Kolekcja inspirowana ziemią i naturą, czyli Łukasz Jemioł ekologicznie
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Kolekcja inspirowana ziemią i naturą, czyli Łukasz Jemioł ekologicznie

Optymistyczny błękit, świeża biel i klasyczna czerń. Do tego zwierzęce printy. Kobiece fasony, zapewniające swobodę ruchu, oraz naturalne tkaniny dające ciału odetchnąć. Na reszcie!
Zuzanna Szustakiewicz
09.05.2020

Świadomość ekologiczna w branży mody rośnie. Coraz więcej marek i projektantów porzuca dawne myślenie i włącza tryb eko. I świetnie! W najnowszej kolekcja na sezon wiosna-lato 2020 Łukasz Jemioł znajduje swoją drogę do bardziej etycznej mody: naturalne i ekologiczne tkaniny doskonałej jakości oraz ponadczasowe fasony, które będą modne bez względu na sezon. Wspólnie tworzą spójną garderobę, w której łatwo połączyć ze sobą poszczególne elementy.

W kolekcji dominują klasyczne kolory – biel, czerń, błękit i pudrowy róż. Garnitury, krótkie kombinezony, szmizjerki i koszule mają kobiecy krój i uniwersalny charakter. Wzór panterki i tygrysa oraz etniczne tekstury materiałów, a także naszywane na kurtkach i sukienkach kieszenie to wyraźna inspiracja Afryką i dalekimi podróżami.

„Nowa kolekcja to kwintesencja miejskiego safari i wycieczka na Czarny Ląd afrykański — dla kobiet, które kochają naturalne tkaniny, nurt eko i świadomą modę, ale i takich, które nie boją się podkreślać swojej kobiecości poprzez printy, odważne zestawienia i nietuzinkowe rozwiązania”, mówi Łukasz Jemioł.
 

Zdjęcia: Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists
Stylizacja: Alicja Werniewicz
Makijaż i fryzury: Kasia Biały/D’vision Talents
Modelka: Wiola/Uncover Models
Scenografia: Marek Piotrowski
Studio: PinUp Studio
Retusz: Maria Bieluszko
Asystentka stylistki: Agnieszka Frankel
 

Wszystkie ubrania z kolekcji Łukasz Jemioł dostępne na www.lukaszjemiol.com

1\8
Easy tiger!
Easy tiger!
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Narzutka PRINT TIGER i szorty PRINT TIGER

2\8
Niebieskie migdały
Niebieskie migdały
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Jasnoniebieski lniany garnitur FLOU; mokasyny, Zara; okulary, Mykita/MOKO 61

3\8
Pozdrowienia z Afryki
Pozdrowienia z Afryki
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Czarna koszula PUFFY i spódnica PRINT SOUL; sandały, Zara

4\8
Biała dama
Biała dama
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Biały garnitur lniany WHITES; klapki, Zara; okulary, Mykita/MOKO 61

5\8
Cześć kotku
Cześć kotku
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Marynarka PRINT PANTHER; naszyjnik, Jagg

6\8
Kind of Blue
Kind of Blue
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Niebieska sukienka BLUE WAVE; buty, Zara; naszyjnik, Jagg

7\8
Dziewczyna na sawannie
Dziewczyna na sawannie
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Marynarka PRINT SAVANA i szorty PRINT SAVANA; klapki, Zara; kolczyki, Jagg

8\8
Minimalizm w stylu lat 90.
Minimalizm w stylu lat 90.
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Biała koszula LORENE i biała spódnica SAYE; okulary, Mykita/MOKO 61

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
shopping butiki The Odder Side, veclaim, Rosa moda wiosna 2020
Od lewej: The Odder Side, Rosa, Veclaim, mat. prasowe

Otwierają się nasze ulubione butiki. Małe zakupy na poprawę humoru?

