Gwiazda serialu Stranger Things zaprojektowała biżuterię dla Pandory!
mat. prasowe

Gwiazda serialu Stranger Things zaprojektowała biżuterię dla Pandory!

Serialowa Eleven, czyli młodziutka brytyjska aktorka Millie Bobby Brown kocha naturę i kolory. To właśnie one inspirowały ją przy pracy nad kolekcją Pandora Me.
Zuzanna Szustakiewicz
02.07.2020

Młodziutka brytyjska aktorka ma już na swoim koncie nagrodę Emmy, za rolę Eleven w kultowej produkcji Netfliksa teraz do swojego portfolio dorzuca współpracę z największą marką biżuteryjną na świecie – Pandorą. Millie Bobby Brown została ambasadorka nowej kampanii Pandora Me oraz wspólnie z projektantami duńskiej marki stworzyła kolorową i radosną kolekcję — idealną na lato. Fani młodzieżowego serialu Stranger Things pewnie już biegną do najbliższego salonu Pandory, więc warto się pośpieszyć.

Bermudy na 5 sposobów!

Pandora Me by Millie Bobby Brown

Gwiazda w ramach współpracy z Pandorą stworzyła cztery charmsy i jeden kolczyk. Każdy z nich jest związany z wizją idealnego lata i wakacji. „Wszystkie symbole, które wybrałam to moje ulubione elementy lata.”

Biżuteria Pandora zaprojektowana przez gwiazdę Stranger Things
mat. prasowe

„Każdy charms łączy się dla mnie z wyjątkowym wspomnieniem”. Symbole, które wybrała Millie to: rozgwiazda, ananas, flaming, fala oceanu i żółw morski. Każda zawieszka Pandora Me jest wykonana ze srebra, ozdobiona sześciennymi kolorowymi cyrkoniami i wykańczana ręcznie.

Biżuteria Pandora zaprojektowana przez gwiazdę Stranger Things
mat. prasowe
Może ozdobić nimi wyraziste łańcuchowe bransoletki i naszyjniki z kolekcji Pandora Me, a także broszki-agrafki lub kolczyki-serca. Sztyft „żółwik” sprzedawany jest pojedynczo, więc można go nosić solo, połączyć do pary z drugim identycznym lub z zupełnie innym.

Gwiazda Stranger Things fanką Pandory!

„Bycie ambasadorką Pandora Me wiele dla mnie znaczy” – mówi Brown - „jestem fanką Pandory, od kiedy pamiętam. Praca z marką, która stawia na wyrażanie siebie przez styl, jest dla mnie spełnieniem marzeń”. Projektanci Pandory i dyrektorzy kreatywni Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, którzy pracowali z aktorką nad przekształceniem jej letnich inspiracji i pomysłów w nową kolekcję Pandora Me, mówią – „Millie emanuje pozytywną energią. Jest osobą bardzo spontaniczną z wyraźną wizją. To niezwykła, młoda kobieta, która kocha opowiadać historie i nie boi się odkrywać siebie. Jest idealną reprezentantką idei Pandora Me”.

Biżuteria Pandora zaprojektowana przez gwiazdę Stranger Things
mat. prasowe

Elementy biżuterii stworzone we współpracy z Millie Bobby Brown są edycją limitowaną i będą dostępne w sprzedaży przez sześć miesięcy, od 2 lipca do grudnia 2020 roku.

Pandora w trosce o przyszłość

Założyciele Pandory — Winnie Liljeborg i Per Enevoldsen zaczęli swoją przygodę z biżuterią na przełomie lat 70. i 80. Początkowo importowali biżuterię z Tajlandii na zamówienie duńskich firm, ale pod koniec lat 80. zaczęli tworzyć własne produkty, w sprawdzonych zakładach produkcyjnych pod Bangkokiem. Wtedy hasło zrównoważony rozwój, jeszcze nie istniało, ale para Duńczyków od początku po prostu prowadziła swój biznes uczciwie i odpowiedzialnie. Dzisiaj Pandora jest największą marką biżuterii na świecie, obecną w ponad 100 krajach i zatrudniającą ponad 26 tysięcy ludzi. Grupa Pandora jako lider swojego rynku niedawno oficjalnie zadeklarowała, że do 2025 roku będzie korzystać wyłącznie ze srebra i złota pochodzących z recyklingu. To mądry krok ku bardziej etycznej modzie i dobry przykład dla pozostałych firm z tej branży.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
sneakersy tenisówki eko moda adidas wiosna 2020 Veja
mat. prasowe Veja, fot. Vincent Desailly

Bądź eko – sneakersy jakich nie znasz!

