Jessica Mercedes, Anja Rubik i Bella Hadid też pracują... to znaczy pozują z domu!
mat. prasowe Veclaim

Jessica Mercedes, Anja Rubik i Bella Hadid też pracują... to znaczy pozują z domu!

Tej wiosny sesje mody nie odbywają się w tradycyjny sposób. Ale to nie szkodzi, wręcz przeciwnie. Dzięki zdjęciom dla Veclaim, Zary i Jacquemusa zaglądamy do domów gwiazd!
Zuzanna Szustakiewicz
12.05.2020

Świat od dwóch miesięcy stoi na głowie, a cała branża mody zastanawia się co dalej. Życie jednak wolniej, bo wolniej, ale toczy się dalej. Nadal oglądamy piękne zdjęcia, nadal jesteśmy ciekawi co u naszych ulubionych bohaterek/ów, nadal kupujemy ubrania. I choć produkcje modowe, w dotychczasowej formule się nie odbywają to gwiazdy oraz modelki pracują i pozują w zaciszu swoich domów. A my jesteśmy zachwyceni!

W domu z Veclaim, czyli kolekcja Palm Reading 

Były już szalone lata 80, inspiracja Dynastią i mini disco sukienki. Był tarot, Joshua Tree i sukienki idealne na Coachellę. Chwilowo jednak nie pójdziemy na żaden festiwal ani nie pójdziemy na żadną imprezę, a Jessica Mercedes doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że moda ma iść z duchem czasu i odpowiadać na potrzeby ludzi. Ostatnio najchętniej chodzimy w dresach, więc i u Veclaim czas na dresy.

Veclaim Jessica Mercedes Kirschner  kampania ss 2020 Palm Reading gwiazdy w domu
mat. prasowe Veclaim

Część z nas poszukuje sensu i odpowiedzi na nurtujące nas pytania „co dalej?” w horoskopach, magii czy wróżbach i w tej kwestii Veclaim jest ekspertem od samego początku. Najnowszą, międzysezonową kolekcję Palm Reading, zainspirowało czytanie naszego przeznaczenia z dłoni. – Na pomysł wykorzystania motywu chiromancji wpadł mój brat Justin, który podczas nowojorskiego fashion week’u odwiedził wróżkę, zajmującą się odczytywaniem przyszłości za pomocą studiowania linii dłoni. Oboje wtedy zaczęliśmy interesować się tą tematyką. Justin jest tak naprawdę dużą częścią projektu i pomaga przy jego tworzeniu – wyjaśnia Jessica Mercedes. Palm Reading to uniseksowa minilinia basiców. W jej skład wchodzi wciągana przez głowę bluza i spodnie typu joggersy. Czarny kolor jest specjalnie sprany, a krawędzie ściągaczy postrzępione, by stworzyć efekt vintage. Jest też koszulka w kolorze lila. Na wszystkich ciuchach nadrukowane jest nowe logo marki.

Krótka seria analogowych zdjęć, która towarzyszy nowościom Palm Reading została wykonana w domowych warunkach, a w role modelki wcieliła się sama Jessica.

Veclaim Jessica Mercedes Kirschner  kampania ss 2020 Palm Reading gwiazdy w domu
mat. prasowe Veclaim

Veclaim kampania ss 2020 Palm Reading Jessica Mercedes Kirschner gwiazdy w domu
mat. prasowe Veclaim

Zara

Należąca do Inditexu, hiszpańskiego giganta odzieżowego, marka Zara wypuszczała nowe kolekcje co tydzień, góra dwa tygodnie. Trzystu projektantów tworzy dla Zary 12 tys. projektów rocznie. Od szkicu do finalnego produktu leżącego na półce w sklepie potrafi minąć jedynie 6 tygodni. Klasyczny przykład marki typu fast fashion. Czy to tempo się zmieni w najbliższym czasie? Zobaczymy. Na razie wszyscy kupujemy w Zarze, a markę stać, by zatrudniać do swoich kampanii Stevena Meisela. Jednak, by prezentować nowości, okazuje się, że wcale nie są potrzebni najlepsi fotografowie mody na świecie, wystarcza utalentowane modelki. Marka poprosiła współpracujące z nią na stałe dziewczyny, m.in. Anję Rubik, by podczas kwarantanny same wyprodukowały edytoriale. Dzięki temu możemy podejrzeć, z jakiej filiżanki pije herbatę Małgosia Bela czy jaki obraz wisi w salonie Tashy Tilberg. Scrollując po sklepie online tej sieciówki, pobawcie się w detektywów!

