Dawid Podsiadło odpowiada na wyzwanie polskich raperów i zbiera na walkę z koronawirusem
Kadr Youtube

Dawid Podsiadło odpowiada na wyzwanie polskich raperów i zbiera na walkę z koronawirusem

Choć wszystkie występy Dawida Podsiadły zostały odwołane, znowu mogli go zobaczyć i usłyszeć. Wszystko dzięki Hot16Challenge. Obecnie najpopularniejsze internetowe wyzwanie łączy gwiazdy, które chcą pomóc w walce z koronawirusem.
Sylwia Arlak
07.05.2020

Dawno niewidziany Dawid Podsiadło powraca. Właśnie odpowiedział na wyzwanie rzucone przez rapera Taco Hemingwaya oraz Quebonafide i wziął udział w akcji Hot16Challenge, w ramach której gwiazdy rapują wymyślone przez siebie 16 wersów i wpłacają pieniądze na walkę z koronawirusem – a następnie nominują do tego samego kolejne osoby. 

Dawid Podsiadło — jak sam przyznaje w swoich 16 wersach — rapować nie potrafi, ale i tak przyłączył się do wyzwania. „Nie będę rapował, bo nie umiem rapować, chociaż mnie nominował największy rapowy boysband” — przyznał wokalista, zrobił więc to, co umie najlepiej — zaśpiewał. 

Do dalszej zabawy nominował m.in. Monikę Brodkę oraz Darię Zawiałow. Nominowani artyści mają za zadanie stworzyć swój utwór w ciągu zaledwie 3 dni od nominacji – już czekamy!

Nagranie piosenki Dawida ma już ponad 800 tys. wyświetleń na Youtube. Artysta zachęcił do wzięcia udziału w zbiórce na SięPomaga.pl i podziękował tym, którzy „walczą” dzisiaj na pierwszej linii frontu.

„Chciałbym zaznaczyć, że podziwiam lekarzy/wszystkie medyczne siły, stojące na straży” – dodał w swoim utworze wokalista. 

 

W drugiej już edycji Hot16Challenge wzięli udział nie tylko raperzy: Taco, Quebonafide, Solar, ale także m.in. Norbi oraz Kuba Wojewódzki. Czekamy na kolejne gwiazdy.

 

Kochasz czytać?
Czekamy na Ciebie!

Dołącz do grupy na FB
 

Uroda Życia - czytaj dla przyjemności

Czekamy na Ciebie na FB
 

Ludzie, psychologia,
pasja - inspirujemy!

Obserwuj nas na IG
Hot16Challenge
YouTube

Artyści, jesteście wielcy! Wielkie dzięki za  #Hot16Challenge2 

Muzycy, aktorzy, youtuberzy, stand-uperzy świetnie bawią się, tworząc własne rymy, a przy tym wspierają służby walczące z koronawirusem. #Hot16Challenge2 to akcja, jakiej potrzebowaliśmy.
Sylwia Arlak
13.05.2020

Ponad 1 milion zł (!!!) zebrali artyści, którzy wzięli udział w akcji #Hot16Challenge2 (zbiórka organizowana jest za pomocą siepomaga.pl). Zainicjowana przez polskich raperów akcja, w której artyści składają śpiewające podziękowania lekarzom, pielęgniarkom i ratownikom medycznym, bije rekordy popularności i już dawno wyszła poza środowisko raperskie.  Które wykonania podobały nam się najbardziej? Wybór nie był prosty. W zestawieniu nie braliśmy jednak pod uwagi raperów (wyszłyśmy za założenia, że rapowa nawijka to dla nich chleb powszedni). Nie znajdziecie też w nim wykonań polityków, bo wolimy przemilczeć udział wielu z nich w tej szczytnej akcji.  1. Marian Lichtman „Popatrz, jak ten bicik wchodzi, japajapapaj…” Nominowany przez Łonę 73-letni ex-Trubadur zachwycił nie tylko wciąż wspaniałym głosem, lecz także niezwykłym poczuciem humoru. Po jego nagraniu baliśmy się, że nikt już nie odważy nagrać się swoich 16 linijek! „Dzięki, że o mnie pamiętacie. Wielkie podziękowania dla służby zdrowia, naszych bohaterów” – recytował artysta, a my dziękujemy mu za to, że wziął udział w akcji i zrobił to naprawdę, jak na mistrza przystało, po mistrzowsku.    2. Kayah: „Ktoś na górze (…) zapomniał o kulturze” Nie zawiodłyśmy się też na Kayah, która swoim wspaniałym głosem przypomniała, że pandemia dotyka nas wszystkich: „Intencje są ważne, wspierajmy i w końcu przydałoby się wesprzeć także przedsiębiorców. Wesprzeć artystów, kochani, bo tam ktoś na górze odmrożeniem mami, a zapomniał o kulturze”. Choć zazwyczaj gwiazda nie komentuje publicznie tego co dzieje się na scenie politycznej, tym razem nie ukrywała krytycznej...

