Bądź buntownikiem – namawia H&M w kolekcji Studio. 7 rzeczy z designerskiej linii, które chcemy mieć!
mat. prasowe

Bądź buntownikiem – namawia H&M w kolekcji Studio. 7 rzeczy z designerskiej linii, które chcemy mieć!

H&M lansuje odważny i buntowniczy styl, w którym punk, miesza się z disco, a bohaterowie sesji m.in. influencerka Veronika Heilbrunner i topmodel Alton Mason kreują swój wizerunek.
Zuzanna Szustakiewicz
08.09.2020

Szwedzki koncern pokazał swoją najnowszą, tradycyjnie najbardziej modową kolekcję: H&M Studio na jesień-zimę 2020. „The Refined Rebel” została zainspirowana tymi, których styl, podobnie jak sposób bycia jest wyrazisty i odważny. W samej kolekcji znalazły się między innymi nawiązania do XIX wiecznej pisarki Violet Paget, znanej jako Vernon Lee i jej rezydencji we Florencji. Jednak swój wyjątkowy i buntowniczy charakter ciuchy zawdzięczają także tym, którzy się w nich pokazali w niezwykłej kampanii szwedzkiej marki.

Niezwykła kampania H&M Studio

„H&M uwielbia wszelkie innowacje, dlatego zespół H&M Studio postanowił poeksperymentować z nowym formatem kampanii. Biorąc pod uwagę aktualne wydarzenia, chcieliśmy dać naszym bohaterom swobodę tworzenia i możliwość wyrażenia siebie w zaciszu ich własnej przestrzeni. Mamy nadzieję, że nowa kolekcja i kampania zachęcą wszystkich do celebrowania swojego wyjątkowego stylu” – mówi Kattis Bahrke z H&M.

Modne sukienki i swetry w nowej kolekcji H&M
mat. prasowe
Kampania linii H&M Studio na ten sezon jest inna niż dotychczasowe kampanie. Sposób powstania zdjęć, poniekąd wynikający z ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa i zmianą podejścia do produkcji sesji w całym sektorze odzieżowym, stał się pretekstem do kreatywnej zabawy. Na zdjęciach wystąpili: Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, duet Young Emperors i Mia Kong.

Modne sukienki i swetry w nowej kolekcji H&M
mat. prasowe
Każdy z nich współtworzył kampanię z innego zakątka globu i każdy z nich mógł zinterpretować kolekcję po swojemu. To właśnie unikalny sposób noszenia ubrań wynikający z indywidualnego stylu bohaterów zdjęć jest tu kluczowy. 

Disco, punk, rock – miksuj style razem z H&M Studio

Miks rocka, disco i punka lat 70., który znajdziemy w kolekcji H&M Studio to idealna koktajl stylów na imprezę. Są też odniesienia do charakterystycznego androgenicznego looku Davida Bowie, wystarczy zerknąć na dopasowany niebieski garnitur, wykonany z wełny z recyklingu szary płaszcz z mocno zaznaczonymi ramionami czy bluzkę z falbanami (uszytą z poliestru z recyklingu).

Modne sukienki i swetry w nowej kolekcji H&M
mat. prasowe
Paleta kolorów jest podobnie dekadencka – lazurowy błękit i malachitową zieleń równoważy szampański róż. „To kolekcja dla osób, które nie boją się kwestionować status quo. Ta kolekcja dla tych, którzy ponad wszystko celebrują bycie sobą. Mamy nadzieję, że dzięki kolekcji Studio nasi klienci poczują w sobie ducha buntownika” – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.

Filtr na Instagram dla wszystkich!

Specjalnie na potrzeby tej kolekcji powstał filtr dedykowany mediom społecznościowym, który ma zachęcić odbiorców H&M do tworzenia własnych stylizacji i dzielenia się nimi ze światem.

Modne sukienki i swetry w nowej kolekcji H&M
mat. prasowe

To samo będą robić ambasadorzy kampanii. Dostępne są także Gify, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć się jak bohater kolekcji H&M Studio.