A jeśli dodatkowo zrobimy je u polskich marek, w pięknych wnętrzach i w kameralnej atmosferze to przyjemność z kupowania będzie jeszcze większa!
Zuzanna Szustakiewicz
08.05.2020

Oczywiście, my też robimy zakupy online. Uważamy, że taka forma kupowania ciuchów i dodatków to przyszłość. Na pewno e-commerce będzie tylko rosnąć zwłaszcza w obecnej sytuacji. Jednocześnie kochamy zakupy tradycyjne . Dzięki nim możemy poczuć daną rzecz wszystkimi zmysłami. I zawsze miło jest po prostu porozmawiać ze sprzedawcą. Mamy szansę poradzić się czy dobrze w czymś wyglądamy, czy jednak powinniśmy przymierzyć coś innego... Top butiki z modą Nie bez znaczenia jest też miejsce, w którym kupujemy. Wystrój, światło, zapach. Wszystko składa się na wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Czasem potrzebne jest nam ono bardziej niż kolejna rzecz w szafie. I tego nigdy nie zastąpi sklep online. Oto nasza szczęśliwa dziewiątka. To miejsca, które odwiedzamy regularnie, a teraz, po prawie dwóch miesiącach siedzenia w domu, odwiedzimy je z jeszcze większą rozkoszą. Zaczynamy od Saskiej Kępy w wyjątkowym miejscu, w którym znajdziemy absolutnie wszystkie fajne, rodzime marki.  W centrum odwiedzamy wyjątkowy Dom Handlowy Mysia 3 i ulice: Mokotowską, Wilczą, Koszykową. Zatrzymujemy się na chwilę przy Łazienkach i kończymy na Mokotowie, w naszym ulubionym miejscu z rzeczami pre-loved, bo wierzymy, że vintage to przyszłość mody. Proszę, wybaczcie nam, że to same warszawskie adresy, jeśli macie ochotę, polecajcie nam swoje miejsca z innych miast w komentarzach!  

Czytaj dalej
Zalando.pl moda zrównoważona nowa współpraca z markami
mat. prasowe Zalando.pl

Zalando promuje zrównoważony rozwój i wymaga tego od marek

Do 2023 roku Zalando będzie współpracowało tylko z firmami, które spełnią kryteria dotyczące norm etycznych i środowiskowych. Jakie? Jeśli leży ci na sercu los planety, sprawdź.
Zuzanna Szustakiewicz
29.05.2020

Wczoraj duńska platforma sprzedażowa wraz z Sustainable Apparel Coalition (SAC) i firmą technologiczną Higg Co. ogłosiła, że zamierza przyspieszyć tworzenie globalnego standardu zrównoważonego rozwoju w branży mody.   Czym jest zrównoważony rozwój w modzie?   Moda jest jedną z najbardziej szkodliwych dla środowiska branż gospodarki. Zmaga się także z problemami natury etycznej — brakiem transparentności, jeśli chodzi o pozyskiwanie zasobów, produkcję i łańcuch dostaw. O tym, jak ważna jest przejrzystość działań marki, przekonała się ostatnio boleśnie Jessica Mercedes Kirschner, kiedy wokół  koszulek z metką Veclaim rozpętała się burza . Samo pojęcie „zrównoważony rozwój” ma wiele znaczeń, trudno je jednoznacznie zdefiniować, a jeszcze trudniej zrozumieć. Działania są rozproszone, na rynku istnieją setki certyfikatów, etykiet i inicjatyw, a ich podejście do zrównoważonego rozwoju bywa różne. Marki i detaliści mają własne oceny i różne cele. Branży brakuje wspólnej metody pomiaru zrównoważonego rozwoju . Higg Brand & Retail Module (w skrócie Higg BRM) to narzędzie, które zapewnia markom i sprzedawcom kompleksowy sposób oceny ich działalności pod kątem takich aspektów jak prawa człowieka, uczciwe płace i emisja CO2 . Dzięki modułowi Higg BRM Zalando będzie pozyskiwać porównywalne dane od swoich marek partnerskich. Dzięki temu rozwiązaniu współpraca z markami partnerskimi ulegnie istotnej i trwałej poprawie. Łatwiej będzie też zrozumieć wyzwania branży, zarówno na poziomie poszczególnych firm, jak i całego przemysłu. Wszyscy członkowie koalicji SAC, zarówno marki, jak i detaliści, będą używać narzędzia Higg BRM do mierzenia wyników i postępów w zakresie...

Czytaj dalej
sesja moda wiosna 2020 trendy angielska sielanka polo, konie
fot. Bartek Wieczorek/LAF AM

Moda w plenerze. Tych stylizacji nie powstydziłaby się Kate Middleton!

