Alpaki, kucyki i... kury, czyli letnia odsłona kolekcji Bizuu
fot. Asia Typek

Alpaki, kucyki i... kury, czyli letnia odsłona kolekcji Bizuu

Projektantki marki przenoszą nas na Podlasie. Ich słynne sukienki w kwiaty jeszcze nigdy nie wyglądały tak sielsko i wdzięcznie!
Zuzanna Szustakiewicz
19.05.2020

Letnia moda kocha podróże, zwłaszcza te spektakularne i egzotyczne. Nie ma nic wspanialszego niż bajeczna lokalizacja, odległa o tysiące kilometrów? Ostatnie miesiące zweryfikowały to przekonanie. Okazało się, że da się zupełnie inaczej. Można zrobić fajną sesję mody czy edytorial w domu, patrz Jacquemus i Zara. Można też bardziej docenić to, co mamy bliżej siebie, w zasięgu kilkaset kilometrów.

moda sesja Bizuu Apres Midi Summer lato 2020
fot. Asia Typek

From Poland with love

Dziewczyna Bizuu to typ podróżniczki, ciekawej świata, ludzi i przyrody. Razem z marką Bizuu i ich popołudniową linią odwiedziliśmy już niejeden kontynent. I choć tym razem podróż nie jest daleka, to jednak wciąż inspirująca. Teraz polska Bizuu zamiast na drugi koniec świata, zabiera nas na Podlasie.

moda sesja Bizuu Apres Midi Summer lato 2020
fot. Asia Typek

Scenerią do najnowszej kampanii Bizuu Après Midi Summer 2020 jest farmę Alpak. Kwieciste sukienki projektowane przez Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak, nie tylko doskonale wpisują się w ten polski, sielski krajobraz, a wręcz zyskują. Stają się bardziej autentyczne i bliższe. Słowiańska, dziewczęca uroda modelki i towarzyszące jej alpaki, kucyki i ozdobne kury dodają wdzięku projektom Bizuu.

moda sesja Bizuu Apres Midi Summer lato 2020
fot. Asia Typek

Flower power

Kolekcję zainspirowały długie letnie dni i ciepłe wieczory spędzone na łonie pięknej, polskiej przyrody. Marka konsekwentnie lansuje ukwiecone sylwetki – i co sezon wypuszcza ze swojej pracowni porcję autorskich kwiatowych deseni.

moda sesja Bizuu Apres Midi Summer lato 2020
fot. Asia Typek

W najnowszej kolekcji królują modele mini, ale znajdą też coś dla siebie fanki długości midi i maxi. Letnie sukienki często są asymetryczne i wyjątkowo dziewczęce — dzięki odsłoniętym ramionom, bufkom, falbanom czy wiązaniom podkreślającym talię.

moda sesja Bizuu Apres Midi Summer lato 2020
fot. Asia Typek

Wygoda i luz na czasie

W swoich kolekcjach Zuzia i Blanka pamiętają, że dziewczyny chcą nie tylko wyglądać modnie, ale również czuć się wygodnie. Zwłaszcza teraz. Dlatego w kolekcji nie zabrakło sportowej, logowanej taśmą Bizuu, bluzy z kapturem, oversizowego tiszertu z haftowany napisem #BIZUUGIRL czy bawełnianej koszulki z seksownie odsłoniętymi plecy. Kolekcję dopełniają denimowe szorty z postrzępioną nogawką.

moda sesja Bizuu Apres Midi Summer lato 2020
fot. Asia Typek

Kolekcja dostępna jest w sprzedaży na www.bizuu.com a od 20 maja 2020 także w butikach stacjonarnych marki.

Zdjęcia: Asia Typek
Modelka: Anna Zatoń/Model Plus
Produkcja: Hanna Wojtaszek/Bizuu
Fotoedycja: Karolina Lisiecka/Bizuu

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
moda kampania Veclaim Valley Jessica Mercedes
fot. Jan Wasiuchnik

Nowa kolekcja Jessiki Mercedes, my już wiemy, co kupimy!

Veclaim Valley to nowy drop marki popularnej polskiej blogerki. Przygotujcie się na podróż do surrealistycznego świata jak z hippisowskiej wizji.
Zuzanna Szustakiewicz
14.05.2020