Kolekcja będzie dostępna online na hm.com od 24 września. My już dziś wiemy, w co zainwestujemy:

1\7
Top z falbanami
Top z falbanami
mat. prasowe

W odcieniu koralowym, z poliestru z recyklingu, 349,99 zł

2\7
Spodnie kuloty
Spodnie kuloty
mat. prasowe

Z wysokim stanem, w garniturowym stylu, 399,99 zł

3\7
Sukienka halka
Sukienka halka
mat. prasowe

W modnym bieliźnianym stylu, dwuwarstwowa, 299,99 zł

4\7
Kamizelka z paskiem
Kamizelka z paskiem
mat. prasowe

Z szerokimi klapami i mocnymi ramionami, z wełny z recyklingu, 599,99 zł

5\7
Kozaki na obcasie midi
Kozaki na obcasie midi
mat. prasowe

Z szeroką cholewką, z mocno błyszczącej skóry, 699,99 zł

6\7
Krótka kamizelka
Krótka kamizelka
mat. prasowe

Dzianinowa, z cekinami, 499,99 zł

7\7
Golf
Golf
mat. prasowe

Sweter z golfem, ozdabiany asymetrycznymi falbanami, 279,99 zł

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Modne piżamy i sukienki na lato na łonie natury
fot. Sebastian Ćwik i Monika Kandefer

Sukienki boho i eleganckie piżamy polskiej marki Son Trava uwielbia m.in. Lena Perminova

Son Trava zaprasza nas w okolice Morza Czarnego, gdzie na tzw. daczach lato spędzała rosyjska bohema końca XX wieku. Jej znaki rozpoznawcze? Romantyczne sukienki, piżamy noszone za dnia i trawa we włosach...
Zuzanna Szustakiewicz
10.08.2020

Przedstawiam wam markę, w której poczujecie się jak na wakacjach w luksusowej daczy nad Morzem Czarnym. Piżamowe koszule, szorty i spodnie , a także wdzięczne sukienki z bawełny i jedwabiu sprawią, że będziecie chciały zwolnić tempa i oddać się słodkiemu lenistwu z głową w chmurach i zieloną trawą pod bosymi stopami. Modne wakacje 2020? Te na daczy! Środowisko rosyjskiej bohemy XX wieku i spędzanie przez tych artystów letnich miesięcy w domkach letniskowych, od początku miały największy wpływ na idee i projekty marki Son Trava. Victoria Kapriz, właścicielka i projektantka marki inspiracje do tworzenia kolekcji czerpie z regionu, z którego pochodzi jej rodzina, czyli z okolic Morza Czarnego . W najnowszej kampanii jej marki znajdziemy pełne słońce, błękit nieba i bujną zieleń . W wakacje spędzamy czas blisko natury, czujemy się swobodnie i błogo. W takie idealne lato na rosyjskiej daczy doskonale wpisują się lekkie i zwiewne ubrania, przede wszystkim wygodne, ale i eleganckie i romantyczne. Relaks na łonie natury Kolekcje projektowane przez Victorię są nierozerwalnie związane z relaksem na łonie natury, z dala od dusznego miasta. Ubrania mają zapewnić błogość i spotęgować przyjemność towarzyszącą nam podczas urlopu czy spędzania wolnego czasu w domu. „Ubrania, które tworzę, idealnie wpisują się w klimat spędzania czasu na daczy, na łonie natury. Są częścią każdego dnia, biorą udział w codziennych rytuałach. Historia zatacza koło – w tym roku powrócimy do wakacji blisko natury, w domu czy jego otoczeniu. Będziemy potrzebować ubrań, które są nie tylko wygodne, ale też ładne. Wierzę, że strój wpływa na jakościowe spędzanie czasu, że poprawia nasze samopoczucie. Dlatego będę namawiać kobiety, by zwracały uwagę na swój wygląd, nie tylko poza domem,...

Czytaj dalej
H&M współpracuje z projektantami i wypuszcza boho sukienki i ponadczasowe garnitury
mat. prasowe

Romantyczne sukienki kontra modne garnitury? Nowa kolekcje H&M na jesień zaskakuje! Również tym, kto ją zaprojektował...

