Gwiazda serialu Stranger Things zaprojektowała biżuterię dla Pandory!
mat. prasowe

Gwiazda serialu Stranger Things zaprojektowała biżuterię dla Pandory!

Serialowa Eleven, czyli młodziutka brytyjska aktorka Millie Bobby Brown kocha naturę i kolory. To właśnie one inspirowały ją przy pracy nad kolekcją Pandora Me.
Zuzanna Szustakiewicz
02.07.2020

Młodziutka brytyjska aktorka ma już na swoim koncie nagrodę Emmy, za rolę Eleven w kultowej produkcji Netfliksa teraz do swojego portfolio dorzuca współpracę z największą marką biżuteryjną na świecie – Pandorą. Millie Bobby Brown została ambasadorka nowej kampanii Pandora Me oraz wspólnie z projektantami duńskiej marki stworzyła kolorową i radosną kolekcję — idealną na lato. Fani młodzieżowego serialu Stranger Things pewnie już biegną do najbliższego salonu Pandory, więc warto się pośpieszyć.

Pandora Me by Millie Bobby Brown

Gwiazda w ramach współpracy z Pandorą stworzyła cztery charmsy i jeden kolczyk. Każdy z nich jest związany z wizją idealnego lata i wakacji. „Wszystkie symbole, które wybrałam to moje ulubione elementy lata.”

Biżuteria Pandora zaprojektowana przez gwiazdę Stranger Things
mat. prasowe

„Każdy charms łączy się dla mnie z wyjątkowym wspomnieniem”. Symbole, które wybrała Millie to: rozgwiazda, ananas, flaming, fala oceanu i żółw morski. Każda zawieszka Pandora Me jest wykonana ze srebra, ozdobiona sześciennymi kolorowymi cyrkoniami i wykańczana ręcznie.

Biżuteria Pandora zaprojektowana przez gwiazdę Stranger Things
mat. prasowe
Może ozdobić nimi wyraziste łańcuchowe bransoletki i naszyjniki z kolekcji Pandora Me, a także broszki-agrafki lub kolczyki-serca. Sztyft „żółwik” sprzedawany jest pojedynczo, więc można go nosić solo, połączyć do pary z drugim identycznym lub z zupełnie innym.

Gwiazda Stranger Things fanką Pandory!

„Bycie ambasadorką Pandora Me wiele dla mnie znaczy” – mówi Brown - „jestem fanką Pandory, od kiedy pamiętam. Praca z marką, która stawia na wyrażanie siebie przez styl, jest dla mnie spełnieniem marzeń”. Projektanci Pandory i dyrektorzy kreatywni Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, którzy pracowali z aktorką nad przekształceniem jej letnich inspiracji i pomysłów w nową kolekcję Pandora Me, mówią – „Millie emanuje pozytywną energią. Jest osobą bardzo spontaniczną z wyraźną wizją. To niezwykła, młoda kobieta, która kocha opowiadać historie i nie boi się odkrywać siebie. Jest idealną reprezentantką idei Pandora Me”.

Biżuteria Pandora zaprojektowana przez gwiazdę Stranger Things
mat. prasowe

Elementy biżuterii stworzone we współpracy z Millie Bobby Brown są edycją limitowaną i będą dostępne w sprzedaży przez sześć miesięcy, od 2 lipca do grudnia 2020 roku.

Pandora w trosce o przyszłość

Założyciele Pandory — Winnie Liljeborg i Per Enevoldsen zaczęli swoją przygodę z biżuterią na przełomie lat 70. i 80. Początkowo importowali biżuterię z Tajlandii na zamówienie duńskich firm, ale pod koniec lat 80. zaczęli tworzyć własne produkty, w sprawdzonych zakładach produkcyjnych pod Bangkokiem. Wtedy hasło zrównoważony rozwój, jeszcze nie istniało, ale para Duńczyków od początku po prostu prowadziła swój biznes uczciwie i odpowiedzialnie. Dzisiaj Pandora jest największą marką biżuterii na świecie, obecną w ponad 100 krajach i zatrudniającą ponad 26 tysięcy ludzi. Grupa Pandora jako lider swojego rynku niedawno oficjalnie zadeklarowała, że do 2025 roku będzie korzystać wyłącznie ze srebra i złota pochodzących z recyklingu. To mądry krok ku bardziej etycznej modzie i dobry przykład dla pozostałych firm z tej branży.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Esprit kamopania Earth Colors Archroma wiosna-lato 2020
mat. prasowe

Nowa kolekcja Esprit w duchu eko

Jeśli kochasz naturę i bliskie ci jest hasło „Love, Peace and Harmony”, koniecznie poznaj ubrania typu basic barwione liśćmi palmy i skórkami z owoców!
Zuzanna Szustakiewicz
09.06.2020

