Trendy jesień zima 2020: Bluzy i spodnie dresowe plus mocne kolory i wzory: nowa kolekcja Femi Stories!
fot. Dorota Szulc/Szulcworks

Trendy jesień zima 2020: Bluzy i spodnie dresowe plus mocne kolory i wzory: nowa kolekcja Femi Stories!

Polska marka na sezon jesień-zima 2020/21 zrobiła nie jedną, a aż 5 kolekcji i pokazała je w zapierającej dech scenerii Alpejskich gór i jezior
Zuzanna Szustakiewicz
08.09.2020

Marka Femi Stories co sezon opowiada nam piękne modowe historie. Są pełne energetycznych kolorów, printów — kwiatów i charakterystycznej dla marki panterki w różnych odcieniach. To wygodne, sportowe ubrania dla żyjących aktywnie dziewczyn, które tak jak założycielki tej marki — siostry Anita i Kamila nie boją się wskoczyć na deskorolkę, złapać falę na surfingu, powyginać ciało na macie czy poszaleć na snowboardzie. Wygodne bluzy, dresy, sukienki, bielizna czy funkcyjna odzież sygnowane przez Femi sprawiają, że wszystkie dziewczyny, które kochają góry i wodę, dostają dodatkowy zastrzyk energii. Na trudne dla autorskich modowych marek czasy i nowy sezon jesień-zima 2020/21 Femi Stories przygotowała dla nas cudowną — dodającą otuchy kampanię i aż pięć energetycznych kolekcji.

Jak wystylizować białą koronkową sukienkę?

Góry i jeziora w kampanii Femi Stories

Turkusowe jeziora, w których można się przejrzeć, szczyty górskie, które wzbudzają nasz zachwyt i jednocześnie szacunek oraz bajeczne doliny. Kampania Femi Stories na sezon jesień-zima 20/21 to podróż w miejsca, które zapierają dech w piersi i skłaniają do refleksji. Bo ostatnie trudne miesiące skłoniły wszystkich nas, by jeszcze bardziej doceniać otaczającą nas przyrodę.

modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks

„Poszukując nowych inspiracji, wybraliśmy się do Austrii i Włoch — krajów, które są tak blisko nie tylko Polski, ale przede wszystkim naszego serca. Chcieliśmy odkryć je na nowo i zobaczyć jak wiele mają nam jeszcze do zaoferowania”. - mówi Anita Nawarkiewicz, współzałożycielka i projektantka marki.

Kolekcja 5 w 1

Pięć różnych historii, pięć różnych kolekcji kapsułowych. Każda z nich inna, każda zainspirowana emocjami, które odczuwaliśmy w danej chwili, doceniając to, co Matka Natura ma nam do zaoferowania.
Kapsuła „Lost in Space” to historia o przekraczaniu własnych granic i sięganiu po swoje marzenia, bez względu na wszystko. To kolekcja zainspirowana wszystkimi naszymi dziewczynami, które co chwila udowadniają nam, że nie ma rzeczy niemożliwych i nie boją się sięgać gwiazd. Głęboki granat i żywa czerwień, elementy wszechświata i gwiazdozbiory. Otulające swetry, bluzy i zimowe kurtki to zapowiedź tego, co znajdziecie w tej kapsule.

modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks
W historii „My World Experience” print w panterkę w połączony został z autorskimi wzorami o azteckim charakterze. Przełamany odcień żółtego odzwierciedlający złotą jesień z ponadczasową bielą i delikatnymi elementami w kolorze pudrowego różu to zestawienie, które nie da o sobie zapomnieć. Po raz pierwszy w kolekcji pojawiła się jesienna kamizelka z kapturem, długi kardigan i nowy krój kurtek.
modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks
„I am Femi” – kolekcja pełna energii, nasyconej magenty i autorskiego kwiatowego printu. Kobieca, a zarazem drapieżna. Wzór w formie all-over pojawia się na bluzach, ciepłych dresowych spodniach i kurtkach, z których śmiało można komponować total looki. Nie zabrakło tu modeli wykonanych z ciepłej flaneli w kratę, nowych krojów sukienek i oversizowych swetrów.

modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks
Historia „Wild at Heart” to drugi kwiatowy print, tym razem występujący z odcieniem ciemnego, nasyconego niebieskiego. Jak w każdym sezonie, kapsuła inspirowana była przede wszystkim #FemiGirls, które są najlepszym doradcą marki, a które uwielbiają wzory nawiązujące do natury i jej bogactwa. Przewodni kolor niebieski połączony został z pudrowym różem. Miękka flanela występuje w miksie odcieni czerni, granatu, różu oraz złamanej bieli.

modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks
Zupełna nowość, czyli kapsuła Snow & Ski, dedykowana jest wszystkim #FemiGirls, które nie wyobrażają sobie zimy bez jazdy na desce lub deskach, i które nie boją się wyróżniać na stoku. Kolekcja nosi nazwę „Magic Everyday” i znajdziecie w niej snowboardowe wodoodporne i wiatroodporne. Te funkcjonalne kurtki z pasem śnieżnym i dodatkowymi kieszeniami wewnętrznymi przystosowane są do jazdy w każdym warunkach, tak samo, jak pasujące do nich kolorystycznie spodnie.

modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks
W kolekcji tej jest też odzież termiczna, ciepłe polary, bluzy z kapturem i cała gama akcesoriów: zimowe opaski, czapki oraz skarpetki snowboardowe, czyli wszystko to, co przyda się na wyjazd narciarski i szaleństwa na stoku.

Nowe czasy, nowe wyzwania przed branżą mody

Rynek odzieżowy to jedna z najbardziej dynamicznych i najprężniej rozwijających się branż w Polsce i na świecie. Ostatnie pół roku postawiło w trudnej sytuacji wiele marek i domów mody dowiodły. Okazało się, że poradzą sobie tylko ci, którzy zareagują odpowiednio szybko i elastycznie dostosują swoją ofertę do oczekiwać klientów. Femi Stories wyszło z tej sytuacji obronną ręką — sprawdził się model sprzedaży głównie online (także na rynku czeskim i słowackim), a linia Femi Active oraz limitowane serie np. Hel of a Girl okazały się wielkim sukcesem, dzięki któremu marka odnotowała wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku. Szybka reakcja na zmiany rynkowe oraz dopasowanie oferty do potrzeb klientów sprawiła, że najnowsza kolekcja przybrała bardziej rozbudowaną formę, która pozwoli stawić czoła wyzwaniom, które stoją przed marką Femi Stories. 

modne bluzy i spodnie dresowe nie tylko do chodzenia po górach
fot. Dorota Szulc/Szulcworks
Dodatkowo — fanki ekologii ucieszy informacja, że w kolekcji na sezon jesień/zima 2020/21 pojawiły się wreszcie ekologiczne opakowania: folie z recyklingu oraz biodegradowalne.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
modne spodnie dresowe noś jak Karolina Pisarek
Zdjęcia pochodzą z Instagrama: @karolina_pisarek oraz @pernilleteisbaek

Hit Instagrama: modne spodnie dresowe noś jak Karolina Pisarek i Pernille Teisbaek

Influencerki z Instagrama udowadniają, że dresy damskie rządzą w kolejnym sezonie. Jesienią spodnie dresowe nosimy nie tylko w weekend!
Zuzanna Szustakiewicz
04.09.2020

Dresy to nowa czerń – orzekły kilka miesięcy temu it-girls z Instagrama. Co ciekawe to, co nasze dzieciaki wiedziały od dawna, my dorośli odkryliśmy dopiero zamknięci w domach podczas przymusowej pracy zdalnej. A gdy my uczyliśmy się doceniać wygodę prostych spodni dresowych, modowe infleuncerki uczyły siebie i nas, jak je nosić. Nie wiem jak wy, ale ja szybko nie zrezygnuję z tego największego trendu 2020 roku! Spodnie dresowe – najmodniejsze spodnie 2020! Śmiało możemy im nadać takie miano. Do marca 2020 w mojej szafie były tylko dwie pary spodni z dresu. Przyznam, że zakładałam je sporadycznie – raczej na weekendowe wypady na działkę lub wycieczki do lasu z dziećmi. Chociaż znałam dziewczyny, które nosiły je na co dzień do marynarki i szpilek, zawsze wydawało mi się, że spodnie dresowe nie są  dla mnie. Ostatnie pół roku sprawiło jednak, że zmieniłam zdanie. Jak z każdymi innymi spodniami — trzeba po prostu znaleźć swój model, szerokość nogawki, wysokość stanu i materiał, który nam odpowiada. Ja np. wolę spodnie dresowe z cienkiej dresówki, z wyższym stanem i dopasowane w łydkach, ale znam dziewczyny, które wybierają oversizowe spodnie, z grubego dresu, w dodatku z „pumpiastymi” nogawkami i wyglądają super! A Oto jak stylizują je polska topmodelka Karolina Pisarek oraz modowa guru z Danii Pernille Teisbaek. Kolorowe spodnie dresowe w stylu Karoliny Pisarek Finalistka Top Model i zwyciężczyni Ameryka Ekspres 2, doceniana na świecie topmodelka Karolina Pisarek w tym roku poprowadzi swój własny program „Top Model – Front Row”, w którym będzie możliwość przyjrzenia się popularnemu programowi od kuchni. Karolina, nie tylko ciężko pracuje jako modelka, ale także jest bardzo aktywna, więc dresowe...