Szukasz sportowych butów na wiosnę? Rozważ wybór etycznej marki, która myśli o twoich stopach i twojej planecie. Zapłacisz ciut więcej, ale oddasz swój głos w słusznej sprawie.
Zuzanna Szustakiewicz
20.04.2020

Kupując ubrania i dodatki, staramy się wspierać inicjatywy, które na pierwszym miejscu stawiają nie własny zysk, ale dobro naszej planety i swoich pracowników. Lubimy marki, które mają transparentny łańcuch dostaw i mądrze zarządzają zasobami. Bo każdy nasz wybór ma znaczenie. My głęboko wierzymy, że moda zrównoważona to, bardziej niż kolejny przemijający trend, nowy kierunek, za którym niedługo podążą wszyscy. Im szybciej, tym lepiej, można nawet biegiem! Może w butach, którejś z tych 6 marek? Veja Przyjaciele Sébastien Kopp i François-Ghislain Morillion założyli tę markę w 2004, wierząc głęboko, że można robić sportowe buty w sposób etyczny i ekologiczny. Ich buty projektowane są w Paryżu, a materiały pozyskuje się z organicznych hodowli i rolnictwa ekologicznego m.in. bezpośrednio od brazylijskich hodowców drzew kauczukowych, których Veja wspiera. Jedną z dostępnych opcji jest but w pełni wegański. Buty z rozpoznawalnym V mają już status kultowych, a ich fanką jest choćby Meghan Markle. Timberland Marka od początku stawia na odpowiedzialność. Każdy produkt Timberland zawiera coś ważnego. Składnik pochodzący z recyklingu. Zieloną technologię. Skórę z odpowiedzialnej garbarni. Marka każdego dnia pracuje nad jednym z najbardziej ekologicznych standardów produkcji w branży odzieżowo-obuwniczej. Przestrzega surowych norm na każdym etapie drogi ubrań i butów sygnowanych logo z drzewkiem. Nieustannie poszukuje innowacji. Polecamy model Emerald Bay, w którym cholewka wykonana została z wytrzymałego, lekkiego materiału ReBOTL pochodzącego z przetworzonych plastikowych butelek. Allbirds To fenomenalny przykład zupełnie innego myślenia o butach. Motto marki, którą założyło dwóch Nowozelandczyków Tim Brown i Joey...

Czytaj dalej
20 urodziny Pandora Moments Pandora recykling wiosna lato 2020
mat. prasowe

Biżuteria z recyklingu? Pandora pozytywnie zaskakuje!

Wszystkie fanki duńskiej marki biżuteryjnej ucieszy fakt, że teraz srebrne i złote koraliki Pandory, które kolekcjonują na swoim nadgarstku, będą bardziej przyjazne dla środowiska.
Zuzanna Szustakiewicz
04.06.2020

W opublikowanym w tym tygodniu na oficjalnej stronie Grupy Pandora oświadczeniu czytamy, że do 2025 roku marka będzie korzystać tylko ze srebra i złota pochodzących z recyklingu . Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną, więc jej decyzja ma realny wpływ na ilość wydobywanego surowca . To także dobry przykład dla pozostałych firm z biżuteryjnej branży.   Biżuteria przyszłości z przeszłością   Winnie Liljeborg i Per Enevoldsen zaczęli swoją przygodę z biżuterią na przełomie lat 70. i 80. Początkowo biznes polegał na tym, że importowali biżuterię z Tajlandii na zamówienie duńskich firm. Pod koniec lat 80. zatrudnili pierwszego projektanta i zaczęli tworzyć własne produkty, które powstawały w sprawdzonych zakładach produkcyjnych pod Bangkokiem. Choć wtedy nikt nie używał hasła zrównoważony rozwój, to para Duńczyków po prostu prowadziła swój biznes uczciwie i odpowiedzialnie.   Wyjątkowe wspomnienia, czyli bransoletka Moments   W 2000 roku powstał flagowy produkt duńskiej marki – bransoletka Pandora Moments . Nowatorski pomysł na bransoletkę, na której gromadzisz pojedyncze koraliki związane z jakimś wydarzeniem czy wspomnieniem, tak bardzo spodobał się klientom, że wkrótce Pandora weszła na rynek amerykański, niemiecki oraz australijski i stała się marką globalną. Od 2010 roku firma jest notowana na kopenhaskiej giełdzie. Obecnie marka sprzedaje biżuterię w ponad 100 krajach , w 7500 sklepach, z których 2700 to autorskie concept story, zatrudnia ponad 26 tysięcy ludzi, ponad 11 tysięcy w Tajlandii, gdzie powstają produkty Pandory.   Z szacunku dla ludzi, środowiska i surowców.   Pandora jest członkiem Responsible Jewellery Council i częścią UN Global Compact. Marka stawia na niskoemisyjny...

Czytaj dalej
modna biżuteria z łańcucha na jesień
Fot. Magdalena Kozicka

Najmodniejsza biżuteria sezonu jesień-zima 2020 to łańcuch. Ta polska marka wie to bardzo dobrze!