Niby klasyczny, ale z poczuciem humoru i dystansem. Angielki mają świetny styl! Bierzemy płaszcz w kratkę, tweedową marynarkę, sukienkę w kwiatki i jedziemy na piknik.
Zuzanna Szustakiewicz
06.05.2020

Krawcy z londyńskiej Savile Row szyją najlepsze garnitury na świecie. Liberty słynie z najpiękniejszych kwiatowych wzorów, a trencz z podszewką w kratkę Burberry każda z nas chciałaby mieć w swojej szafie. To Anglia dała światu Alexandra McQueena, Johna Galliano czy królową estetyki punk Vivienne Westwood. Kochamy styl Kate Middleton z jednej strony i Kate Moss z drugiej strony. Ale i tak, to Królowa Elżbieta II nosi jedwabne apaszki, jak nikt inny! Mając na uwadze to bogate modowe dziedzictwo i te wspaniałe inspiracje zaplanuj dzień za miastem. Na łonie natury, z końmi, a może grając w polo?  Wszyscy teraz potrzebujemy chwil przyjemności. Oderwij się na chwilę i pobaw modą w angielskim stylu. Zdjęcia: Bartek Wieczorek/LAF AM Stylizacja: Agnieszka Ścibior Makijaż: Marianna Yurkiewicz Fryzury: Kacper Rączkowski/Buku Team Modelka: Anna Cholewa/Division Asystentka stylisty: Paulina Tarnowicz Produkcja: Paulina Aleksiejuk Za pomoc w realizacji sesji serdecznie dziękujemy Buksza Polo & Riding Club. Buksza Polo & Riding Club to kolebka polskiego polo od 2002 roku. W sezonie 2018 drużyna klubowa zdobyła po raz trzeci tytuł wicemistrza Polski, a klubowa drużyna kobieca po raz trzeci została mistrzem Polski. W Buksza Polo & Riding Club działają także trzy drużyny juniorów under 18. Sesja ukazała się w „Urodzie Życia” 11/2018 

Czytaj dalej
20 urodziny Pandora Moments Pandora recykling wiosna lato 2020
mat. prasowe

Biżuteria z recyklingu? Pandora pozytywnie zaskakuje!

Wszystkie fanki duńskiej marki biżuteryjnej ucieszy fakt, że teraz srebrne i złote koraliki Pandory, które kolekcjonują na swoim nadgarstku, będą bardziej przyjazne dla środowiska.
Zuzanna Szustakiewicz
04.06.2020

W opublikowanym w tym tygodniu na oficjalnej stronie Grupy Pandora oświadczeniu czytamy, że do 2025 roku marka będzie korzystać tylko ze srebra i złota pochodzących z recyklingu . Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną, więc jej decyzja ma realny wpływ na ilość wydobywanego surowca . To także dobry przykład dla pozostałych firm z biżuteryjnej branży.   Biżuteria przyszłości z przeszłością   Winnie Liljeborg i Per Enevoldsen zaczęli swoją przygodę z biżuterią na przełomie lat 70. i 80. Początkowo biznes polegał na tym, że importowali biżuterię z Tajlandii na zamówienie duńskich firm. Pod koniec lat 80. zatrudnili pierwszego projektanta i zaczęli tworzyć własne produkty, które powstawały w sprawdzonych zakładach produkcyjnych pod Bangkokiem. Choć wtedy nikt nie używał hasła zrównoważony rozwój, to para Duńczyków po prostu prowadziła swój biznes uczciwie i odpowiedzialnie.   Wyjątkowe wspomnienia, czyli bransoletka Moments   W 2000 roku powstał flagowy produkt duńskiej marki – bransoletka Pandora Moments . Nowatorski pomysł na bransoletkę, na której gromadzisz pojedyncze koraliki związane z jakimś wydarzeniem czy wspomnieniem, tak bardzo spodobał się klientom, że wkrótce Pandora weszła na rynek amerykański, niemiecki oraz australijski i stała się marką globalną. Od 2010 roku firma jest notowana na kopenhaskiej giełdzie. Obecnie marka sprzedaje biżuterię w ponad 100 krajach , w 7500 sklepach, z których 2700 to autorskie concept story, zatrudnia ponad 26 tysięcy ludzi, ponad 11 tysięcy w Tajlandii, gdzie powstają produkty Pandory.   Z szacunku dla ludzi, środowiska i surowców.   Pandora jest członkiem Responsible Jewellery Council i częścią UN Global Compact. Marka stawia na niskoemisyjny...

Czytaj dalej