Czytaj dalej
Moda na wygodę, dresy i casual od polskiej marki
fot. Łukasz Żyłka

Trendy jesień 2020: dresy w wersji romantycznej i nowych kolorach. Premiera kolekcji SaintBy

Skąd taka popularność tzw. streetwearu? Bo coraz częściej w modzie wybieramy jakość i wygodę. Polska marka serwuje jedno i drugie. I robi to z wielkim wdziękiem.
Zuzanna Szustakiewicz
11.08.2020

Spodnie i bluzy wykonane z miękkich dzianin to część streetwearu , który od kilku sezonów przenika do szaf, nawet tych bardzo eleganckich. Jeśli jednak część z was, tak jak ja, nie uległa do tej pory temu trendowi, to ostatnie miesiące postawiły na głowie nasze potrzeby. Kto by podejrzewał pół roku temu, że w dresach będziemy „chodzić” do pracy? Wakacyjna beztroska i praca w trybie homeoffice to sprawcy obecnego dresowego zamieszania w modzie. Polska marka SaintBy przekonuje, że tak szybko z dresów nie zrezygnujemy. Komfort ubranie jest jak comfort food „W ostatnim czasie słowo »komfort« nabrało nowego znaczenia. Szukaliśmy go też w modzie. Zdefiniowaliśmy na nowo swoje garderoby. Zostawiliśmy ubrania jakościowe i ponadczasowe , ale też komfortowe , w których czujemy się po prostu dobrze”, mówi Ania Baj, właścicielka polskiej marki ubrań SaintBy, dzięki której określenie „dresy damskie” nabiera nowego znaczenia. Przekonując nas, że komfort to teraz przewodni trend, jej marka SaintBy na nowy sezon proponuje dwie wygodne odsłony: basic i casual. W linii Basic znajdziemy oczywiście dresy. Jesienią do wiosennego różu i złamanej bieli, dołączyły dwa nowe kolory: ciepły camel i głęboką zieleń . Odszyte z nich zostały spodnie, tunika oraz bluzy : klasyczna z kapturem, oversizowa bez kaptura i krótka odsłaniająca brzuch. Casual w wersji romantycznej Drugą częścią nowej kolekcji marki jest linia casual. Jeśli wydaje Wam się, że znajdziecie tu spodnie typu chino i kurtki z kieszeniami to się zdziwicie, bo casual w wersji SaintBy jest dziewczęcy i romantyczny . Marka lansuje m.in. sukienki z falbanami z bawełny oraz zmysłową slipp dress wykonaną ze szlachetnego jedwabiu. Na sukienkę zarzucamy swetry z wełny...

Czytaj dalej
ta polska marka robi modne sukienki na każdą figurę
fot. Sonia Szóstak

Seksowne sukienki, Kasia Struss i ambasadorki z Instagrama, czyli kampania Nydyess w duchu body positive

Czy jest sukienka, w której każda kobieta będzie wyglądać jak milion dolarów? Obejrzyjcie kampanię polskiej marki Nudyess na sezon jesień-zima 2020 i zdecydujcie sami!
Zuzanna Szustakiewicz
16.09.2020