Setki małych ogniw składają się na modne minimalistyczne łańcuchy, tak jak pojedyncze emocje budują skomplikowane relacje. O tym opowiada nowa kampania Więzi marki Umiar.
Zuzanna Szustakiewicz
22.09.2020

Jeśli kiedyś zdarzyło nam się zapomnieć, jak ważne w naszym codziennym życiu są relacje, to ostatnie pół roku pozwoliło nam sobie o tym przypomnieć! Lockdown, ograniczenia w kontakcie z najbliższymi i brak spotkań towarzyskich uzmysłowiły nam, że najważniejsze w naszym życiu są więzi, które budujemy z innymi ludźmi. Z tymi, których kochamy, z tymi, z którymi się przyjaźnimy, z tymi, z którymi pracujemy, a nawet z nieznajomymi, z którymi mieszkamy na jednej klatce czy osiedlu. Wszystkie one budują skomplikowaną sieć relacji, bez której trudno wyobrazić sobie nasze życie. Modny łańcuch na jesień 2020 O wadze naszych relacji z innymi w swojej nowej kampanii opowiada marka biżuterii Umiar, a modne proste łańcuchy i ażurowe formy są pięknym punktem wyjścia tej opowieści. Więzi — tak nazywa się nowa kolekcja marki Umiar, która została stworzona dla niej i dla niego, aby za pomocą biżuterii opowiedzieć o wadze codziennych relacji. „Dzięki temu, że istnieją połączenia pomiędzy elementami, czyli więzi, może powstać coś pełnego i pięknego, zarówno w tworzeniu wyjątkowej biżuterii, jak i relacji z drugim człowiekiem” - mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska, właścicielki i projektantki tej polskiej marki. Minimalizm i rzemiosło zawsze na czasie Biżuteria polskiej marki Umiar to pochwała minimalizmu w formie i wyrazie. Projekty z nowej kolekcji Więzi są również hołdem dla prostoty. Istotę kolekcji oddają użyte w niej materiały i tradycyjne techniki rzemieślnicze. Łańcuchy, które stanowią bazę kolekcji, zostały wyplecione ręcznie z setek małych ogniw, w niewielkiej pracowni pod Warszawą. Wykonano je z trzech rodzajów splotów. Nowością w ofercie marki są ażurowe siatki —...

Czytaj dalej
Mat.prasowe

„Enola Holmes”, „Faworyta”, „Królowe zbrodni”. Co jeszcze obejrzymy w ten weekend na Netfliksie i HBO?

Netflix to oczywiście nowość: „Enola Holmes” z Millie Bobby Brown w tytułowej roli. Z kolei HBO – wspaniała „Faworyta” z oscarową rolą Olivii Colman.
Sylwia Arlak
23.09.2020

Za nami premiera długo wyczekiwanej produkcji Netfliksa z Millie Bobby Brown („Stranger Things”) w roli głównej „Enola Holmes”. Ale to nie jedyna propozycja filmowa na weekend. Sprawdźcie, co jeszcze warto obejrzeć na Netfliksie i HBO w najbliższych dniach: „Enola Holmes” w końcu na Netfliksie Weekend zaczynamy na Netfliksie od długo wyczekiwanej premiery filmu „Enola Holmes” (produkcja pojawiła się na platformie w środę, 23 września). To historia dorastającej na angielskiej wsi w XIX wieku, młodszej siostry Mycrofta i Sherlocka Holmesów Enoli Holmes. W szesnaste urodziny, niespodziewanie znika matka dziewczyny. Od tej pory jej wychowaniem mają zajmować się starsi bracia. Kiedy postanawiają wysłać Enolę do szkoły z internatem, nastolatka ucieka do Londynu w poszukiwaniu matki.  W adaptacji znanego cyklu powieści autorstwa Nancy Springer udział wzięli Millie Bobby Brown, Helena Bonham Carter, Sam Claflin oraz Henry Cavill. W piątek, 25 września obejrzymy serial dokumentalny o zabójstwie Detleva Rohweddera „Rohwedder: Jedność, zbrodnia i wolność ”. Zagadkowa śmierć polityka w 1991 roku do dzisiaj budzi wiele emocji. Zginął zabity przez snajpera, stojąc przy oknie swojego domu w Düsseldorfie. „Pytanie kto zyskał na jego śmierci” — słyszymy już w zwiastunie produkcji. Czytaj też:  Od „Nagiego instynktu” po „Lolitę”. 10 filmów ocenzurowanych z powodu seksu „O psie, który wrócił do domu” to z kolei propozycja dla całej rodziny (film pojawi się na platformie Netflix także w piątek). Rezolutne zwierzę, Bella wybiera się w długą, niebezpieczną drogę, aby odnaleźć swojego ukochanego właściciela, Lucasa. Zanim jej się to uda, spotka m.in. mieszkające w górach lwiątko i bezdomnego weterana, którego...

Czytaj dalej