Ta podróż to bardziej fantazyjny trip lub jazda bez trzymanki. Jeśli zdjęcia skojarzą wam się z kultowymi filmami Alejandro Jodorowsky’ego to słusznie. To Święta Góra z 1973 r. była inspiracją dla nowej kampanii Veclaim. Kolorowa estetyka balansuje na granicy kiczu, a zdjęcia i elementy graficzne na ubraniach nawiązują do obrazów po spożyciu substancji halucynogennych.   Trip à la Jodorowski a rzeczywistość Inspiracja, inspiracją, ale same ciuchy są super uniwersalne i do noszenia na co dzień. Szary komplet dresowy z haftowanym logo marki i motywem przewodnik kolekcji – grzybkami, to kontynuacja ostatniej kapsułowej kolekcji Palm Reading. Sukienka w kwiatki to nawiązanie do dziewczęcej kolekcji marki z zeszłego sezonu wiosna-lato. Na pewno i jedne i drugie znajdą się na szczycie listy zakupowej modnych dziewczyn z Instagrama. Pokochają je nie tylko nastolatki i dwudziestoparolatki, ale także trochę starsze dziewczyny, łącznie z autorką tego artykułu.   Jessica Mercedes po drugiej stronie lustra „Wystarczy przejść przez zaczarowane lustro, aby znaleźć się w surrealistycznym świecie, a dokładniej — w tęczowej krainie VECLAIM VALLEY, gdzie królują wyimaginowane postacie oraz abstrakcyjne krajobrazy” - czytamy w komunikacie prasowym towarzyszącym premierze kolekcji. Wszystko staje się jasne, gdy obejrzymy krótką animację, w której podróż zaczyna się i kończy przy słynnym lustrze Ultrafragola Ettore'a Sottsassa.   Zakupy u Veclaim Designerskie lustro z filmiku znajduje się w malutkim butiku Veclaim przy ul. Mokotowskiej 48 w Warszawie. Do butiku po ciuchy z nowej kolekcji będzie się można wybrać już od piątku 15 maja. Dziewczyny z Veclaim tłumaczą kilka kwestii związanych z organizacją sprzedaży na tak małej powierzchni:...

Czytaj dalej
moda trendy wiosna-lato 2020 torebki it-bags
fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik/Das Agency

Torebka mini albo maksi, kubełek czy koszyk? Oto najpiękniejsze modele sezonu!

Do torebek kobiety mają szczególną słabość... Potrafimy na nie wydać naprawdę wiele, ale po pierwsze to inwestycja na lata, a po drugie diabeł tkwi w szczegółach, czyli w dodatkach!
Zuzanna Szustakiewicz
13.05.2020

Możemy śmiało napisać — pokaż mi swoją torebkę, a powiem ci, kim jesteś... Ponieważ, jeszcze bardziej niż po ubraniach, ludzie mogą nas oceniać po akcesoriach. I chociaż w naszym wymarzonym, idealnym świecie nikt nikogo nie ocenia, a już na pewno nie po wyglądzie to na razie podpowiadamy jakie torebki wybrać w tym sezonie, by dobrze wypaść. Torebkowe hity na wiosnę-lato 2020 Tej wiosny furorę robią marszczone torebki, przypominające chmurki (jak u Bottegi Venety) i duże miękkie prostokąty składane na pół i noszone pod pachą. Wśród sztywnych form znajdziemy klasyczne torebki z klapką, kubełki z kolorowymi, materiałowymi wkładkami (jak w kolekcji Sportmax) oraz shoppery w kształcie wachlarza (jak u Jil Sander i Ani Kuczyńskiej). Modne są modele z łączonych materiałów — rafii ze skórą, skóry z płótnem czy skóry z przezroczystym tworzywem. Jeśli chodzi o rozmiar, to panuje skrajna dowolność. Nawet w ramach jednej kolekcji np. u Jacquemusa znajdziemy wielkie worki w rozmiarze XXL i torebeczki mikro, które bardziej pełnią funkcję biżuterii niż bagażu. Na topie jest wzór węża w różnych kolorach. Oczywiście gładka licowa skóra w stonowanej kolorystyce nigdy nie wyjdzie z mody. Trendy trendami, ale najważniejsza jest dobra jakość, bo torebka powinna przetrwać próbę czasu i służyć nam latami, zwłaszcza ta droga. It-bag dla It-girl Nie tylko kobiety uwielbiają torebki, ale i torebki uwielbiają kobiety, a właściwie ci, którzy je robią. Największe domy mody, nazywają swoje it-bags nazwiskami czy imionami muz i ikon stylu — patrz. słynne modele Hermès — Birkin zadedykowana Jane Birkin czy Kelly, zaprojektowana dla Grace Kelly. Miłość projektantów do kobiet noszących ich torebki nie powinna nikogo dziwić, bo to na akcesoriach domy mody...

Czytaj dalej
Muuv. lato 2020 kolekcja Los Angeles dresy kostiumy
mat. prasowe Muuv.

Te kostiumy i dresy będą hitem lata! Oto nowa kolekcja i kampania Muuv.