Gdy prawie rok temu zobaczyłam sukienki z prążkowanej dzianiny na prasowej prezentacji nowej kolekcji Nudyess pomyślałam, że są zupełnie nie dla mnie. Bardziej z uprzejmości wzięłam jedną z wieszaka i poszłam do przymierzalni. Gdy ja włożyłam i spojrzałam w lustro... zaniemówiłam. Wyglądałam świetnie, choć zazwyczaj daleka jestem od samozachwytu. Z butiku przy ul. Wiejskiej wyszłam z czarną sukienką, która od tej pory jest jedną z moich ulubionych małych czarnych. Zakładam ją, gdy chcę się poczuć kobieco i zmysłowo. Efekt wow tych ubrań znają wszystkie klientki, więc nie dziwi mnie, że wracają po więcej. W sezonie jesień-zima 2020 marka Nudyess zaprosiła sześć z nich do swojej kampanii. Oto efekty! Seksowne sukienki po raz ósmy Niektórzy używają modnego, zaczerpniętego od marek streetwearowych hasła DROP, a działająca od niespełna trzech lat marka Nudyess każdą kolejną linię nazywa rozdziałem i je numeruje. Najnowsza kolekcja to już Chapter 8. Ta najnowsza odsłona na jesień/zimę 2020/21 to bardzo wyjątkowy rozdział w historii marki Nudyess. Twórczynie marki do swojej najnowszej kampanii zaprosiły po pierwsze topmodelkę Kasię Struss, ale także, a może przede wszystkim 6 swoich klientek. Ambasadorki marki wybrane zostały w drodze castingu zorganizowanego na kanałach społecznościowych marki. „Od początku istnienia marki obserwowałyśmy, jak fantastycznie przyjmowane były nasze kampanie bez retuszu, gdzie modelka miała na nodze bliznę lub boczki na brzuchu. Była prawdziwa i każda kobieta, mogła w jej wizerunku zobaczyć siebie. W kolejnej kampanii Nudyess postanowiłyśmy jednak pójść o krok dalej i stworzyć grupę Ambasadorek marki, które zostały gwiazdami kampanii” - opowiadają Sandra do Manh i Agnieszka Sołoń. „Zależało nam, by pokazać kobietom, iż dopasowane, przylegające do...

Czytaj dalej
modne swetry i sukienki w nowej kampanii TheOdderSide
fot. Morgane Lay i Jonny Cochrane

Zmysłowe sukienki, modne swetry i... Tina Kunakey w nowej kampanii TheOdderSide!

Na sezon jesień-zima 2020/21 polska marka proponuje ponad 70 modnych ubrań, a do kampanii zabookowała jedno z najgorętszych nazwisk mody — Tinę Kunakey.
Zuzanna Szustakiewicz
10.09.2020

Lubię polskie marki, zwłaszcza te powstające z autentycznej potrzeby robienia fajnych ubrań. Ubrań, które są proste i kobiece, ale dodają nam pewności siebie i sprawiają, że czujemy się w nich jednocześnie delikatne i silne. Lubię, gdy takie marki odnoszą sukces. Podobnie jak ich klientki z ciekawością i niecierpliwością czekam na każdą kolejną kolekcję i kampanię. Jakie ubrania zaprojektują? Jakie modne kolory pokażą? Kogo zatrudnią do kampanii? Czym zaskoczą? Jedną z takich marek jest The Odder Side i ponownie się na niej nie zawiodłam, bo projektantki marki Brygida i Justyna właśnie pokazały świetną kolekcję na sezon jesień-zima 2020/21 i kampanię z superobsadą! Kampania The Odder Side jesień-zima 2020/21 Jeden dzień zdjęciowy, piękne Biarritz we Francji, zmysłowa modelka, zaprzyjaźniona z nią fotografka i zmysłowe sukienki i swetry od The Odder Side. Tylko tyle i aż tyle wystarczyło, by powstała ta słoneczna kampania. Niemałą rolę odegrały tutaj też wnętrza willi Magnan, otaczający ją ogród, renesansowe rzeźby oraz meble art deco. Dzięki nim całość nabrała romantycznego i lekko dekadenckiego klimatu co z kolei idealnie podkreśla charakter ubrań. Założycielki i projektantki marki Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska od samego początku lansują wygodne i zmysłowe ubrania. Ich projekty odsłaniają dekolt i plecy, są jednak luźne i komfortowe.  W zależności od tego, jak są wystylizowane, idealnie sprawdzają się i na dzień, i na wieczorne wyjście. Co na jesień proponuje polska marka? Oprócz typowych dla siebie, bestsellerowych sukienek bez pleców i koszul z oversizowymi rękawami w kolekcji znalazły się nowości. Top na jedno ramię z jedwabistego cupro (syntetycznego materiału pochodzenia naturalnego), czarno-biały i biało-miodowy wzór zebry na krótkim swetrze...

Czytaj dalej