służbie zdrowia. Niektóre, zarówno te małe, jak i te duże, szyją maseczki i zaopatrują w nie szpitale. Inne wspierają placówki medyczne finansowo. Ty kupujesz, a oni przekazują pieniądze szpitalom. 

Agnieszka Rosa założycielka biżuteryjnej marki Rosa stworzyła specjalną bransoletkę Love, z której sprzedaży cały dochód przekazuje Dziecięcemu Szpitalowi Klinicznemu im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego w Warszawie, który na czas epidemii został przekształcony w szpital zakaźny. Polską służbę zdrowia wesprzesz także, kupując bransoletkę ze specjalnej kolekcji Yes for Love. „Każda z nich ma niezwykłą moc. Nie tylko ze względu na unikalne znaczenie kamieni naturalnych, ale przede wszystkim na historię, którą bransoletki opowiadają. Są wyrazem wdzięczności dla polskich lekarzy, pielęgniarek i ratowników, którzy codziennie walczą o nasze zdrowie i bezpieczeństwo” - czytamy w komunikacie prasowym marki YES.

Ania Kuczyńska z kolei w marcu pomagała Centralnemu Szpitalowi Klinicznemu MSWiA, a teraz przeznacza 10% dochodu ze sprzedaży w sklepie online swojej marki na rzecz Wojskowego Instytutu Medycznego na Szaserów w Warszawie. Należące do koncernu LPP Reserved i Mohito przeznaczają 10% dochodu ze sprzedaży swoich kolekcji #EcoAware szpitalom zakaźnym w Gdańsku i Krakowie. CCC przekazuje 10 zł z każdej sprzedanej pary butów marki Lasocki dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu. Z kolei 10% dochodu ze sprzedaży kolekcji Basic swojej marki SaintBy Anna Baj przekazuje Szpitalowi Miejskiemu w Siedlcach, swoim rodzinnym mieście.

Warto też na bieżąco śledzić na Instagramie #polskiemarkidlasluzbyzdrowia akcję zainicjowaną niedawno przez Zuzannę Wachowiak i Blankę Jordan z Bizuu. Codziennie jedna z kilkunastu rodzimych marek, biorących udział w akcji wystawia na sprzedaż kilka swoich produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Każdy może taki produkt kupić, a środki zasilają ogólnopolską zbiórkę na walkę z COVID-19 na platformie siepomaga.pl. 

Szukaj takiego baneru na profilach swoich ulubionych polskich marek. Kupuj i pomagaj!

#polskiemarkidlasluzbyzdrowia polskie marki w walce z koronawirusem
mat.prasowe

1\6
Rosa
Rosa
mat.prasowe

Love Bracelet, 190 zł

2\6
Ania Kuczyńska
Ania Kuczyńska
mat.prasowe

Dżinsy Isola, 398 zł

3\6
Lasocki/Ccc.eu
Lasocki/Ccc.eu
mat.prasowe

Sandały, 129,99 zł

4\6
Reserved
Reserved
mat.prasowe

Sukienka z linii #EcoAware, 199,99 zł

5\6
YES
YES
mat.prasowe

Bransoletka Yes For Love Think Pink, 89 zł

6\6
SaintBy kolekcja Basic
SaintBy kolekcja Basic
mat.prasowe

Bluza Glory, 350 zł; spodnie Tara, 350 zł

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
„Gotowe na wszystko” w specjalnym odcinku przeciw koronawirusowi
mat. prasowe

„Gotowe na wszystko” znowu razem? Gospodynie domowe walczą z koronawirusem!

Bohaterki popularnego serialu „Gotowe na wszystko” spotkają się online, aby wspomóc walkę z pandemią.
Sylwia Arlak
12.04.2020

Pamiętacie jeszcze „Desperate Housewives” („Gotowe na wszystko”)? Serial o gospodyniach domowych z przedmieść amerykańskiego Ferview kilka lat temu święcił triumfy, a jego bohaterki, w tym Eva Longoria, stały się gwiazdami. Jeśli za nimi tęskniłyście, mamy dla was dobrą wiadomość – macie szansę się z nimi spotkać w jednym specjalnym odcinku na żywo, którego celem jest zebranie pieniędzy na walkę z koronawirusem.         Wyświetl ten post na Instagramie.                   Hey everyone❤️❤️💗 The weather here in Germany is so bad😭😭🙈 Well I wish you a wonderful day!❤️❤️💘 #evalongoria #felicityhuffman #wisterialane #dh #dhw #desperatehousewives #desperatehousewivesofficial Post udostępniony przez Desperate Housewives🍎 (@desperatehousewivesofficial) Lip 29, 2015 o 6:04 PDT   Podobnie jak obsada serialu „Taxi” czy „This is Us” bohaterki „Gotowych na wszystko” wracają, aby wspomóc fundusz walki z pandemią. I chociaż serial  z Wisteria Lane definitywnie zakończył się już osiem lat temu, to nadal ma setki tysięcy fanek, które z pewnością chętnie wezmą udział w charytatywnym livestreamie z udziałem „desperatek”.         Wyświetl ten post na Instagramie.                   Are they cute or are they cute ??😂☺️❤️❤️❤️just love this Picture 👏🏼❤️💗 QOTD: From which country are you...

