
Gwiazda serialu Stranger Things zaprojektowała biżuterię dla Pandory!
Młodziutka brytyjska aktorka ma już na swoim koncie nagrodę Emmy, za rolę Eleven w kultowej produkcji Netfliksa teraz do swojego portfolio dorzuca współpracę z największą marką biżuteryjną na świecie – Pandorą. Millie Bobby Brown została ambasadorka nowej kampanii Pandora Me oraz wspólnie z projektantami duńskiej marki stworzyła kolorową i radosną kolekcję — idealną na lato. Fani młodzieżowego serialu Stranger Things pewnie już biegną do najbliższego salonu Pandory, więc warto się pośpieszyć.
Pandora Me by Millie Bobby Brown
Gwiazda w ramach współpracy z Pandorą stworzyła cztery charmsy i jeden kolczyk. Każdy z nich jest związany z wizją idealnego lata i wakacji. „Wszystkie symbole, które wybrałam to moje ulubione elementy lata.”
„Każdy charms łączy się dla mnie z wyjątkowym wspomnieniem”. Symbole, które wybrała Millie to: rozgwiazda, ananas, flaming, fala oceanu i żółw morski. Każda zawieszka Pandora Me jest wykonana ze srebra, ozdobiona sześciennymi kolorowymi cyrkoniami i wykańczana ręcznie.
Gwiazda Stranger Things fanką Pandory!
„Bycie ambasadorką Pandora Me wiele dla mnie znaczy” – mówi Brown - „jestem fanką Pandory, od kiedy pamiętam. Praca z marką, która stawia na wyrażanie siebie przez styl, jest dla mnie spełnieniem marzeń”. Projektanci Pandory i dyrektorzy kreatywni Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, którzy pracowali z aktorką nad przekształceniem jej letnich inspiracji i pomysłów w nową kolekcję Pandora Me, mówią – „Millie emanuje pozytywną energią. Jest osobą bardzo spontaniczną z wyraźną wizją. To niezwykła, młoda kobieta, która kocha opowiadać historie i nie boi się odkrywać siebie. Jest idealną reprezentantką idei Pandora Me”.
Elementy biżuterii stworzone we współpracy z Millie Bobby Brown są edycją limitowaną i będą dostępne w sprzedaży przez sześć miesięcy, od 2 lipca do grudnia 2020 roku.
Pandora w trosce o przyszłość
Założyciele Pandory — Winnie Liljeborg i Per Enevoldsen zaczęli swoją przygodę z biżuterią na przełomie lat 70. i 80. Początkowo importowali biżuterię z Tajlandii na zamówienie duńskich firm, ale pod koniec lat 80. zaczęli tworzyć własne produkty, w sprawdzonych zakładach produkcyjnych pod Bangkokiem. Wtedy hasło zrównoważony rozwój, jeszcze nie istniało, ale para Duńczyków od początku po prostu prowadziła swój biznes uczciwie i odpowiedzialnie. Dzisiaj Pandora jest największą marką biżuterii na świecie, obecną w ponad 100 krajach i zatrudniającą ponad 26 tysięcy ludzi. Grupa Pandora jako lider swojego rynku niedawno oficjalnie zadeklarowała, że do 2025 roku będzie korzystać wyłącznie ze srebra i złota pochodzących z recyklingu. To mądry krok ku bardziej etycznej modzie i dobry przykład dla pozostałych firm z tej branży.