Czytaj dalej
Mat. prasowe

Jane Fonda w domku na drzewie! 82-letnia aktorka w nowej eko-kampanii Gucci

Nowa kolekcja „Gucci Off The Grid” Alessandro Michele wykonana jest w całości z organicznych materiałów z recyklingu. Promuje ją m.in. znana z zaangażowania w ekologię Jane Fonda.
Sylwia Arlak
17.06.2020

Jane Fonda stoi na schodkach domku na drzewie, ubrana cała na biało w rzeczy uszyte z materiałów pochodzących z recyklingu. W nowej kampanii Gucci: „Gucci Off The Grid” moda idzie pod rękę z ekologią! To kolejna odsłona ekologicznej polityki marki – już cztery lata temu Gucci zaczęło używać materiałów pochodzących w 100 procentach z recyklingu. Teraz idzie o krok dalej. Włoski dom mody, pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Alessandro Michele wprowadza na rynek swoją pierwszą zrównoważoną kolekcję „Gucci Off The Grid”.  Jane Fonda i Gucci razem w trosce o środowisko Twarzą kampanii jest Jane Fonda oraz japoński wokalista Miyavi, brytyjski ekolog David Mayer de Rothschild, raper Lil Nas X i piosenkarka King Princess. W wideo wyreżyserowanym przez samego Allesandro Michele widzimy jak gwiazdy budujące domek na drzewie w samym sercu miasta.  — Kolekcja jest efektem pracy zespołowej. Każdy wniósł coś od siebie. W tej kampanii promujemy ideę dialogu pomiędzy ludźmi, którzy tworzą coś na nowo. Wyobraziłem sobie, że wspólnie zbudujemy dom na drzewie w centrum miasta, jak dzieci bawiące się w parku. Każdy z nas powinien zbudować taki dom, aby zrozumieć, że nasza planeta istnieje — mówi dyrektor kreatywny Gucci.         View this post on Instagram                   @janefonda leads the cast of the campaign for the first Gucci sustainable line which also includes David Mayer de Rothschild @thelostexplorer, @lilnasx, @kingprincess69 and @miyavi_ishihara. They each wear pieces from the #GucciOffTheGrid collection, standing and...

Czytaj dalej
moda zalando sustainability wiosna spring 2020
mat. prasowe Zalando, fot. Brett Lloyd

Pracownicy bohaterami akcji „Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando”

Platforma sprzedażowa Zalando stawia na modę etyczną. W najnowszej kampanii występują pracownicy firmy, którzy i zawodowo i prywatnie dbają o środowisko.
Zuzanna Szustakiewicz
05.05.2020

