Kolekcja Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo już jest!
mat. prasowe Uniqlo

Kolekcja Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo już jest!

Japońska marka Uniqlo dzisiaj rano wystartowała ze sprzedażą kolekcji powstałej we współpracy z wokalistką i genialnym artystą. Chcesz upolować T-shirt z tej kolekcji? Nie czekaj!
Zuzanna Szustakiewicz
25.05.2020

Takashi Murakami to jeden z najbardziej znanych współczesnych japońskich artystów. Billie Eilish to jedna z najbardziej utalentowanych piosenkarek młodego pokolenia, o bardzo wyrazistym stylu. Kultowy brand Uniqlo właśnie wypuścił ich wspólną kolekcję. To, że te T-shirty będą hitem, nie ma najmniejszych wątpliwości. Pytanie tylko, czy znikną ze sklepu w kilka, czy w kilkanaście godzin?

 

Eilish x Murakami nie po raz pierwszy

 

Efekty wspólnej pracy tego artystycznego duetu można było podziwiać już w marcu zeszłego roku. Wtedy ukazała się oficjalny klip do kawałka „You should see me in the crown”. Wyreżyserowane i animowane przez Murakamiego video powstawało aż osiem miesięcy.

W klipie przewijają się zarówno motywy znane z twórczości Japończyka – słynne kwiatki, jak i logo „Blohsh” wykorzystywane przez Eilish. Na tych samych motywach zbudowana jest kolekcja dla Uniqlo.

 

Moda kocha Murakamiego

 

Takashi uważa za zupełnie naturalne przenikanie się sztuki wysokiej z użytkową. Uważa, że jest to naturalne dla powojennej Japonii podejście, a którym artysta pracujący komercyjnie nie jest za to krytykowany, a wręcz przeciwnie.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

New figures and masks. It is a double face flower.

A post shared by Takashi Murakami (@takashipom) on

Dlatego Murakami chętnie wchodzi w modowe współprace. Najsłynniejszą do tej pory kolaboracją była ta z marką Louis Vuitton. W 2002 roku zaprosił go do niej ówczesny dyrektor kreatywny LV Marc Jacobs. Stworzona wspólnie linia torebek, w których Murakami zabawił się logo francuskiego domu mody, okazała się hitem i dodatkowo spopularyzowała twórczość Japończyka na świecie.

 

Sztuka za 13,5 mln dolarów

 

O tej popularności świadczy choćby cena, za jaką na aukcji w nowojorskim Sothbye's sprzedano „Hiropon”. Choć dla wielu samo dość kontrowersyjne dzieło mogło się wydawać niesmaczne, to jednak zostało wylicytowane w 2008 roku za zawrotną kwotę 13,5 mln dolarów. Co ciekawe „Hiropon” to kontynuacja „My Lonesome Cowboy” z 1998 roku, jeszcze bardziej obrazoburczego.

 

T-shirt za 14,90 $

billie eilish tadashi murakami uniqlo wiosna 2020 kolekcja
mat. prasowe Uniqlo

Kolekcja Uniqlo jednak niczym nie szokuje, jeśli już to bardzo pozytywnie zaskakuje niską ceną. Damskie i męskie kosztują 14.90 $, dziecięce 9.90 $, natomiast limit koszulek na jedną osobę to 2 sztuki z danego modelu. 

Oto kilka damskich, męskich i dziecięcych modeli koszulek z tej kolekcji.

 

1\7
T-shirt damski
T-shirt damski
mat. prasowe Uniqlo

Z kolekcji Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo, 100 % bawełny, uniqlo.com, 14.90 $

2\7
T-shirt damski
T-shirt damski
mat. prasowe Uniqlo

Z kolekcji Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo, 100 % bawełny, uniqlo.com, 14.90 $

3\7
T-shirt damski
T-shirt damski
mat. prasowe Uniqlo

Z kolekcji Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo, 100 % bawełny, uniqlo.com, 14.90 $

4\7
T-shirt męski
T-shirt męski
mat. prasowe Uniqlo

Z kolekcji Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo, 100 % bawełny, uniqlo.com, 14.90 $

5\7
T-shirt męski
T-shirt męski
mat. prasowe Uniqlo

Z kolekcji Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo, 100 % bawełny, uniqlo.com, 14.90 $

6\7
T-shirt dziecięcy
T-shirt dziecięcy
mat. prasowe Uniqlo

Z kolekcji Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo, 100 % bawełny, uniqlo.com, 9.90 $

7\7
T-shirt dziecięcy
T-shirt dziecięcy
mat. prasowe Uniqlo

Z kolekcji Billie Eilish by Takashi Murakami dla Uniqlo, 100 % bawełny, uniqlo.com, 14.90 $

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
moda sesja koszula trendy 2020
Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik

Zwykła koszula? Ale jakie pole do stylowego popisu!

