Jane Fonda w domku na drzewie! 82-letnia aktorka w nowej eko-kampanii Gucci
Mat. prasowe

Jane Fonda w domku na drzewie! 82-letnia aktorka w nowej eko-kampanii Gucci

Nowa kolekcja „Gucci Off The Grid” Alessandro Michele wykonana jest w całości z organicznych materiałów z recyklingu. Promuje ją m.in. znana z zaangażowania w ekologię Jane Fonda.
Sylwia Arlak
17.06.2020

Jane Fonda stoi na schodkach domku na drzewie, ubrana cała na biało w rzeczy uszyte z materiałów pochodzących z recyklingu. W nowej kampanii Gucci: „Gucci Off The Grid” moda idzie pod rękę z ekologią! To kolejna odsłona ekologicznej polityki marki – już cztery lata temu Gucci zaczęło używać materiałów pochodzących w 100 procentach z recyklingu. Teraz idzie o krok dalej. Włoski dom mody, pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Alessandro Michele wprowadza na rynek swoją pierwszą zrównoważoną kolekcję „Gucci Off The Grid”. 

Książę Karol nawet po rozwodzie chciał mieć ostatnie zdanie

Jane Fonda i Gucci razem w trosce o środowisko

Twarzą kampanii jest Jane Fonda oraz japoński wokalista Miyavi, brytyjski ekolog David Mayer de Rothschild, raper Lil Nas X i piosenkarka King Princess. W wideo wyreżyserowanym przez samego Allesandro Michele widzimy jak gwiazdy budujące domek na drzewie w samym sercu miasta. 

— Kolekcja jest efektem pracy zespołowej. Każdy wniósł coś od siebie. W tej kampanii promujemy ideę dialogu pomiędzy ludźmi, którzy tworzą coś na nowo. Wyobraziłem sobie, że wspólnie zbudujemy dom na drzewie w centrum miasta, jak dzieci bawiące się w parku. Każdy z nas powinien zbudować taki dom, aby zrozumieć, że nasza planeta istnieje — mówi dyrektor kreatywny Gucci.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@janefonda leads the cast of the campaign for the first Gucci sustainable line which also includes David Mayer de Rothschild @thelostexplorer, @lilnasx, @kingprincess69 and @miyavi_ishihara. They each wear pieces from the #GucciOffTheGrid collection, standing and sitting in a treehouse in the city, ready to—as the line’s label suggests—open the door to a new beginning. Gucci Off The Grid is created using recycled, organic, bio-based and sustainably sourced materials, including ECONYL®, made from regenerated Nylon coupled with solvent-free recycled polyester as well as leftovers from Gucci’s manufacturing processes. #AlessandroMichele @alessandro_michele Music: "I Can See Clearly Now" (J. Nash) © 1972 Nashco Music Inc / Ashco Music Inc / CP Masters BV Courtesy of Warner Chappell Music Italiana Srl (P) 1972 Sony Music Entertainment UK Limited Courtesy of Sony Music Italy S.p.A

A post shared by Gucci (@gucci) on

W kolekcji „Gucci Off The Grid” znajdziemy uniseksowe akcesoria, buty oraz torebki z materiałów pochodzących z recyklingu, organicznych, naturalnych i ekologicznych. Spora część kolekcji ma w swoim składzie nylon ECONYLON, który pochodzi z resztek powstałych w procesie produkcji.

Strajk klimatyczny Jane Fondy

Jesienią ubiegłego roku 82-letnia aktorka co piątek organizowała przed Kapitolem protesty przeciwko polityce klimatycznej (nazywane przez nią ćwiczeniami przeciwpożarowymi). Kiedy podczas jednego z protestów została zaaresztowana, zdążyła jeszcze w drodze do radiowozu wykrzyczeć do kamery podziękowania za otrzymaną nagrodę BAFTA. Tamto aresztowanie nie było ostatnim – podczas następnego aktorka została zatrzymana na noc w areszcie. Według jej opowieści spędziła te godziny z kratkami, leżąc na ławce, a za posłanie posłużył jej czerwony płaszcz Chanel. Aktorka zapowiedziała, że ten płaszcz, to ostatnie ubranie, jakie kupiła w swoim życiu.