Zalando ma ponad 30 mln klientów na 17 rynkach. Dla firmy to więcej niż imponujące liczby. To potencjał, który można wykorzystać w słusznej sprawie, np. po to, by zbudować większą świadomość ekologiczną wśród tych 30 mln ludzi. My także wierzymy w metodę „baby steps” – małe kroki składają się na coś o wiele większego. Zalando w stronę zrównoważonego rozwoj Marka od 2016 roku prowadzi szereg działań promujących modę bardziej etyczną. Cel jest jeden — być platformą zrównoważonej mody z pozytywnym wpływem na ludzi i planetę. Opakowania z materiałów z recyclingu czy umożliwianie klientom kompensacji śladu węglowego za ich zakupy to niektóre przykłady bardziej odpowiedzialnego podejścia do zakupów. „Chcemy umożliwić klientom odkrywanie i kupowanie bardziej zrównoważonej mody: ponad 30 tys. produktów w naszym asortymencie oznaczyliśmy flagą przyjazność środowisku oraz udzielamy informacji ułatwiających podjęcie świadomych decyzji zakupowych” – mówi Kate Heiny, dyrektor zrównoważonego rozwoju w Zalando. Ten projekt to trzecia odsłona strategii do.MORE, kontynuacja pierwszej kampanii oraz kapsułowej kolekcji premium „Małe kroki. Duża zmiana”, stworzonej przy współpracy z dziewięcioma skandynawskimi markami w styczniu 2020. Działajmy razem z Zalando! Hasłem przewodnim najnowszej kampanii jest „Działamy Razem. Zrównoważona moda na Zalando”. Na zdjęciach tym razem nie zobaczymy modelek ani influencerów, ale pracowników firmy. Kampania przedstawia działania związane ze zrównoważonym rozwojem z punktu widzenia siedmiu osób z różnych działów Zalando, takich jak Sustainability, Partner Communications, Marketing, Category Management, Tech czy...

Czytaj dalej
Mat. prasowe

Weekend przed telewizorem? Sprawdź nowości na Netfliksie i HBO 

W ten weekend wśród nowości na Netfliksie i HBO każdy znajdzie coś dla siebie. Obejrzymy wielki hit „Narodziny gwiazdy” i powrócimy do popularnego serialu „Współczesna rodzina”. Czekają na nas również inne gorące nowości.
Sylwia Arlak
19.06.2020

Wśród nowości a Netfliksie pojawił się właśnie wielki hit „Narodziny gwiazdy” z Bradleyem Cooperem (który jest także reżyserem produkcji) i Lady Gagą w rolach głównych. To nie tylko opowieść o sile wielkiego uczucia, ale także o pasji, marzeniach i o walce z uzależnieniami. Film z 2018 roku to historia muzyka, Jacka, który najlepsze lata kariery ma już za sobą, i Ally, która po poznaniu Jacka przekonuje się, czym jest wielki świat show-biznesu. Produkcję nominowano do Oscara w kategorii najlepszy film, ale statuetkę otrzymała za najlepszy utwór: „Shallow”. Podobno Bradley Cooper uparł się, aby w filmie towarzyszyła mu Lady Gaga – i słusznie. Dzięki niemu odkryliśmy jej talent aktorski.  Seriale Netflixa, które nigdy nie wyjdą z mody Od tego weekendu na Netfliksie możemy obejrzeć serial „Współczesna rodzina” (9 sezonów — 210 odcinków). To idealny moment, aby przypomnieć sobie historię tej szalonej amerykańskiej rodziny albo  – jesli jakimś cudem nam to umknęło – nadrobić zaległości. Bohater, ojciec rodziny, Jay Pritchett po rozwodzie żeni się z o wiele młodszą od siebie Kolumbijką Glorią i adoptuje jej syna z pierwszego małżeństwa, dziesięcioletniego Manny’ego. Poznajemy też dzieci bohatera z pierwszego małżeństwa. Claire Dunphy , która mieszka z mężem Philem, córkami Haley i Alex oraz synem Lukiem, oraz Mitchell, który ze swoim chłopakiem Cameronem wychowuje adoptowaną w Wietnamie córkę. Dla każdego z bohaterów rodzina zawsze jest na pierwszym miejscu.  Czarny humor, zwykłe problemy, z którymi bez trudu mogą utożsamić się rodziny pod każdą szerokością geograficzną, świetna obsada (w produkcji wziął udział m.in. Ed O'Neill,...

Czytaj dalej