Skoro chwilowo część z nas nie nosi jej do biura, to może by tak wykorzystać ją do modowych eksperymentów? Zobacz, jaki potencjał ma w sobie klasyczna koszula w paski.
Zuzanna Szustakiewicz
21.05.2020

Kołnierzyk, rękawy zakończone mankietami, rząd guzików. Parafrazując słowa Benedykta Chmielowskiego z pierwszej polskiej encyklopedii powszechnej – „Koszula, jaka jest, każdy widzi”. Ale czy aby na pewno?   Podobnie jak klasycznym trenczem czy prostą marynarką damscy p rojektanci uwielbiają kombinować z koszulą. Co sezon nadają jej bardzo różne, często fantazyjne formy. Wydłużają całość lub tylko jej część – np. tył.  Opuszczają linię ramion i nadmuchują rękawy. Rezygnują z guzików w ogóle lub zastępują je sznurowaniem. Nawet jeśli zostawiają ją w klasycznej formie to stylizują w zupełnie nowy, zaskakujący sposób. Czas zabawić się koszulą i poszaleć z proporcjami i warstwami. Teraz nadarza się ku temu doskonała okazja. Przecież koszula nie może wisieć bezczynnie w szafie!   Zdjęcia:  Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik Stylizacja: Agnieszka Ścibior Makijaż: Marianna Yurkiewicz Fryzury: Marek Sierzputowski Modelka: Angelika Maciołek/D’Vision Asystentka stylistki: Joanna Burczyńska Manicure i pedicure: Nail Spa Marzena Kanclerska Produkcja: Bombonierka   Sesja ukazała się w „Urodzie Życia” 5/2017

Czytaj dalej
Veclaim, Jessika Mercedes Kirschner afera Fruit Of The Loom
mat. prasowe Veclaim, Instagram @karolina_domaradzka

Sorry Jess, czyli o burzy wokół koszulek Jessiki Marcedes Kirschner

Sprawdzamy, czy to tylko burza w szklance wody, a może jednak nawałnica, która zmieni krajobraz polskiej mody?
Zuzanna Szustakiewicz
26.05.2020

Miał być tekst o lesie, który wbrew pozorom ma wiele wspólnego z modą, o której piszę na co dzień. Będzie tekst o burzy, która rozpętała się kilka dni temu w Internecie i jeszcze nie ucichła. Dlaczego?    Dlatego, że najwyraźniej wszyscy są zmęczeni tematami pandemii i zmian klimatu, a popularna blogerka i jej potknięcie okazały się wdzięcznym tematem zastępczym. Jak doszło do tej modowej nawałnicy?   W połowie maja Veclaim — marka Jessiki Mercedes Kirschner, wypuszcza nową linię. Na razie świeci słońce i wszystko skąpane jest w jego ciepłych promieniach. Wiele modowych serwisów — także my, piszemy o kolekcji w samych superlatywach i zachwycamy się jej oprawą graficzną. W kolekcji Valley znajdują się m.in. proste T-shirty z autorskimi nadrukami (które marka ma w swojej ofercie od około roku). Także tym razem przed butikiem marki na ul. Mokotowskiej stoi długa kolejka rozemocjonowanej młodzieży marzącej o koszulkach Veclaim. Ci, którym udało się kupić upragniony T-shirt, komentują na Instagramie, że jest świetny i jak zawsze doskonałej jakości. Fani deklarują, że wrócą po więcej i gratulują Jessice. Blogerka się cieszy, dziękuje fanom i przesyła im pozdrowienia „Love, Jessie”.   Pod koniec zeszłego tygodnia zaczyna jednak grzmieć. Jedna ze szczęśliwych posiadaczek koszulki Veclaim odkrywa, że pod metką z logo polskiej marki kryje się logo Fruit Of The Loom. Dzieli się swoim odkryciem ze stylistką Karoliną Domaradzką, która wrzuca tę informację na swoje IG Stories. I tak oto strzela pierwszy piorun i zaczyna się ulewa. Sprawy być może nie byłoby wcale, gdyby marka Veclaim nie komunikowała, że wszystkie produkty szyje w Polsce. Po 24 godzinach na swoim profilu IG Jessica publikuje oficjalne oświadczenie. Przeprasza w nim wszystkich,...

Czytaj dalej
moda trendy wiosna-lato 2020 torebki it-bags
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik/Das Agency

Torebka mini albo maksi, kubełek czy koszyk? Oto najpiękniejsze modele sezonu!