#Muuvgirls po raz kolejny udowodniają, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Kampanię robią zdalnie w Los Angeles, a samą kolekcję dostosowują do nowych czasów.
Zuzanna Szustakiewicz
25.06.2020

Polska marka Muuv. uwielbia zabierać nas w piękne zakątki świata. Tak miało być i w te wakacje. Plaża, woda, słońce oraz świetnie skrojone kostiumy kąpielowe z przemyślanych tkanin, do tego seksowne sukienki na plażę i po plaży. Wszystko było już zaplanowane, ale... Things, they change! (Rzeczy się zmieniają!) Na początku marca plan był gotowy: dwa dropy, dwie sesje, dwie lokacje, dwa krańce świata. Odkąd założyły swoją autorską markę w 2015 roku, Malina Kurkowska i Kaja Lizut śmiało realizują swoje marzenia i nikogo nie pytają o pozwolenie. Tym razem to świat powiedział „STOP”. Okazało się, że jedyną pewną rzeczą jest to, że nic nie jest pewne. Jak choćby to, że w każdej chwili można wsiąść w samolot i polecieć tam, gdzie się chce. Okazało się, że zamiast beztroskich wyjazdów i podróży siedzimy zamknięci w domach. #Muuvgirls musiały zareagować szybko i wykombinować po pierwsze, jakie ciuchy będziemy nosić tego nietypowego lata, a także jak zrobić sesję zachowując charakter marki. Kampania „Things, they change” to odpowiedź dziewczyn z Muuv. na nową rzeczywistość, na fakt, że pewne kwestie są poza naszą kontrolą, ale jednocześnie, że każda najbardziej zaskakująca sytuacja to okazja, by się rozwinąć i wyjść poza schemat. Kampania lato 2020 od Muuv. Dziewczyny zawsze stawiają na naturalne zdjęcia, w plenerze, bez sztucznego światła, bez retuszu. Gdy w połowie marca okazało się, że muszą zmienić plany, wiedziały jedno: sesja zdjęciowa w studio z ustawioną scenografią nie wchodziła w grę. Postawiły na technologię, w końcu, od czego są telefony i komputery? W dzisiejszych czasach nawet sesję zdjęciową można zrobić zdalnie , co udowodnili w ostatnich miesiącach między innymi Jacquemus czy Zara. Nowa kampania Muuv. to efekt pracy zespołowej ludzi, którzy myślą i działają...

Czytaj dalej
modne swetry i sukienki w nowej kampanii TheOdderSide
fot. Morgane Lay i Jonny Cochrane

Zmysłowe sukienki, modne swetry i... Tina Kunakey w nowej kampanii TheOdderSide!

Na sezon jesień-zima 2020/21 polska marka proponuje ponad 70 modnych ubrań, a do kampanii zabookowała jedno z najgorętszych nazwisk mody — Tinę Kunakey.
Zuzanna Szustakiewicz
10.09.2020

Lubię polskie marki, zwłaszcza te powstające z autentycznej potrzeby robienia fajnych ubrań. Ubrań, które są proste i kobiece, ale dodają nam pewności siebie i sprawiają, że czujemy się w nich jednocześnie delikatne i silne. Lubię, gdy takie marki odnoszą sukces. Podobnie jak ich klientki z ciekawością i niecierpliwością czekam na każdą kolejną kolekcję i kampanię. Jakie ubrania zaprojektują? Jakie modne kolory pokażą? Kogo zatrudnią do kampanii? Czym zaskoczą? Jedną z takich marek jest The Odder Side i ponownie się na niej nie zawiodłam, bo projektantki marki Brygida i Justyna właśnie pokazały świetną kolekcję na sezon jesień-zima 2020/21 i kampanię z superobsadą! Kampania The Odder Side jesień-zima 2020/21 Jeden dzień zdjęciowy, piękne Biarritz we Francji, zmysłowa modelka, zaprzyjaźniona z nią fotografka i zmysłowe sukienki i swetry od The Odder Side. Tylko tyle i aż tyle wystarczyło, by powstała ta słoneczna kampania. Niemałą rolę odegrały tutaj też wnętrza willi Magnan, otaczający ją ogród, renesansowe rzeźby oraz meble art deco. Dzięki nim całość nabrała romantycznego i lekko dekadenckiego klimatu co z kolei idealnie podkreśla charakter ubrań. Założycielki i projektantki marki Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska od samego początku lansują wygodne i zmysłowe ubrania. Ich projekty odsłaniają dekolt i plecy, są jednak luźne i komfortowe.  W zależności od tego, jak są wystylizowane, idealnie sprawdzają się i na dzień, i na wieczorne wyjście. Co na jesień proponuje polska marka? Oprócz typowych dla siebie, bestsellerowych sukienek bez pleców i koszul z oversizowymi rękawami w kolekcji znalazły się nowości. Top na jedno ramię z jedwabistego cupro (syntetycznego materiału pochodzenia naturalnego), czarno-biały i biało-miodowy wzór zebry na krótkim swetrze...

Czytaj dalej