 

moda trendy kampania Zara kwarantanna dom gwiazdy w domu Anja Rubik
mat. prasowe

moda trendy kampania Zara kwarantanna dom gwiazdy w domu Anja Rubik
mat. prasowe

 

moda gwiazdy w domu kampania Zara wiosna 2020 Małgosia Bela
mat. prasowe Zara

moda gwiazdy w domu kampania Zara wiosna 2020 Małgosia Bela
mat. prasowe Zara

moda gwiazdy w domu kampania Zara wiosna 2020 Tasha Tilberg
mat. prasowe Zara

moda gwiazdy w domu kampania Zara wiosna 2020 Tasha Tilberg
mat. prasowe Zara

Kampania Jacquemus via Facetime

Simon Porte Jacquemus to jeden z naszych ulubionych projektantów. Jego moda to pochwała młodości, radości i kobiecości. Pokaz na sezon wiosna-lato 2020, który odbył się na polach lawendy, przez które modelki kroczyły po kilkusetmetrowym różowym dywanie, stał się najbardziej viralowym modowym wydarzeniem Instagrama roku 2019 (przeczytacie o nim więcej w czerwcowym numerze Urody Życia). Niedawno Instagram pokochał roznegliżowane zdjęcia Belli Hadid i Barbie Ferreiry, wystylizowanych w ubrania, a często same akcesoria z najnowszej kolekcji Jacquemusa. Gwiazdy pozowały w swoich domach, a zdjęcia za pośrednictwem Facetime'a robił Pierre-Ange Carlotti. Mąskie dodatki marki prezentował dużo bardziej ubrany Steve Lacy.

 

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG

Plany na weekend? Trening w minimalistycznym stylu!

Siostra H&M, słynąca z prostoty i architektonicznych form marka COS, wypuściła sportową kolekcję Active. W takich ciuchach od razy chce nam się wejść na matę lub pobiegać.
Zuzanna Szustakiewicz
09.05.2020

Są tacy, którzy kochają „Skalpel” Ewy Chodakowskiej, inni wolą Healthy Plan By Ann autorstwa Ani Lewandowskiej. Niektórzy biegają, podczas gdy inni doskonalą asany na macie. Bez względu na to, jaką aktywność wybieramy, podczas treningu chcemy się czuć wygodnie i komfortowo. Zapewniają nam to ciuchy stworzone do tego celu. Dzięki nim możemy skupić się w pełni na wykonywanej aktywności. Jeśli tak jak my uwielbiacie minimalizm i nie chcecie rezygnować z tego stylu, nawet podczas uprawiania sportu, ucieszy was, że światło dzienne ujrzała właśnie sportowa linia COS! Kolekcja sportowa pełna innowacji Szwedzka sieciówka, należąca do grupy H&M, wprowadza nową kategorię produktową — odzież sportową. Linii Active łączy ponadczasowy, minimalistyczny styl marki z przyjaznymi środowisku metodami produkcji. W kolekcji zastosowano nowoczesne włókna funkcyjne wykonane z organicznej bawełny i odnawialnych tworzyw — pozyskanego z recyclingu nylonu i poliestru. Ciuchy zaprojektowano nie tylko z dbałością o środowisko naturalne, ale przede wszystkim z myślą o kobiecej sylwetce. Połączenie kroju, funkcyjnych materiałów i bezszwowych rozwiązań pozwala na pełną swobodę ruchu. Innowacje kryją się w niewidocznych detalach. Tkanina zastosowana w T-shircie idealnie odprowadza wilgoć, a sportowy biustonosz (z kompresyjnej dzianiny) zapewnia komfort nawet podczas dynamicznych ćwiczeń. Stanik w zestawie z szortami lub legginsami to sztandarowe produkty kolekcji. Wykorzystują żeberkową strukturę materiału, dzięki której są elastyczne i stylowo przylegają do ciała . Są dostępne w trzech wersjach kolorystycznych. Całą linię COS Active wyróżnia stonowana i szlachetna paleta barw: oliwkowy brąz, głęboki granat i naftowy błękit kontrastują z lodowym różem i cyjanowym niebieskim. Kolekcję odzieży uzupełnią...

