Konkurs: „Afirmacje na różne sytuacje Daniela Józka QCZAJ'a”
mat. prasowe

Konkurs: „Afirmacje na różne sytuacje Daniela Józka QCZAJ'a”

Magazyn „Uroda Życia” i QczajTeam zapraszają do udziału we wspólnym wyjątkowym konkursie!
redakcja „Uroda Życia”
09.06.2020

Marzysz o super wyjeździe jeszcze w czerwcu? Uwielbiasz Qczaja, jego przekaz i charyzmę? A do tego kochasz ruch? To super! Mamy wspaniały konkurs, w którym możesz wygrać gadżety od Decathlonu, dostęp do treningów Qczaja oraz… zaproszenie na camp z Qczajem, który odbędzie się 21–26 czerwca w Bukowinie. Poznaj szczegóły!

Dlaczego tak trudno nam wierzyć w siebie? Czemu tak często kwestionujemy własną wartość? Jeżeli TY też uważasz, że dla innych robisz wszystko, a dla siebie nic – „AFIRMACJE NA RÓŻNE SYTUACJE DANIELA JÓZKA QCZAJ'A” są właśnie dla CIEBIE. Nie można znaleźć szczęścia, jeśli się siebie nie szanuje. QCZAJ mówi: „Tak nie może być”. I proponuje, by razem z nim powiedzieć: DOŚĆ!

Charyzmatyczny trener i motywator mawia: każda zmiana zaczyna się od głowy. I od serca. Wie, co mówi. Jego życie to najlepszy przykład, jak wiele zależy od nas samych, nawet jeśli to, co nas spotyka, jest tak dramatyczne, że odbiera nadzieję na lepsze jutro. Siedem afirmacji, jeden QCZAJ, milion Polek, a wśród nich – Ty i Twój głos. Napisz, co Tobie pomaga przezwyciężać trudności.

Najlepsze zgłoszenia nagrodzi jury, złożone z Daniela Józka QCZAJA, Sylwii Niemczyk, redaktor naczelnej magazynu „Uroda Życia” oraz Magdy Mazur, redaktor kreatywnej „Afirmacji na różne sytuacje Daniela Józka QCZAJ'a”.

Laureaci konkursu:

MIEJSCE I - MAGDALENA BIERNACKA
MIEJSCE II - MARLENA HANELIK
MIEJSCE III - KASIA MODRZEJEWSKA
MIEJSCE IV - ANNA BOROWSKA
MIEJSCE V - IZABELLA SZOPA
MIEJSCE VI - MAGDALENA WOJTACHA
MIEJSCE VII - MONIKA MĄDRA
MIEJSCE VIII - SYLWIA JANKO
MIEJSCE IX - EWA WIELOCH
MIEJSCE X - KUBA ŁUCZAK

Qczaj konkurs
mat. prasowe

Konkurs Urody Życia i QCZAJTeam – Każda zmiana zaczyna się od głowy

Główną nagrodą w konkursie jest udział w QCZAJCamp Bukowina, który odbędzie się w dniach 21-26 czerwca 2020 w Bukowinie Tatrzańskiej w Hotelu Harnaś, zestaw strojów do fitness oraz gadżety sportowe marki Decathlon, miesięczny dostęp do qczajfitness.pl oraz tęczowy kubek UKOCHOJ SIE! z kolekcji QCZAJA.

Aby zgłosić się do konkursu, musisz opisać w nie więcej niż 15 zdaniach, jak Ty pokonujesz życiowe trudności. W konkursie mogą wziąć udział osoby, które w dniach 10–17.06.2020 kupią na stronie qczaj.pl lub hitsalonik.pl: „Afirmacje na różne sytuacje Daniela Józka QCZAJ'a”.

Jeżeli już masz „Afirmacje na różne sytuacje Daniela Józka QCZAJ'a”, kup je przyjaciółce i weź udział w konkursie!

Qczaj konkurs
mat. prasowe

Jak wziąć udział w konkursie?