Do torebek kobiety mają szczególną słabość... Potrafimy na nie wydać naprawdę wiele, ale po pierwsze to inwestycja na lata, a po drugie diabeł tkwi w szczegółach, czyli w dodatkach!
Zuzanna Szustakiewicz
13.05.2020

Możemy śmiało napisać — pokaż mi swoją torebkę, a powiem ci, kim jesteś... Ponieważ, jeszcze bardziej niż po ubraniach, ludzie mogą nas oceniać po akcesoriach. I chociaż w naszym wymarzonym, idealnym świecie nikt nikogo nie ocenia, a już na pewno nie po wyglądzie to na razie podpowiadamy jakie torebki wybrać w tym sezonie, by dobrze wypaść. Torebkowe hity na wiosnę-lato 2020 Tej wiosny furorę robią marszczone torebki, przypominające chmurki (jak u Bottegi Venety) i duże miękkie prostokąty składane na pół i noszone pod pachą. Wśród sztywnych form znajdziemy klasyczne torebki z klapką, kubełki z kolorowymi, materiałowymi wkładkami (jak w kolekcji Sportmax) oraz shoppery w kształcie wachlarza (jak u Jil Sander i Ani Kuczyńskiej). Modne są modele z łączonych materiałów — rafii ze skórą, skóry z płótnem czy skóry z przezroczystym tworzywem. Jeśli chodzi o rozmiar, to panuje skrajna dowolność. Nawet w ramach jednej kolekcji np. u Jacquemusa znajdziemy wielkie worki w rozmiarze XXL i torebeczki mikro, które bardziej pełnią funkcję biżuterii niż bagażu. Na topie jest wzór węża w różnych kolorach. Oczywiście gładka licowa skóra w stonowanej kolorystyce nigdy nie wyjdzie z mody. Trendy trendami, ale najważniejsza jest dobra jakość, bo torebka powinna przetrwać próbę czasu i służyć nam latami, zwłaszcza ta droga. It-bag dla It-girl Nie tylko kobiety uwielbiają torebki, ale i torebki uwielbiają kobiety, a właściwie ci, którzy je robią. Największe domy mody, nazywają swoje it-bags nazwiskami czy imionami muz i ikon stylu — patrz. słynne modele Hermès — Birkin zadedykowana Jane Birkin czy Kelly, zaprojektowana dla Grace Kelly. Miłość projektantów do kobiet noszących ich torebki nie powinna nikogo dziwić, bo to na akcesoriach domy mody...

Czytaj dalej
wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Silne kobiety noszą dżinsy Wrangler!

Miriam prowadzi taksówkę w Mexico City i wozi wyłącznie panie. Głównie nocą, kiedy jest niebezpiecznie. Kampania Wrangler x Herder Stories to hołd złożony takim kobietom jak Ona.
Zuzanna Szustakiewicz
07.05.2020

Herder Stories, nowa kampania marki Wrangler przedstawia portrety kobiet, które troszczą się o ludzi ze swojego plemienia. Są niczym pasterze dbający o swoje stado – stąd z resztą hasło kampanii. To kobiety, które żyją pełnią życia i akceptują to, co ono przynosi. Wszystkie noszą dżinsy Wrangler. Każda z tych odważnych i silnych kobiet może być wzorem i inspiracją dla innych. Poznaj codzienne bohaterki. Przy nich nikomu nie stanie się krzywda! Więcej cennych chwil, mniej rutyny Miriam jest kierowcą taksówki i świadczy usługi wyłącznie dla kobiet. Jej samochód to bezpieczne schronienie i przestrzeń terapeutyczna. Miriam jeździ ulicami Mexico City, ale nie boi się nocy, a jej opanowanie sprawia, że pasażerki też nie odczuwają strachu. Jest jednocześnie aniołem stróżem i doradczynią, która wysłuchuje historii podróżujących z nią kobiet, bezpiecznie dowożąc je do domu. Więcej jedności mniej podziałów   Kolejną gwiazdą kampanii jest Maria, właścicielka agencji modelek i castingowej, która promuje różnorodność i inkluzywność. Poszukuje w innych tego, co niekonwencjonalne. Więcej uczuć, mniej zaprzeczeń Laissa  nosi swoja siłę niczym zbroję. Jest wierna sobie i lojalna wobec innych. Jej mocą jest pewność siebie.  Więcej kwiatów, mniej murów Maria  jest totalnie apolityczna i niezależna. Nie dba o zasady ani konwenanse. Nigdy nie żałuje swoich odważnych decyzji.  Bohaterki zostały uwiecznione w kampanii cyfrowej Olya Oleinic we współpracy z Kyle Weeks i w filmie dokumentalnym Caroline Koning, zrealizowanym w Mexico City. Projekt Herder Stories jest częścigą lobalnej kampanii Wrangler – Wear With Abandon™ realizowanej przez...

Czytaj dalej