Dla szwedzkiej marki pracowali już Lagerfeld, Marant i Valli. Sprawdź jakich projektantów H&M zaprosił do współpracy jesienią 2020. Możesz się zdziwić!
Zuzanna Szustakiewicz
28.08.2020

Karl Lagerfeld, Marni czy Giambattista Valli. Szwedzka marka przyzwyczaiła nas do limitowanych jesiennych kolekcji , które tworzy we współpracy ze światowej sławy projektantami . Czekamy na nie w napięciu od maja, kiedy ogłaszana jest współpraca, do listopada, kiedy kolekcja trafia na półki. Tym razem w miejsce jednego designera H&M zaprosiła do współpracy aż dwie marki, a zamiast późną jesienią kolekcje te mają swoje premiery już teraz . Modne ubrania od Sandry Mansour dają moc W centrum zainteresowań Sandry Mansour  jest sztuka, natura i kobieta. Inspirację do tworzenia swoich kolekcji libańska projektantka czerpie z obrazów, książek i snów... Sandra mówi, że wyjątkowo dużo i intensywnie śni, a sny zapisuje w specjalnym notatniku, który trzyma na nocnym stoliku. Nic więc dziwnego, że założona przez nią w Bejrucie w 2010 marka słynie właśnie z sennej, fantazyjnej, marzycielskiej, a jednocześnie odważnej estetyki . Bo Sandra projektuje piękne ubrania, których zadaniem jest wzmocnić kobiety. Nowa kolekcja H&M – nadzieja i światło dla wszystkich Pomysł na kolekcję dla H&M zrodził się, jak mówi Sandra „z potrzeby niesienia przesłania nadziei i światła dla kobiet na całym świecie”. Kolekcja zaprojektowana dla szwedzkiej sieciówki nosi tytuł „Fleur de Solei”, bo słonecznik jest idealnym połączeniem natury i słońca. Oprócz natury inspiracją do powstania kolekcji były surrealistyczne prace Toyen, obrazy Dorothei Tanning oraz poezja Leny Leclercq. Z tego mariażu wątków powstała kolekcja modnych sukienek, bluzek i spódnic , w których jednocześnie widać motywy damskiej mody z początków XX wieku....

Czytaj dalej
Te sukienki noszą Małgorzta Kożuchowska i Natalia Siwiec
fot. Łukasz Pukowiec

Małgorzata Kożuchowska i Natalia Siwiec noszą sukienki tej polskiej marki. Vicher znowu zawiał!

Siostry Vicher zaprezentowały kolekcję zapowiadającą jesień, ale romantyczne sukienki, kolorowe swetry i dresy z nowym monogramem marki nosimy już teraz.
Zuzanna Szustakiewicz
08.07.2020

Kolekcja na sezon wiosna-lato 2020 „Wild at Heart” powstała chwilę przed pandemią, podobnie jak towarzysząca jej słoneczna i kolorowa kampania na kalifornijskim wybrzeżu. „Kokoro” to druga kolekcja, którą założycielki i projektantki marki Vicher prezentują w czasie pandemii, ale pierwsza, która została wymyślona, zaprojektowana i uszyta w czasie lockdownu. Czas zamknięcia w domu i odcięcia od świata sprawił, że świat wygląda inaczej, ale mimo wszystko nadchodząca jesień zapowiada się pięknie, przynajmniej wg. Inez i Katarzyny. Wiatr z Japonii Projektantki marki Vicher tworzą w Poznaniu — tutaj zatrudniają krawcowe i rzemieślników, bez których nie byłoby żadnej kolekcji. Inez i Kasia znane są z lokalnego patriotyzmu. Jeśli chodzi o inspiracje, dziewczyny czerpią je z całego świata. Najnowsza mini kolekcja zapowiadająca nowy sezon jest ukłonem w stronę Japonii i japońskiego sposobu myślenia o świecie. Punktem wyjścia jest Kokoro, określenie, które trudno zrozumieć człowiekowi Zachodu. Bo Kokoro to jednocześnie serce i umysł... Dwa byty, które my zupełnie oddzielamy, w Japonii stanowią jedność i rozumie to każdy. Ostatni czas skłonił nas wszystkich, także projektantki do pochwały codzienności. I tę filozofię projektantki także znalazły w Japonii. Kwiat w rozkwicie W sercu kolekcji „Kokoro” jest kwiat, który manifestuje energię, piękno i ulotność chwili. Najpiękniejszy projekt z kolekcji — bladoróżowa sukienka z tafty, z rękawem uformowanym w kwiatowy pąk nosi nazwę Sakura — kwiat wiśni i symbol tego azjatyckiego kraju. Z jednej strony projektantki proponują pochwałę zmysłowości poprzez delikatne transparentne jedwabne suknie, koronkowe body, głębokie dekolty i asymetrię; z...

Czytaj dalej