Podczas tegorocznej oscarowej gali Jane Fonda również zastosowała zasadę zero waste w praktyce – na czerwony dywanie pokazała się w sukience, w której wystąpiła już kilka lat temu na Festiwalu w Cannes. 

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
ccc wyprzedaże wiosna-lato 2020 Gino Rossi Lasocki
fot. Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik dla Lasocki

Top 7 butów na lato z CCC! Taniej nawet do 50%

Sandały z kwadratowym noskiem, wygodne klapki a może eleganckie mokasyny? Sprawdź, co jeszcze upolujesz na wielkiej wyprzedaży w CCC!
Zuzanna Szustakiewicz
15.06.2020

Wychodząc z założenia, że butów nigdy za wiele przejrzeliśmy ofertę wyprzedaży na platformie sprzedażowej CCC. Z prawie 900 par, wybraliśmy 7 modeli, w które według nas warto zainwestować. Zamierzamy w nich przechodzić całe lato, a także modną stopą wejść w jesienny sezon. Warto się pospieszyć z zakupami, bo wyprzedaż trwa  do 17 czerwca , a najfajniejsze buty znikają jak świeże bułeczki. Nie trzeba wychodzić z domu, wystarczy wejść na ccc.eu!

Czytaj dalej
wiosna-lato 2020 moda Women + Waves x H&M surfing ocean sustainability
mat. prasowe

Łap falę z H&M. Kostiumy kąpielowe nie tylko dla surferek!

Od jakiegoś czasu nie marzymy już o roli dziewczyny surfera, ale same chcemy pływać na desce. Nowa kolekcja H&M to stroje kąpielowe, pianki oraz plażowe akcesoria stworzone we współpracy z kolektywem Woman + Waves.
Zuzanna Szustakiewicz
10.06.2020

Styl bycia i kultura surferów fascynują mnie od dawna. Marzę o tym, by znaleźć się na desce i złapać falę. W tym roku postanowiłam się odważyć i wspólnie z przyjaciółkami planujemy wypad na kilkudniowy kurs surfingu. Chcemy poczuć się wolne i silne, jesteśmy przekonane, że właśnie taką moc ma w sobie pływanie na desce. I wierzcie mi lub nie, ale jednym z ważniejszych aspektów i intensywnie omawianych kwestii związanych z naszą dziewczyńską wyprawą na surfing jest outfit. Dziękuję za tę kolekcję, bo teraz już wiem, w czym zacznę realizować swoje surferskie marzenia. Surfing tylko dla dziewczyn! W wieku 16 lat Rachel Murphy poszła na kurs przygotowujący do pracy ratownika. Przez tydzień mieszkała w zdezelowanej przyczepie na plaży w malutkim surferskim miasteczku w Kornwalii. Tak odkryła swoje powołanie. Od tej pory wszystko, co robi w życiu, związane jest z wodą i pływaniem. Rachel przez wiele lat jeździła po świecie i surfowała. Przy okazji zauważyła, jak mało dziewczyn pojawia się w line-upie (czyli czeka w kolejce do fali) i wpadła na pomysł, by w rodzinnej Kornwalii zorganizować surferską społeczności tylko dla dziewczyn. Chodziło o to, by się wspierać i uczyć bez ograniczeń wynikających z wieku czy poziomu umiejętności. I tak w 2017 roku powstało Woman + Waves, które dzisiaj organizuje lekcje, kursy i wyjazdy dla kobiet. „Gdy widzę jak wiele kobiet, dzięki Woman + Waves, zmieniło swoje życie na lepsze, czy to jeśli chodzi o pewność siebie, styl życia czy zdrowie psychiczne to jestem bardzo dumna i szczęśliwa” mówi Rachel. Z miłości do oceanu! Oprócz nauki pływania kolektyw Woman + Waves organizuje akcje czyszczenia plaż i stara się edukować i inspirować innych do dbania o to, by ocean był czysty i bezpieczny. „Czuję, że jako surferzy jesteśmy głosem...