1. W dniach 10–17.06.2020 kup na stronie hitsalonik.pl „Afirmacje na różne sytuacje Daniela Józka QCZAJ’a”.

2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy:

3. Opisz w nie więcej niż 15 zdaniach, jak Ty pokonujesz życiowe trudności.

4. Wygraj jedną z 10 nagród:

I miejsce:

  • udział w QCZAJcamp Bukowina, który odbędzie się w dniach 21-26 czerwca 2020 w Bukowinie Tatrzańskiej w Hotelu Harnaś
  • zestaw strojów do fitness marki Decathlon* (stanik sportowy, koszulka, legginsy)
  • miesięczny dostęp do platformy z treningami qczajfitness.pl
  • tęczowy kubek UKOCHOJ SIE! z kolekcji QCZAJA

II miejsce:

  • legginsy do fitness marki Decathlon*
  • hantle marki Decathlon*
  • miesięczny dostęp do platformy z treningami qczajfitness.pl
  • tęczowy kubek UKOCHOJ SIE! z kolekcji QCZAJA

III miejsce:

  • koszulka do fitness marki Decathlon*
  • worek na buty marki Decathlon*
  • miesięczny dostęp do platformy z treningami qczajfitness.pl
  • tęczowy kubek UKOCHOJ SIE! z kolekcji QCZAJA

IV-X miejsce:

  • miesięczny dostęp do platformy z treningami qczajfitness.pl
  • tęczowy kubek UKOCHOJ SIE! z kolekcji QCZAJA
  • worek na buty marki Decathlon*

* Partnerem konkursu jest marka Decathlon. Rozmiary strojów zostaną dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestniczek konkursu.

Qczaj konkurs
mat. prasowe

 

 

 


 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Remigiusz Mróz
East News

Remigiusz Mróz: „Sam z sobą zawarłem umowę”

Remigiusz Mróz, autor „Chyłki” i „Behawiorysty”, król polskiego kryminału w rozmowie z Izą Janiszewską, też „kryminalistką", autorką powieści „Wrzask”.
Iza Janiszewska
09.06.2020

Remigiusz Mróz ma 33 lata i ponad 30 książek w dorobku. Mówi się o nim, że to polski John Grisham (chociaż złośliwi nazywają go maszyną do produkcji bestsellerów). Pisze kryminały, thrillery, powieści historyczne, sensacyjne i science-fiction – wszystkie sprzedają się jak świeże bułeczki. Producenci prześcigają się w przygotowaniu ekranizacji jego powieści. Serial o prokurator Chyłce z Magdaleną Cielecką w roli głównej („Chyłka. Zaginięcie”, „Chyłka. Kasacja”) był jednym z hitów telewizji TVN i platformy Player. Jest najpopularniejszym polskim pisarzem i najlepiej zarabiającym , według badań z ubiegłego roku przebił nawet w tej kategorii noblistkę Olgę Tokarczuk . Sprzedał też najwięcej – blisko 1,4 miliona książek . Jeszcze do niedawna wiadomo było o nim niewiele, krążyły nawet podejrzenia, że Remigiusz Mróz to nazwa teamu piszących ludzi. Ale od pewnego czasu trochę go poznajemy. W ubiegłym roku sporo mówiło się o związku pisarza z koleżanką po fachu i świetną pisarką Katarzyną Bondą. Rozstali się bez rozgłosu, a Katarzyna Bonda w rozmowie z „Urodą życia” mówiła : „Niezależnie od tego jak się skończyło, było pięknie”. W„Urodzie życia” z Remigiuszem Mrozem rozmawiała i stworzyła jego portret Iza Janiszewska. Urodził się w Opolu. W trzeciej klasie podstawówki pochwalił się nauczycielce, że pisze książkę o zwierzętach obdarzonych supermocami. Miała nosić tytuł „Superświniak”, ale pozostała jedynie wspomnieniem z dzieciństwa. Tak jak kapsle, które zbierał, mieszkając w blokowisku, jak skrzypienie czterokołowego rowerka, na którym przemierzał osiedle. Książki „odkrył” dopiero, gdy zepsuł się monitor komputera. Remigiusz Mróz miał kilkanaście lat. Był środek zimy,...