Czytaj dalej
Sesja moda wiosna lato SS2020 Łukasz Jemioł
fot. Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists

Kolekcja inspirowana ziemią i naturą, czyli Łukasz Jemioł ekologicznie

Optymistyczny błękit, świeża biel i klasyczna czerń. Do tego zwierzęce printy. Kobiece fasony, zapewniające swobodę ruchu, oraz naturalne tkaniny dające ciału odetchnąć. Na reszcie!
Zuzanna Szustakiewicz
09.05.2020

Świadomość ekologiczna w branży mody rośnie. Coraz więcej marek i projektantów porzuca dawne myślenie i włącza tryb eko. I świetnie! W najnowszej kolekcja na sezon wiosna-lato 2020 Łukasz Jemioł znajduje swoją drogę do bardziej etycznej mody: naturalne i ekologiczne tkaniny doskonałej jakości oraz ponadczasowe fasony, które będą modne bez względu na sezon . Wspólnie tworzą spójną garderobę, w której łatwo połączyć ze sobą poszczególne elementy. W kolekcji dominują klasyczne kolory – biel, czerń, błękit i pudrowy róż. Garnitury, krótkie kombinezony, szmizjerki i koszule mają kobiecy krój i uniwersalny charakter . Wzór panterki i tygrysa oraz etniczne tekstury materiałów, a także naszywane na kurtkach i sukienkach kieszenie to wyraźna inspiracja Afryką i dalekimi podróżami. „Nowa kolekcja to kwintesencja miejskiego safari i wycieczka na Czarny Ląd afrykański — dla kobiet, które kochają naturalne tkaniny, nurt eko i świadomą modę, ale i takich, które nie boją się podkreślać swojej kobiecości poprzez printy, odważne zestawienia i nietuzinkowe rozwiązania”, mówi Łukasz Jemioł.   Zdjęcia: Jakub Pleśniarski/Van Dorsen Artists Stylizacja: Alicja Werniewicz Makijaż i fryzury: Kasia Biały/D’vision Talents Modelka: Wiola/Uncover Models Scenografia: Marek Piotrowski Studio: PinUp Studio Retusz: Maria Bieluszko Asystentka stylistki: Agnieszka Frankel   Wszystkie ubrania z kolekcji Łukasz Jemioł dostępne na www.lukaszjemiol.com

Czytaj dalej
wrangler kampania dżinsy wiosna lato 2020
mat. prasowe

Silne kobiety noszą dżinsy Wrangler!

Miriam prowadzi taksówkę w Mexico City i wozi wyłącznie panie. Głównie nocą, kiedy jest niebezpiecznie. Kampania Wrangler x Herder Stories to hołd złożony takim kobietom jak Ona.
Zuzanna Szustakiewicz
07.05.2020

Herder Stories, nowa kampania marki Wrangler przedstawia portrety kobiet, które troszczą się o ludzi ze swojego plemienia. Są niczym pasterze dbający o swoje stado – stąd z resztą hasło kampanii. To kobiety, które żyją pełnią życia i akceptują to, co ono przynosi. Wszystkie noszą dżinsy Wrangler. Każda z tych odważnych i silnych kobiet może być wzorem i inspiracją dla innych. Poznaj codzienne bohaterki. Przy nich nikomu nie stanie się krzywda! Więcej cennych chwil, mniej rutyny Miriam jest kierowcą taksówki i świadczy usługi wyłącznie dla kobiet. Jej samochód to bezpieczne schronienie i przestrzeń terapeutyczna. Miriam jeździ ulicami Mexico City, ale nie boi się nocy, a jej opanowanie sprawia, że pasażerki też nie odczuwają strachu. Jest jednocześnie aniołem stróżem i doradczynią, która wysłuchuje historii podróżujących z nią kobiet, bezpiecznie dowożąc je do domu. Więcej jedności mniej podziałów   Kolejną gwiazdą kampanii jest Maria, właścicielka agencji modelek i castingowej, która promuje różnorodność i inkluzywność. Poszukuje w innych tego, co niekonwencjonalne. Więcej uczuć, mniej zaprzeczeń Laissa  nosi swoja siłę niczym zbroję. Jest wierna sobie i lojalna wobec innych. Jej mocą jest pewność siebie.  Więcej kwiatów, mniej murów Maria  jest totalnie apolityczna i niezależna. Nie dba o zasady ani konwenanse. Nigdy nie żałuje swoich odważnych decyzji.  Bohaterki zostały uwiecznione w kampanii cyfrowej Olya Oleinic we współpracy z Kyle Weeks i w filmie dokumentalnym Caroline Koning, zrealizowanym w Mexico City. Projekt Herder Stories jest częścigą lobalnej kampanii Wrangler – Wear With Abandon™ realizowanej przez...

Czytaj dalej