Czytaj dalej
Judi Dench/East News
Judi Dench/East News

Judi Dench ma 85 lat i właśnie pierwszy raz w swoim życiu znalazła się na okładce „Vogue'a"

Sylwia Arlak
08.05.2020

Na okładkę „Vogue'a” chcą trafić wszystkie światowe gwiazdy. Niektóre znalazły się tam szybciej (chociażby uznawana za ikonę stylu, gwiazda „Harry'ego Pottera” Emma Watson), inne musiały poczekać nieco dłużej. Od kilku dni rekordzistką jest 85-letnia Judi Dench: nie dość, że gwiazda pojawiła się na okładce czerwcowego wydania magazynu po raz pierwszy, to jeszcze została najstarszą kobietą, która kiedykolwiek zagościła na okładce brytyjskiej biblii mody. Do tej pory była to 81-letnia Jane Fonda. „Nie potrafię wyrazić, jak bardzo cieszę się, widząc Judi Dench, niekwestionowaną królową sceny i ekranu, na jej pierwszej okładce »Vogue'a« w wieku 85 lat” — napisał we wstępniaku Edward Enninful, redaktor naczelny pisma. Oczywiście, wątek wieku pojawił się także w wywiadzie z gwiazdą. Kiedy dziennikarz zapytał aktorkę, jak czuje się, jako kobieta po osiemdziesiątce, ta odpowiedziała: „W ogóle mi się to nie podoba. Nie chcę o tym myśleć. Mówią przecież, że masz tyle lat, na ile się czujesz”. Poprosiła też swojego rozmówcę, aby nie wymawiał przy niej słowa emerytura. „Nie używaj tego słowa. Nie w tym domu. Nie tutaj. Umyj usta”. Brak pracy jej na razie nie grozi. Jak sama przyznała, nowe scenariusze trafiają do niej niemal każdego dnia. Kocha nie tylko  pracę, ale również swój dom na wsi. Tam w wolnych chwilach zajmuje się sadzeniem drzew. Nie traci energii i pasji życia. Dowód? Swój pierwszy tatuaż zrobiła w wieku 81 lat.         Wyświetl ten post na Instagramie.                   Introducing the June...

Czytaj dalej
Burberry Monogram - Kendall Jenner w wirtualnym świecie
fot. Nick Knight dla Burberry

Kendall Jenner jako awatar w nowej kampanii Burberry!

Brytyjska marka i Riccardo Tisci nie boją się eksperymentów z technologią. W najnowszej kampanii Burberry Monogram, skomputeryzowana Kendall Jenner żyje w wirtualnym świecie!
Zuzanna Szustakiewicz
07.07.2020

Brytyjski dom mody słynie z najbardziej znanej kratki na świecie i ze spopularyzowania trencza. Ale nie tylko, bo oprócz poszanowania tradycji i historii, Burberry stawia na nowe technologie. Burberry marka na miarę XXI wieku W 2016 roku – jeszcze za czasów poprzedniego dyrektora kreatywnego i CEO Christophera Baileya  –Burberry jako pierwsza marka na świcie robiła streaming swojego pokazu online w czasie rzeczywistym. W tym samym roku sprzedawała kolekcję pokazywaną na wybiegu na podstawie modelu „see-now, buy-now”, czyli tuż po zaprezentowaniu kolekcji. Także jako pierwsza marka luksusowa doceniła moc Snapchata oraz Instagrama. Teraz pora na CGI (computer-generated imagery). Nowy projekt kreatywny Burberry Pandemia postawiła branżę mody w trudnej sytuacji. Sparaliżowała nie tylko sprzedaż w fizycznych sklepach, ale także uniemożliwiła realizację kampanii i sesji zdjęciowych. Niektóre marki radziły sobie całkiem nieźle, realizując sesje zdjęciowe zdalnie. np. Jacquemus sfotografował Bellę Hadid przez Facetime'a! Burberry poszło o krok dalej. Bohaterka sesji, Kendall Jenner — przyrodnia siostra Kim Kardashian – sfotografowała się sama w domu. Zdalnie pomogli jej projektant Burberry Riccardo Tisci, dyrektor artystyczny projektu TB Monogram Peter Saville, fotograf Nick Knight i stylistka Katie Grand. Tradycyjne zdjęcia to tylko fragment projekty. Druga część kampanii to video, w którym występuje skomputeryzowana wersja topmodelki. Na podobieństwo wirtualnych influencerek z Instagrama (jeśli nie znacie Shadu i Lil Miqueli to sprawdźcie ich profile) ubrana w ciuchy i akcesoria z kolekcji TB Monogram Summer Collection Jenner, a raczej je awatar przemierza minimalistyczną, futurystyczną, białą wirtualną...

Czytaj dalej