Lubimy dzielić się z wami nowinkami związanymi ze zrównoważonym rozwojem w modzie i staramy się wspierać marki, które robią ubrania ekologicznie oraz te, które zmieniają się w tym kierunku. O farbowaniu naturalnymi barwnikami pisaliśmy już przy okazji ciuchów do jogi, które marka Asics zrobiła we współpracy z Pyrates Smart Fabrics. Jesteśmy też zafascynowani tym techniką Oli Bystry, która o naturalnym farbowaniu tkanin roślinami mówi, że to alchemia . I czekamy na kolejne warsztaty jej „Dzikich barw”! Ale tym razem opowiemy o marce Esprit i jej kapsułowej kolekcji basiców barwionych przy użyciu EarthColors® by Archroma.   Jak powstała marka Esprit?   Jest rok 1963 . Route 89 przy Emerald Bay. On przyjechał ze wschodniego wybrzeża i podróżuje stopem po Kalifornii, ona jedzie swoim garbusem do wakacyjnej pracy. Trzy miesiące później Doug Tompkins i Susie Russell są już małżeństwem, a po pięciu latach tworzą wspólnie markę Esprit. Od samego początku filozofia Esprit opiera się na hipisowskich hasłach: miłości, pokoju i harmonii (czy tak jak my, słyszycie teraz kawałek „Aquarius” z musicalu Hair?) Na tych trzech hasłach i wynikającym z nich szacunku dla ludzi, środowiska i zasobów Doug i Susie zbudowali swoją, dziś już międzynarodową, markę.   Esprit jest cool, bardzo cool.   Kojarzycie słynne reklamy Oliviero Toscaniego dla Benettona z lat 90. – a wiedzieliście, że Esprit był pierwszy i zatrudniał Włocha do swoich kampanii już w latach 80?     À propos reklam — ostatnio spodobała nam się kampania Zalando, w której wystąpili pracownicy marki , otóż na podobny pomysł marka Esprit wpadła 30 lat wcześniej! Ciekawe czy ci, którzy...

Czytaj dalej
Mat. prasowe

Jane Fonda w domku na drzewie! 82-letnia aktorka w nowej eko-kampanii Gucci

Nowa kolekcja „Gucci Off The Grid” Alessandro Michele wykonana jest w całości z organicznych materiałów z recyklingu. Promuje ją m.in. znana z zaangażowania w ekologię Jane Fonda.
Sylwia Arlak
17.06.2020

Jane Fonda stoi na schodkach domku na drzewie, ubrana cała na biało w rzeczy uszyte z materiałów pochodzących z recyklingu. W nowej kampanii Gucci: „Gucci Off The Grid” moda idzie pod rękę z ekologią! To kolejna odsłona ekologicznej polityki marki – już cztery lata temu Gucci zaczęło używać materiałów pochodzących w 100 procentach z recyklingu. Teraz idzie o krok dalej. Włoski dom mody, pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Alessandro Michele wprowadza na rynek swoją pierwszą zrównoważoną kolekcję „Gucci Off The Grid”.  Jane Fonda i Gucci razem w trosce o środowisko Twarzą kampanii jest Jane Fonda oraz japoński wokalista Miyavi, brytyjski ekolog David Mayer de Rothschild, raper Lil Nas X i piosenkarka King Princess. W wideo wyreżyserowanym przez samego Allesandro Michele widzimy jak gwiazdy budujące domek na drzewie w samym sercu miasta.  — Kolekcja jest efektem pracy zespołowej. Każdy wniósł coś od siebie. W tej kampanii promujemy ideę dialogu pomiędzy ludźmi, którzy tworzą coś na nowo. Wyobraziłem sobie, że wspólnie zbudujemy dom na drzewie w centrum miasta, jak dzieci bawiące się w parku. Każdy z nas powinien zbudować taki dom, aby zrozumieć, że nasza planeta istnieje — mówi dyrektor kreatywny Gucci.         View this post on Instagram                   @janefonda leads the cast of the campaign for the first Gucci sustainable line which also includes David Mayer de Rothschild @thelostexplorer, @lilnasx, @kingprincess69 and @miyavi_ishihara. They each wear pieces from the #GucciOffTheGrid collection, standing and...

Czytaj dalej
sneakersy tenisówki eko moda adidas wiosna 2020 Veja
mat. prasowe Veja, fot. Vincent Desailly

Bądź eko – sneakersy jakich nie znasz!

Szukasz sportowych butów na wiosnę? Rozważ wybór etycznej marki, która myśli o twoich stopach i twojej planecie. Zapłacisz ciut więcej, ale oddasz swój głos w słusznej sprawie.
Zuzanna Szustakiewicz
20.04.2020

Kupując ubrania i dodatki, staramy się wspierać inicjatywy, które na pierwszym miejscu stawiają nie własny zysk, ale dobro naszej planety i swoich pracowników. Lubimy marki, które mają transparentny łańcuch dostaw i mądrze zarządzają zasobami. Bo każdy nasz wybór ma znaczenie. My głęboko wierzymy, że moda zrównoważona to, bardziej niż kolejny przemijający trend, nowy kierunek, za którym niedługo podążą wszyscy. Im szybciej, tym lepiej, można nawet biegiem! Może w butach, którejś z tych 6 marek? Veja Przyjaciele Sébastien Kopp i François-Ghislain Morillion założyli tę markę w 2004, wierząc głęboko, że można robić sportowe buty w sposób etyczny i ekologiczny. Ich buty projektowane są w Paryżu, a materiały pozyskuje się z organicznych hodowli i rolnictwa ekologicznego m.in. bezpośrednio od brazylijskich hodowców drzew kauczukowych, których Veja wspiera. Jedną z dostępnych opcji jest but w pełni wegański. Buty z rozpoznawalnym V mają już status kultowych, a ich fanką jest choćby Meghan Markle. Timberland Marka od początku stawia na odpowiedzialność. Każdy produkt Timberland zawiera coś ważnego. Składnik pochodzący z recyklingu. Zieloną technologię. Skórę z odpowiedzialnej garbarni. Marka każdego dnia pracuje nad jednym z najbardziej ekologicznych standardów produkcji w branży odzieżowo-obuwniczej. Przestrzega surowych norm na każdym etapie drogi ubrań i butów sygnowanych logo z drzewkiem. Nieustannie poszukuje innowacji. Polecamy model Emerald Bay, w którym cholewka wykonana została z wytrzymałego, lekkiego materiału ReBOTL pochodzącego z przetworzonych plastikowych butelek. Allbirds To fenomenalny przykład zupełnie innego myślenia o butach. Motto marki, którą założyło dwóch Nowozelandczyków Tim Brown i Joey...

Czytaj dalej