Czytaj dalej
książka
mat. prasowe

Miłość, medycyna i rodzinne tajemnice w  bestsellerze „Liliowe opium” Julii Gambrot

Miłość, medycyna i rodzinne tajemnice, a wszystko to u progu Wielkiej Wojny... „Liliowe opium”, najnowsza książka Julii Gambrot to świetna propozycja na długi, letni wieczór.
Materiał partnera
09.06.2020

Do księgarń właśnie trafia „Liliowe opium” – kolejna, wydana nakładem wydawnictwa Lira, powieść Julii Gambrot, autorki bestsellerowego „Różanego eteru”. To druga z cyklu książka z historią medycyny w tle. W „Liliowym opium” poznajemy losy Lilii von Schiller, która kończy medycynę i w świecie zdominowanym przez mężczyzn podejmuje walkę o swoje marzenia. Pragnie zostać chirurgiem jak jej ojciec. Tymczasem w domu rodzinnym von Schillerów zjawia się ekscentryczna Helena, która twierdzi, że jest nieślubną córką zmarłego w niejasnych okolicznościach brata Lilii. Skrywane rodzinne tajemnice ożywają i budzą się demony przeszłości... Kończy się beztroska la belle époque, nad Europą zbierają się ciemne chmury Wielkiej Wojny, jest to trudny czas również dla młodej pani doktor, która zostaje zamieszana w śledztwo. Aby dowiedzieć się, jak Lilia odnajdzie się w wojennej rzeczywistości, czy odkryje, kim jest seryjny morderca i czy pozna największy sekret swojej rodziny, trzeba sięgnąć po najnowszą książkę Julii Gambrot. Autorka jest absolwentką Wrocławskiej Akademii Medycznej. Zafascynowana medycyną i zgłębianiem historii jej rozwoju, tworzy opowieści fikcyjne, ale mocno osadzone w ówczesnych realiach, zgrabnie wplatając w całość prawdziwe wydarzenia i osoby. Wojna i rodzinne tajemnice „Różany eter” i „Liliowe opium” to dwie odrębne historie. I choć losy bohaterek obu książek splatają się, można je czytać w dowolnej kolejności. Bohaterki przechodzą z kart jednej powieści do drugiej, by z postaci drugoplanowych, stać się wiodącymi. W ten sposób wokół każdej z nich budowana jest kolejna opowieść. Akcja obu tytułów dzieje się w czasach minionych – w „Liliowym opium” będą to lata I wojny światowej, a...

Czytaj dalej
Esprit kamopania Earth Colors Archroma wiosna-lato 2020
mat. prasowe

Nowa kolekcja Esprit w duchu eko

Jeśli kochasz naturę i bliskie ci jest hasło „Love, Peace and Harmony”, koniecznie poznaj ubrania typu basic barwione liśćmi palmy i skórkami z owoców!
Zuzanna Szustakiewicz
09.06.2020

Lubimy dzielić się z wami nowinkami związanymi ze zrównoważonym rozwojem w modzie i staramy się wspierać marki, które robią ubrania ekologicznie oraz te, które zmieniają się w tym kierunku. O farbowaniu naturalnymi barwnikami pisaliśmy już przy okazji ciuchów do jogi, które marka Asics zrobiła we współpracy z Pyrates Smart Fabrics. Jesteśmy też zafascynowani tym techniką Oli Bystry, która o naturalnym farbowaniu tkanin roślinami mówi, że to alchemia . I czekamy na kolejne warsztaty jej „Dzikich barw”! Ale tym razem opowiemy o marce Esprit i jej kapsułowej kolekcji basiców barwionych przy użyciu EarthColors® by Archroma.   Jak powstała marka Esprit?   Jest rok 1963 . Route 89 przy Emerald Bay. On przyjechał ze wschodniego wybrzeża i podróżuje stopem po Kalifornii, ona jedzie swoim garbusem do wakacyjnej pracy. Trzy miesiące później Doug Tompkins i Susie Russell są już małżeństwem, a po pięciu latach tworzą wspólnie markę Esprit. Od samego początku filozofia Esprit opiera się na hipisowskich hasłach: miłości, pokoju i harmonii (czy tak jak my, słyszycie teraz kawałek „Aquarius” z musicalu Hair?) Na tych trzech hasłach i wynikającym z nich szacunku dla ludzi, środowiska i zasobów Doug i Susie zbudowali swoją, dziś już międzynarodową, markę.   Esprit jest cool, bardzo cool.   Kojarzycie słynne reklamy Oliviero Toscaniego dla Benettona z lat 90. – a wiedzieliście, że Esprit był pierwszy i zatrudniał Włocha do swoich kampanii już w latach 80?     À propos reklam — ostatnio spodobała nam się kampania Zalando, w której wystąpili pracownicy marki , otóż na podobny pomysł marka Esprit wpadła 30 lat wcześniej! Ciekawe czy ci, którzy...

Czytaj dalej