Czytaj dalej
Samin Nosrat
©Smeeta Mahanti

Kuchenna rewolucja Samin Nosrat

Jak nikomu nieznana pasjonatka gotowania stała się autorką kulinarnego bestsellera i globalną gwiazdą.
Magdalena Żakowska
16.04.2020

Jeśli jeszcze jej nie znacie, to albo nie korzystacie z platformy Netflix, albo nie lubicie gotować. Obok Samin Nosrat trudno przejść obojętnie – jest tak pozytywna, zabawna i pełna  entuzjazmu.  Jej prosta, ale rewolucyjna metoda gotowania inspiruje nowe pokolenie kucharzy i zmienia sposób myślenia o jedzeniu. Ale przebicie się z tym pomysłem zajęło Samin ponad 20 lat. Nie było łatwo, bo startowała z najniższego poziomu – biednej córki emigrantów z najbardziej znienawidzonego w Ameryce kraju, Iranu. Samin odkryła, że gotowanie jest jej przeznaczeniem dość późno, bo dopiero na studiach. Podczas wielu lat praktyki w dobrych restauracjach i kulinarnych podróży do Włoch, Japonii i Meksyku, stworzyła własną koncepcję tego, na czym polega dobra kuchnia – według niej to właściwe posługiwanie się temperaturą, solą, tłuszczem i kwasem.  Cztery składniki sukcesu W pierwszej książce „Salt Fat Acid Heat” (po polsku ukazała się pod tytułem „Cztery składniki”) w prosty i zabawny sposób wykłada fundamentalne zasady gotowania oparte o tę koncepcję. Chociaż konkurencja na rynku publikacji kulinarnych jest dziś ogromna, książka Samin w ciągu kilku tygodni trafiła na listę bestsellerów „The New York Times”, a tygodnik „New Yorker” umieścił ją wśród dziesięciu najważniejszych książek kulinarnych XXI wieku. Czytelnicy zakochali się w niej, „The New York Times Magazine” zaoferował Samin swoją kolumnę kulinarną. A Netflix nakręcił z nią czteroodcinkowy dokument w oparciu o książkę. W każdym odcinki zgłębia temat jednego z czterech kuchennych składników: aby pokazać widzom wszystkie właściwości soli podróżuje do Japonii, w Meksyku poznajemy z nią wartość kwaśnych smaków i uczymy się, jak je stosować i łączyć. Temat...

Czytaj dalej
Swatch zegarek swatchtakesmeplaces wiosna 2020
mat.prasowe

Marzysz o podróży? Swatch ma dla Ciebie propozycję

Popularna marka kolorowych zegarków zaprasza w podróż dookoła świata! Oczywiście w podróż wirtualną.
Zuzanna Szustakiewicz
09.04.2020

Podczas gdy sklepy i butiki pozostają zamknięte, a cała sprzedaż ubrań i dodatków odbywa się online, firmy prześcigają się w pomysłach na promowanie swoich produktów i zaangażowanie swoich klientów. Spora część tej działalności odbywa się poprzez social media. Jedną z takich właśnie akcji jest # swatchtakesmeplaces . Każdego dnia, przez cały kwiecień na  Instagramie  marki Swatch pojawia się jedno z 30 miast (a właściwie 29 miast, bo jedna stacja końcowa to Mars). Klikając w post, przenosimy się  na profil dedykowany konkretnemu miejscu. Na każdym z tych indywidualnych profili możemy poznać ciekawostki dotyczące danego miejsca, wirtualnie zwiedzić różne atrakcje lub podjąć jedno z wyzwań, nie ruszając się z własnej kanapy. I o ile nie każdy ma w tej chwili ochotę na zakupy to na wirtualną zabawę już raczej tak. Kolorowe grafiki poświęcone każdemu z 30 celi podróży # swatchtakesmeplaces znajdują się nie tylko na Instagramie, ale też na stronie marki Swatch, gdzie w zakładce z kolekcją Swatch x You można zaprojektować własny zegarek, korzystając z jednego z tych 30 szablonów. Miłej podróży!

Czytaj dalej